Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Nu e greu. Jos plasticul de sub bord, deconectezi mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare : daca schimb centrala electrica mai trebuie sa fac adaptare si invatare cheie? Sau nu are nicio treaba, doar copiez LC-ul vechi pe centrala electrica noua si ii dau "do it" si atat? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. doar copii codingul si te mai uiti si prin adaptari sa vezi ce e pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare : daca schimb centrala electrica mai trebuie sa fac adaptare si invatare cheie? Sau nu are nicio treaba, doar copiez LC-ul vechi pe centrala electrica noua si ii dau "do it" si atat? Mersi mult.

Cheile nu au treaba cu centrala electrica ci cu modulul confort....si alte componente.

Revin cu o intrebare : daca schimb centrala electrica mai trebuie sa fac adaptare si invatare cheie? Sau nu are nicio treaba, doar copiez LC-ul vechi pe centrala electrica noua si ii dau "do it" si atat? Mersi mult.

Cheile nu au treaba cu centrala electrica ci cu modulul confort....si alte componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam deoarece am citit cate ceva despre acest lucru si erau unele articole unde scriau ca au avut de furca cu codarea cheilor, dar tot ce e posibil sa nu fi tradus eu bine din limbile straine in care erau redactate in romaneasca mea de balta :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe forum la sectiunea vanzari...valif...

Cei de pe forum cam au idee ce e aia interfata pt VAg nu sant vanzatori de acadele...

Chiar asa e de greu sa cauti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabrieldrind

Salutare tuturor!

Cum verific si eu daca injectorii functioneaza in parametrii normali cu VCDS?

Am gasit ceva:

01-engine

08-grupuri de valori

dar mai departe nu stiu ce valori sa citesc pe fiecare injector in parte

ma poate indruma cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe canalul 013. Valorile compensarilor trebuie sa fie intre -2.8 si +2.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI PD Se poate modifica cantitatea de motorina (Injection Quantity) cu VCDS ?

post-74110-0-59511800-1381342183_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grup 4 de valori ce ai ?

Poti pune o poza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grup 4


Injection Quantity 3.6 e mic. As vrea sa incert 5-6 . Ross-tech spune intre 3 si 9 .La alte masini am vazut 5; 5.2 ; 5.8

post-74110-0-25670500-1381342702_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe 0 avans

Ultima casuta care e -1,5

Si apoi vezi ce valoare ai la quantity injection

Dedfaci la distributie si reglezi

Capacul de plastic de la distributie

Reglezi avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plimbat avansul de la -5.9 la +3.9 .La -1.5,-2 merge cel mai bine.Vreau sa modific Injection Quantity daca se poate.

post-74110-0-90347700-1381343963_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai verificat quantity cand reglai avans ?

Nu cred ca iti merge modificata cu 12233 si in adaptari

Ce an e masina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Dar de la -2.4 la +2 nu e diferenta la mers,doar la consumul la relanti.


Masina merge bine,nu consuma mult,dar vreau sa incerc sa modific cantitatea de motorina.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred sa mearga la modelul tau, cu VCDS-ul. Daca nu a mers, poti incerca si cu 26262.... dar nu cred sa te ajute. Altfel, doar resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca postez unde trebuie, rog sa mutati daca am gresit locul...

Azi am observat o ciudatenie pe masina din semnatura. Vedeti clipul video.

 

http://www.youtube.com/watch?v=coWAQAjLO9c

 

La punerea contactului Stopurile spate incep sa dea flashuri pozitie+stop+semnalizare (unul dupa altul). 

Dupa cum am vazut face cam de trei ori pe ambele parti (nu m-am uitat daca face si pe fata) cand se pune contactul, si cand se ia.

Oare de unde vine aceasta chestie, si de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat comportament. Ai umblat cu vcds-ul pe la setari pe parte de alarma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar numai am dat de pe 1 la 10 temper (sau ceva de genul). dar cred ca acela este numai pentru durata de alarma.

 

 Mai am o intrebare pe VCDS

  • [01-Engine]       

  • [Meas. Blocks - 08]

  • Group 004

  • [switch to Basic Settings]  

  • [TDI Timing]

ce valoare ar trebui sa am, daca stiu bine aici ar trebui sa am valoarea de la aprindere...?!

Modificat de decsei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca postez unde trebuie, rog sa mutati daca am gresit locul...

Azi am observat o ciudatenie pe masina din semnatura. Vedeti clipul video.

 

http://www.youtube.com/watch?v=coWAQAjLO9c

 

La punerea contactului Stopurile spate incep sa dea flashuri pozitie+stop+semnalizare (unul dupa altul). 

Dupa cum am vazut face cam de trei ori pe ambele parti (nu m-am uitat daca face si pe fata) cand se pune contactul, si cand se ia.

Oare de unde vine aceasta chestie, si de ce?

 

da, sigur e de la codarile care le-ai facut... unde ? fa printscreen-uri la long coding de la centrala electrica si modul confort, sa ne uitam peste ele.

 

altfel, mergi in fisierul Debug si vezi ce ai modificat.... sau foloseste un long coding mai vechi, de cand totul era ok si copiaza-l.

 

mie imi place cum face.... daca face doar la contact, hai sa vedem de unde face... e interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am tot gandit si eu din ce cauza poate fi. (In acel moment era deschisa capota, si am avut testerul pe masina, dupa aceea am deconectat testerul dar tot il facea)

Rog azi pe cineva sa se mai uite si in fata daca face, singur nu pot.

Saptamana viitoare mai pun odata testerul pe el si va fac niste printscreenuri sunt curios ce poate fi... sau azi mai incolo ajung la laptop si postez  dinfisierul debug poate vedeti voi ceva interesant...

 

Vizavii de TDI Timing nu stiti ce valori ar trebui sa am?

Modificat de decsei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decsei nu o lua on nume de rau, dar tu insisti sa belesti ceva pe masina! :-P

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai motor pompe dusse - valoare avansului se verifica in MVB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!