Jump to content

infundat baie ulei


arson
 Share

Postare recomandată

Cum man? Eu stiu ca pe 1.4 16V este baie de ulei din aliaj usor....

Sau ma insel?

In orice caz, baie de tabla ambutisata ruginita si perforata recunosc ca nu am mai vazut pana acum :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu am dedus ca e din tabla din faptul ca era ruginita.

Maine revin cu detalii, cand vad cea noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e rugina e din tabla la fel ca la mine. E f posibil sa fie ruginita.

Cauta piesa noua si nu te apuca de sudura !

Ti-am dat in PM link catre magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat si cu baia de ulei.

Total cu manopera am platit 480 RON. Baia a costat 205 RON, si am facut cu aceasta ocazia si schimbul de ulei.

Baia veche era ruginita jur imprejur, o multime de puncte ruginite.

Acum sper ca baia noua sa tina 8 ani ca cea originala.

@BLitz: motorul meu este AUA, deci pentru acest tip de motor 16v sigur este din tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine baia e indoita mult mai mult decat a fost la colegul ...asa am luat masina...avea in jur de 22 de mii de km. Nici o problema de atunci! o las asa cred! ca acum am 85 000 si nu a facut probleme. respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti recomand colegul...poti ramine fara presiune de ulei in acest caz.

Sorbul precis e lovit caci e f aproape de fund si pompa trage greu ulei !

Nu te zgirci la 100 de lei cit e o baie de tabla noua la magazin. Desfaci, indrepti si sorbul apoi montezi scut daca vrei.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema si la mine - infundat baia de ulei, de la un bolovan. Treaba a fost acum peste 40.000 km, fara nici o problema pana acum. Alex_Silva merge cu baia lovita de peste 60.000 km, tot fara probleme.

Deci ce se poate intampla ?

L.E. Ce este sorbul si care este rolul lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorbul reprezinta o prelungire a pompei de ulei care la capat este dotat cu o sita pentru nu a aspira eventualele impuritati si acesta asigura alimentarea pompei cu uleiul din baie,deci efectiv face un transfer dintr-o parte in alta.

Lovirea acestuia si deformarea terminalului unde aspira,poate strangula debitul de ulei care trebuie asigurat si de aici se produce uzura prematura a elementelor aflate in miscare,vilbrochen,cuzineti,ax cu came,etc.

Modificat de bibanu47
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc bibanu, am inteles.

Dar chiar asa de la o mica indoitura a baii de ulei se poate indoi in asa hal sorbul incat strangularea sa micsoreze considerabil debitul de ulei ? Eu ma gandesc ca daca erau probleme, apareau relativ imediat ( 500-1000 km ) si nu mai apucam sa merg peste 40.000 km.

Eventual la urmatorul schimb de ulei ( adica cam peste 8000 km ) am sa verific si starea exacta a sorbului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti mai norocos,nu este obligatoriu sa se obtureze sorbul,doar ca acesta nu are mai mult de max.1 cm fata de partea inferioara a carterului de ulei.

Am avut ocazia sa vad o asemenea lovitura care la momentul respectiv nu s-a soldat decat cu mici picaturi de ulei,dar din acel soc sorbul a facut o mica fisura si la un anumit numar de km,mare relativ,din cauza trepidatiilor ce le suporta,a cedat.

Nu vreau sa fac pe babau. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. am fost pe un drum de pamant plin de denivelari unde am atins putin cu baia. mi se pare mie sau e infundata acolo ? merita sa umblu la ea ?

nu se vede foarte bine in poza. incerc sa fac azi una mai buna....

post-12167-1272878067_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are absolut nimica pentru ca e foarte putin atinsa. Si eu am una asemanatoare de 2 ani si n-are nici pe dracu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sta linistit,nu este pe o zona critica unde sorbul pompei de ulei poate fi obturat si astfel motorul sa fie lipsit partial de lubrefiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu. pare superficiala "rana". dar am zis sa cer totusi si parerea altora. :icon_thumright:

multzumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pe ce parte este sorbul ( privind din fata masina ) ?

Si cat de adanca ar trebui sa fie "rana" incat sa produca probleme ? Sa zicem mai mult de 0.5 cm ( cat pare sa fie la BMA ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e la fel ca la BMA dar la ora 8 de unde e acum vreo 4-5 cm sigur atinge sorbul !

Sorbul e oarecum in zona centrala localizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie.

In week-end am sa fac o excursie pe sub masina sa vad unde am indoitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

........ in port , am reusit sa iau un colt de canalizare , bubuit urat .... etc ...... ulei nu vad sa curga! dar problema e ca de cand am lovit , parca tremura masina putin mai mult , si in mers viteza a 2 3 4 , peste 1800 2000 de ture se aude mai "turbo" asa ...... banuiesc ca este ciupit racordul acela! astept sfaturi, recomandari .... :| va multumesc

p1

p2

Modificat de t.dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar julitura.....iese cu spray negru, indoitura cel putin din poza.....nu e tragica, sorbul oricum e in stanga.....no problem......mai merge una, dar de data asta ia si capacul cu tine... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede doar julitura dar, defapt , in partea dreapta , cum te uiti la masina .... e indoit coltul! ca si cum ai infunda coltul unei cutii! oricum vad maine, merg cu un prieten cu un passat care si`a spart baia ( din buc baiatu`, a venit la mare ) la un mecanic, si ii zic sa se uite si la a mea ! ms carmina! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!