Jump to content

benzina CONSUM STOCK vs CONSUM STAGE 1,2,3.....


wviking
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Am tot gasit fel de fel de comparatii si recomandari intre performatele motoarelor in varianta stock si cele modificate in diferite stadii. Lucru, de altfel, absolut logic - ratiunea modificatii motorului fiind in primul rand obtinerea unor performante superioare in materie de putere, cuplu - adica romaneste vorbind "sa fuga tata cat mai tare".

Sunt totusi destui posesori de benzinare (in special turbo) care ar fi tentati de un stage 1 de bun simt in care sa schimbe putin vivacitatea masinii dar care au anumite retineri si din cauza posibilelor modificari de consum.

Prin urmare astept sa vedem parerile si recomandarile celor care au facut acest pas si pot oferi cateva informatii folositoare celor interesati de un

CONSUM STOCK vs CONSUM STAGE 1,2,3.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am tot gasit fel de fel de comparatii si recomandari intre performatele motoarelor in varianta stock si cele modificate in diferite stadii. Lucru, de altfel, absolut logic - ratiunea modificatii motorului fiind in primul rand obtinerea unor performante superioare in materie de putere, cuplu - adica romaneste vorbind "sa fuga tata cat mai tare".

Sunt totusi destui posesori de benzinare (in special turbo) care ar fi tentati de un stage 1 de bun simt in care sa schimbe putin vivacitatea masinii dar care au anumite retineri si din cauza posibilelor modificari de consum.

Prin urmare astept sa vedem parerile si recomandarile celor care au facut acest pas si pot oferi cateva informatii folositoare celor interesati de un

CONSUM STOCK vs CONSUM STAGE 1,2,3.....

La 1.4 TFSI 92 KW a scazut consumul in oras de le 10 la 8.7 - 9l. De schimbat schimb mai jos decat inainte, avand cuplu mult mai mare decat initial, si poate si de aici diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 1: Consum mai mare cu aproximativ 1l. Se poate sa fie si din cauza ca merg mai turat dupa soft si imi place sa o duc tot mai des pana la redline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF 5 2.0TDI 4motion 140 de cai consum maxim +9. dupa remapare la ~180 de cai, consum maxim +10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi am vrut...niciodata nu am urmarit atent consumul. asta e..cat ia..ia..atata timp cat masina fuge asa cum vreau nu m-a interesat 1-2 l in plus. cand am facut CIPul nu m-a interesat diferenta de consum :vaidecapulmeu:

asa..din calcule a scazut putin..dar nu prea am mai mers la fel dupa CIP, deci nu e concludent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi am vrut...niciodata nu am urmarit atent consumul. asta e..cat ia..ia..atata timp cat masina fuge asa cum vreau nu m-a interesat 1-2 l in plus. cand am facut CIPul nu m-a interesat diferenta de consum :icon_thumright:

asa..din calcule a scazut putin..dar nu prea am mai mers la fel dupa CIP, deci nu e concludent.

evident ca atunci cand simti caluti' in plus sub capota - consumul e ultimul la care te gandesti iar talpa grea si senzatia primeaza - mai ales cand ai 200hp+++ si quattro

cu toate acestea curiozitatea m-a facut sa deschid acest topic in speranta de a aduna cat mai multe date si pareri ale celor ce si-au remapat motoarele

Modificat de wviking
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca sa fiu ontopic...daca merg la fel am senzatia ca a scazut sensibil cam cu maxim 1l pe BC..dar nu pot merge un plin complet la fel de incet ca inainte,pentru a face o verificare plin-plin ca sa compar cu inainte de CIP..

oricum, la ce masuratori am facut BC nu prea a gresit..culmea. (pe vreo 800km facuti in 2 zile weekendul trecut mi-a iesit 10.2 pe BC si 10.2 plin-plin.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

de ce nu sunt din fabrica masinile imbunatatite cu cip tuning daca aduce numai beneficii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa remaparea fostului Leon ( 1.8T AUQ remap TCM Turbo Stage1) am urmarit evolutia consumului si am constatat urmatoarele:

- la condus agresiv aveam un consum marit cu 25-30% fata de stock

- la condus pasnic, batraneste, aveam un consum scazut cam cu 15-20 % fata de stock.

Toate masuratorile au fost facute in afara localitatilor, cu motorul cald.

Am calculat si consumul de la un plin la altul ( cu 80% oras) si mi-a iesit mai mare cam cu 10 % - stil de condus "mixt"

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula la un mers normal scade consumul.Scaderea consumul este diferit pe fiecare tip de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fostul 1.8t AUQ stage 1 e cum zice si Eddie. La stage 2 (226cp pe dyno la Metrotehnica soft Dimsport) se schimbase radical consumul. Mers absolut legal Bucuresti-Mamaia si retur 10.4 adica cel putin 2l/100km mai mult fatza de stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!