Jump to content

Octavia 1,8T


Bambu
 Share

Postare recomandată

Va salut pe toti. Un bun prieten al meu are masina despre care vorbim(O1 RS 2005, 73000km) si are ceva probleme. Nu prea are timp si nici pricepere asa ca am luat "problema in mana". In primul rand nu sta bine la relanti , am senzatia ca dimineata porneste in 3 pistoane. S-au schimbat bobinele si sonda lambda, s-a mai remediat problema dar nu de tot. Bujiile inca nu sunt schimbate, dar mecanicii au zis ca sunt bune.

A doua problema este turbina care la cald nu mai intra mereu in functiune ci de capul ei, la rece lucreaza bine. Are momente cand trage foarte bine si cursiv si momente in care trage aspirat dar niciodata nu da nas in sarcina cu sau fara turbo. O mai surprind cu relantiul pe la 1300-1400rpm uneori...iata si tester-ul ce zice:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de Bambu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hmm :frigbaitata:

Pierde in timp antigel?

Sa verifice DV-ul, cel OEM e destul de slab, la mine era spart cand am luat-o.

Amestecul e sarac. Probabil de-asta cateodata nu intra turbina (intra in limp-home mode), am avut si eu aceeasi problema. Cauze posibile sunt cateva, dar primul de verificat e MAF-ul. Daca n-are acces la vag-com, poate sa-l deconecteze si sa circule cateva zile asa, sa vada daca mai pateste.

Ideal ar fi sa faca niste loguri in mers.

Ce modificari are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft dimsport si cam atat stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel? DV, MAF, loguri.

Ca sa fiu in ton cu raspunsul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu are DVul schimbat, sunt sanse 90% sa fie de la ala prima eroare. DVul stock nu prea tine presiunea dupa un soft. daca vrei gasesti fie DV aftermarket (incearca sa eviti Forge ca are nevoie de intretinere si se blocheaza iarna), sau iti dau codul DVului de pe TT 2003 care e varianta imbunatatita. costa vreo 200 ron. sau stiu pe cineva care are unu SKN de vanzare. super marfa.

legat de MISSFIRE, mai conteaza si ce bobine i-a pus...ca sunt de mai multe feluri. 1.8T e un motor sensibil :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De bobine nu stiu mai nimic. Da-mi te rog codul celui de TT. Daca nu e o treaba complicata poate imi spui cum ajung la el, ca nu stiu mai nimic la motorul asta. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici si cod si poza

http://shop.achtuning.com/index.asp?PageAc...&ProdID=586

uite aici localizare, si montaj

http://forums.generationdub.com/showthread.php?t=16941

si fa-ti timp si citetse si pe aici

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3694

legat de BOV, DV :vaidecapulmeu: si alte solutii.

LE: aveam un DV in portbagaj, din ala..daca stiam iti dadeam sa incerci cu el...

dar raspunde-i si lu JMF..iti pierde antigel...? poti face ceva loguri?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pierde antigel. O sa ii spun sa faca niste loguri si le expun daca reuseste.

Modificat de Bambu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"(incearca sa eviti Forge ca are nevoie de intretinere si se blocheaza iarna)" - nu vreau sa fac reclama Forge-ului, dar eu tocmai iarna l-am pus, prin decembrie, si n-a facut figuri. L-am desfacut acum 2 saptamani sa-l "curat", dupa 7 luni, dar cam degeaba, era foarte ok. O alta chestie ok la Forge, poate si la altii nu stiu, e ca suportul tehnic e mai mult decat excelent: mi-au trimis pe gratis (nici macar shipping n-am platit) un arc mai puternic pt valva si, mai recent, un kit de curatare, care include, pe langa o-ring-uri si o gramada de vaselina mobil1, si un piston nou nout.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JMF, poate tu esti un caz fericit. pe langa cateva cazuri de pe forumuri prin DE si UK, avem printre noi colegul marys care tocmai asta a patit iarna asta. si a trecut la alt DV.

da, suportul tehnic o fi ok (citeste ce tratament am avut eu cu cei de la APR, mai mult decat ok aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...t&p=972654) dar daca citetsi si topicul cu 1.8T si BOV/DV, cauta ce a zis bbm (sau am scris eu ca a zis el) sa vezi ce zice de intretinerea DVului de la forge.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai no, am vrut doar sa zic ca nu e neaparat de evitat Forge-ul, si de APR am citit una alta, oricum, nu e un capat de tzara valva asta... se strica, o arunci ;)

Oricum, inchei aici offtopicul si astept logurile ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de turbo am rezolvat-o. Daca va vine sa credeti DV-ul era pus invers, a vazut doi mecanici zilele astea, am vazut in poza din link-ul lui Bogdan ca ceva e pe dos. Masina se pare ca avusese pus un BOV pt ca avea niste furtune de vacum pe acolo in plus, un splitter dar am facut-o stock. Acum mai este problema relanti-ului si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca usor usor le rezolvam pe toate :)

sterge erorile, mai ales aia cu DV si mai urmareste-le.

DVul pe care il are masina e cel stock? cu codul nou sau vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stock, dar nu stiu ce cod are. Masina e 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am crezut ca ai vazut codul cand l-ai intors. e posibil sa fie cel bun atunci..ca la unele Audi TT s-a inlocuit dupa 2003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul instabil dar fara probleme la turatie duce la PCV.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3747836

http://forums.vwvortex.com/zerothread?cmd=...&id=2655290

Sunt acolo niste furtunase care se fisureaza in draci din cauza caldurii.

Pot fi si bobinele ca sunt de mai multe feluri dupa cum zicea si Bogdan WRC. Dar PCV-ul oricum TREBUIE verificat. Vezi dupa aia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, e mai greu de ajuns acolo dar o sa incerc. Azi dimineata a plecat sigur in 3, apoi dupa 1 minut si-a revenit si al patrulea, ceva trebuie sa fie si la aprindere, erorile alea la toti cilindrii spun si ele ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca nu ai schimbat bujiile pana acum ,trebuie sa le schimbi... am avut si eu problema asta cu mers in 3 pistoane si nu stiam ce sa ii mai fac.Dupa schimbul de buji ,a mers bine,dar a ramas relantiul neregulat,care face figuri numai cand franez ,o scot din viteza si o las sa curga pana la semafor,dupa ce masina se opreste de tot ,relantiul se stabilizeaza,chiar nu inteleg dc face asa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca ai niste furtune de vacuum sub galeria de admisie.S-ar putea sa fie fisurat unul din ele.Verifica toate furtunasele de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Pierde in timp antigel?

Amestecul e sarac. Probabil de-asta cateodata nu intra turbina (intra in limp-home mode), am avut si eu aceeasi problema. Cauze posibile sunt cateva, dar primul de verificat e MAF-ul. Daca n-are acces la vag-com, poate sa-l deconecteze si sa circule cateva zile asa, sa vada daca mai pateste.

Si daca ar pierde, in timp, antigel (ajungand in 500 - 3000 de km, neregulat, dintr-data parca, sub minim astfel incat incepe sa piuie in bord) ce ar insemna asta, jmf ?

Mentionez ca imi apare regulat (dupa cca 200 de km) codul de eroare 17544 (pe care l-am sters deja de 4 ori). Am schimbat benzina, trecand la 99, dar tot apare. Data viitoare n-am sa mai fac plinul (supraplin) , ca sa elimin macar o posibila cauza, a regulatorului de presiune. Apoi le voi lua la rand si pe celelalte, in ordinea crescatoare a costurilor.

Imi tremura, cateodata la relanti (la 20% din asteptarile la stopuri creste si urca turatia cu 100 de rot/min la interval de 15-20 de secunde), mai accentuat parca atunci cand e pornita clima.

Deci, ce legatura ar putea avea cu disparitia antigelului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar insemna ca galeria de chiulasa e belita, sau chiulasa e fisurata. Exista diferite teste pentru a afla asta fara s-o dai jos.

17544 - pai daca ai soft si dintr-un motiv oarecare nu e destula benzina, o sa cam ai codul asta. Motive la care ma pot gandi eu: injectoare cu probleme, MAF, soft-ul itself. Prima data as curata injectoarele, apoi as incerca alt MAF, iar la urma as schimba regulatorul de presiune. Eu in ordinea asta le-am luat si regulatorul a rezolvat problema (ma rog, rezolvat, fiindca in mod normal mi-ar trebui injectoare de s3, dar deocamdata fentez cu regulatorul).

De tremurat si mie imi tremura, cu clima pornita chiar imi tremura regulat, ca un tractoras :)... inca n-am aflat cauza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista diferite teste pentru a afla asta fara s-o dai jos.

Cam care ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un lichid care intra in reactie cu eventuale gaze de esapament aflate in vasul de expansiune si se coloreaza galben la prezenta lor. Dureaza 10 secunde si costa in jur de 50k. Altul ar fi testul de compresie, desi mai putin relevant. Apoi mai sunt heuristici, de genul merge dimineata in 3 pistoane si scoate abur mult :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!