Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Am bagat 5w40 VMO de la Ravenol. Deh, zicea si eu ca Motul e alta treaba, insa vedem la urmatorul schimb daca o sa merg in continuare cu Ravenol sau schimb macazul. In 1500 km nu a scazut nivelul la ulei, magat 4 kile in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte sunete? se simte altfel? sau e tot la fel. ne zici mai multe la iarna ca doar iti cunosti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PARCA (si subliniez) e mai silentios motorul, insa am schimbat si bloturile si suruburile de la injectoare, reglat avansul si schimbat si gumele pe fata. Asa ca nu pot emite vreo teorie. Am abia vreo doua saptamani si cca 1500 km facuti, ce vrei, :D.

 

LE: in orice caz, Catalin mi-a zis sa tin motorul din scurt si sa schimb uleiul la 10k km, ceea ce voi si face. Ma ajunge cca 175 lei uleiul si filtrul, mi se pare un pret decent, chiar daca-l platesc de doua ori pe an.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm ca dupa ce am pus ravenol vmo, motorul a devenit mai silentios. la relanti cu geamul deschis il aud doar daca scot si capul afara din masina si in zona e liniste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este, confirm si eu VMO.  Plus ca la 7500 - 8000 can dil schimb eu de regula, este maroniu, nu negru ca smoala.  Lasa impresia ca nu se arde la fel de usor ca celalalte.

Eu sunt deja la al doilea schimb cu VMO

 

ma tenteaza si Millers nanodrive , am gasit in RO la pret aprox decent.  Din ce se aude, ar fi un ulei mai evoluat.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt cu al doilea schimb de VMO pe raft. Cand implineste 10k ,(totusi este sintetic ,este pacat mai devreme sa fac schimbul) intra la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut iepurasi atata vreme cat uleiul corespunde normelor de ce va cramponati de toti ,,specialistii,, care au experienta de coltul blocului.


Pot sa va spun ca am probat cateva marci de ulei pentru PD ,Castrol ,Valvoline ,Q8,L Moly si va spun ca nu am simtit nicio diferenta la zgomot sau alte chestii ,nu va luati dupa toti tampitii care se pricep la tot si la toate ,bagati uleiul care corespunde normelor si buzunarelor schimbati-l la km indicati de constructor si e ok.Eu am cu masina 360.000 km si sunt multumit ,conduc normal sau putin depasesc limitele si tot e ok.Singura experienta notabila am avut-o cu DACIA 1310 ,masina personala in care am pus doar ulei Valvoline 10w40 adus din Suedia de un amic pana a aparut la noi in RO ,masina o aveam din 1989 am facut cu ea vreo 250.000 km pana in 2005 si jur ca vibrochenul era la cota 0 ,fara nicio smecherie si la a 2-a segmentare si pe baza asta am aj la concluzia ca acesta marca are calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti.

 

Am o rugaminte la voi.

 

Doresc sa fac revizia la masina: Skoda superb 1, 1.9 TDI, 131 CP si nu stiu ce ulei sa aleg intre cele doua: LIQUI MOLYTop Tec 4100 SAE 5W-40 sau LIQUI MOLY Diesel High Tech 5W-40

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3700.html?OpenDocument&land=DE

sau

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1331.html?Opendocument&land=GB

 

Mentionez ca in masina am Castrol si doresc sa renunt la el.

 

Multumesc mult

Modificat de arbore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile sunt identice daca compari fisele tehnice. Oricare este la fel de bun daca respecta norma motorului tau. Eu, personal, as pune Diesel High Tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as pune TT 4100 :)

Diesel HT este semi-sintetic pe cand 4100 este HC. Parca am mai multa incredere intr-un ulei mineral puternic rafinat decat intr-un amestec de ulei sintetic cu ulei mineral nerafinat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt colegul cu LM - de ce nu incerci un VMO RAVENOL, sau X-clean de la MOTUL?

Ambele au cam cele mai bune fise pe care le poti gasi pe piata, desigur ambele 505.01 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specificatii OK (cu pour point la -42 si flash point la 234) as zice ca are si Valvoline DuraBlend 5w40 cu norma 505.01. Din pacate nu este specificat HTHS, dar probabil e minim 3,5

 
DuraBlend Diesel Motor Oil 
SAE Viscosity Grade 5W-40 
Viscosity, mm2
/s @ 100 ºC. 
ASTM D-445
14.0 
Viscosity, mm2
/s @ 40 ºC. 
ASTM D-445
84 
Viscosity Index 
ASTM D-2270 
169 
Viscosity, mPa.s –30ºC. 
ASTM D-5293 
 <6600 
TBN, mg KOH/g 
ASTM D-2896 
 7.6 
Pour Point, ºC 
ASTM D-5950 
 -42 
Specific Gravity @ 15.6°C. 
ASTM D-4052 
0.854 
Flash Point, COC, ºC. 
ASTM D-92 
 234 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un golf 5 1.9 tdi  BRU si in service mi-au bagat 5w-30 castrol . 

 

Imi recomanda si mie cineva ceva mai bun pentru tipul meu?(BRU) 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8-10.000 km il tii si pe asta linistit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus in motor ravenol vmo 5w40 si in 1500 km am fost extrem de multumit, abia mai auzeam motorul din masina, acum am 1800 km de la schimb si zgomotul a inceput sa se accentueze, este normala uzura asa repede?. Uleiul a scazut cam 3 m pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate unii au ureche muzicala mai buna, altfel nu as putea sa imi explic cum sesizeaza diferenta de zgomot la motor in doar 300 km.

Vezi ca in alta parte e problema, de la ulei nu are cum sa fie.....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de unde sa fie zgomot. Eu merg mai mult in afara orasului si destul de rar, mai mult in weekend. Cu geamurile inchise in 1000 km nu auzeam deloc motorul la relanti, acum se aude in aceleasi conditii. Consumul este maricel? Citesc pe aici ca mai sunt baieti carora nu le consuma deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul îşi poate schimba sunetul din multe motive, nu din cauza uleiului neapărat. De exemplu dacă stă mai mult de cîteva minute la ralanti fără să atingi acceleraţia se închide EGR ceea ce face ca motorul să devină mai zgomotos.
 

Uleiul a scazut cam 3 m pe joja.

Oare :unsure: ? Cred că ai vrut să spui 3mm. Măsoară distanţa între minimim şi maxim pe jojă şi ţinând cont că asta reprezintă 1l ulei calculează cât înseamnă cei 3 mm, apoi înmulţeşte cu 5,5. Dacă dă sub 1l nu trebuie să-ţi faci griji.

Oricum nu este concludent să calculezi consumul după 1800 km pt. că motorul nu consumă ulei în mod constant, depinde de mai mulţi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este super. pacat doar ca e de 2 ori mai scump decat un ulei obisnuit

a da... si trebui schimbat tot la kilometrii aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alte marci testate cu rezultate bune, ati folosit pt PD-uri cu DPF (1.9 TDI cod BLS), in afara de Mobil ESP si Castrol?? 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sunt ceva diferente intre uleiul vandut in germania si cel din ro dar cred ca cei de la castrol nu sunt nebuni sa faca un ulei bun pt germania si prost pt romania in general in ziua de azi firmele de renume folosesc aceasi tehnologie cam cu aceleasi ingrediente asa ca daca e castrol de origine adica nu fake njci nu mai are rost sa ne uitam unde e facut!oricum ca idee sunt sofer de tir si am dus o data espreso uri de cafea philips in olanda erau fabricate in ro o bucata costa 1 mie de euro si scria pe ele made in nl!!;)))globalizarea a rezolvat totul azi nu vei stii niciodata ce si unde e facut in mod sigur!!

@cuibusel!la bls poti sa pui cu incredere castrol 5 w 40 dpf 5 litri 141 lei pe e mag iti vine si gratis acasa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuibusel!la bls poti sa pui cu incredere castrol 5 w 40 dpf 5 litri 141 lei pe e mag iti vine si gratis acasa!!!

lasa naiba Magnatec-ul ala DPF ca e slabut. Mai bine un Mobil ESp 5w30 sau similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian o masina vw sau ce vrei tu produsa in germania e 40 la suta facuta in romania!!saptamanal car piese la bmw vw sunt sofer pe tir si majoritatea contractelor sunt cu piese auto si anvelope ducem de la conti timisoara in anglia jante si cauciucuri facute in ro avand pe ele made in germany!!!!

Eu nu am stres pe chestia asta oricum oricum defectiunile nu vor veni de la ulei folosit etc!problema mare in ro e motorina'praful si mizeria de pe strazi'indolenta mecanicilor de la service'si porumbei romanilor care se cred meseriasi si inteligenti ignorand recomandarile producatorilor!

Modificat de mike_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!