Jump to content

Haldex unit defect


teodor06
 Share

Postare recomandată

Am fost in service cu masinuta, se pare ca Haldex unitul nu functioneaza corect.

Se poate repara?Se mai poate face ceva?

Schimbarea cu unul nou costa enorm de mult?

Service-ul autorizat VW, nu repara ci schimba cu totul unitatea, ceea ce inseamna un cost al intregului mecanism in jur de 3 000 euro :salut:

:)

Astept cateva sfaturi, poate gasesc un service care sa repare unitatea(cuplajul) haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi si tu pe limba tuturor ce e ala ? ce face unde se afla etc..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplajul Haldex este cel care transmite tractiunea pe puntea spate.

Masina mea este 4motion, di are acest sistem ,,4x4'' Haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum ti-ai dat seama? au testat ei 4motionu si ti-au zis?

nu vor repara niciodata piese la o reprezentanta, daca trebuie schimbata iti recomand sa cauti pe la dezmembrari sau pe la serivce-uri mecanici care se pricep la haldex...ca sigur se baga sa il repare.

cati km ai cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 69 400 km, si am mers cu ea ca si cu un bibelou.Cauciucurile au acelasi profil, nu am sarit santuri, canale sau alte gropi.Service doar la reprezentante VW, si totusi probleme cu ea am avut destule...

Am schimbat uleiul si filtru Haldex cand trebuia, si totusi a aparut o huruiala+trepidatie pe puntea spate in momentul cand faci stanga sau dreapta cu plecare de pe loc, cu volanul aproximativ maxim.

Cuplajul asta Haldex mai are si altele pe langa el, cum ar fi o pompa,un calculator, o unitate de valve si ceva senzori...cei din service nu au reusit decat sa imi zica ca este cuplajul defect...acel Haldex unit...

Au scos uleiul din haldex si sa observat pilitura de fier.... :beerchug: , am schimbat iarasi uleiul si filtru Haldex, de dimineata nu sa mai auzit acel zgomot(huruiala+trepidatie).... :rolleyes:

Acum astept de la voi sa imi ziceti daca cineva a mai avut aceeasi problema sau ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu daca s-a mai discutat pe acest forum, dar mie un mecanic mi-a zis de curand ca stie ca dupa 100-120 kkm cam apar pb la HALDEX si ca ar fi bine sa vand masina cand ajung la km aia. dar totusi la 70 kkm mi se pare prematur. poate totusi gasesti pe cineva sa se priceapa ca-i pacat de restul masinii... la echiparea pe care o ai. succes.

O intrebare: la cate e specificat in carte ca tb sch filtrul si uleiul din cuplajul H ? merci

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vroiam sa intreb si eu...ca in service mie nu mi-au zis ca ar trebui sa schimb ceva pe la haldex (desi daca ma gandesc e normal sa intreti si sistemul ala) in carte nu am gasit un termen sau o limita de km cand trebuie facuta revizia la haldex...

plz help

eu am 65k km cu ea si chiar nu am protejat prea mult 4motionu dar nici nu mi-a facut probleme...iarna trecuta zburdam prin zapada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista span in uleiul din Haldex?? Au facut o citire de memorie de defecte si au gasit in acea diagnoza defect inregistrat pe Haldex??? In cazul in care nu este nici un defect inregistrat pe Haldex poti sa te gandesti ca vibratiile apar si din cardan sau mai sigur din ultima flansa de legatura intre cardan si cuplajul Haldex. In cazul in care este defecta aceasta flansa apar trepidatii la turatii intre 2300 - 3000 rot/min. Necazul este ca acea flansa se poate comanda doar cu cardanul complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotele din haldex eliminate prin inlocuirea uleiului de doua ori pot reaparea destul de repede mai ales ca aceste zgomote apar la cald si la sarcina. Eu am intalnit un caz asemanator. Bucuria a fost mare pentru ca totul s-a rezolvat cu costuri mici, insa la un drum de circa 300 km cand uleiul s-a incalzit, zgomotele au reaparut. Pentru Haldex exista un kit de reparatie ...2-3 rulmenti care costa circa 41 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo revizie la intervale pentru sistemul Haldex?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la reprezentanta Cardinal Motors si mi-au zis ca la 60000 km se schimba ulei si filtre la haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-au spus cumva si un pret pentru acest schimb de ulei si flitru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 750 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este asa de mult un schimb de ulei in haldex. Din cate stiu eu in Haldex intra mai putin de un litru de ulei. Un litru de ulei pentru haldex costa 139 ron. Daca in service se poate factura 700 ml de ulei este super. Pentru inlocuirea uleiului nu este necesar mai mult de o ora, ceea ce inseamna o manopera de cel mult 100 ron. La toate astea se mai adauga petul filtrului. Uleiul in Hldex se schimba la fiecare 60000 km la fel ca in cutiile DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D foarte trist......tocmai am venit de la service unde mi-au dat o veste proasta.......flansa din spatele cardanului stricata.....deci inlocuirea ei cu tot cu cardan:(........si pretu nu este mic deloc undeva la 5300 ron, fara manopera,......ce ma sfatuiti sa fac?nu se poate pune doar flansa aia fara tot cardanu?s-a mai lovit cineva de problema asta?pot sa comand de undeva mai ieftin?

Astept o parere din partea voastra!multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte scump...sfatul meu este sa incerci la dezmembrari...sau online...exista un site de piese auto...o sa iti dau PM...aveau piese destul de ieftine dar trebuie sa si aduca asa ceva. Magazinul e in bucuresti dar stiu ca livreaza si in tara..

in nici un caz sa nu cumperi piesa de la ei, sa iti zica exact cum se numeste, ce cod are si o cumperi din alta parte...fac pariu ca o gasesti la 2500 ron noua si 1500 ron la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,merci mult o sa incerc la ei ,dar oricum o sa optez pentru cel nou cele second nu sunt asa sigure........codul piesei il am!

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz sa nu cumperi din alta parte flansa de la cardan. In nici un caz sa nu desfaci flansa de pe cardan de pe alta masina doar din dorinta de a incerca o flansa pe masina ta. Acea flansa este prinsa in 3 suruburi, este foarte usor de demontat si totusi intrebarea este de ce nu se poate cumpara fara cardan. Am vazut pe acea flansa o banda reflectorizanta ce se foloseste la masurarea turatiei. Nu am gasit o documentatie despre asta, ma gandesc doar ca acea flansa este echilibrata pe stand impreuna cu cardanul. Flansa are pe ea niste gauri de echilibrare. Din cate stiu este o versiune de cardan mai ieftina cu circa 400 ron insa diferenta de pret este foarte mica pentru a risca sa cumperi o piesa neoriginala. Poate ca ai vazut ca in urma cu ceva timp scriam despre aceasta flansa, despre chitul de reparatie al haldexului, despre schimbul de ulei in haldex. Am trecut recent printr-o reperatie de genul asta si pot sa confirm ca dupa inlocuirea cardanului trepidatiile au disparut total.

in plus cred ca ar trebuii sa sarbatoresti pentru ca nu ai de schimbat haldexul la 117 milioane lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul nu a mai aparut, stau si ma gandesc ce mama dracului au schimbat mamelucii aia in service prima data.

Ce ulei si ce filtru...

Masina a fost alergata in wikend pe la munte si pe coclauri...deci Haldexul nu a mai scos nici un zgomot ciudat.

Imi e si frica sa zic ca am scapat :blah_: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un caz fericit. cred ca daca ai parcurs mai multi kilometrii si uleiul in haldex s-a incazlit si nu ai mai sesizat un sunet ciudat, totul s-a terminat

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tind sa cred ca si eu am probleme datorita tractiunii, cand calc brusc acceleratia in treapta 2 la 2500-3000 ture incepe sa se auda un zgomot puternic gros din spatele masinii (bancheta din spate) dupa care se ma linisteste cand schimb in 3 sau 4, la frana de motor din 4 in 3 la fel zgomot gros si trepidatii mai mari decat in mod obisnuit. Spun asta pt. ca azi am fost cu cineva in masina si i s-a parut extrem de zgomotoasa fata de altele. Problema este ca nu am cu ce sa o compar, alta masina 4x4 haldex Skoda 1.9 tdi sau golf 5. uleiul HALDEX si filtrul le-am schimbat la 66000 acum am 90000 km. am cumpart-o SH la 66000.

Masina este Skoda Octavia Combi 4x4 1.9 TDI 105 CP my2006. Este cineva prin Constanta cu care sa vorbesc sau sa facem un test?

Multumesc si scuze daca am scris in acest topic dar "problema" fiind comuna m-am gandit ca nu deranjez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca gasesti o cauza sau o rezolvare spune-mi si mie. am si eu niste vibratii in spate cum zici si tu ca ai. sunt destul de ingrijorat dar inca nu vreau sa cred e haldexul dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratii aveam si eu, le auzeam la schimbarea directiei de mers, sau la plecarea de pe loc cu volan stanga sau dreapta.

Trebuie sa te uiti la puntea spate foarte atant, daca nu ai nimic defect la punte....urmeaza Haldexul...care cei de la service autorizate iti pot spune in ce stare se afla.

Mai schimba odata uleiul, poate cine stie o sa fie de bun augur.

Cred ca exista un kit de reparatii si pt. Haldex...dar eu am incetat sa mai caut deoarece nu mai simt si nu mai aud acele vibratii in puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul, pe vag nu da nimic defect. la mine se aude in mers nu la schimbarea directiei. cand merg cu a4a sa zicem mai subturat, de pe la 2000 pana pe la 3000 huruie de mori. am urcat-o pe elevator si am accelerat-o, nu se aude nimic, numai pe roti se aude. pana la urma am sa iau kitul de reparatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,am revenit cu vesti.............la sugestia celor de la reprezentanta,vibratiile mele erau de la cardan,mai exact ultima flansa inainte de haldex care nu merge schimbata decat cu tot cardanu.M am conformat si am luat un cardan ,nu de la reprezentanta ca era exagerat de scump ci din germania,ieri am fost si l am schimbat si surpriza.........vibratiile nu au disparut :) ,ma intreb ce faceam daca dadeam pe el 5300 de ron cat era la reprezentanta?Ce sfaturi imi dati,de la ce ar putea sa mai fie?Tin sa precizez ca daca trec de 130-140 la ora in a 5-a si dupa schimb a 6-a vibratiile nu se simt.Chiar nu mai stiu ce sa fac e o problema care ma macina psihic stand cu gandu tot acolo!Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!