Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Interfata ta, clona probabil, este de vina. Incearca cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ca interfata folosita este o CLONA ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , cred ca este clona. Si nu ii nimeni prin arad sa ma ajute ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello.

 

Ajutati-ma va rog cu o interpretare:

 

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb

   Part No SW: 03G 906 018 CR    HW: 03G 906 018 CR

   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9970  

   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000172

   Shop #: WSC 00191 264 15243

   VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

 

3 Faults Found:

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 

            P3102 - 006 - No Signal - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100001

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 4

                    Reset counter: 115

                    Mileage: 185535 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.10.03

                    Time: 19:21:09

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 736 /min

                    Text:     32    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Text:  0.0    %               

                    Voltage: 12.32 V

                    Text:    184    Nm            

                    Text:      0    Nm            

 

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 

            P3101 - 009 - Open or Short to Ground - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100100

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 7

                    Reset counter: 113

                    Mileage: 185523 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.10.02

                    Time: 19:56:21

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 800 /min

                    Text:     24    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Text:  0.0    %               

                    Voltage: 10.96 V

                    Text:   1016    Nm            

                    Text:     80    Nm            

 

18080 - Coolant Fan Control 1 

            P1672 - 009 - Open or Short to Ground

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100100

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 7

                    Reset counter: 113

                    Mileage: 185523 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.10.02

                    Time: 19:56:22

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 800 /min

                    Text:     24    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Text:  0.0    %               

                    Voltage: 14.01 V

                    Load: 9.8 %

                    Temperature: 86.0°C

 

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai postat gresit. Raspuns ai primit in alt topic. Nu mai posta aceeasi pb in mai multe topic-uri!

Exista topic dedicat ptr erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW passat b6 3c 2.0 tdi 170 cp

Salut,sunt nou pe forum poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat.Povestea masinii mele incepe chiar asa :Am cumparat masina de la un dilar din Germania toate frumoase timp de 2 saptamani dupa care dintr-o data mi-sa aprins simbolul de la bujii ci clipea si nu mai aveam turbo daca opream si porneam iar mergea am sesizat ca daca mergeam cu ea turata peste 2500 merge fara probleme cum o tineam putin sub 2000 imediat simteam lipsa de putere si in ca.40sec se aprinde becul de bujii. Am mers cu eq la mecanic a zic ca e din cauza DPF si a zis ca trebuie sa ii faca o regenerare din calculator a mers cu ea turata intr-a 2 3000 cam 20min a zis ca inainte ia aparu filtru 80% iar acum e gol. Ok am plecat de la e am mers cu ea cam 50 km dupa care aceeasi problema. Am fost iar la el si a schimbat senzorul de presiune sau ceva de genu de la DPF iar regenerare. Am plecat si iar a doua zi dupa 50km acceiadi problema. Am zis sa merg cu ea la reprezentanta ca sant nemti si stiu. Am facut programare la programare mi-a zis ca ma incadrez in actunea de o aveau iei si am intrebat ce actiune despre ce e vb.nu parca nu vruiau sa spuna intr-un final au spus ca de injectori ca daca nu functioneaza bine ii schimba fara banii ok da parca tot dubios era de cand am vazut la tv cu problema ca au inselat norma de poluare. Cand sa pornesc dimineata problema su cu frana de mana nu se dezactiva plus ca se aprinsese si becul de la PDF si cel de la motor pana la urma am reusit sa plec am duso la service si le-am zis si de frana. am loato seara si au zis ca acum am injectori noi ok da cu PDF-UL pt. Care am venit a pai sa vedeti masina fuctioneaza perfect da lipseste o componenta din filtru de particule din cauza asta nu se poate rezolva zice ceva ca dupa filtru pe teava mai trebuia sa aiba ceva si piesa aia lipseste si ca trebuie inlocuit sau trimis la o firma de se ocupa cu regenerare. Ok am plecat tot cum am dus-o bine inteles dupa ce am platit pentru un furtun care zic iei ca ar fi fost crapat si l-au inlocuit 260 euro sa pleci cu masina tot asa. A doua zi am zis sa merg tot la primul mecanic la care am fost i iam povestit ce au zis aia de la VW a zic ca imi da filtru jos si il curata el la temperatura de 800 °c iam zis ok fa masina sa mearga ma suna sa imi zica ca e o alta problema a incercat sa stearga erorile si nu merg m-a intrebat ca ce au facut aia de la VW. In fine cunoaste pe cineva acolo a fost cu masina la vw zice ca a instalat soft nou sa incerce a 2 zi tot fara rezultat a zis ala de la vw ca trebuie bagata on line cu fabrica si aia de acolo sa dea verdictu ce are.astept de 4 zile sa ne cheme cu masina in service la vw.. tind sa cred ca aia de la vw au facut ceva prima data cand am fost cu ea. REAMINTES SANT IN GERMANIA SI NU II DAU NICI NEMTI DE CAP. ASTEPT RASPUNSURI VA MULTUMESC.

Revin am uitat ca scriu ca s-au verificat toti senzori si sonda lambda si a zis ca sant ok.

Modificat de Marius Tg.jiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WoW. Tu intelegi ce scrii, sincer?

Te rog sa citesti si sa respecti regulamentul vwforum!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit doar primul rand, am avut o problema asemanatoare, s-a rezolvat prin a schimba Vacuum Turbo, cu toate ca masina nu avea absolut nimic, doar imi aparea eroarea in bord.

 

off topic: Editeaza si scrie pe fragmente, nimeni nu o sa-ti citeasca 'acel carnat de propozitie' .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am observat unde am gresit scuze. Am modificat mult sa ma fac mai explicit da a iesit un kkt.

Modificat de Marius Tg.jiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scrie "observat" și nu ai scris unde trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.Colegul chiar are nevoie de jutor,fiind in Germania,dar sincer e un "carnat absolut indescifrabil" scris acolo fff greu de citit,aviz celor care nu citesc Regulamentul !!!

O.N.@Marius Tg.Jiu incearca sa obtii o scanare a masinii si sa o postezi in topicul dedicat,concentreaza-te in a explica coerent problema ta si citeste Regulamentul,noi te putem ajuta/indruma dar nu intelegem nimic din ce ai scris acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent am 3 becuri aprinse in bord : cel de la buji, motor, si filtrul de particule.cel de la service mi-a spus k nu le poate sterge, deoarece nu stie ce mi -au facut cei de la VW.

E posibil sa fie din cauza softului,sa fi schimbat cei de la VW softul fara sa imi spuna?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul sa fi schimbat ceva la soft,incearca o scanare cu VCDS neaparat,ne va fi mai usor de interpretat erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent am 3 becuri aprinse in bord : cel de la buji, motor, si filtrul de particule.cel de la service mi-a spus k nu le poate sterge, deoarece nu stie ce mi -au facut cei de la VW.

E posibil sa fie din cauza softului,sa fi schimbat cei de la VW softul fara sa imi spuna?

Multumesc

 

trebuie sa vedem rezultatul diagnozei - sau faci alta si postezi erorile - altfel, cam greu sa iti zicem ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca i-au schimbat softul, masina fiind in actiunea noua dieselgate, de aceea au schimbat si injectoare asa cum anuntasera VW deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 din 2006 170CP e PD EURO4...nu are nici o legatura cu EURO5-urile implicate in dieselgate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

pt amatorii de vag-com ,vcds de la EDIAGNOZA CRAIOVA TEL 0763444433 E TEAPA MAXIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Salut, va rog sa nu ma luati tare, e prima data cand postez aici.

Am o problema care ma stoarce in ultima vreme!!! In urma "jocului" meu cu Vagcomul (prostul care isi baga nasul), mi-a aparut in bord senzorul de bec ars si 3 erori in bord. Problema e functioneaza toate becurile pe masina si....na....habar nu am ce sa ii fac. Va scriu mai jos erorile asa cum mi le da Vagcomul.....

 

 
01506 - Bulb for rear fog right (L47)
             012 - electrical fault in circuit
 
01835 - Bulb for side blinkers right (M19)
            012 - electrical fault in circuit
 
02390 - Control / Regulation for Ambience Lighting (E400)
            009 - Open or Short to ground
 
 
Please HELP :)
Modificat de calincurticapian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revino la setarile initiale din vcds-debug-acolo gasesti tot ce ai modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

De 2 ore caut si incerc sa aflu cum sa folosesc debugul, dar.....habar nu am......imi prind urechile. De gasit l-am gasit, am facut si o copie de siguranta dar mai mult......

Modificat de calincurticapian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acolo mai multe fisiere-codding, adaption. Intri in fiecare si vezi modulul accesat, valoarea initiala si cea finala, pe repere de timp. Iei valoarea initiala si o rescrii in modul respectiv. Asta e tot. Daca nu te descurci da-mi un tel si vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai activat "din greseala" Cold diagnosis pentru side blinkers unde sigur nu ai bec, ci LED si mai cred ca ai activat al doilea bec de ceata spate, care nu exista.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!