Jump to content

My LUPO


johnyBOY

Postare recomandată

m-am interesat astazi de preturi, si as vrea sa intreb:

- conteaza foarte mult marca filtrelor? M-am interesat de preturi la cineva si mi-a spus, dar nu mi-a mentionat de marca sunt. Conteaza asta? Filtru ulei 20 lei, filtru aer 25 lei, filtru combustibil 25 lei...

- am 101.500 km cu masina, o am de pe la vreo 86-87.000, eu nu i-am schimbat bujiile pana acum si nici fostul proprietar nu stiu daca a facut-o. Conteaza daca le schimb sau daca nu o fac? NGK-urile ma duc pe la 100 lei/set... Am 1.4 benzina, 75CP, tip AUA

- de ulei vroiam sa mai intreb. Am primit pret la CASTROL, 5W40, 120 lei/4 litri. E un ulei bun?

Link către comentariu
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • johnyBOY

    60

  • Circoloco

    8

  • DRIVER07XXX

    5

  • Slick

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Conteaza si marca filtrelor(durabilitate/performanta), din cate stiu bune sunt cele Mahle si Mann.La preturile pe care le-ai primit cred ca sunt putin mai slabe calitativ.La faza cu bujiile nu ma bag, nu ma prea pricep (sunt dieselar :D ). Cat despre ulei, Castrol este printre cele mai bune(daca nu cel mai bun) , asta imi recomanda cei de la reprezentanta unde imi fac reviziile si sunt si cele mai scumpe(dar cam merita). Spor la condus si multi km fara incidente! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

Da, conteaza si marca filtrelor.

Eu folosesc numai Mann si Mahle (sunt ceva mai ieftine decat Mann, dar la fel de bune, am impresia ca ei fabrica si pentru original), ca pret nu mai stiu cel de benzina, dar cel de aer este vreo 60RON, cel de ulei vreo25 RON, nu mai stiu exact.

Pretul la ulei este OK si eu am dat cam tot atat pe Mobil, si calitatea este foarte buna atat la Castrol cat si la Mobil.

Bujiile de ce vrei sa le schimbi, daca merg bine lasa-le asa, nu sunt consumabile.

Link către comentariu

pai nu stiu daca au fost schimbate pana acum. Masina are 101.500km...

Probleme nu imi face.

De fapt nu stiu ce probleme ar putea face.. La pornire? Rateuri? Relantiul?

Link către comentariu

sambata nu aveam ce face...

asa ca am luat niste Vanish, o bucata de material ca cel de perdea si am inceput sa curat interiorul... Era foarte murdar, scaunul pasagerului si bancheta erau patate (nu stiu ce carase vechiul proprietar cu ea)... Am vrut mereu sa o duc sa il curat in oras, dar mi se cerea de la 200 lei in sus...

Asa ca m-am apucat eu sa curat: scaunele fata, bancheta spate si materialul de la portiere si in spate unde tii cotul..

A iesit extraordinar de bine (luand in calcul asteptarile mele precum si bani investiti intr-un flacon de Vanish ;) ).

Toate petele, culoarea tapiteriei a capatat viata...

Intr-un weekend viitor o sa ma apuc sa ii curat mocheta si plasticele la inerior...

Detailing :rolleyes:

nu pun poze, deoarece ar fi avut sens sa fac asta daca faceam un before/after...

Link către comentariu

Cel mai bine ar fi sa o cureti cu spuma activa speciala pt. tapiterii (transforma mizeria in praf pe care apoi il poti aspira), e in jur de 25-30 RON un spray.

Se procedeaza cam asa:

-se aspira bine cu un aspirator cat mai puternic

-se da cu spuma activa si se freaca cu o perie aspra

-se freaca cu o laveta umeda pentru indepartarea mizeriei ramase la suprafata

-se lasa sa se usuce bine (alegeti o zi calduroasa, nu faceti ca mine cand ploua :)) , am mers vreo suta de km cu scaunele umede pt ca nu s-au uscat)

-se periaza din nou suprafata

-se aspira din nou

Eu asa am facut si vreau sa spun ca a iesit ca noua, recunosc ca am avut huse si nu era chiar asa patata. Am folosit spuma Nigrin de la Praktiker (un spray iti ajunge pentru scaune), am vazut ca mai aveau Prevent cam la acelasi pret, iar la Bricostore am vazut o solutie special pt asa ceva la vreo 35 RON, nu mai stiu exact.

Ideea este ca vanish-ul scoate petele, dar ar trebui ceva sa scoata mizeria din profunzime, ar fi interesant daca a curatat cineva tapiteria cu vapori saturati, am auzit ca rezultatele sunt super cu utilaje profi, dar nu stiu cum este cu aparate din astea de uz casnic.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

pai:

- nu am avut aspirator puternic (am unul anemic de masina iar la cel din casa nu am apelat)

- a fost o idee venita pe moment, deci nu eram pregatit

- am zis sa incerc sa vad ce va iesii, iar eu personal am fost f multumit de rezultat

- si mai sunt si cam lenes. Asta cu aspirat-spuma-frecat-asteptat-uscat periat-aspirat nu prea merge...

Link către comentariu

Pentru un interior curat ai 2 solutii:

- sa o duci la spalatorie sa dai bani

- sa lasi lenea deoparte si sa faci cum a zis lupo_bv :D

In rest, super masina. Cat mai multi km fara incidente, bafta !

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare.

Ieri am fost cu masina in service... Este un atelier particular, la care imi fac intretinerea la PEUGEOT si la LUPO...

Mecanicul este unul foarte bun, lucreaza la reprezentanta MERCEDES.

Am schimbat:

- amortizoarele fata. Am cumparat noi, aftermarket.

- am dat jos arcurile sport si am montat pe masina arcurile originale.

- am schimbat uleiul in cutie. Acum mis e pare ca intra mai usor in viteza (nu ca ar fi intrat inainte f greu)

Masina merge foarte bine acum, am redescoperit confortul :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!