Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Vezi un pic mai sus raspunsul meu...pot diferi pinii in functie de modelul centralei.E circuit separat...nu au treaba cu proiectoarele.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie legate pe proiectoare si atunci cand dai dim la proiectoare scad si alea in intensitate, sau poate sunt leduri care au 2 fire de plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma.. nu ca vreau sa insist sau ceva.. Dar cum se pot lega led-urile pe centrala ca sa poata fi accesate cu VCDS? Sunt alimentate de la proiectoare sau cum?

Chiar ma intereseaza asta, pt ca am led-uri din alea.

 

 

Vezi un pic mai sus raspunsul meu...pot diferi pinii in functie de modelul centralei.E circuit separat...nu au treaba cu proiectoarele.

 

Alex - B6 nu exista cu T52, deoarece T52 este doar la BCM... care s-a pus incepand cu B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido: Pe B6 sunt modele de centrala cu pini pentru DRL ca la B7? Asta nu stiam..

@Bundy: Da.. asta mi-a trecut si mie prin cap, dar atunci ar fi trebuit sa functioneze in acelasi timp cu proiectoarele, iar in poza ce a pus-o led-urile sunt on si proiectoarele off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt B6 cu BCM.... am scris mai sus.

 

le-a legat cumva pe cablajul original al masinii, din centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin, am postat in acelasi timp si n-am vazut raspunsul tau.. makes sense

In afara de alimentarea de la proiectoare, mai este o optiune de alimentare din centrala astfel incat sa poti controla dimming-ul cu ajutorul VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nyrol a zis de B6 - nu exista . Asa ca nu avem ce sa zicem in functie de centrala/model.... ca asa are si B8 si Golf 7... dar nu au treaba.

 

T52 este la B7 - deci, postul tau de mai sus nu il ajuta, din pacate....

 

Nyrol - in acest moment, nu-mi trece prin cap - singura paralela care o pot face, este cu Passat CC - care are DRL-uri... din T11a/3 - la centrala.... pt stanga - m-am uitat acum, pe diagrama - nu mai stiu daca B6 are ceva acolo.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine ne spune @Gratzu cum a ( i s-a ) facut.....sau este secret ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face din VAGCOM sa se plieze oglinzile laterale atunci cand inchizi masina si sa se deschida cand deschizi masina?

Pe masina am oglinzi actionate electric dintr-un buton pe usa sofer, butonul de reglat oglinzile.

Daca DA atunci CUM?

la masina ta, NU - doar de la Passat B7 in sus.

Salut

Si unde trebuie intrat si ce trebuie bifat pentru activare pliere/deschidere oglinzi la inchidere/deschidere auto la Passat b7?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.In meniul SETTINGS îmi apare rubrica ,,Alt.speed dis.,, cu o căsuță care poate fi bifată.Ce este aceasta functie si la ce foloseste? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti afiseaza pe BC, viteza in mile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, recent am schimbat placutele de franta. Pe spate nenea mecanicu nu stia cum sa desfaca acele motorase ca unul ramasese blocat pe deschis. Si a improvizat un surub sudat in 3 puncte si a inceput sa il impinga. A mers putin, apoi i-a dat curent si dupa vreo juma de ora a reusit sa il ridice de tot. Totul bine dupa schimbare cateva zile. De ieri imi raman franele blocate..putin dar sesizabil. Se aud cum agata si tre sa ii dau gaz nu gluma ca sa urce la deal, nu mai zic ca la stop opreste aproape singura masina :))

Cat in gluma cat in serios, am auzit la cineva ca trebuie resetate din VCDS cumva dupa schimbare. Asa e? Ce pot face eu cu o diagnoza acasa? Su trebuie neaparat mers si veficat poate nu are presiune ceva.. Eu aud zgomotul mai mult pe fata, dar se pare ca toate 4 au aceeasi problema. Toate discurile sunt destul de fierbinti dupa cativa km. Nu mai merg cu ea asa poate se strica si altceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasele de frana trebuie comutate pe pozitia de service inainte de schimbarea placutelor, cu ajutorul unei interfete de diagnoza, cum ar fi VAG-COM. Aceasta operatiune poate fi efectuata de un profesionist, sau chiar si de un amator, daca are la dispozitie toate informatiile necesare si le urmareste atent.

 

Producatorul interfetelor VAG-COM a facut si un filmulet cu instructiuni pt acesta operatiune. Cauta pe youtube "Electro-Mechanical Parking Brake (EPB), rear brake pad service"

 

Pe de alta parte, dupa montarea placutelor noi, dureaza vreo 10-30 km pana isi fac rodajul cum trebuie, timp in care o sa se incalzeasca mai tare, o sa faca zgomot si puterea de franare n-o sa fie bine distribuita.

 

Daca as fii in locul tau nu m-as mai duce la nenea mecanicul care nu stie sa faca service-ul de placute spate la Passat B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma mai duc la el, asta e clar. Ce pot face acum daca ele sunt deja montate si apasa in mers? 

au fost ok vreo 500km pana ieri

merci

Modificat de z3dulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incepe prin a merge la cineva care are experienta cu vcds si facut basic settings (function test), cum e descris la finalul clipului de care am zis mai sus, la minutul 7..  Si dupa aceea vazut daca mai ramane ceva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in  2009 mi-am schimbat singur placutele pe spate, fara sa intru in vcds. Am apasat tare pe piston si am invartit de el in acelasi timp si a mers, dar a durat ceva. Dupa ce am montat placutele, am pus frana de mana de cateva ori pana a memorat pozitia si aia a fost, au mers normal. Anul asta le-am schimbat iar (la mecanic de data asta) si mi-a zis ca nu crede ca le-am schimbat singur pentru ca trebuie facute cu vcds, altfel nu merge... In legatura cu problema ta,  poate tipul a facut o improvizatie care a mers pe moment, pentru ca eu nu am avut niciodata problema asta, nici dupa ce le-am facut singur, cel mai bine te duci la un mecanic mai bun sau la un service autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-mi plac recomandarile astea de necunoscator si de a face mai mult rau decat bine.... si unii le iau de bune.....

la fel cum unii mari pasionati de retrofituri de aici nu stiu diferenta intre climatronic si climatic si ii sfatuiesc pe altii sa omoare cablajele.....

poate se sesizeaza un admin, posesor de passat si face ceva curatentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am tot cautat si nu am gasit raspunsuri. se poate activa Video in motion din VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdaniftimie_23

Ce inseamna la un passat din 2009 optiunea alt.speed dis. Asa scrie si nu inteleg.ce se intampla daca o bifez acum e debifata?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum scap si eu de aceasta eroare? am schimbat o valva pe o janta, (deoarece a fost rupta la vulcanizare de mecanic), si cand se stinge cand apare martorul in bord

am schimbat inclusiv presiunea la 2,5 barii pe toate pozitiile si partly si full load pe toate 4 rotile si tot degeaba, daca are cineva vreo idee....multumesc

 

 

Address 65: Tire Pressure        Labels: 3C0-959-433-65.lbl
   Part No SW: 3C0 959 433 T    HW: 3C0 959 433 T
   Component:    RDK              0420 
   Revision: 00051000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0161211
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E

2 Faults Found:
01521 - Sensor for Tire Pressure
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 37
                    Reset counter: 230
                    Mileage: 212665 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.01
                    Time: 14:26:18

01477 - System Switched Off
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 81
                    Reset counter: 16
                    Mileage: 212677 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.01
                    Time: 14:41:20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!