Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

cristianionut

Pretul poate fi un argument in favoarea uleiului?

Eu zic ca da. Un pret mic poate fi un argument de suspiciune.Un pret mare poate fi un argument al calitatii.

Eu am transat problema si concluzia de mai sus pentru mine nu este adevarata.Un pret mic poate fi daca cumperi de la importator, un produs international.

Deja folosesc acum un ulei despre care nu s-a scris aici ca marca si vreau sa vin cu ceva pareri dupa utilizarea in mai multe masini consecutive.Acum acest ulei (marca) e in exploatare in motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Ce parere aveti despre uleiul Valvoline SynPower MST 5W-40 TDI 505-01? Pe site-ul care il vinde se spune ca este un ulei produs in america de ultima generatie, full syntetic, cu interval de schimb la 25000 km, super aditivat, depaseste normele in vigoare, recomandat pentru autoturisme cu DPF etc. Problema este ca acest ulei se gaseste

numai pe http://www.uleidemotor.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_3_36&products_id=19. Am incercat sa-l gasesc printre altele si pe site-ul valvoline dar nu apare nicaieri. De ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cornel,

Daca ma uit in semnatura ai un Passat din 2000 cu un motor de 1.9 TDI 85 KW (este PD cau CR ?)dupa faptul ca vrei VW 505.01 tin sa cred ca este PD daca gresesc corecteaza-ma.

La uleiuri de ultima generatie ca sa nu infunde DPF ul au recurs la anumite siretlicuri ( Low SAPS

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu-i o conditie obligatorie ca HTHS-ul sa fie sub 2,9 la uleiurile "dedicate" DPF (low SAPS) dar acolo este pusa "stacheta" minimala, deci mai jos ca la cele dedicate PD fara DPF, care au "pragul inferior" la 3,5.

Valvoline nu publica de regula HTHS-ul produselor sale, insa un 5W-40, e de presupus, ca il are de cel putin 3,5. Exista si 5W-30-uri dedicate PD+DPF care au peste 3,5 asa ca putem presupune asta, fara insa a avea un document oficial care sa ateste "negru pe alb" chestia asta.

Personal , cred ca Valvoline este o firma serioasa careia "i-as da o sansa".

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornele se gaseste Valvoline dar tre' sa mai cauti...si Unix auto vinde asa ceva...

Eu Valvoline folosesc numai ca pt benzinara :)

La 33RON /l e destul de ieftin...la bidon de 4-5l e si mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitanduma pe site la Valvoline am gasit am gasit ceva interesant si anume "Volkswagen 505.01 (edition 2005)" poate cineva sa explice acesta paranteza cu edition 2005 exista un PD edition 2000 si alt Pd edition 2005. Exista o norma VW 505.01 din 2000 si o alta norma VW 505.01 din 2005.

Eu cred incet ca marii constructori fac masinile si tot ei indirect incearca sa le distruga pentru a fi nevoit clientul sa cumpere alta, posibil ca vor veni timpuri cand vom fi nevoiti sa folosim o masina numai un numar limitat de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremuri pt armata(nu la noi :)) ) se faceau masini care sa tina in orice conditii dar max 1-2ani parca, media perioadei de utilizare...asta pt un cost cit mai mic de fabricatie...

Asa ca procedura exista si incepe sa se aplice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe toate forumurile se discuta despre uleiuri, multi cauta formula "magica" am fasit acest Tool COMPARATOR poate ajuta la ceva pentru a defini formula "magica"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu pateste absolut nimic o masina din 2000 care primeste in 2011 produse certificate din nou in 2005, doar nu s-au reinventat lichidele dovada ca norma 505.01 ramane aceeasi. aceasta este cea care conteaza cel mai mult.posibil sa mearga la fel de bine si cu 505.00 , insa ca sa eviti orice emotie folosesti 505.01 si nu te doare capul.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vreo 3 zile am trecut si eu pe ARAL 431 ,sunt curios daca-l papa sau nu.Pana acum (adica 45000km)am avut castrol EDGE dar am renuntat pt ca impresia mea e ca e cea mai piratata marca petroliera de pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..nu vreau sa fiu offtopic..dar de vreo 2 anisori passatul meu PD TDI primeste ulei

LIQUI MOLy..este foarte mandru cand porneste,suna rotund..si nu il papa..am bagat si Castrol Edge..parearea meqa

este ca este ``aftermarket`` il ``bea`` ca un betziv..

la 100000 km..completam cel putin 150-200 ml/iar acum cu liqui moly..jur ca nu am completat deloc

acum stiti cum e..parerile sunt impartite

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly am ales si eu pentru schimb zilele trecute dupa o saptamana de investigatii.Nu am gasit nici o chestie negativa la adresa lui,numai de bine,iar faptul ca e Made in Germany si exista o singura fabrica care produce acest ulei e un mare plus.

Am mai vazut intr-un sondaj efectuat in Germania ca 48% din nemti il folosesc,restul de 52 de procente fiind impartiti pe celelalte uleiuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cogdao,

ne dai mai multe detalii despre cei 48%

Oare de ce reprezentanta VW foloseste Vapsoil ( care este o colaborare Shell) oare ei nor fi gasit si ei acest sondaj pe net??

LM is the best!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat din intamplare peste un articol in care se spunea exact cum am scris mai sus,nu stiu de unde era articolul insa o sa ma mai uit,poate il gasesc.

LE:Asta este link-ul,e vorba de 48% dintre cei participanti la sondaj,my bad.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa ma intelegi gresit!

Eu nu vreau sa spun ca LM este bun sau este ra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mitza258 La 150-200 ml completati nu poti sa zici ca "i-l bea ca un betiv". Un completat de maxim 700 ml intre schimburi la un diesel e rezonabil. Peste 800 ml-1l acolo e bai si poti zice ca ai o problema ca "i-l bea ca un betiv". 150-200 ml la joja de abia se vede. Si daca consuma 200-400 ml intre schimburi e neglijabil. Sa zicem ca faci un schimb de ulei si pui aproape de limta maxima (nu maxim sau peste ca atuci de rau). Iti consuma 150-200 ml pana la urmatorul schimb. Nu e nici o problema ca intre minim si maxim ai peste 700 ml diferenta (sau mai mult) si tot nu apuca sa se aprinda martorul de ulei in bord.

De Liqui Molly si eu am auzit lucruri bune. La Passatul B5 1.9 TDI pe care l-am avut in familie am avut Liqui Molly Diesel High Tech 5W40 pentru PD. Ulterior am aflat ca e Part Synthetic si nu Full. Cam ciudat. Oricum a fost bun si nu am avut probleme cu el.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar, liqui molly 505.01 de pe piata noastra, e semi sintetic. Despre Ravenol ce parere aveti? E un ulei made in germany, sintetic, e pe lista uleiurilor aprobate de grupul vag si costa 105 ron bidonul de 5 litri, cel ptr. pd. Avand in vedere ca se apropie schimbul, cred ca o sa merg pe acest ulei.

Modificat de cornel4575
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa ma intelegi gresit!

Eu nu vreau sa spun ca LM este bun sau este ra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat 1.9 TDI 116c

Ce parere aveti despre MANNOL DIESEL TDI SAE 5W30 API CF/SM 505.01? L a folosit cineva? Din cate stiu este printre singurele uleiuri ce mai au pe bidon scris Made in Germany. Mai multe despre el gasiti pe www.mannol.com. As fi curios daca a mai incercat cineva asa ceva si cum s a comportat motorul, cat a consumat intre schimburi, cum s a imbunatatit/sau nu consumul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly este cel mai bun ulei ptr PD deoarece 48% din nemti il folosesc.

Sper sa fie toata lumea multumita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nemtii dupa 2-3 ani ne vand noua masinile lor, asa ca ce ii intereseaza pe ei prea mult cat rezista motorul ala?

pot sa puna si ulei de fast food daca vor.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am luat masina acum 5 ani (de noua), am facut totdeauna schimbul de ulei la reprezentanta VW in Cluj, cu ulei Mobil1 care e made in Belgia. Sunt multumit de acest ulei, nu am motive sa schimb marca. Intre doua schimburi consuma cel mult 200 - 300 grame. Motorul suna bine, nu bate, nu are zgomote suspecte.

Ei ofera mai nou, pe langa Mobil1 si Castrol (despre asta nu am intrebat unde e produs) Repsol. Acum chiar e promotie si ofera filtrul gratuit daca alegi uleiul Repsol. Despre acest ulei Repsol am intrebat unde e produs si mi-au spus ca o fabrica e in Spania iar alta in America de Sud. Stiu ca i se face reclama la cursele internationale de super bikes, dar cel putin deocamdata am ales sa raman tot la Mobil1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAPSOIL este uleiul original VW daca cei din Cluj sau VW Romania au decis sa foloseasca Mobil 1, Repsol, Castrol, Shell este o decizie proprie si atat timp cat uleiul respecta norma VW este o decizie perfecta, iar decizia ta de a nu schimba marca este la fel de perfecta. Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volkswagen AG are o lista extrem de lunga cu uleiurile care respecta normele lor de calitate si care implicit sunt aprobate sa fie folosite in reprezentante. Am gasit pe net pt. exemplificare un buletin tehnic cu lista pt norma VW 502 00/505 01/504 00/507 00 pt. America de Nord. Sunt convins ca ceva asemanator este si pt. Europa. Deci e decizia fiecarei reprezentante in parte ce ulei ofera clientilor, atata timp cat se regaseste in lista aprobata de Volkswagen AG. Si da in lista regasim si Vapsoil, dar regasim si Mobil si Castrol si Valvoline si Aral si Elf etc.

Pe mine in particular ma linisteste faptul ca stiu 100% ca uleiul comercializat de reprezentanta VW nu e produs in Turcia sau China si stiu ca respecta norma de calitate pt. masina mea si ca nu e doar o eticheta lipita de vreun comerciant roman mai nou rasarit pe piata si care se crede mare smecher in goana lui nebuna si lipsita de scrupule spre imbogatire.

http://www.myturbodi...df/vwoiltsb.pdf

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!