Jump to content

Reparatii Amortizoare


CVA G3
 Share

Postare recomandată

Asa cum spune titlul, caut un atelier bun pentru reparatii amortizoare.

Deoarece nu ma afecteaza criza, ci prostia celor ce promoveaza aceasta "criza", ma vad nevoit sa nu inlocuiesc amortizoarele ci sa caut variante de reparat. Asa ca: unde si cine? La ce bani, costuri? Este viabila solutia aceasta?

Pana acum am gasit un atelier in Bucuresti, pe Natiunile Unite ( 11 Iunie)... e un service recomandat de taximetristi. Pret aprox 60 ron buc.

Ma duc pana acolo sa ved ce si cum. Daca aveti si alte variante, cred ca sunt destui care cauta solutii la aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este o solutie reparatia amortizorului. La el se uzeaza tija sau garnitura din interiorul cartusului. In primul caz nu prea ai ce sa-i faci, in al doilea trebuie sa se taie efectiv amortizorul. Faza cu introdusul uleiului in amortizor rezolva problema pt scurta durata. Daca stai sa te gandesti, la 240 lei pret pt 4 bucati, in banii astia iei 2 (mai pui ceva) si le schimbi pe rand, fata apoi spatele. Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu paul ,mai bine iei altele noi sau cauti unele sh la cei care dezmembreaza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai pun? Ca e 200-250 ron un amortizor nou. Asa la 50-60 ron buc parca e mai economic.

Hmm, dezmembrari? 150-200 si chiar ca nu stii cat te tin.

Cred ca fac un drum pe la mesterii aia sa vad. Am vorbit cu un amic pasionat de motociclete si el si-a reconditionat amortizoarele cu succes. Mai verific... mai astept pareri. Aproppo sa nu incepem cu: reconditionat tot se strica, mai bine iti iei unul nou. (Paul se exclude, apreciez sfaturile lui). Dar nu cred ca toata lumea arunca motorul cand se strica si isi ia unul nou... cred ca cei mai multi il repara. Caut sa rezolv aceste probleme cat mai ieftin si "safe". Deci, sfaturi, experiente proprii. Acu 15-20 de ani reconditionam planetare si pivoti la dacie. Cu banii pe un amortizor nou le refac pe toate 4 si sper sa merg un an, pana plec din tara asta sau pana se schimba ceva in bine.

Off topic: Pe noi ne dau astia afara ca nu au bani sa ne plateasca si pe Boc il doare de "Prima Casa", cu ce sa-o cumparam frate daca nici servici nu mai avem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizoarele nu sunt asa scumpe, daca stai sa cauti.eu am cumparat 2 amortizoare spate pe ulei (saptamana trecuta) cu 130 ron bucata.Amortizoarele sunt de la Sachs si cred eu ca sunt destul de bune si accesibile la pret.Parerea mea e ca nu merita sa le reconditionezi, arunci cu bani aiurea. scz daca am fost off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat de la Meyle cu 90 lei bucata din magazin pentru spate si se comporta super pe arcuri sport

Modificat de cosmin_g3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

de la 80 lei buc/spate-120 lei buc/fata.vector parca.personal recomand sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

am pus si eu amorizoare ieftine , unele englezesti, nu mai stiu denumirea ,100 ron bucata .pt masina din semnatura si m-au tinut fix 20000 km ( un an), unul e varza si celalalt mai tine putin,nu am carat greutati mari....asa ca nu va zgarciti la cumpararea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus Kayaba, doar pe spate. 140 bucata. Am intrebat daca se poate sa repari ceva la alea vechi, dar mi-au zis ca nu e cazul, dau banii aiurea. Mai bine le schimbi pe rand, cum zicea cineva intr-un post mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei parca mai putem discuta cu preturile astea.(vad ca in tara sunt mai ieftine, hehehe). Deci parerea mediei este ca nu merita sa le repar.

Eu am inceput sa ma lamuresc. Daca nu mai are nimeni nimic de adaugat cred ca s-ar putea inchide.

Odata inchis... stiti cum sa il deschideti pentru informatii suplimentare: Dati un mesaj la un moderator.

Multumesc pt info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topic closed

Topicul a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am auzit si eu ceva despre repararea telescoapelor[doar spate] adica se da o gaura in partea de jos se scurge uleiul dupa care pe gaura se sudeaza o piulita de 6 se reumple tot punind ulei hidraulic amestecat cu valvolina sa nu curga in caz ca tija este uzata se infileteaza un surub in piulita asigutat sa nu curga si se probeaza tragand de tija pentru a vedea cum a fost inainte si dupa operatie.De la cineva mai in varsta am aflat ca la decie la tipurile frantuzesti telescoapele erau cu capac filetat in partea de sus pentru a le repara,bine asta la dacie si la tehnologia de atunci .Aum incercati si voi care aveti teles. date jos si vedeti ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu e inchis :D

TRY AGAIN

Modificat de bogdan.bz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!