Jump to content

turatii motor toledo


karburator
 Share

Postare recomandată

De circa o saptamana sunt posesorul unui seat toledo noul model varianta 1,6 l, stylance. Toate bune si frumoase, doar ca am impresia ca motorul are nevoie de un mers mai turat. Concret, este vorba de faptul ca la 40 km/h trebuie sa-i dau a 4-a altfel zici ca sare motorul de sub capota, iar in treapta a 5-a la 60 km/h am 2500 rot/min ceea ce mi se pare enorm de mult pentru un motor de 1,6 l si 102 cp. La fostul renaul clio pe care l-am avut abia atingeam 2000 rot/min in treapta a 4-a la 60 km/ora. In ritmul asta inseamna ca masina nu prinde mai mult de 140km/h si aia cu motorul turat la maxim.

Are cineva o explicatie, pana ajung la dealer sa-i intreb pe ei?

Sunt un pic dezamagit pentru ca ma asteptam ca pana la 100km/ora sa nici nu aud motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific, era vorba de treapta a 4... 60km/ora...2500 rot/min. Sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu condus noul toledo dar cu motorul 2.0 fsi 150 cp si nu mi s-a parut deloc turat.

La ibiza mea 1,2 64 cp, in 3 cilindri in treapta a 4-a la 2500-3000 de rpm am 60/70 la ora.

Trage singur concluzia!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am condus Toledo nou, dar motorul 2.0 TDI. A fost foarte OK. Acum revenind la problema colegului. 2500 de ture la un motor pe benzina de 1,6 L si o caroserie de 1,5 tone, e chiar putin. De abia de acolo incepe sa traga motorasul acesta. Din cate stiu, un motor pe benzina are plaja optima de turatii intre 3000 si 4000 de ture.

Fosta ta masina, acel Clio, nu era cumva pe motorina? Ca la mine la motorina (am un Megane acum) la 60 kmh in treapta a 4-a am intre 1800 si 2000 ture.

Altfel felicitari pt masina! Eu am comandat Altea cu 2.0 TDI. O mai astept.... Tu cat ai asteptat sa iti livreze masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc mult pentru opinii. Intradevar clio pe care l-am avut era diesel, iar unul din motivele pentru care l-am schimbat a fost zgomotul. Din pacate nu am prea castigat nimic la capitolul asta.

Masina am asteptat-o 3 luni, dar dealerul m-ai spus ca a fost un accident si ca nu se intampla in mod curent acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Karburator, sa stii mi-am pus si eu problema aceasta, crezand ca masina mea are ceva, dar dupa ce am vorbit cu alt posesor de Leon cu acelasi motor, m-am linistit. Eu cred ca ar trebui sa te obisnuiesti cu ideea ca ti-ai luat o masina din clasa compacta cu tenta sport, si ca acest zgomot este nitel "cautat" de producator. Daca vrei ceva silentios trebuie sa cauti in alta clasa si alta gama de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar clio pe care l-am avut era diesel, iar unul din motivele pentru care l-am schimbat a fost zgomotul.

Offtopic: Recunosc ca ma bag ca musca-n ciorba. Dar cum schimbi o masina ca face prea mult zgomot? Cat zgomot putea sa faca un Clio diesel? Muta cartieru'?

Sau? Nu inteleg cum se iau decizii majore pe chestiuni minore.. sau mai exact asa vad eu problema. Proprietarul (si platitorul) este cel care are ultimul cuvant si "intotdeauna dreptate" dar eu pricep mai greu... si d'asta intrebam.

Cat despre turatii pot sa iti zic ca un benzinar oricum are nevoie de turatii mai inalte pentru un cuplu decent deci tureaz-o!!!! NU o sa crape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.6/102c.p. are cuplu la 3800 rot/min si putere max la 5500 rot/min. La diesel plajele sunt mult mai jos:cuplu 1800-2500 rot.,putere pe la 4000 rot.

Asa ca daca vrei rezultate,tureaza motorul!!!Nu te jena sa apesi pe pedala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna, am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva. Un prieten de-al meu are un Seat Toledo, 1.8 benzina, 65 KW, an fabr. 1992. Masina sta tot turata la 2000 ture la relanti si nu isi revine. Din ce cauza? am incercat o diagnoza dar nu are mufa. PS are injectie monopunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regulator de relanti ? clapeta de acceleratie blocata ? astea imi vin mie in minte.

pe de alta parte, chiar era nevoie sa dezgropi un topic din 2005 pt intrebarea asta ? :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca acuma numa am avut problema ce sa ii fac ? mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!