Jump to content

Localizare piese Golf


istef
 Share

Postare recomandată

La cererea lui RazvanRo am facut un topic nou in care sa se posteze poze si / sau informatii despre o piesa pe care nu o cunoasteti sau aveti nevoie de informatii suplimentare si alti colegi forumisti vor incerca sa va ofere un raspuns.

In acest caz, RazvanRo vrea sa afle ce piesa este aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este pompa de vacuum.

post-17883-1243436950_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, problema e ca scoate un sunet metalic si cand stau pe loc parca vibreaza masina din cand in cand, ma duc la service sa vad exact ce are, poate a mai intalnit cineva aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este rola intinzatoare de la accesorii,arcul nu mai tensioneaza rola,datorita faptului ca si.a pierdut proprietatile si vaselina din rola sa sedimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am reusit sa ii fac o poza, eram curios daca exista piesa sa poata fi cumparata separat.

Este vorba de macaraua manuala care ridica scaunul soferului la Golf V.

Va multumesc daca na puteti ajuta sa gasesc codul si sa o pot comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu banuiesc ca este electrovalva EGR.

Poate cineva confirma? Eventual si un cod de piesa?

Scuze pt calitatea pozei.

post-18767-1247064260_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este distribuitorul de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inca poza dar pot descrie cred

la G5 1.6 mpi - undeva aparent pe baia de ulei jos (ne aparat de scut) - cam cel mai "jos" punct al motorului este un soi de senzor din care pleaca un fir spre spatele motorului (spre habitaclu)

ce este? pentru nivel ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este senzorul de nivel pentru ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@popilam - stiu ca acea piesa este un senzor care monitorizeaza viscozitatea uleiului (mi s a intamplat cind am avut ulei Mobil1 si de la 9500km rulati cu el.. senzorul acela m a avertizat.. si intr adevar uleiul era nasol)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor m-a preocupat mai mult datorita faptului ca nu este deloc protejat - fiind cam cel mai de jos punct al motorului... pe un drum mai nasol (munte etc) fiind destul de usor de atins/rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, nu mai pot edita

poza cu burta masinii - se vede senzorul si modul in care e expusa baia de ulei

Trendline 1.6 fara pachet de drumuri grele

post-50507-1248110597_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mad_Kat "stai linistit" pana sa lovesti senzorul lovesti baia de ulei care se sparge de cele mai multe ori.

La motoarele pe benzina nu este montat scut din fabrica, au doar acel deflector de apa. Dieselurile au scut care acopera baia cu totul, dar este tot de plastic.

Spre deosebire de Golf 4 unde baia de ulei este prea jos la G 5 este destul de sus.

Ove - calitatea uleiului (pentru cele cu interval de service flexibil - nu stiu daca Golful are asa ceva) este monitorizata altfel nu numai de un senzor. Cel de pe baie este de nivel - o informatie foarte importanta la Golf V (mai ales diesel) :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru ignoranta mea dar as dori sa stiu (la un motor 1.6 MPI tip BSE) ce sunt piesele marcate pe poza (A, B, C, D) si in special ce este capacelul albastru de la reperul C

Multumesc

post-9949-1248901316_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A - clapeta acceleratie

B - supapa pentru pompa aditionala de aer

C - ventil de aerisire instalatie racire la termostat (cred)

D - pompa aditionala de aer (functioneaza cateva secunde cand se porneste motorului la rece) - ajuta catalizatorul sa atinga temperatura de functionare optima, pentru reducerea emisiilor cand motorul este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C - ventil de masurat presiunea de benzina din rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am o nelamurire...unde este termostatul pe un golf 5? trebuie sa-l schimb si vreau sa stiu, daca pot singur sau trebuie sa ma duc la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire...unde este termostatul pe un golf 5? trebuie sa-l schimb si vreau sa stiu, daca pot singur sau trebuie sa ma duc la un service?

ai foto din etka unde este amplasat.

post-36934-1264329095_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut.Ma poate lamuri cineva unde gasesc aceste blocuri de relee/sigurante.Stiu ca prima e in stanga torpedoului.Stiu ca mai sunt sub panourile de plastic de sub volan,pe baterie....dar al 4lea habar nam.Imi poate da cineva indicatii?Multumesc anticipat!

1=stanga topredoului.

2=?

3=?

4=?

PS:Abia acum am vazut ca am gresit ariile...Pe mine ma intereseaza legat de un Golf 4.Scuzele mele.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Unitatea abs stie cineva unde este situata? Am schimbat-o de curand pe garantie dearece esp nu functiona din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Poate cineva sa imi spuna unde este termostatul la un golf v motor 1.6 mpi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut colegii , m-ar interesa cum se numește piesa încercuita, si rolul ei daca ma poate ajuta cineva .

Va mulțumesc cu anticipat !

Ane9ZH.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru cei interesati: am facut si eu revizia la masina din semnatura acum 2 luni.

Costuri: filtre aer + polen + combustibil + ulei (aici nu cred ca este cazul sa detaliez pentru fiecare intrucat stim majoritatea pretul filtrelor)

Ulei: eu am mers pe Aral 5w40 (pentru ca este full sintetic) - 5 litri, pentru ca la mine au intrat 4 si ceva.

Total piese: aproximativ 360 de RON

Manopera: intre 50 si 70 de RON, depinde de mester.

Numai bine!

Si cum se numește acel aspirator , am scos capacelul ala pentru ca nu era ermetic si cam "zdrăngănea" si am zis sa verific ce si cum, si se simțea cum aspira aerul , dar spre mirarea mea nu am gasit niciun filtru ceva care sa filtreze acel aer care intra in motor , din cate stiu eu filtrul de aer e putin mai in dreapta sus ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!