Jump to content

bord mk2...pe ...mk1


sharky
 Share

Postare recomandată

as vrea...si stiu ca se poate....sa pun pe mk1....bord de mk2...ce modificari trebuie facute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bord, adica toata coaja/plansa sau numai ceasurile ?

Doar ceasuri am pus eu pe amandoua tipurile de coaja, si cea veche si cea noua. Cu ceva mai multa munca la coaja veche pentru fixare mecanica.

Eu am gasit la vremea respectiva (acum cativa ani) modele de planse bord de g1 foarte asemanatoare cu cele de g2 si care implicit au potrivit fara nici un fel de modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am coaja de bord din 77...si instalatia toata din '91...si vreau ceasuri de mk2...dar....aeroterma?..nu mai pica deloc....daca schimb coaja, deci, ideal ar fi sa pun doar ceasurile cu rama lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica asa ceva ? :icon_thumright:

post-4262-1244315261_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-am pus eu in poza e doar un pas in a face ce vrei tu si anume fixarea mecanica a ceasurilor de g2 in coaja de bord de g1. Si am pus poza doar ca sa-ti arat ca se poate, ca am facut-o si nu fac simple speculatii.

Daca nu uit ceva, mai ai de facut:

-schimbat cablul de kilometraj

-modificata instalatia electrica (montate mufele de ceasuri de g2, dublat senzorul de ulei)

Chiar daca ai o instalatie electrica de g2 si ceasuri de bord de g2 ce te faci cu comutatoarele care sunt de g1 ? (lumini, dezaburire, avarii, etc). Deci tot la modificari ajungi.

Hai sa-ti pun o poza din spate la "ingineria" aia si-ti trece cheful deoarece rezultatul nu este un bord de g2 cu una sau doua mufe ci o chestie care sa incapa in locul ingramadit din coaja de g1 model vechi.

post-4262-1244491843_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...este un pic de munca...o sa incerc si eu o varianta...sa vad daca o sa iasa....instalatia care am puso pe masina este in stare foarte buna...si nu ma lasa sufletul sa o tai...si sa fac modificari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu pui tot bordul de G2?

de ce te chinuii sa pui ceasuri de G2 in coaja de G1?

aeroterma?..mai bine incearca sa o modifici si sa pui si aeroterma de g2 (desi la tine e mai nasolo ca deja ai vopsit masina :) )

sapt viitoare o sa ajng si eu la aceiasi operatie :blah_: sa vedem ce reusesc

ce ma inspaimanta este un bord de audi 80 in g1 ???

o fi posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar bordul din poza ce are ? Si este chiar de g1 deci nu apar probleme cu incalzirea, nu trebuie facute nici un fel de adaptari, etc.

Prinderea ceasurilor de bord este similara cu g2 deci adaptarea unor ceasuri de g2 este mult mai usoara. Sau pot fi folosite ceasurile de g1 din urmatoarea poza care potrivesc fara nici o modificare.

post-4262-1244974022_thumb.jpg

post-4262-1244974033_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!