Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Turbocip multumesc de informatie voi vedea ce spune baiatul care a pus softul pt filtrul nou si voi posta maine seara.

Florin nu mi a explicat nimeni nimic doar ca se aprinde martorul dpf ...dupa putin timp spirala si masina nu mai accelereaza.

Nene nu ai cum sa regenerezi un dpf nou fara depuneri(montat de 36 de ore si 250km) doar ca asta este informatia data la Ecu.

Toata treaba asta este foarte bizara 90% sant sigur ca este softul de vina.

Multumesc

Florin poate a gresit el ceva cand a pus noul soft ceva nu a setat bine nu stiu ce sa mai zic cred ca treaba este ca si la un computer cand instalezi ceva.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte parca am vazut pe ross tech sau my tdi / tdi club o procedura de "invatare" a noului filtru pe masina-soft original , nemodificat.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte parca am vazut pe ross tech sau my tdi / tdi club o procedura de "invatare" a noului filtru pe masina-soft original , nemodificat.

 

da, este procedura prin care modifici valorile, cand inlocuiesti DPF-ul sau ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

Am o eroare pesistenta (a aparut de 4 ori) pe care am citit-o cu softul VCDS.

Daca ati mai intalnit sau stiti de la ce ar putea aparea v-as ramane recunoscator:

Masina VW Passat 2.0 TDI cod motor CBAB.

Mersi.

 
4 Faults Found:
005537 - Neutral Gear Sensor 
               P15A1 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 62
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 164990 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2046.14.16
                    Time: 08:56:27
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 851 /min
                    Speed: 33.0 km/h
                    Voltage: 14.74 V
                    Load: 39.6 %
                    Angle: 0.156°
                    Angle: 0.312°
                    (no units): 0.0
 

 

Salut, nicio idee de la ce ar putea fi eroarea de implauzabilitate a sensorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat codarea aceasta la doua Passaturi, unul din 2006 si altul din 2008

 

Pentru Semnalizare spate US style:

 

 

[Select]
[09 - Centr. Elect.]
[07 - Coding]
[Long Coding Helper]
Byte 22: Bifati casuta "Rear Parking Lights as Blinker active(North America)" (bit 6)

[Transfer Coding!]
[Do It!]
 

 

Dar la amandoua nu a mers, nu am vazut nici o diferenta..(adica sa fie semnalizarea rosie ca si in SUA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de bad topic, dar nu puteam sa postez la topicul la care vroiam. Am un passat b6 140 de cai , cutie hidramata , an 2006, cod motor BMP. A dat naiba peste mine acum 2 zile. Am plecat in concediu la Nice cu masina iar cu 10 minute inainte sa ajung, m-a lasat masina. Prima data mi-a dat eroare Oil Pressure, please stop, apoi mi-a taiat acceleratia si mi-a oprit motorul. Fiind pe autostrada , am incercat sa pornesc iar si se auzea un zgomot foarte ciudat la motor. Am oprit si am lasat-o asa. Am luat-o pe platforma si mi-au dus-o astia la un service. Acolo mecanicul ala mi-a zis ca e sparta vreo supapa de pe langa distributie care are treaba cu admisia, dar n-are timp sa mi-o faca. Printr-un amic am ajuns la un mecanic roman. Dupa ce i-am aratat filmuletul de jos, fara sa se uite la masina a zis ca 100 % e pompa de ulei. Oare intr-adevar asa sa fie ? Astept o parere de la voi, si daca e intr-adevar pompa de ulei ( care e pe pinioane ) oare ce costuri ar fi la o pompa SH ? Chiar nu stiu ce sa fac cu masina dar cred ca optiunea cea mai valabila e sa o urc pe platforma si sa o aduc acasa. 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Uitati filmuletul sa vedeti cum se aude

Modificat de adrianhuma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marinesq_iulian

Am incercat codarea aceasta la doua Passaturi, unul din 2006 si altul din 2008

Pentru Semnalizare spate US style:

[select]

[09 - Centr. Elect.]

[07 - Coding]

[Long Coding Helper]

Byte 22: Bifati casuta "Rear Parking Lights as Blinker active(North America)" (bit 6)

[Transfer Coding!]

[Do It!]

Dar la amandoua nu a mers, nu am vazut nici o diferenta..(adica sa fie semnalizarea rosie ca si in SUA)

Salut,

Am vrut sa incerc la mine (mi s-a parut interesanta codarea) dar eu nu am aceasta optiune in Long Coding. La mine Byte-urile se termina la 20....nu am Byte 22.

Imi poate spune si mie cineva de ce?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianhuma

offtopic

Vesti proaste si costisitoare.A cedat transmisia rotatiei dintre arborii de balansare si pompa de ulei.Problema des intalnita la 2.0 tdi.Daca s-a intarit pedala de frana atunci ai stricat si turbina.Nu o mai porni in starea actuala ca o sa ai nevoie si de ax came,cuzineti ,tacheti...etc.

Din clip se pare ca a cedat si pinionul intermediar de la arborii de balansare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat codarea aceasta la doua Passaturi, unul din 2006 si altul din 2008

Pentru Semnalizare spate US style:

[select]

[09 - Centr. Elect.]

[07 - Coding]

[Long Coding Helper]

Byte 22: Bifati casuta "Rear Parking Lights as Blinker active(North America)" (bit 6)

[Transfer Coding!]

[Do It!]

Dar la amandoua nu a mers, nu am vazut nici o diferenta..(adica sa fie semnalizarea rosie ca si in SUA)
Salut,

Am vrut sa incerc la mine (mi s-a parut interesanta codarea) dar eu nu am aceasta optiune in Long Coding. La mine Byte-urile se termina la 20....nu am Byte 22.

Imi poate spune si mie cineva de ce?

Multumesc

Centrala ta nu suporta. Difera din cauza nivelului de echipare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marinesq_iulian

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu merge pe cel din semnatura, 2006 Comfortline, dar pe 2008 Highgline am codarea, insa nu vad nici o schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledurile rosii functioneaza impreuna cu semnalizarea, deasta nu vezi schimbare.daca ai avea un led pe semnalizare ars ai vedea ca palpaie si ala rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat codarea aceasta la doua Passaturi, unul din 2006 si altul din 2008

Pentru Semnalizare spate US style:

[select]

[09 - Centr. Elect.]

[07 - Coding]

[Long Coding Helper]

Byte 22: Bifati casuta "Rear Parking Lights as Blinker active(North America)" (bit 6)

[Transfer Coding!]

[Do It!]

Dar la amandoua nu a mers, nu am vazut nici o diferenta..(adica sa fie semnalizarea rosie ca si in SUA)
Salut,

Am vrut sa incerc la mine (mi s-a parut interesanta codarea) dar eu nu am aceasta optiune in Long Coding. La mine Byte-urile se termina la 20....nu am Byte 22.

Imi poate spune si mie cineva de ce?

Multumesc

Centrala ta nu suporta. Difera din cauza nivelului de echipare.[/quot

Sunt centrale pe 21 bytes si pe 30 bytes . La la modele după 2007 sunt cele de 30 dar la modele mai bine echipate gen Highline

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu sfaturi vreau sa fac Semnalizare pe bara fata model US style sa imi stea aprinse daca ma puteti ajuta ce trebuie activat. Va multumesc

Pentru passat 2010 comfortline

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti in primele pagini, pagina 1-2 parca


scz, pagina 10, turbochip post #185

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Modificat de pit-bull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema ,nu pot sa modific stopurile pe spate sa ramana doar cercul aprins,intru in vag com si functia 9 nu exista,care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti . Am si eu un Passat b6 din 2006 1.9 TDi 105 cp , stock si as vrea sa ii fac urmatoarele dar mai intai am zis sa cer cateva pareri.

 

1) As vrea sa ii fac soft undeva la 140 cp cu 320 NM 

2) As vrea sa ii fac Lunch control dar sa aiba sunetul acela ca atunci cand da rateuri . 

Iar 3) As vrea sa stiu daca este Ok si daca imi recomandati sa fac ceea ce am scris mai sus . 

 

P.S: M-ar bate gandul si la un filtru sport , dar nush daca da randament bun pentru un motor stock .

 

P.P.S : Deocamdata acesta este sunetul masinii mele -> 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema ,nu pot sa modific stopurile pe spate sa ramana doar cercul aprins,intru in vag com si functia 9 nu exista,care e problema?

Cauta o interfata care sa citeasca masina ta-trebuie sa te uiti dupa modulul 09 centr.electric nu dupa o functie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema ,nu pot sa modific stopurile pe spate sa ramana doar cercul aprins,intru in vag com si functia 9 nu exista,care e problema?

 

ti-a raspuns pronet - interfata care o folosesti tu, este prea veche pentru masina in cauza.... cauta una de la 7xx in sus.... 

 

Salut baieti . Am si eu un Passat b6 din 2006 1.9 TDi 105 cp , stock si as vrea sa ii fac urmatoarele dar mai intai am zis sa cer cateva pareri.

 

1) As vrea sa ii fac soft undeva la 140 cp cu 320 NM 

2) As vrea sa ii fac Lunch control dar sa aiba sunetul acela ca atunci cand da rateuri . 

Iar 3) As vrea sa stiu daca este Ok si daca imi recomandati sa fac ceea ce am scris mai sus . 

 

P.S: M-ar bate gandul si la un filtru sport , dar nush daca da randament bun pentru un motor stock .

 

P.P.S : Deocamdata acesta este sunetul masinii mele -> 

 

1. poti sa ii faci.

2.....e un motor diesel... nu va face in veci, ca un motor pe benzina... mai ales ce vrei tu

3. doar pct.1

4. depinde de fabricant... nu o sa ai mare plus doar din filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu cateva nelamuriri legat de modificarea valorilor pentru intervalul de service .

Am intrat pe 17. Instruments :

post-20331-0-59714800-1403694307_thumb.j

Eu momentan am reusit sa modific doar limita de km din 15000 Km in 10000 Kn asa cum se vede in poza de mai jos :

post-20331-0-06500900-1403694463_thumb.j

Dar cand am modificat la perioada de timp din 365 de zile

post-20331-0-04947600-1403695587_thumb.j

in 730 de zile

post-20331-0-69562200-1403695580_thumb.j

la repunerea contactului a aparut SERVICE NOW .

Unde am gresit ?

Sau trebuie sa fac in asa fel incat aici :

post-20331-0-13207800-1403695029_thumb.j

sa las ESI sau SID si nu pe amandoua asa cum este acuma ?

La ce este in poza de mai jos

post-20331-0-15371400-1403695033_thumb.j

trebuie sa midific din SID in ESI ?

Va rog sa ma ajutati ca mai am 16 zile pana va trebui sa fac schimb-ul de ulei si nu stiu ce sa fac .

Apropo ESI inseamna Extended Service Interval ?

SID ce inseamna ?

Multumesc mult .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut! Am o problema ,nu pot sa modific stopurile pe spate sa ramana doar cercul aprins,intru in vag com si functia 9 nu exista,care e problema?

 

ti-a raspuns pronet - interfata care o folosesti tu, este prea veche pentru masina in cauza.... cauta una de la 7xx in sus.... 

 

Salut baieti . Am si eu un Passat b6 din 2006 1.9 TDi 105 cp , stock si as vrea sa ii fac urmatoarele dar mai intai am zis sa cer cateva pareri.

 

1) As vrea sa ii fac soft undeva la 140 cp cu 320 NM 

2) As vrea sa ii fac Lunch control dar sa aiba sunetul acela ca atunci cand da rateuri . 

Iar 3) As vrea sa stiu daca este Ok si daca imi recomandati sa fac ceea ce am scris mai sus . 

 

P.S: M-ar bate gandul si la un filtru sport , dar nush daca da randament bun pentru un motor stock .

 

P.P.S : Deocamdata acesta este sunetul masinii mele -> 

 

1. poti sa ii faci.

2.....e un motor diesel... nu va face in veci, ca un motor pe benzina... mai ales ce vrei tu

3. doar pct.1

4. depinde de fabricant... nu o sa ai mare plus doar din filtru.

 

 

Multumesc frumos de ajutor . Am sa revin cu rezultatele dupa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Findca nu a stiut nimeni sa-mi raspunda la post-ul meu de mai sus cu nr. 3633 o sa postez eu aici procedura insotita de pozele aferente :

1. Se conecteaza VCDS-ul la masina si se apasa pe SELECT > vezi poza de mai jos :

post-20331-0-56007300-1403876896_thumb.j

2. Se selecteaza modul-ul 17. INSTRUMENTS > vezi poza de mai jos :

post-20331-0-68906300-1403876967_thumb.j

3. Se acceseaza submeniul 10 ADAPTATION > vezi poza de mai jos :

post-20331-0-27295500-1403877045_thumb.j

4. Se va deschide o fereastra noua a VCDS-ului unde va trebui sa mergeti si sa cautati SIA: maximum value of distance to service si acolo sa verificati ce scrie in drept-ul randului al doilea .

La mine erau scrisi 15000 Km si am modificat in 10000 Km asa cum se poate vedea in poza de mai jos :

post-20331-0-10407600-1403877241_thumb.j

Asta pentru cei ce nu prea fac Km pe parcurs-ul unui an si vor / doresc sa schimbe uleiul la o anumita limita de Km .

Cine stie ca face 15000 Km in mai putin de un an poate lasa nemodificat, sau poate modifica asa cum am facut eu .

5. Pentru cei care in timp de un an (365 de zile) nu fac suficienti km si vor sa schimbe la o anumite limita de km uleiul (eu spre exemplu fac cam 7-7500 Km pe an si vreau acum sa schimb la fix 10000 Km) trebuie sa modifice si perioada de timp din casuta numita SIA: Maximum value of time to service randul al doilea .

Eu aveam 365 Days si am pus 730 Days ca sa fiu sigur ca parcurg cei 10000 Km asa cum se vede in poza de mai jos :

post-20331-0-78642500-1403877796_thumb.j

Nu este neaparat nevoie sa puneti 730 de zile ci se poate pune si 545 de zile (un an si jumatate) asta daca voi stiti exact cat timp va ia sa faceti acei Km .

6. ATENTIE ACEAST PAS SE FACE DOAR DACA STITI CATE ZILE MAI AVETI PANA LA SEVICEUL URMATOR SAU DACA ATI FACUT DEJA SCHIMBUL DE ULEI .

RESETAREA SE FACE EXACT IN ZIUA EFECTUARII SCHIMBULUI DE ULEI .

DACA A-TI FACUT DEJA RESETAREA SI MAI AVETI PANA LA SCHIMBAREA ULEIULUI VA TREBUI SA REPETATI ACEST PAS 6 LA DATA RESPECTIVA .

Se merge in aceeasi fereastra care sa deschis la inceputul pasului 3 si se cauta ESI: Reseting ESI .

Se merge pe ultimul rand si se bifeaza reset asa cum se vede in poza de mai jos dupa care de da Do It!

post-20331-0-39802200-1403878424_thumb.j

Spor la treaba .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la un prieten pe maxidot cand Masina este in mers in loc de km arată viteza,cand se opreste la semafor arată km,asa a cumparat Masina,cum se poate face aceasta modificare cu vag-ul?

Masina este Passat b6 din 2006 maxidot roșu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!