Jump to content

problema motor cod YS


o_kh3
 Share

Postare recomandată

salut. un prieten a achizitionat un golf 1 cu un motor 1.6 YS carburator pierburg 1b din brasov... totul a fost bine s ifrumos pana cand am inceput sa urcam pe serpentine si am sesizat ca iese foarte mult fum de sub capota. am tras pe dreapta si cand am desschist capota am vazut ca era ulei imprastiat peste tot . uleiul ajungand prin epurator direct in carburator iar cantitatea uleiului eliminat prin epurator a fost de 1 litru si ceva, atata am constatat ca lipseste dupa ce am completat acum ar mai putea fi si joja sa indice prost pentru ca pare foarte stramba.

care ar putea fi cauzele pentru uleiul pierdut?

1. Prea mult ulei?

2. Scapa compresie?

3. Chiulasa defecta?

4. Alte cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca in capac la culbutori e un element filtrant nu stiu exact din ce material este(sa-r putea sa fie lipsasi sa arunce uleiul afara pe acolo,proprie experienta motor 1,3L audi EP)

bafta la rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi ce compresie ai in cilindri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia o masor in weekend.

multumesc pentru sfaturi amandurora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. un prieten a achizitionat un golf 1 cu un motor 1.6 YS carburator pierburg 1b din brasov... totul a fost bine s ifrumos pana cand am inceput sa urcam pe serpentine si am sesizat ca iese foarte mult fum de sub capota. am tras pe dreapta si cand am desschist capota am vazut ca era ulei imprastiat peste tot . uleiul ajungand prin epurator direct in carburator iar cantitatea uleiului eliminat prin epurator a fost de 1 litru si ceva, atata am constatat ca lipseste dupa ce am completat acum ar mai putea fi si joja sa indice prost pentru ca pare foarte stramba.

care ar putea fi cauzele pentru uleiul pierdut?

1. Prea mult ulei?

2. Scapa compresie?

3. Chiulasa defecta?

4. Alte cauze?

Eu am un polo 86c cu motor cod HZ si carburator 1b si acum 1 an am patit acelasi lucru. Verifica daca intre epurator si carcasa firtrului de aer, mai este un fel de filtru de plastic(daca lipseste e problema). Acesta niste serpentine inauntru care impiedica uleiul sa urce pe furtunul de la epurator. In acelasi timp aveti mare grija ca furtunul de la epurator sa nu fie infundat sau sugrumat. Daca gazele nu ies pe el din baia de ulei, se va crea presiune si iti va arunca ulei pe la joja sau pe unde apuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!