Jump to content

S-a blocat motorul...


cazanradudaniel
 Share

Postare recomandată

cazanradudaniel

Necaz mare

Astazi dupa un drum Bucuresti - Ploiesti se intampla o minune... Tot drumul nici o problema... am ajuns in Ploiesti, semafoare, chestii, incep sa simt o pierdere de putere... nu se mai accelera masina. Ma uit in spate.. fum mult gri...

opresc pe dreapta, ma uit la esapament, masina mergea la relanti dar scotea mult fum gri.

Incerc sa o accelerez, greu ajunge la 2000rpm si moare motorul!

Incerc sa il pornesc din nou dar fara succes pentru ca motorul se blocase deja. Da sa se invarta dar nu poate pentru ca s-a blocat ceva in motor...

Codul motorului este BDG, este vorba de un Passat 2005 cu transmisie automata, 157000km, luat chiar acum o saptamana de la un baiat din Iasi... care zice ca s-a schimbat distributia la 130000 km...

Uleiul este la minim pe joja si este schimbat acum maxim 1000km...

Nici o eroare, nici un martor aprins...

Ghinion sau nesansa? :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cazanradudaniel

    25

  • fx_

    7

  • bibanu47

    6

  • C o s m i n

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghinion e cand ai tu masina de mult timp si ai verificat totul la ea.Mai repede nesansa deoarece problema s-a acutizat la tine,e imposibil sa nu fi avut nicio problema inainte.Imi pare foarte rau pt. ce ti s-a intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Da sa se invarta dar nu poate pentru ca s-a blocat ceva in motor...

Da jos cureaua de alternator si apoi incearca sa pornesti motorul. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel
Da jos cureaua de alternator si apoi incearca sa pornesti motorul. :banghead:

O sa incerc, dar asta ar explica fumul?

Am dus-o deja la un service unde mai merg eu dar probabil luni or sa o desfaca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit la fel, fara fumul de rigoare. era blocat alternatorul. fa cum ti s-a spus si dupa ce porneste fa-i o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am patit eu pe autostrada, crapase un tachete si mi-a aruncat si pe evacuare pilitura de fier si mi-a stricat si turbina. Am avut chiulasa stricata(instrase o supapa in ea ) , un piston spart , blocu motor noroc ca nu a patit nimica , culbutorii , vreo 2 erau praf. Ce sa fac, necaz. La mine pornea da mergea haos , l-am oprit si nu l-am mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Nu prea am multe noutati.

In orice caz, a doua zi motorul a pornit dar urat... l-am oprit imediat.

La service nu prea au avut timp sa se ocupe de el pt. ca s-a imbolnavit cel care trebuia sa se ocupe...

Au desfacut totusi baia de ulei si capacele de la axele cu came...

In baie era o bucata dintr-un tachet... cred... iar pe sus se vede ceva in neregula la un cilindru

Numai ca nu au avut timp sa desfaca mai departe...

Deci foarte posibil sa fie o problema cu ceva tacheti si sa vedem mai departe... pistoane ceva...

Sper sa se ocupe maine si de motorul meu...

Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

In ciuda a ceea ce cred multi, se pare ca tachetii sant foarte importanti intr-un motor. E un fel de "buturuga mica ce rastoarna carul mare".

S-a spart unul, poate face distrugeri imense...

Asteptam deznodamantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

...din moment ce acel tachet a ajuns in baia de ulei, iti dai seama...

mai asteptam vesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa vorbesc o prostie,dar majoritatea motoarelor de 2,5 V6,au probleme cu ungerea si automat cu axele cu came si tachetii.Care este fenomenul?

Culbutori se uzeaza,facand raza inversa in zona unde sunt actionati de came si din acest motiv,toleranta devenind mare,permite tachetilor sa se fragmenteze,sarind pistonasul interior.Canalele de revenire a uleiului in baie,fiind mari ca diametru,permite acestor pistonase interioare ale tachetilor,sa ajunga in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Vesti noi: s-ar parea ca tachetii sunt toti la locul lor... probabil ce am gasit in baie este uitat acolo de la o reparatie anterioara, nu stiu.

Cert este ca turbina este praf... ax rupt...

Ceva recomandari?

Turbina noua sau reconditionata? Am auzit de cineva din Chitila care ar reconditiona turbine foarte bine, schimba totul in ea, dar nu am nr de tel... Stie cineva?

Sper sa nu fi afectat si altceva din motor, dar voi vedea...

Modificat de cazanradudaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi, de ce nu vorbesti cu Cipos? :vaidecapulmeu:

Aceleasi recomandari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

O sa caut nr. lui de tel. si o sa il sun!

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta varianta ar mai fi turcul de la Filaret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Una noua ar fi cam 900 EUR.

Pot avea incredere in reconditionare? Mai are cineva reconditionata?

Am inteles ca se schimba totul in ea, dar ma pot baza pe ea cel putin o perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind toate elementele noi, iti dai seama ca va "toarce" ca una noua. :)

Cipos iti va putea da mai multe detalii, dar multi au adoptat solutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu ce vrei sa reconditionezi la turbina...daca e rupta in 2 nu ai ce sa mai salvezi ea.... de exchilibraj nu se pune problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o prietena cu un golf V 1.9 tdi, 105 cp, 175.000 km,care a patit ceva similar. Masina scotea un fum incredibil si consuma tot uleiul in max 1 km. Singura diferenta e ca motorul ii pornea fara nici o problema si , oarecum, mergea normal. Am dus-o la mecanicul meu si problema descoperita de el a fost: axul turbinei rupt in doua. Tipa merge foarte subturat si aiurea cu dieselul ei. Accelereaza puternic pana la 2000 rpm, dupa care schimba imediat viteza. Se pare ca turbina nu a mai rezistat. I-a montat o turbina reconditionata si merge foarte ok acum. Nu mai imi amintesc sigur, dar parca i-ar fi dat si un fel de garantie pt 1 an de zile la turbina aceasta reconditionata. Toata operatiunea a costat vreo 1600 lei (turbina reconditionata + schimbul de ulei). Nu te ingrijora. Dupa spusele mecanicului meu, atunci cand scoate fulm alb, ruperea axului turbinei e chiar "un caz fericit" . Se putea sa fie mult mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine,daca spui ca da garantie 1 an de zile,pe toti care ii stiu eu,nu acorda decat 6 luni.

Odata ce garantia este de 12 luni,se intelege ca oamenii se bazeaza pe reconditionarea facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Se pare ca turcul de la Filaret nu ar repara turbine ci doar pompe de injectie...

Deci s-a predat una bucata turbina domnului Cipos care a spus ca o va reconditiona si garantia este de 1 an.

Va voi tine la curent cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenul tau a fost un norocos ca nu ia ajuns uleiul in intercoler si deacolo in capul pistoaneler , facea varza motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cazanradudaniel

Vesti noi.

Dupa ce am reconditionat turbina au reusit mecanicii sa monteze motorul la loc...

Tin sa mentionez ca geometria variabila ramasese blocata pe deschis.. nu stiu daca are vreo relevanta...

Dupa ce au strans totul... surpriza! A pornit motorul!

Bucurie mare. S-au gasit bucati din paletele axului intr-unul din intercoolere bineinteles, pe langa mult ulei.

Evident, mult fum! Fum care a disparut dupa o forja de cativa kilometri.

Acum motorul merge bine si evident nu mai scoate fum.

M-am linistit...

Nu stiu totusi de ce s-a blocat motorul dupa ce a crapat turbina...

Mi s-a motivat ca s-ar fi blocat admisia sau evacuarea... nu stiu. E posibil sa fi ramas si fara baterie avand in vedere ca a doua zi a pornit (mergand neregulat oricum)

Cert e ca motorul nu a fost afectat. sper...

O sa fac teste cu ea zilele astea si o sa vad daca totul a iesit ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!