Jump to content

Haldex unit defect


teodor06
 Share

Postare recomandată

treaba cu kitul de reparatie de haldex ai incercat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,nu am incercat-o ma gandeam sa o incerc,dati mi mai multe detalii va rog,cat costa ce se schimba exact de unde pot sa cumpar asa ceva,si ce implica acest kit de reparatie,multam mult deocamdata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

a mai rezolvat ceva cineva cu vibratiile. la mine sunt mai puternice acum, vibreaza si bordul si tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti vibreaza toata masina nu e bine.

Incearca sa decuplezi cumva 4motionul, intreaba cum se paote decupla electronic, ma gandesc sa scoti comanda electronica(mufa cumva).

Si apoi sa vezi daca se mai simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai cum sa decuplezi tractiunea, stiu eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e vorba de cardan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

HEEEELLLPPP !!! Saptamana trecuta mi s au aprins martorii ESP si presiunea in pneuri...am mers la un service si baietii de acolo dupa o scanare VAG COM mi au spus ca ,calculatorul de la tractiunea 4x4 este strica si trebuie inlocuit....totul bine pana mi au spus pretul (3500 RON) pffff. Un prieten mi a zis ca am sanse sa scap de problema daca incerc sa curat unitatea HALDEX. Pareri ,sugestii ?? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de curatat, ti-am sugerat sa verifici controler-ul si ambreiajul de la Haldex (acesta a dat semnal intermitent la scanare), si de asemenea, verifica filtrul si uleiul -sa nu fie span in el. Sper din toata inima sa nu fie controler-ul. TPM nu se reseteaza - la scanare nu comunica cu respectivul controler. In mod sigur este legatura intre cele doua erori. In primul rand, nu uita de sigurante. Pentru detalii vezi aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=51932

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unde pot face si eu un schimb de ulei la haldex pt golful din semnatura?

Am fost pe la mai multe serviceuri si se pare ca e prea complicat pentru ei!!! Alta varianta decat la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre rusinea mea nu am rezolvat nici acum trepidatia cu pricina... azi am fost un pic plecat din oras si bineinteles ca s-a auzit iar... problema este ca in momentul vibratiilor daca scot din viteza nu mai vibreaza. ma gandesc ca daca ar fi din haldex ar continua. m-am mai uitat pe forum, la altii vibratia asta a putut insemna un cap de planetara dus. am fost de 1000 de ori la service si nu stiu ce are. nici nu face tot timpul, de exemplu cand merg prin oras nu face. face numai la drum, ma gandesc ca dupa ce se incalzeste uleiul sau ceva. uleiul la haldex l-am schimbat. pot fi vibratii puternice in cutie? vibreaza in sarcina undeva pe la 2200-3000rpm in a patra. in restul treptelor nu prea face.

am mai spus, dar repet, urcata pe rampa i-am dat 240 si nu s-a auzit nimic... deci numai in sarcina.

ma gandeam sa schimb kitul de reparatie la haldex, la reprezentanta nu stiau nimic de el, asa ca nu am mai insistat...

ma gandesc acum sa schimb uleiul in cutie, desi nu imi scapa, intradevar mai agata din cand in cand la mars arriere, dar e cea mai ieftina interventie pe care o pot face pentru inceput

ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la reprezentanta vw din bacau. mi-au spus pe fata ca nu stiu de 4motion... sa ma duc mai bine la tess la brasov ca acolo e patria 4motion-ului... am sa sun si acolo, dar probabil ca nu imi vor spune nimic la telefon si o sa trebuiasca sa ma duc pana acolo.

cele 2 kituri de reparatie sunt: 02D598777 - pret 221ron (rulment) si 02D598289A - 197ron (flansa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

din cate stiu, nu ai tractiune integrala tot timpul, ci doar cand masina simte ca ai nevoie....; astfel se poate explica ca la 240, nu ti-a facut figura. eu cred ca iti face strict cand iti cupleaza integral, deci automat ai o problema mecanica cu cardanul/tot ansamblul tractiune spate.

parerea mea....

eu am 148 de mii si...nu mi-a facut nicio problema, nu stiu daca am haldex sau celalalt tip.

sper sa rezolvi problema....multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

AM in dotare unn sharan 4motion care anul trecut pe uscat uruia putin spatele la plecarea de pe loc in viraj,dupa trecerea iernii(zapezilor)sunetul s-a agravat considerabil adica zici ca se rupe puntea spate la viraje(trepidatii si uruiala infernala), am studiat si eu forumurile si mai multe servisuri la unele mi-au spus ca grupul haldex este CORP COMUN CU DIFUL DIN SPATE SI ULEIUL ESTE ACELAS CA CEL DE CUTIE!!!!!!!!!!!!!!!!! Am luat problema in mana m-am tavalit pe subt masina si am scos mufa de la haldx, problema rezolvata nu mai face nici un zgomot si nimic, consecinta este ca nu mai am 4x4 si este aprins becul la ESP.

Concluzia este ca problema uruitului este exclusiv din haldex nu din cardan nu din diferential nu din plantare, din moment ce nu mai functioneaza haldexul si zgomotele au disparut el este de vina si eu banuiesc ca acele zgomote apar datorita uzurii uleiului din el, sistemul haldex este cam simplut o pompa care cupleaza mai multe discuri de ambreiaj progresiv. O sa schimb uleiul si filtrul din haldex si vedem ce se intampla daca s-a rmediat problema, masina are 180 000 Km si sincer nu cred ca a schimbat cineva uleiul din haldex, voi reveniii

Bafta multa tuturor, si atentie la mcanici "PRICEPUTI"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am un passat 4mottion 2.0 TDI 2006. De vreo saptamana a inceput sa mi se aprinda ESP-ul dupa aprox 5 km de mers si aprins ramane pana scot cheia. Am fost la Avia Motors (service VW) si mi-au gasit ca problema este la HALDEX. Mai precis eroarea gasita de tester nu poate aprecia la care nivel din HALDEX este problema. Asa ca le-am luat pe rand. Am schimbat uleiul si filtrul de ulei Haldex. S-a aprins din nou ESP-ul. S-a trecut la masurarea parametrilor de functionare a pompei hidraulice a Haldex-ului, mai precis temperatura si presiunea uleiului din interior. S-a observata pe tester ca odata cu cresterea temperaturii, presiunea incepea sa scada amenintator pana devenea 0 si in momentul asta cuplajul HALDEX taia tractiunea spate (rotile spate nu mai trageau, masina fiind ridicata pe elevator). Recomandarea celor de la service a fost sa schimb pompa hidraulica Haldex dar nu mi-au garantat ca problema se va rezolva adica nu au putut sa-mi spuna 100% ca pompa este problema. Pompa costa 1100 Ron si nu as cumpara-o degeaba si nici ei nu o comanda decat daca o cumpar eu. Eu insa nu as cumpara-o daca nu este defectul la pompa. Si uite asa am intrat intr-un cerc vicios. Intrebarea mea este daca stie cineva unde se poate repara, eventual in Bucuresti, aceasta pompa hidraulica ? Sau unde se poate diagnostica daca chiar pompa este problema ? Tin sa precizez ca daca se dovedeste ca nu pompa este problema, atunci urmeaza sa trecem la pasul 3 si anume calculatorul de Haldex! :) Numai ca pretul lui este de doar vreo 4000 Ron !!! Si as dori din suflet sa ma opresc la pompa. :))

So, please, help meeeee ... cei de la service-ul Volkswagen imi propun o rezolvare foaaaaarte nefavorabila pentru mine ... financiar ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Numai cind accelerez puternic, in mers,  se aude un zgomot similar cu o toba de esapament sparta

Toba insa nu e sparta iar la accelerarea pe loc nu are zgomot.

Ar putea fi ceva de la HALDEX ?

Ar fi culmea pt ca uleiul l-am schimat  de curind la 45.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul n-are latura cu asta. E vla de flansele de la cardan, cel mai probabil cea de pe spate. Sunt consumabile, cacuicucul ala(camasa care absoarbe vibratiile) imbatraneste si nu mai da randament. Se recomanda inlocuirea lor la 4 ani/100.000km. Urc-o pe rampa si uita-te la ea. Se vede cu ochiul liber daca este imbatranita(e crapata, coapta). 

 

Cat despre ulei, daca l-ai facut la reprezentanta nu fi sigur ca s-a si schimbat. eu ama vut supriza asta. Mi-au luat banii dar uleiul si filtrul au ramas neatinse. 

 

Partea urata e ca's cam scumpe. Cam prea scumpe pentru niste rahaturi ordinare. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut!

AM in dotare unn sharan 4motion care anul trecut pe uscat uruia putin spatele la plecarea de pe loc in viraj,dupa trecerea iernii(zapezilor)sunetul s-a agravat considerabil adica zici ca se rupe puntea spate la viraje(trepidatii si uruiala infernala), am studiat si eu forumurile si mai multe servisuri la unele mi-au spus ca grupul haldex este CORP COMUN CU DIFUL DIN SPATE SI ULEIUL ESTE ACELAS CA CEL DE CUTIE!!!!!!!!!!!!!!!!! Am luat problema in mana m-am tavalit pe subt masina si am scos mufa de la haldx, problema rezolvata nu mai face nici un zgomot si nimic, consecinta este ca nu mai am 4x4 si este aprins becul la ESP.

Concluzia este ca problema uruitului este exclusiv din haldex nu din cardan nu din diferential nu din plantare, din moment ce nu mai functioneaza haldexul si zgomotele au disparut el este de vina si eu banuiesc ca acele zgomote apar datorita uzurii uleiului din el, sistemul haldex este cam simplut o pompa care cupleaza mai multe discuri de ambreiaj progresiv. O sa schimb uleiul si filtrul din haldex si vedem ce se intampla daca s-a rmediat problema, masina are 180 000 Km si sincer nu cred ca a schimbat cineva uleiul din haldex, voi reveniii

Bafta multa tuturor, si atentie la mcanici "PRICEPUTI"

Salut. Exact aceeasi problema o am si eu la Bora. Recent am schimbat uleiul in Haldex si dif spate(am pus acelasi ulei ca si in cutia de viteze la recomandarea mecanicului) iar dupa acest schimb de ulei a inceput sa se auda un uruit in partea din spate insa numai cand porneam de pe loc cu rotile virate, sau efectuam manevre de intoarcere,in mers nu se aude nimic. Imi poti spune cum ai rezolvat problema uruitului?

Modificat de MariusLung
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, cei care ati rezolvat problema Haldexului, cum ati rezolvat-o unde/cum/pret? Pe eroare imi apare pompa Haldex defecta si as incerca o schimbare de ulei filtru plus o curatare caci poate poate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nimic? Cumoaste cineva omul care se pricepe la asta? Am fost la Norauto si au zis ca nu se baga ca nu au scula necesara, la Brady sau Vw imi e ca-mi scade glicemia cand mi-or spune costul reparatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul_anton_20044
problema vine de la carbunii pompei de haldex. se tocesc si nu mai calca pe colectorul rotorului. eu am schimbat pompita dar de curiozitate am desfacut-o pe cea veche. la mine nu mai putea fi reconditionata pentru ca se topise portperiile  (suportii in care culisau carbunii) si chiar nu mai aveam ce face. deci in cazul meu schimbarea pompei era singura solutie. poate voi sunteti mai norocosi si puteti schimba doar periile.

 

cb169e90 4229 43a8 9e10 a18519f39d1b

3223b278 aad7 422d a596 e0f956b415d2

483747a7 9e13 42e8 a125 3539833249b7


8036c80a d8ed 4c46 b88b 4b1c564edc40

4d5940ad 6bf9 44ca 8180 fe1cce006b6a

pompa haldex

7aece416 440e 4822 a766 f0ccb9397b20

Modificat de paul_anton_20044
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Paul de raspuns, posibil sa trebuiasca sa fac si eu asta.. cum ai rezolvat-o? De unde piesa /pret si la ce service? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul_anton_20044

Problema am avut-o la o skoda octavia 2 4x4 acum 5 ani. Am rezolvat la avia motors in militari...a costat atunci 1800 lei cu tot cu ulei si filtre. Piesa in sine a fost in jur de 1000 de lei dar nu mai stiu exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa ajung astazi pe acolo, am intrebat de piesa si... 12.500 ron plus cam pe la 2000 euro manopera :))   nu mi-a trecut prin cap sa intreb fix de octavia 2 dar pentru passat b6 atat mi-a cerut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa ajung astazi pe acolo, am intrebat de piesa si... 12.500 ron plus cam pe la 2000 euro manopera :))   nu mi-a trecut prin cap sa intreb fix de octavia 2 dar pentru passat b6 atat mi-a cerut.

 

Adica vreo 5000 euroi pentru ce anume ?! Pai cine-si mai pune Haldex pe Passat la banii astia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!