Jump to content

S-a blocat motorul...


cazanradudaniel
 Share

Postare recomandată

Asta e, bine ca a fost "doar atat". Din pacate, B6-le si BMP-ul continua sa ne uimeasca, prin "fiabilitatea" lui.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Florine, din spusele tale motoarele tip BMP nu sunt reusite?

Sau au probleme?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
zamfir.alexandru87

salut tuturor am un audi a3 cu motor 1.9 tdi motor alh acum 3 ani mi sa rupt axul turbinei si mia aruncat ulei pe admisie , am reconditionat turbo am curatat tot circuitul ei dupa ce am montat turbu a pornit la sfert de cheie dar motorul mergea intrerupt si sa scoata mult fum alb albastrui si la inhalare un miros de motorina nearsa a mers asa vreo 2-3 min dupa care a inceput sa-si revina iar de atunci a ramas cu problema asta mentionez ca face asa numai cand este frig afara de preferat iarna cand scade temperatura sub 4 grade .ar putea fi de la biele ? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am inteles eu bine te confrunti cu problema asta de 3 ani? Mi se pare o perioada foarte lunga sa ai simtomle astea si sa nu investighezi. Poate nu am intles bine si nu sunt 3 ani. Oricum fumul albastru sugereaza consum de ulei. Ar trebui sa masori compresia motorului in primul rand sa vezi daca sunt diferente pe cilindrii. Cred ca acesta ar fi primul pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zamfir.alexandru87

da te 3 ani ma confrunt cu marea problema care se pare ca nui da nimeni de cap am fost la o gramada de testere si de mecanici uni zic ca ar fi injectoarele 1 si 2 leam schimbat si tot asa face alti zic ca ar fi bielele indoite mentionez ca simptomele astea le face doar la rece pe perioada iernii in rest merge ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biela stramba inseamna ca scoate fum tot timpul mai ales cand e motorul rece, dupa ce se incalzeste nu prea mai scoate fum...doar f putin cand il turezi nu? Fumul daca este albastru este fum de ulei => consum de ulei => segmenti dusi, stai cu ochii pe ulei si vezi cat consuma..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zamfir.alexandru87

si dc ar merge intrerupt doar 2 -3 minute dupa care revine in parametri ,ulei cam mananca sa zic ca la un schib la altul completez cu 1 -1,5 litri da am observat ca pierde si pe la egr ceva ulei ,plus de asta masina trage super bine, doar ca este enervant de rau iarna cu fumul si ca merge intrerupt de parca ar vrea sa-si ia zborul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate ma pricep eu, biela stramba n-ar avea nici o legatura cu consumul de ulei. ea doar actioneaza pistonul, este sigilata in motor. uleiul si motorina nearsa pe frig au legatura cu compresia, alimentarea, aprinderea. Biela stramba ar trebui sa bata tot timpul ,sa smuceasca,sa descentreze arborele si pistonul respectiv sa bata in cilindru si sa faca praf motorul, deci nu cred ca ar fi biela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zamfir.alexandru87

asa ma gandeam si eu daca ar fi fost biela indoita nu ar fi rezistat 3 ani de cand se manifesta el asa oricum ms pentru raspuns miai mai dat o speranta ca nu ar fi biela ,oricum sa treaca iarna si sal desfac sa vad mai exact cauza salutare tuturor de pe forum si un an nou cat mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca fumul este alb si miroase a motorina nearsa atunci e foarte clar ca e problema pe injectie! daca fumul este albastru e fum de ulei si atunci consuma ulei.( consumu tau de ulei nu e foarte mare, cand iti consuma 1 litru la 1000 km atunci e grav).

Cat despre biela, cand biela e stramba motorul porneste foarte urat bate, si bate tot timpul , cand se incalzeste motorul ce-i drept ca nu mai bate asa tare si nu mai scoate atat fum. Daca biela e stramba sunt sanse mari sa se strice si segmentii. Cat despre ce zice colegu cu facutu motorului praf de la biela stramba, poate doar daca e exagerat de stramba, dar daca biela e foarte putin stramba, sa stii ca poti sa mergi mii de km cu o biela stramba. Problema este ca fumul alb poate sa apara foarte bine de la biela, pistonul nu urca suficient si nu face compresie.

A bagat cineva testeru pe ea dimineata cand bate? ce valori aveau injectoarele?

In orice caz din cate stiu eu pe tester ar trebui sa-ti apara eventuali erori pe un anumit cilindru daca este cazul.

Modificat de Radu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminati cu biela stramba,nu tinea pana acum la ce forte este supusa,plus cat de stramba sa fie sa nu faca compresie,credeti ca nu batea in turatie daca era asa mult deformata?In cazul unui soc in piston nu se va curba niciodata biela primul cedeaza pistonul unde este boltul in umeri si apoi iese biela prin bloc problema este de injectie,verificat joc ax turbo(si de aici mai pisca ulei),trebuie facut un test amanuntit cu vag-ul.Bielele sunt cele mai rezistente componente dupa arbore si axul cu came,cedeaza numai daca au defect de fabricatie din turnare(fisuri,pori) si se fac tandari,cand se intampla necazul.Verifica axul cu came si tachetii sa vezi cum prezinta,sa nu ai surpriza unei came nasoale si sa nu lucreze bine vreo supapa,asta este boala cronica la 1,9.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vreau sa va contrazic,eu am avut o biela stramba la masina (stramba vizilb lejer cu ochiul liber ) si am mers asa cu ea cred ca vreo 3 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai facut curios. ce masina era? cum se comporta motorul? da-ne cateva detalii,unii colegi au probleme si ai putea sa-i ajuti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din semnatura,pentru doritori pot sa va arat o poza cu biela .

motorul porneste greoi la rece ,trepideaza parca merge in 3 ,zgomotos,zdrangane face ca toate alea...intelegi voi 

si scoate un fum des mult si intepator la miros alb-albastru,asta pana se incalzeste ,dupa ce ajunge la temepratura optima merge bine ,trage,nu scoate nici un fel de fum...

mai multe detalii pot reveni maine cand ma intorc sa la service si vad ce zice mecanicul daca sunt probleme si la pistonul respectiv

Modificat de cristi2106
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminati cu biela stramba,nu tinea pana acum la ce forte este supusa,plus cat de stramba sa fie sa nu faca compresie,credeti ca nu batea in turatie daca era asa mult deformata?In cazul unui soc in piston nu se va curba niciodata biela primul cedeaza pistonul unde este boltul in umeri si apoi iese biela prin bloc problema este de injectie,verificat joc ax turbo(si de aici mai pisca ulei),trebuie facut un test amanuntit cu vag-ul.Bielele sunt cele mai rezistente componente dupa arbore si axul cu came,cedeaza numai daca au defect de fabricatie din turnare(fisuri,pori) si se fac tandari,cand se intampla necazul.Verifica axul cu came si tachetii sa vezi cum prezinta,sa nu ai surpriza unei came nasoale si sa nu lucreze bine vreo supapa,asta este boala cronica la 1,9.

 

De obicei la TDI bielele si arborele cotit sunt fabricate din otel forjat, iar axa cu came din otel turnat. Axa cu came nu este supusa nici pe departe la fortele la care sunt supuse bielele si arborii cotiti.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata cu fumul albastru si pornirea grea


rezumat :


 


  -schimbat biela stramba 200 ron


  -schimbat simeringuri,ghiduri,garnitura chiulasa,culbutorii,oringuri injectoare 850 ron


  -rectificat chiulasa 250 ron


  -manopera service 500 ron


total :  1800 ron


 


nu mai pun la socoteala uleiul si filtrul ,care oricum trebuia sa fac revizia.


 


rezultatul este bun ,masina merge impecabil ,parca e noua ,nu mai scoate zgomotul ala de diesel batran asa,nu mai scoate pic de fum dimineata si merge rotund frumos...insa am o problema actuatorul de la turbina nu urca geometria pana la capat si nu trage cum ar trebui ,asta o sa o rezolv peste ceva timp ,sa schimb actuatorul sau/si pompa tandem (vacuum) pentru ca are joc mare in stutul acela,e izolat cu mastic dar nu tine 


 Ma gandesc ca acel actuator nu primeste vacuum ca sa poata fi miscat cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a strambat biela? de ce au trebuit schimbate si chestiile din chiulasa? avea vreo legatura sau ai facut-o ca pe o reparatie capitala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum s-a strambat biela cine stie?poate stii cineva ?a fost stramba de cand am luat-o eu masina probabil ,"chestiile" din chiulasa au fost schimbate pentru ca erau "varza" nu am schimbat nimic doar de dragul de a le schimba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numarul de km o avea importanta? sau modul de exploatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric si ele au importanta,dar cu km reali e mai greu in zilele astea.....masina asa am cumparat-o cu problema la fum ,doar ca atunci era doar un puf intre timp problema s-a agravat ,acum e rezolvata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut. 

On 12/28/2012 at 8:09 PM, zamfir.alexandru87 said:

salut tuturor am un audi a3 cu motor 1.9 tdi motor alh acum 3 ani mi sa rupt axul turbinei si mia aruncat ulei pe admisie , am reconditionat turbo am curatat tot circuitul ei dupa ce am montat turbu a pornit la sfert de cheie dar motorul mergea intrerupt si sa scoata mult fum alb albastrui si la inhalare un miros de motorina nearsa a mers asa vreo 2-3 min dupa care a inceput sa-si revina iar de atunci a ramas cu problema asta mentionez ca face asa numai cand este frig afara de preferat iarna cand scade temperatura sub 4 grade .ar putea fi de la biele ? va multumesc

Acelasi lucru l-am patit si eu, doar ca nu mai stiu daca a aparut dupa ce s-a rupt axul la turbina. A mai patit cineva asa ceva? Eu am schimbat tot ce tine de chiulasa si problema a ramas. Fum alb la prima pornire si mers trepidat pana se incalzeste, apoi e ok. Un sfat?? Am atasat un log. Inj. 2 l-am schimbat, testat pe banc..e in parametri....nu stiu ce sa-i mai fac. Toare oringurile au fost schimbate, inj reglate la 200grade si 180, am incercat ambele. Compresie pe cilindrul 2 este 20. Sa fie si la mine biela?

Masina este audi a6 1.9tdi AVF

LOG-01-001-013-015.CSV

Modificat de uzzy2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua dragi colegi si sarbatori fericite! 

Am o problema la Audi A4 B7 2.0 TDI BPW cutie multitronic (7+1) din 2006 cu 240k km. Problema consta in felul urmator: Am mers cu masina toata ziua, nu a facut niciun fel de problema, nici la cutie si nici la motor. Am parcat masina, am oprit-o, iar cand m-am intors la ea dupa aproximativ o ora am dat sa o pornesc, s-a dus in ~500 rot/min si s-a oprit. Dupa asta am incercat sa il pornesc iar si se comporta ca problema de baterie/electromotor. Am incercat sa ii dau curent, tot nimic. Pana la urma am luat-o cu platforma si am dus-o la service. Acolo a constatat ca am motorul blocat (a pus cheia pe distributie si era blocat - cutia era pe pozitia N). A reusit la un moment dat sa il invarta putin si atunci am incercat sa il pornesc iar, s-a dus in aproximativ 500 rot/min si s-a oprit. A dat electromotorul jos l-a testat si era bun. A dat capacul la culbutori jos si s-a uitat la tacheti si la ax, totul era ok. Acum mecanicul nu stie de ce sa se apuce si nici nu stie ce are, ba ca e cutia, ba ca e motorul, ba ca e volant, ba ca e pompa de ulei (s-a incolacit lantul de la ea). In momentul in care s-au intamplat astea motorul si cutia nu au facut niciun zgomot ciudat! Mai precizez ca am mers in ultimele 2-3 luni fara scuturi la motor si ma gandesc ca poate a intrat apa cu sare pe undeva si am pus 2 testere diferite pe ea ( Launch si VAG-COM) si nu am nicio eroare stocata, uleiul este pe maxim, antigelul este pe maxim, iar cand invarte motorul din cheie reuseste sa il invarta 10-15 cm inspre stanga si se blocheaza, iar spre dreapta la fel.

Va rog ajutati-ma cu o parere fiindca sta de 2 saptamani la el si nu a mai facut nimic la ea.

Multumesc, sarbatori fericite!

Modificat de MorariuGeorge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant si cutie nu au treaba cu motorul care se invarte greu .

Schimba mecanicul .

Daca motorul se invarte greu la mana da baia de ulei jos.

Daca e intrerupta transmisia rotatiei dintre arborii de echilibrare si pompa de ulei inseamna ca ai mers fara ulei ,in acest caz posibil sa trebuiasca inlocuit motorul .

Normal aparea mesaj in bord de presiune de ulei ,avertismentul posibil sa nu fi functionat din diferite cauze

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este pe maxim, antigelul este pe maxim. Motorul nu se invarte complet, la cheie sa zic ca reuseste sa il invarta 10-15 cm in stanga si dupa se blocheaza, iar spre dreapta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare gripat ....am avut asa doua bpw-uri vara asta ,la ambele sa rezolvat cu inlocuire motor.

Vezi sa nu fie sarita distributia 

Scoate cateva lagare care tin axa cu came si vezi cum arata cuzinetii

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!