Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Claxonul nu il poti activa cumva sa faca un sunet cand incui masina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claxonul nu este legat la modulul confort, cum este alarma/sirena, care este dotata si cu o baterie independenta. tie nu iti functioneaza claxonul fara sa fie puns contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai instalata alarma OEM si e functionala, se poate activa bip la inchidere si bip-bip la deschidere.

dap, e oem, e functionala, imi poti zice pls care e codingul din vag com pt activare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe centrala de confort la Adaptation si Rulezi canalele pana iti apare Lock with confirmation Beep la fel si la Unlock. Tre sa scrii 1 in loc de 0.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 46, intra la coding - long coding helper - si bifeaza confirmare sonora la deschiderea/inchiderea din telecomanda - salvezi codingul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschiderea automata a masinii dupa scoaterea cheii din contact

[Select]
[46 - Cent. Conv.]
[10 - Adaptation]
Channel 04: Auto Unlock after removing the key (1 = Activate / 2 = Deactivate)
[Test]
[Save]
[Done, Go Back]
 

  • Optional se poate seta ca la inchiderea/deschiderea masinii sa se aprinda avariile sa sa se auda un clacson scurt .

Pt acestea, modificati si:
(Optional channels - flash blinkers or sound horn)
Channel 05: Unlock, horn sounds (1 = Activate / 2 = Deactivate)
Channel 06: Lock, horn sounds( 1 = Activate / 2 = Deactivate)
Channel 07: Unlock, turn signals flash (1 = Activate / 2 = Deactivate)
Channel 08: Unlock, turn signals flash (1 = Activate / 2 = Deactivate)

 

Eu citisem si la chesti asta facem referire ca se poate auzi clacsonul....deci doar daca masina are alarma?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, doar daca masina este dotata cu alarma OEM>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vreo posibilitate sa fac cumva sa ajung la setarile initiale la 09. cent.electrica????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, toate modificarile le gasesti in folderul DEBUG de pe calc cu care ai facut modificarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ti-a spus Al Bundy

Ai cautat macar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschiderea automata a masinii dupa scoaterea cheii din contact

[Select]

[46 - Cent. Conv.]

[10 - Adaptation]

Channel 04: Auto Unlock after removing the key (1 = Activate / 2 = Deactivate)

[Test]

[Save]

[Done, Go Back]

 

  • Optional se poate seta ca la inchiderea/deschiderea masinii sa se aprinda avariile sa sa se auda un clacson scurt .

Pt acestea, modificati si:

(Optional channels - flash blinkers or sound horn)

Channel 05: Unlock, horn sounds (1 = Activate / 2 = Deactivate)

Channel 06: Lock, horn sounds( 1 = Activate / 2 = Deactivate)

Channel 07: Unlock, turn signals flash (1 = Activate / 2 = Deactivate)

Channel 08: Unlock, turn signals flash (1 = Activate / 2 = Deactivate)

 

Eu citisem si la chesti asta facem referire ca se poate auzi clacsonul....deci doar daca masina are alarma?!

 

claxonul.... doar la modelele vechi (Golf4, Passat B5 si B5,5, Seat Leon 1, Octavia 1, etc) care au alarma de fabrica - si care vine in echiparea de baza cu un claxon separat care il foloseste pentru alarma.... nu merge pe claxonul masinii.

 

la modelele mai noi, nu mai exista asa ceva - vin numai cu goarna electronica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unui log de pe masina unui amic (Superb 2), cf. fisier atasat?

Log-GL-26-TPL.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eroare stocata pe 16 - calculator coloana volan - nu ai postat ce apare pe 16, deci nu am de unde sa stiu ce eroare ai pe el

 

2. Baterie descarcata

 

3. Problema incalzire oglinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. N-avea erori pe adresa 16. Iata mai jos:

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 CD    HW: 1K0 953 549 CD
   Component: J0527           055 0111  
   Coding: 0000531
   Shop #: WSC 33361 790 00999
   VCID: 76E7E2EB7A07
 
   Subsystem 1 - Part No: 3T0 959 537 
   Component: E221__MFL-URO   H07 0011  
   Coding: 00000128
   Shop #: WSC 00000  
 
No fault code found.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate a avut inainte si a sters cineva doar ce aparea pe 16.

 

pe 1- Engine, iti zice sa verifici eroarea stocata pe 16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test la service si mi a zis ca am eroarea cu codu:16618 ce reprezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16618/P0234/000564

Contents

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Boost Pressure too high

Reduced Power Output

Possible Causes

  • Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking

Boost Pressure Control Valve (N75) faulty

Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions

  • Check Charge Pressure Control System

    • Perform Output Test (to check the Turbo Charger)

  • Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)

Perform Pressure Test to locate Leaks

Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)

Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)

Check/Replace Turbo Charger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tin minte bine, (eu nu ma bazez pe memoria mea :-P ), asta e erroarea de la renumita "ciupearca" de la turbo !

Si l-a mine a fost sparta si am schimbat-o !

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tin minte bine, (eu nu ma bazez pe memoria mea :-P ), asta e erroarea de la renumita "ciupearca" de la turbo !

Si l-a mine a fost sparta si am schimbat-o !

 

Nu, le confunzi. Eroarea cu pricina, cel mai probabil, este de la geometria care agata sau de la reglajul prost

 

Fozian, care este legatura cu topicul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuza ma dar nu stiam unde sa postez:s spuneti ca ar trebui curatata geometria la turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sau verificat reglajul la actuatorul turbinei.

Intra pe aria TDI si posteaza un log pentru verificarea turbinei in topicul dedicat. Asa vei stii 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut. As dori sa-mi cumpar un tester VAG COM. Am vazut pe net, okazii, etc, diverse marci  si preturi. Puteti sa-mi faceti o recomandare, astfel incat sa nu am probleme cu el, sa se blocheze sau altceva. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!