Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

andrei.toledo

Salutare!

A cumparat astazi un prieten un Passat B6 din 2006 care nu are BC.

In momentul in care masina stationeaza cu motorul pornit afiseaza nr de kilometri ai masinii.

Cand pleaca cu ea de pe loc dispare nr de km si apare viteza cu care masina ruleaza , dar exprimata in mph.Numarul de kilometri este afisat normal , nu in mile.

Se poate modifica sa afiseze in km si viteza cu care masina ruleaza?Daca da , cum se poate face ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmat exact pasii astea, insa functia de Coming Home nu merge. Comutatorul lumini este pe faza scurta, dar in momentul in care scot cheia din contact farurile si pozitiile se sting instantaneu, indiferent de timpul specificat. Partea interesanta este ca, innainte de modificari se stingea doar faza de drum, pozitiile ramaneau aprinse. Acum se sting si alea.

Functia Leaving home functioneaza fara probleme.

Aveti vreo idee ?

Activare Coming Home & Leaving Home

NOTA: NU este necesar ca masina voastra sa aiba faruri automate sau senzor de lumina pt a activa aceste functii!

[Select]
[09 - Cent. Elect.]
[07 - Coding]
[Long Coding Helper]

Byte 0:
- bifati Bit 5 (Assistance Driving Light - Leaving Home active)
- bifati Bit 7 (Coming-Home active)

[Transfer Coding!]
[Do It!]

Modificare timpilor pt Coming Home & Leaving Home

[Select]
[09 - Cent. Elect.]
[10 - Adaptation]

Channel 01: numarul de secunde care doriti ca coming home sa fie activ - de la 0 pana 120
Channel 02: numarul de secunde care doriti ca leaving home sa fie activ - de la 0 pana 120

[Test]
[Save]
[Done, Go Back]

Asta e tot.

Puteti incepe testarea noilor functii:

- introduceti cheie in penultima pozitie a contactului (cea in care se aprind toti martori)

- dupa cateva secunde, scoate cheia din respectiv pozitie

- scoate de tot cheia din contact

Pozitiile, faza scurta cat si stopurile ar trebui sa ramana aprinse. Iesiti din masina, inchideti usa soferului si inchideti masina din telecomanda. Luminile fata si stopurile spate ar trebuie sa se inchida dupa ce timpul specificat in Channel 01 a trecut.

Dupa ce s-au inchis luminiile, deblocati masina din telecomanda si veti observa ca pozitia, faza scurta cati si stopurile spate vor porni. Ele vor ramane pornite pana cand unul din urmatoarele trei lucruri se va intampla:

1) Ati deschis usa soferului

2) Veti bloca masina din nou

3) Timpul specificat in Channel 02 a trecut.

NOTA: Singura conditie ca functia Coming Home sa mearga, este sa lasati comutatorul de lumini pe pozitia faza scurta. Functia Leaving Home este independenta de aceasta conditie.

:icon_thumright: safe

Coming & Leaving Home on a Passat 3C w/o light sensor

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Modificat de asarpe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pot verifica injectoarele la 2.0TDI? Am mai folosit vag-com-ul pe un 2.0TFSI, dar banuiesc ca nu e la fel. Intentionez sa cumpar un Passat si vreau sa pun eu testerul pe el si sa stiu la ce sa ma uit, imi e tare frica de problemele cu injectoarele si sunt curios daca exista vreo posibilitate de a le verifica.

Modificat de the_darkman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile din vag nu iti vor spune nimic ref la problema tipica a injectoarelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare : cum se fac aceste modificari de software? dupa cate imi dau seama imi trebuie VAGCOM, un laptop si un cablu de legatura.corect? astept mai multe indrumari.mult'am

Modificat de RN55KXC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti a mai patit cineva la passat sa ii dea eroare ca nu gaseste canu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da faza cu coming home merge si la Passat din 2003?

a si cu dschiderea\incidera din telecomanda a geamurilor se poate activata la un passat din 2003, dar oglinzile se pot rabata in acelasi timp cu geamurile? si daca da este cineva amabil sa-mi explice si mia cum se face mai clar ca am citit peforumsi mai tare m-am incurcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CL/ HL nu merge activat din vagcom, ci doar cu un modul separat aftermarket. Inchiderea/ deschiderea geamurilor merge activata dar folosind o interfata pe serial nu pe USB, eventual se poate realiza si prin montarea unei alarme AM. Oglinzile nu se pot plia/ deplia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 2 saptamani i-am facut o scanare si mi-a rezultat urmatoarea eroare:

Adresa 42: Uşa electr. şofer Eticheta: ROJ\1K0-959-701-MIN3.lbl

Număr VAG SW: 1K0 959 701 AC HW: 1K0 959 793 N

Componenta comandată: J386 TUER-SG FT 1517

Revizie: 72009005 Număr serial: 00000016088903

Codare: 0000053

Atelier: WSC 00028 028 00001

1 cod a găsit

00109 - Semnalizare st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod cert da, verifica daca nu e fisurata semnalizarea - sa-ti ia apa pe undeva. Am un prieten care la fel a patit, si a sfarsit prin a nu mai merge deloc. In interior sunt 3 leduri - 2 unu langa altul si unul separat (parca asa imi aduc aminte cand am desfacut-o).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

SEMNALIZAREA din oglinda am schimbato si eu la reprezentanta 160ron se schimba acea parte din plexic semirotund care are turnat in interior trei leduri in 20 de minute te rezolva m-as fi bagat eu sa schimb piesa dar trebue multa atentie alegerea iti apartine

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar nu este nici o varianta sa activez cornering pe proiectoare la passat 3c din 2006 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, unde se poate vedea avansul cu VAG-COM-ul, si cum se poate regla, eventual ceva pareri , cat ar trebui sa fie...

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine, measuring bloc, grup 4 camp 4 ai torsion value (syncro angle), trebuie sa fie 0, se regleaza din una din axele cu came.

Tot in mesuring bloc, grup 1, camp 2 ai cantitatea de nmotorina injectata, ideal un 5,3-5,8 se regleaza si ea din cealalta axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu este nici o varianta sa activez cornering pe proiectoare la passat 3c din 2006 ?

vezi ca sunt pe ebay niste module ca sa ai cornering pe proiectoare doar ca iti va aprinde proiectoru doar in momentul in care semnalizezi si il tine aprins cateva secunde sau pana opresti semnalizarea nu stiu exact. pe de alta parte aceste module ti le poate face orice electronist...trebuie avut grija la montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot schimba km cu VCDS-ul?daca nu ce alt program imi trebuie? am un ic nou:d vreau sa pun km de pe cel vechi. ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC!

@casper_bdc: Iti trebuie VAG-Commander pt re-adaptare cod PIN la IC si cu el poti re-edita si kilometri ;)

Ti l-ai montat singur sau ti l-a montat cineva ?!

Si btw, ce IC ti-ai luat ? de Passat 2010/Passat CC ?! :rolleyes:

Sau ai trecut la cel classic dar de HL

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la o reprezentanţă VW pentru a readapta una din chei, care nu încuia-descuia (treaba a mers brici). Fiind acolo, am zis sa apelez la ei şi pentru a-mi activa câteva funcţii din cele prezentate pe acest topic. Am activat coming-home, leaving-home, închiderea uşilor la viteza peste 15 km/h, respectiv descuierea. Probleme pe care le-am observat ulterior:

-eroare bec ars

-nu mai merge instalaţia de spălare parbriz, deşi la acţionarea manetei pornesc ştergătoarele (am lichid, martorul nu s-a aprins şi am mai adăugat să fiu sigur)

-becul de ceaţă spate stă aprins cu intensitate mai mică, dacă faza scurtă e activată (dacă acţionez butonul în poziţia pt ceaţă se aprinde normal)

Deocamdată ăstea ar fi problemele pe care le-am observat.

Precizez că activarea funcţiilor s-a făcut cu acelaşi tester cu care mi-au făcut şi o diagnoză (o chestie mare, cu tot felul de cabluri, nu ceva de genul laptop); s-a lucrat oarecum pe încercate, în sensul că băiatul de acolo, de altfel foarte amabil, nu cunoştea aceste proceduri şi a intrat în diferite meniuri care prezentau dotările şi funcţiile active pe maşină, iar din câte am înţeles aparatul cu care s-a lucrat era VAS ?? iar pentru ce voiam eu mi-a zis că ar fi trebuit un VAG-Com, motiv pentru care nici nu a putut activa şi poziţiile pe semnalizare faţă (ceva legat de long cod helper).

Ce mă sfătuiţi, să mă întorc la setările din fabrică sau să caut pe cineva cu VAG-Com care să îmi remedieze erorile/problemele apărute?

Cea mai enervantă şi importantă este cea legată de spălarea parbrizului, în rest ...

Maşina mea e Trendline, fără proiectoare faţă, fără comp bord, nu am alte intervenţii pe partea electrică, siguranţele le-am verificat şi sunt bune.

Mulţumesc anticipat şi scuze pentru post-ul lung

Modificat de raduflorea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu merge stropitorul de parbriz nu are legatura cu modificarile facute cu VAS. E posibil sa nu fie alimentata pompa de la stropitor (sau e arsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate simptomele enumerate de mine mai sus, plus faptul că nu mai merge acea funcţie de la semnalizare care la acţionarea scurtă a manetei făcea să "clipească" de trei ori, apărute imediat după modificările arătate mă fac să cred că e o legătură clară între cele întâmplate.

Mă gândeam la un releu comun, un modul de comfort, calculator ceva (nu mă pricep) care să reunească toate funcţiile care la mine au probleme şi care să fi fost cumva afectat.

Oricum, sâmbătă mă voi duce la un nene cu VAG-COM care cica s-ar pricepe bine, nedumerirea mea era dacă să încerc înainte să revin la setările standard, modificate de reprezentanţă, sau se poate interveni direct peste ce au modificat ei, având în vedere că, din cîte am înţeles, se folosesc 2 "unelte" diferite: VAS şi VAG.

Aş ruga un coleg cu experienţă dintre cei care folosesc aşa ceva să mă lămurească puţin.

Mulţumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu un autoscan, sau macar codingul centralei electrice de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, exista vreun program care sa poata spune exact ce componente are masina functie de VIN, al meu este WVWZZZ3CZ7P165591. Am incercat cu ETKA, dar imi da la modul general. As dori sa fac schimbari majore, volan multifunctional cu tot ce implica, schimbare IC cu unul cu display color si nu as dori sa demontez ca sa le identific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa le demontezi, e suficient sa faci o scanare cu VagCom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut, dar nu imi da toate componentele, cabluri, mufe, etc. Doar modulele principale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!