Jump to content

infundat baie ulei


arson
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor!

acum 3 zile am dat cu masina intr-una din gropile patriei si am infundat binisor baia de ulei cam 0.5 adancime /5 cm lungime chiar pe muchia din fata. e mai degraba o zgarietura transversala.

baia nu e sparta sau crapata, caci nu am vazut pete de ulei sub masina iar nivelul in baie e ok. de atunci am mai facut vreo 20 km fara batai la motor sau alte fenomene neplacute.

nu cunosc pozitia sorbului sau a sondei in baie, si nici nu stiu cat e intre fundul baii si pompa de ulei. o las asa sau o duc in service? apropo, baia se poate indrepta? una noua e vreo 150 euro ;)

fabia 1 cod motor BME 64 cp

Modificat de arson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca nu este infundata foarte rau nu are rost sa umbli la ea. Urmareste cateva zile sa nu curga ulei pe la zgarietura sau pe la garnitura. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgarietura a fost produsa de o bucata de asfalt care s-a rupt sub greutatea puntii din fata iar in cadere s-a julit baia. zgarietura are cam 0,5 cm adancime si 5 cm lungime. ulei nu da pe nicaieri, garnitura e uscata. dar, cum am spus, am mai facut doar 20 km de la incident pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg de 2 ani cu o infundatura in baie si nu are nimic. Binenteles ca acum mi-am pus scut. Parerea mea este ca poti merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pierderi de ulei,cei 5 mm sunt nesemnificativi,daca demontezi baia si incerci sa o indreptezi,se va fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate indrepta fara probleme, daca ai ocazia indreapt-o. De asemenea demontarea baii este relativ usoara. Baia este construita dintr-o tabla groasa destul de moale, deci putin ciocanita si totul va fi in ordine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam sa nu se deformeze prin ciocanire. o sa pun o poza cu beleaua ca sa va faceti o imagine mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg nimic din poza,deci in final baia este metalica sau de magneziu?

Daca este metalica se poate indrepta fara nici.o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc cu o poza mai mare... baia cred ca e din magneziu. pare mai moale decat fierul, dar nu-s sigur.

post-14156-1244665639_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca este metalica,deoarece e de culoare neagra,dupa cate vad,daca era de magneziu,trebuia sa fie de culoare deschisa,alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, asta o lamuriram. vorbirea e: ce fac cu ea? o las asa, o ciocanesc sau o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara demontare,nu se poate indrepta,trebuie batuta din interior spre exterior,iar apoi se probeaza cu benzina,sa nu curga.Avand in vedere ca se demonteaza usor,ar fi bine sa o indreptezi,deoarece exista posibilitatea sa fie sorbul putin obturat sau indoit si pe termen lung poate avea efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh, in cazul asta luni o duc la service sa o dau jos sa vedem care e problema. stie cineva cum sunt pozitionate sorbul si sonda in baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este una din "micile belele" dar nemostenite de la embeul original din 66'...ci creeate de inginerasii care e destepti foc si s-au gindit ca automobilul va fi folosit doar pe sticla...!!!

Am trecut prin asa ceva deci iti pot da sfaturile necesare:

1. Sorbul este foarte aproape de fundul baii de ulei si foarte probabil l-ai indoit si pe el.( ca si la mine )

2. Daca ai CASCO iti recomand sa o rezolvi prin inlocuire pe asigurare.

3. In caz contrar o dai jos si "o iei la ciocan" caci e de tabla chioara iar sorbul il indrepti pe cit posibil cu un patent dar NU prin ciocanire.

4. Pe viitor monteaza anvelope cu balon mai mare pentru a marii garda la sol si a evita pe cit posibil "patania"

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauciucurile sunt 165/70 pe 14, deci mai inalte nu se poate :lol:

pompa e situata in apropierea muchiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si mai inalte pt aceleasi jante...

Poti folosii 175/70/14 sau 185/65/14 dar sa nu te prezinti cu ele la ITP !

Trebuie sa dai uleiul jos si sa actionezi...nu o lasa asa !

Pompa este la o distanta de citiva cm de sorb dar nu iti recomand sa functionezi fara sa verifici ce e inauntru. La mine sorbul acum a ramas putin indoit dar am baie de ulei noua !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o azi. am dat baia jos, am colectat uleiul (avea 1600km) intr-un vas curat si am inspectat lovitura. sorbul era foarte putin indoit, pompa era ok. baia am indreptat-o la presa hidraulica si am dat pe exterior cu spray anticoroziune. din pacate pe interior era sarit "smaltul" asa ca am lasat-o asa. acum urmaresc sa vad daca am pierderi pe la baie. sper sa nu :D

multumesc pentru indicatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo man.

Imi pare bine ca inca o data am mai ajutat pe cineva cu sfaturi bune...nu o sa curga te asigur...de altfel ai pus uleiul la loc ! in rest posibil sa o mai lovesti si altadata...eu de atunci am montat pe timp de iarna anvelope 175/70/14 iar vara evit locurile periculoase si denivelate chiar cu partea dreapta ( poti trece cu stinga peste denivelari grele )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

revin cu feedbackul. baia inca rezista, desi am mai dat la mare cu ea intr-un busteam ascuns in iarba. pierderi de ulei = 0. sa ii fie de bine! multumesc tuturor pentru sprijinul moral acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca e una din cele mai mari probleme pe drumurile noastre sa-ti "pastrezi" intact dedesuptul masinii...

La Fabia e pb cu baia de ulei prea joasa, la opel e pb cu radiatorul de intercooler pus prea jos s.a.m.d. Eu unul am spus si o mai spun: constructorilor nu le pasa de client pur si simplu sau mai rau e vorba de rea intentie.

Asa se explica multe din fenomenele existente de-a lungul timpului ca de ex faptul ca zeci de ani de zile constructorii nu s-au gindit la siguranta pasagerilor si au construit caroserii de tip "conserva' iar deabia de pe la sfirsitul anilor 90 au inceput sa se "gindeasca" si la aspectul acesta...!!!

Pe linga chestia de mai sus,amplasarea unor piese prea jos cum este baia de ulei buclucasa de la Fabie e un nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au inceput sa se gandeasca la siguranta pasagerilor si alte aspecte legate de comfortul pasagerilor datorita normelor ISO norme care reglementeaza relatia client furnizor fara de care marile companii nu pot functiona, ca asa-i normal,....nu intram in detalii ca nu cunoastem amanunte....dar un lucru e sigur toate sunt facute cu cap, cap= profit rapid .......... :) relatia cu clientul = locul 2.

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fabia e baia de ulei prea joasa? Hmmm... atunci ce sa mai zici de octiavia 1? (si pune la socoteala ca dieselul e mai greu decat benzinara). Eu unul n-am atins niciodata cu baia, tot ce-am "reusit" a fost sa lovesc puntea de un bolovan. Marog, nu mai e nici scutul de plastic intact dar baia nu e atinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi cei care stim si suntem patiti o ferim acum...e drept ca nici eu nu am mai lovit-o dar am evitat obstacolele cu partea dreapta si am mai avut si noroc pe unele portiuni ca de ex: Campulug-Targoviste unde ai toate sansele sa o lovesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Eu nu am infundat baia de ulei, dar iata ce s-a intamplat azi.

Dupa o stationare de aprox. 2 ore am observat o pata de ulei cat palma. Am sunat la service-ul meu, si am intrebat daca poate fi verificat urgent pe unde curge uleiul (cred ca de aici isi are originea si "consumul mare" de ulei pe care l-am obsrvat de la ultimul schimb). M-am uitat sub masina acolo unde era, si era ulei si pe bratul din dreapta in spatele baii de ulei.

Eram cam la 100km de service, si mi s-a spus ca sa ma duc direct la ei.

Am ajuns, s-a ridicat masina, si cand au vrut sa curete baia de murdarie, cum a atins cu peria de sarma, a inceput sa curga. Era ruginita, si s-a gaurit. Stiu ca nu este din aliaj, dar a mai patit cineva asa, adica sa fie ruginita baia de ulei si sa se gaureasca?

La aporx. 200RON una noua, am decis sa fie inlocuita baia de ulei si sa nu fie sudata. Pe maine va ajunge piesa.

Credeti ca am procedat bine, sau puteam sa trec linistit la sudarea baii de ulei?

Imi era frica, ca nu cumva peste cateva luni, un an sa se perforeze si altundeva, si iar sa ajung in aceasta situatie.

Experiente, pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!