Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

da. la incalzirea auxiliara stie robert ca e problema la bujia de start si semnalul de pe oglinda. in rest este curata.

din ce semnalizeaza el ca problema ar fi lipsa de putere in anumite momente acum dupa reconditionarea turbinei fata de mersul normal inaintea efectuarii reconditionarii.

 

LE: in excel-uri unele valori pot aparea ca o data, trebuie selectate valorile si date ca numere cu zecimale pentru a avea sens.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DonzDonz:D:D:D Iti multumesc muuuuuuult pt ajutor:). Sper ca intr-o zi sa te ajut si eu cu ceva:).  Multumesc mult:D:D:D. O sa mai merg in continuare drumuri lungi si o sa vad cum se manifesta masina. In principiu dupa ceea ce a zis robert r. in legatura cu turbina si debimetru ma linisteste putin. :). Eventual imi puteti spune cam la ce turatii ar trebui sa intre turbina in actiune? undeva pe la 1500rpm? sau mai sus?

 

Multumesc pt raspunsuri:).

 

va doresc o seara placuta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e reglat cum trebuie acuatorul vacumatic, deoarece presiunea turbinei nu urca niciodata peste cerere.

De obicei daca calculatorul cere 2050 mbar turbina pentru cateva sec trebuie sa faca aprox 2200 mbar pentru cateva secunde dupa care o stabilizeaza aproape de cerere.

Din log reiese ca nu reuseste sa o ridice mai sus si de aceea poate fi probabil un pic mai puturoasa.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. eventual cand vei avea timp imi explici cum se poate acesta regla? se face din tija acela care este la turbina? atasezi o poza. te referi la acela care este in chenariu rosu?

post-109325-0-88396200-1376425083_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aceea este tija la actuator - faci log in mers in in functie de valoare presiunii realizate de turbina, reglezi in consecinta - lungesti sau scurtezi tija - pana valoarea ceruta se aproprie de valoarea reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acolo este reglajul

Cu motorul pornit in relanti acuatorul vacuumatic trebuie sa traga tija de la geometria reglabila pana o sprijina pe surubelul mic de pe corpul turbinei (la care sper ca nu a umblat nimeni).

Asta poti vedea un pic mai greu uitandu-te cu atentie.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aceea este tija la actuator - faci log in mers in in functie de valoare presiunii realizate de turbina, reglezi in consecinta - lungesti sau scurtezi tija - pana valoarea ceruta se aproprie de valoarea reala.

Azi sunt cu ochii pe tine :)))

Deci : valoarea presiunii actuale realizate de turbo - se apropie de valoarea presiunii cerute !

Oricum s-a inteles ce ai vrut sa spui !

Sunt la vanat azi ;)) - glumesc , nu te supara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutorul acordat:) Sunteti cei mai tari. In weekend am sa incerca metoda care mi-ati scris mai sus:). Sper ca totul va iesi bine si in final masina va merge bine:). O sa va tin la curent dupa ce am efectuat modificarile.

 

Va doresc o zi buna:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, aseara am intalnit o problema, mi s-a oprit masina in mers. Astazi, cand am pus diagnoza mi-au dat urmatoarele erori:

 

 

 

 

Sunday,18,August,2013,18:57:22:37412
VCDS Version: Beta 11.8.0
Data version: 20110831
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: None
Control Module Part Number: 03G 906 018 EJ    HW: 03G 906 018 EJ
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9970
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 10122 599 92665
                      VCID: 71E3A46016B0
5 Faults Found:
 
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
        P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent
17675 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
        P1267 - 006 - will be decoded. - Intermittent
17674 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
        P1266 - 006 - will be decoded. - Intermittent
17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction 
        P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent
18578 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
        P2146 - 009 - will be decoded. - Intermittent
 
Readiness: N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrgi si fa diagnoza cu scula licentiata !

Ti-a murit cel putin un injector si de aceea ti s-a oprit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Scula" - interfata diagnoza licentiata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si "scula licentiata" = interfata diagnoza licentiata licentiata.

Deci licentiata la puterea a doua :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

buna seara, aseara am intalnit o problema, mi s-a oprit masina in mers. Astazi, cand am pus diagnoza mi-au dat urmatoarele erori:

 

Daca nu ai umblat pana acum la injectoare du  masina tractata la o reprezentanta vw si le schimba ei gratuit toate injectoarele.

Sa nu stergi codurile de eroare de pe engine !

Saptamana trecuta marti am avut si eu un client cu o problema asemanatoare si la fel am procedat.

Problema sa rezolvat gratuit.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca am sters codurile nu mi-o mai repara?


masina are 7 ani si 5 luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da....  pana la urma problema nu este conditionata de existenta erorilor ci de faptul ca masina nu mai functioneaza.

 

altfel, asa este mai bine - sa nu ii stergi erorile de pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca le-am sters si acum nu imi mai apare nicio eroare, dar motorul nu mai porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutorul acordat:) Sunteti cei mai tari. In weekend am sa incerca metoda care mi-ati scris mai sus:). Sper ca totul va iesi bine si in final masina va merge bine:). O sa va tin la curent dupa ce am efectuat modificarile.

 

Va doresc o zi buna:)

Buna ziua,

 

Am efectuat operatiunile mentionate de mai sus si am reglat tija respectiva de la turbina. Masina merge bine si consumul a inceput sa scada.:). Mecanicul care a operat actiunea respectiva a zis ca in curand urmeaza sa schimb debimetrul de aer doarece in anumite momente nu transmite datele corecte aferente acestuia. Mai merg asa cativa km si o sa mai facem 1-2 test si apoi vedem care va fi proceedura.

 

Doresc sa va multumesc inca odata pentru ajutorul acordat.

 

O zi buna,

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bostanel

 

Eu zic sa iti intrebi prietenii daca nu au cunostinte la reprezentanta vw, sa mergi pe recomandare ca sa nu faca figuri, si nu ar strica daca te duci cu o sticla de ceva.

 

In alta ordine de idei, la multi dintre noi ne-au schimbat injectoarele inainte sa dea chics, doar pe baza codurilor de pe injectoare care erau cunoscute cu probleme, deci nu ne aparea nici o eroare la scanare.

 

Mie mi-au scris la rubrica reclamatie client: "Actiunea 23h9" si la constatatarea defectului: "Engine does not start, engine warning light on, entries logged" (desi motorul mergea si nu aveam nici un bec de avertizare aprins) - dar asta cred ca era o fraza selectabila din program, ca restul au scris in romana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca le-am sters si acum nu imi mai apare nicio eroare, dar motorul nu mai porneste

 

da, asa face.... acum nu ai alta varianta decat sa te duci la ei cu masina sa o constate si sa astepti verdictul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am reusit sa obtin si eu un log de diagnoza pentru Passat-ul (Variant 2009) meu si spre surprinderea mea am cateva erori. Se pot explica prin descarcarea completa a bateriei (am uitat farurile aprinse) sau este cazul sa ma ingrijorez si sa fac un drum la service?

Mai jos este logul (facut cu auto-scan) curatat de adresele care au raportat: No fault code found

 

VCDS Version: Release 11.11.3

Data version: 20120401
 
Chassis Type: 3C0
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 56 77
 
VIN: WVWZZZ3CZ9Exxxxx  
 
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
37-Navigation -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
77-Telephone -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QD    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  3733  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 83968 410 673862
   VCID: 77F7F50506D6651
 
1 Fault Found:
001674 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271) 
               P068A - 000 - De-Energized Performance Too Early - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 0.00 V
                    Hex Value: 0xFF00
                    Bin. Bits: 00000000
                    Temperature: -90.0°C
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AQ    HW: 3C0 959 433 AQ
   Component:    IMMO         044 0383  
   Revision: 00044000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 79F3F33D30C2731
 
   Part No: 3C0 905 861 G
   Component:    ELV          027 0380
   3C0905861G     ELV          027 0380   
 
1 Fault Found:
02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: 1K0-035-191.lbl
   Part No SW: 1K0 035 191 H    HW: 1K0 035 191 H
   Component: J401                0460  
   Revision: 00022000    Serial number: VWZ1Z2J9058099
   Coding: 0043400
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 2757E54596F6351
 
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 108819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2113.14.20
                    Time: 07:31:08
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 5N1-909-144.clb
   Part No SW: 5N1 909 144 J    HW: 5N1 909 148 F
   Component: J500__APA-BS KL.082 0502  
   Revision: 1AH02254    Serial number: 00090160006502
   Coding: 0000258
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3973333D7042B31
 
1 Fault Found:
01288 - Terminal 30; Steering Assist 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 9
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 108819 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    RPM: 65 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 2.0
                    Voltage: 12.20 V
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AQ    HW: 3C0 959 433 AQ
   Component:    KSG PQ46 ELV 044 0612  
   Revision: 00044000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0091020851030E763004941570084B0E703801
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 79F3F33D30C2731
 
   Part No: 1K0 951 605 D
   Component: LIN BACKUP HORN H08 9001
 
   Component:       NGS n.mounted     
 
   Component:      IRUE n.mounted     
 
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 108819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2113.14.20
                    Time: 09:53:03
 
00625 - Vehicle Speed Signal 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 108819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2113.14.20
                    Time: 00:00:48
 
01321 - Control Module for Airbags (J234) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 108819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2113.14.20
                    Time: 00:00:48
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 AC    HW: 1K0 959 792 N
   Component: J387  TUER-SG BT    1517  
   Revision: 72009005    Serial number: 00000654698120
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 70E5CE1963B8329
 
1 Fault Found:
01812 - Supply Voltage for Door Controller; Pass. Side (J387) 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 1048575 km
                    Time Indication: 0
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-191.lbl
   Part No SW: 1K0 035 191 H    HW: 1K0 035 191 H
   Component: R                   0460  
   Revision: 00022000    Serial number: VWZ1Z2J9058099
   Coding: 0043400
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 2757E54596F6351
 
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 108819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2113.14.20
                    Time: 07:31:08
 
Multumesc pentru rabdarea de a parcurge acest mesaj!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de drum la service, presupun ca ai incercat sa o pornesti dupa ce s-a descarcat bateria de acolo se trag unele dintre erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat, dar tocmai ce am ajuns acasa, de la SANDRA, am lasat-o la poarta, acum stau cu inima cat un purice, maine merg sa vad ce e cu ea, intre timp mai am o nelamurire. Un coleg de pe forum, adica GABIVVX mi-a spus ca seria la injectoare este 03G 130 073 S, dar la mine se termina cu "D". M-am uitat si la injectoare nu a fost umblat, inca au pasta pe ele. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Toni: Da, am incercat sa o pornesc. Multumesc.

 

Ar trebui sa sterg erorile? Mai exact care dintre erori nu ar trebui sterse?

 

:offtopic:

Pana aia de curent a fost o experienta in sine: schimbasem bateria la cheie cu o zi inainte. Cand dau sa intru in masina nici un feedback, fuguta in casa si am incercat cealalta cheie: masina ma ignora cu desavarsire. Ete minunatia cum mai intru eu acum in masina? Bineinteles ca prietenii care erau la calculator in momentul respectiv imi povesteau de desincronizare si nevoia de a sincroniza iar ambele chei cu masina (chestie care se facea doar din locul soferului :tuktuk: ). Intr-un tarziu am descoperit ca se poate intra in masina folosind cheita de plastic. Acolo doar o lumina in plafoniera se mai aprindea. Nu stiam daca claxonul functioneaza fara ca motorul sa fie pornit ori ba. Din cate imi aduc aminte nici maxidot-ul nu se mai lumina. Oricum am facut o incercare (esuata) de a porni masina imediat dupa ce am conectat o alta baterie in paralel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Interlude
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!