Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Astfel de link-uri induc in eroare, aceea este o pagina neactualizata de cel putin 2 ani de cand Ravenol si-a schimbat gama si bidoanele.

Mai mult, si-au schimbat si formularile la unele dintre ele...si nu in bine.

 

Ravenol are motor propriu de cautare uleiuri.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile de norme au ramas aceleasi la uleiurile respective poti verifica

 

forma ambalajelor si aspectul s-au schimbat intradevar.

 

da este adevarat retetele s-au schimbat unele nu in bine  adaugand se pare mai multa baza minerala   ai dreptate

 

 dar normele  le respecta. poti verifica. cu oil finderul  oficial RAVENOL

 

http://www.ravenol.de/en/oil-finder.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Sandu

Ce ziceti de Valvoline Durablend Diesel 5w40 ? Ma bate gandul sa trec de la Castrol Edge Turbo Diesel 5w40 la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt la al 3lea schimb deja. E ok uleiul. Nu-l consuma ca pe Castrol 5w-30, e mai vascos, Castrol n-am mai bagat de cand am pus axa noua cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Sandu

Asta ma gandesc si eu... Am schimbat axa si am apucat sa pun un schimb de castrol dar o sa il tin doar 10k... Si oricum, m-am invatat minte, il tin din scurt la nivel, mereu la maxim.

Nu stiu daca problema axei a fost de la ulei insa tin sa cred ca acest castrol e exact cum sunt si multe marci de renume: doar firma de el... Sunt tare curios daca cineva a luat un bidon aiurea cu castrol si a dus o mostra la niste analize... Sa nu avem surpriza ca de fapt e ulei de masline...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea schimbul mai scurt in km cu respectarea normei  e cea mai buna protectie  , eu as schimba orice ulei din RO  max 10000km parcurs mixt, si  maxim 7500km parcurs preponderent urban, cu verificare nivel obligatoriu la 1000km cu complatare permanenta la nivel maxim pe joja.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am bagat anul trecut Liqui Moly 5w30 la A4-ul meu din 2002 si parca imi placea cum suna motorul. Acum cu 5w40 Castrol de la reprezentanta, parca nu suna lafel, e mai tacut si nu toarce ca inainte. De consumat il consuma, dar crec ca o sa ma intorc pe Liqui Moly 5w40 de data aceasta. Stiu sigur ca e original si e si mai ieftin.

Ca sa clarific...cand aveam LM mergeam pe benzina OMV 100, acum am bagat in ultima vreme Lukoil 95, ca de...asa scrie pe capacul de la benzina al masinii. Am vazut ca motorul caraie, asa ca am trecut usor usor pe Efix 98 si apoi pe OMV 100 si motorul e mai vioi.

Cand o sa fac schimbul de ulei, o sa bag LM - vad ca e testat si pentru catalizator, deci nu e problema, zic eu.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Sandu

Am inteles cum ca de aproape 2 ani Mobil1 nu se mai face decat in Belgia? Stie cineva? Ma gandesc sa inlocuiesc Castrolul 5w40 cu Mobil1 5w40 daca e asa. Belgia vs Turcia parca e mai bine prima.

 

REPSOL ELITE 50501 5W40 TDI ... ce ziceti de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repsol este civilizat, o alegere corecta pentru pret/calitate.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Sandu

Am gasit mai devreme un topic dedicat Repsol. Parerile sunt impartite ca la toate uleiurile... Oricum, un lucru e cert: NU vreau sa mai folosesc Castrol. Ori Repsol, ori Vatoil, ori altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc nu ar fi bun un Motul x-clean 8100 5w40, o fisa tehnica f buna, sanse minime de a se gasi contrafacut (este produs doar in Franta) + ca indeplineste cam toate normele, pana si Porsche A40. Este cel mai sintetic de piata, excluzand evident gama TOP exotice (redline, amsoil, royal purple, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian raducan

ptr PD daca aveti bani un redline euroseries 5w40 e bun ca are C3,   si este mai curat decat cel non euroseries si cica nu lasa depuneri

Sau puteti lua  Valvoline Durablend Diesel 5w40 - ulei premium la nivel mondial imbuteliat doar in UK

sau Schaffers 9000 5w40 cu CI4 si CJ4, il are la 48 ron litrul daca se ia la gallon 3,8 litri sau mai ieftin daca se ia varsat de la service-ul cu care lucreaza cel ce aduce schaffers in RO. Omu este un ungur din TM.  Nu recomand varsat , deoarece ori e teapa si va da orice ulei vrea muschiu lui, ori daca nu agita butoiul de 200litri va poate da niste baze fara aditivi

 

Royal purple doar daca aveti bani de XPR 5W30 (cel mai bun ulei al lor, de curse cica). Plus de asta are si aditivu synerlec care previne uzura pe cama.  E 16 euro in italia, va mai costa transport pana aici

 

Amsoilu nu mai este ce a fost, m-am consultat cu mai multe pers, acuma l-au prostit europenii cu normele lor si a devenit un ulei HC

Tudor din Alba Iulia nu aduce si Full Saps din pacate.

Sa revenim Amsoil Premium Diesel cu CJ4 la 64 ron

Sau Silkone Titan Pro Race S 5W40, are la 300 RON bidonul de 5L

Cine vrea mai ieftin isi ia din UK amsoilu si fuchsu

Modificat de cristian raducan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai ce am facut cu masina personala 5000 km de la ultima revizie si sunt foarte multumit de uleiul pe care-l am in motor si anume Mobil 1 ESP Formula 5w30...motorul porneste excelent, silentios atat la temperaturi scazute cat si pe timp de canicula. Am verificat si nivelul de ulei pe joja si nu a consumat nimic....pana acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vechiul proprietar al masinii mele doar ulei mobil a bagat in motor (mobil 5w30 XE 505.01( si mi-a spus ca la 15000 km nu scadea mai mult de 3 mm pe joja, nici nu ncesita complectare. m-a sfatuit sa bag tot mobil...

acum am castrol in motor dar renunt la el cand ajung la 10000km si trec ori pe ravenol daca gasesc la pret bun sau mobil ca este ieftin si nu am gasit ceva rau scris despre acest ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici trecerea de la un ulei la altul si tocmai frecvent nu este ok pentru ca anumite uleiuri fac reactie una cu cealalta,ca si forma ar fi spuma(un strat subtire)si la schimbarea uleiului mai ramane cateva ceva in baie si pe la componente

 

chestia ii ca sa respecte norma acea pentru pd care ii 501 parca sa ceva de gen si apoi fiecare dupa uzura motorului isi baga ceva mai subtire sau gros ulei(la cele noi 0w la care inca sunt ok 5w si cele care deja au si ceva uzura si km si etc etc cu incredere si siguranta 10 sau chiar 15w...iar cea de a 2-a cifra eu zic ca 40w ii ideal nu trebuie nici mai gros si nici mai subtire..)

uleiul sa fie de calitate si atat...si eu am avut doar castrol dar din pacate nu prea mai gasesti la noi cel adevarat,nemtesc asa ca va trebui sa schimb si eu...probabil vapsoil,ravenol,mobile,aral,liqui moly...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

505.01 il gasesti doar la vascozitate 5w40

507.00 (care merge si in loc de 505.01) doar la 5w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soosy, daca citesti la "q&a" de pe pagina mobil-ului american, vei vedea ca le recomanda celor care intreaba, la masinile lor din 1992 0w-40, ba chiar unui saab turbo din 1992 ii raspunde ca ar putea pune 0w-30 sau 5w-30 pt economie  de combustibil, dar totusi ii recomanda sa ramana la 0w-40 pt ca are o varsta. deci e doar un mit cresterea primei cifre odata cu varsta. o cresti pe moment  doar daca are probleme serioase motorul(pana il repari).

 

conform miturilor romanesti acel om ar fi trebuit sa primeasca recomandarea sa treaca la un 10w-60. :)

 

vapsoil e ok, ravenol doar vsi zic eu, aral never!, mobil 1 ok(daca e original), lm doar cele "synthoil"/nici top tec 4200 nu arata rau.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ soosy  vezi ca nou Castrol titanium FST 5w40 (505.01) este cu cod 40 de germania...daca vrei sa ramai la Castrol vorbim pe privat sa-ti spun unde gasesti bidon de 4L la 120 ron la un magazin super cunoscut si serios ... bafta

 

andrei, parca spuneai ca 5w40 la TDI PD este mult mai bun decat un 5w30....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu il recomandam, doar ii specificam despre normele posibile si vascozitatile aferente ( ca sa nu cada in dezbaterile cu 10w,15 w, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soosy, daca citesti la "q&a" de pe pagina mobil-ului american, vei vedea ca le recomanda celor care intreaba, la masinile lor din 1992 0w-40, ba chiar unui saab turbo din 1992 ii raspunde ca ar putea pune 0w-30 sau 5w-30 pt economie  de combustibil, dar totusi ii recomanda sa ramana la 0w-40 pt ca are o varsta. deci e doar un mit cresterea primei cifre odata cu varsta. o cresti pe moment  doar daca are probleme serioase motorul(pana il repari).

 

conform miturilor romanesti acel om ar fi trebuit sa primeasca recomandarea sa treaca la un 10w-60. :)

 

vapsoil e ok, ravenol doar vsi zic eu, aral never!, mobil 1 ok(daca e original), lm doar cele "synthoil"/nici top tec 4200 nu arata rau.

 

nu neaparat varsta conteaza,eu am zis masiniile mai vechi aici intelegand ca automat mai multi km,uzura mai mare,evident ca imi pot pune pe golf 2 de ex motor de golf 6 si rulez cu ulei de 0...cam asta ii ideia,iar chestiile cu economie si combustibil si etc cam astea sunt mituriile adevarate...odata ce uleiul daca ii foarte flument "cica consuma mai putin" automat faci paguna la motor cu uzura si etc...in fine

nu il recomandam, doar ii specificam despre normele posibile si vascozitatile aferente ( ca sa nu cada in dezbaterile cu 10w,15 w, etc)

este si 10w 40 pentru pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pe naiba....   te rog sa il gasesti, sa il vad si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au pus odata din greseala odata  un 10w40    intr-o pagina la erwin 

nu exista 10w40   cu 50501 aprobat de vw oficial....in lista erwin....

 

la masini mai vechi cu km extaordinar de multi consumatoare de ulei  si fara DPF  se poate folosi un ulei   10w40 norma de flota

 

MB 228.51  fara frica  

este peste performantele normei VW 50501 inclusiv la protectia la uzura

 

daca merge un   MERCEDES SPRINTER 1.5 mil km cu norma asta merge si un faveu cu motorul daramat...de km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta o sa iau eu peste 2 luni cand vine schimbul. Doar ca am sa-l iau direct de la importator, pretul este cam pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce. Din ce tin eu minte, fisa de la Ravenol VMO (cel putin cea veche, ca atunci le comparasem) e superioara celei de la Specific 505.01 si, in plus, pare "mai sintetic".

Modificat de Polosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!