Jump to content

Tuning Audi A3 2.0 Tdi DSG


ANdi B.
 Share

  

57 voturi

  1. 1. Ce tuner sa aleg pentru soft custom:

    • Superchips
      21
    • Revotechnik
      8
    • TCM Turbo
      27
    • Dimsport
      6


Postare recomandată

GT1749VC de la PD170 nu se va potrivi fara mici modificari, la fel ca si injectoarele. Daca vrei injectoare mai mari poti sa iei de la Bosio sau Dbilas.

Cei de pe seatcupra.net au mari probleme cu Turbo Dynamics ca si cu Allard. Se pare ca unele turbine tin f bine (unii au su 50k mile) iar altele se strica dupa 5-6k mile.De ce vrei ceva hybrid cand poti sa pui turbina de la 2.7TDI sau 3.0TDI?

Daca motorul tau are DPF mai intai scapa de el si dupa te gandesti la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ANdi B.

    30

  • Johnny Bravo

    7

  • Bluey

    6

  • voinea

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nadir@boosted.ro

dragos ilstiu pe andy de ceva luni de cand ma tot intreaba de una alta pemessenger

stiu ca aree 170 cai stock desi prima oara a spus ca nu are

dar legat de ce am pus eu ma leg de articol pt ca toata lumea stie ca pe caddy s-a pus 140 cai si ca sa nu inceapa lumea sa zica dar cum s-au facut din 140 240? am spus ca tot cce iti trebuie sunt injectoarele si turbina.

injectoarele nu este neaparat sa fie fix alea ci trebuie ceva cu un debit asemanator, la fel si cu turbina nu trebuie neaparat aia ci trebuie ceva care sa fie in cu un grafix asemanator ;)

imi cer scuze daca s-a inteles gresit dar vroiam sa argumentez legat de articolul postat mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pe romaneste s-ar zice ce are sula cu prefectura (Johnny Bravo chiar zicea ca el are BKD 140PS si aici ca e vorba de tuning la 2.0TDI 170PS)

cum votul e 11 la 10 pentru superchip spor la facut. Eu renunt la acest proiect ca am mai facut altele si nu mai simt nevoia momentan de inca o masina "de curse" in palmares (sti cum sunt masinile astea cu turbo hibrid azi trag maine nu si doar este nemultumit clientul ca saptamana trecuta tragea de rupea si acum e ceva in neregula cu softul .. ca doar probleme mecanice nu pot fi pe masina). Astept cu interes sa vad peste 250PS din masina asta pe topic aici (nu uitati este cu electronica siemens)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Eu nu am zis ca am 170. Am rugat pe cei care se pricep ca atunci cand dau informatii, daca se poete, sa le detalieze pe tipuri de motoare. Cum este, de exemplu, situatia cu injectoarele. La BKD se pot face anumite modificari, la BMN altele. La BKD poti schimba usor injectoatele (iarasi, e un exemplu) la BMN nu dar nici nu este nevoie. La BKD, trebuie schimbata si pompa de motorina, la BMN nu e nevoie deoarece ar face fata la o putere mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, va multumesc f. mult pentru raspunsurile voastre in special lui nadir si lui voinea. As dorii totusi sa stiu daca solutia de turbo de 3.0 este fiabila pentru masina mea cum am zis nu doresc sa am peste 220cp si cuplu vreau sa fie tinut in frau maxim 400.

daca cineva imi poate spune si un pret estimativ pentru acea turbina as ramane profund recunoscator si ce modificari trebuie sa ii fac.

Numai bine,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca s-au incurcat putin borcanele, trebuia sa fii ceva mai explicit de la inceput, pornind de la coduri. oricum nu conteaza.

daca tot nu vrei peste 220 de cai, fa-i un soft si las-o asa. pt cativa cai in plus nu merita efortul. cuplu nu poate fi mai mare, caii aia nu-i simti cum te-ai astepta. daca nu ma insel, turbodynamics era folosita pt ~250 de cai, deci peste ce vrei tu de fapt.

in principiu ar trebui sa ai ~220 de cai (chiar nu se pot da cifre exacte decat dupa remapare si dyno si chiar si alea nu sunt 100% exacte), pt ca inteleg pana la urma ca ai TDI PD 170 de cai stock. nu stiu de audi, dar stiu de octavia RS impinse si ceva mai sus, fara filtru de particule insa.

culmea, s-ar putea cu un turbo mare sa fie lagul o piedica in multe situatii unde tu vrei performanta. in principiu asta e si motivul pt care se foloseste un hibrid.

ai incercat vreun soft, macar de test?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mai mult ca sigur voi ramane la varianta de turbo de pe 3.0TDi acum sunt absolut sigur ca nu se potriveste direct si ca anumite modificari trebuie facute. Daca cineva imi poate spune de unde as putea cumpara un asemenea turbo si ce modificari trebuie facute as fi foarte recunoscator.

@voine: imi place foarte mult cum arata graficul tau, exact asa ceva doresc si eu :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei mai mult de 220cp eu zic ca este inutila turbina de pe 3.0tdi.

Vei avea lag destul de mare cu ea comparativ de exemplu cu un gt2052v ca cel de pe Altea.

Gt2052v iti va oferi un maxim de 1.8Bar sustinut chiar si mai sus in ture dar va intra si de jos.

Turbina de 3.0 va intra mai sus(lag) dar va oferi si presiune mult mai mare sus in ture lucru pe care tu ai spus ca nu il vrei cu orice pret.

Si oricum nu poti sa compari un hibrid cu o turbina standard la fiabilitate.

@Nadir Caddy-ul ala avea unele mici "ajustari" de air-flow la chiulasa.In rest ma asteptam mai mult de la o masina modificata de uzina in parteneriat cu asa un mare nume gen Superchips :icon_thumright: :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi nici leonul ala FR 2.0TDI nu are mai mult de 265 de cai parca si "doar" 450NM. si fuge de rupe in WTCC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Voinea masina din graficul pus de tine avea si alte modificari in afara de big turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum oscilez intre turbina: gt2052v si solutia celor de la turbo dynamics.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@voinea: cumva masina din graficul tau este masina lui sonyscorpion?

Acum oscilez intre turbina: gt2052v si solutia celor de la turbo dynamics.

Multumesc

Cat despre masini cu big turbo pe 2.0 TDI va prezint eu cateva proiecte realizate de noi nu unul ci multe toate facute in RO cu rezultate excelente inclusiv fiabilitate !

Masinile intre timp au facut multi km si merg casi in prima zi !

Daca sunt intrebari si nelamuriri va rog !

Cu respect,

Ceky

post-546-1243340160_thumb.jpg

post-546-1243340474_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog mult de tot nu va certati pe topicul meu. Apreciez ambii tuneri ce este intre voi rezolvat separat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe acest topic pt ca se scrie de DimSport si mi se pare normal sa am dreptul la replica !

Deci concluzionez nu am intrat pt a crea discutii ci doar pt a oferi info .......

@ Andi - multumesc , in graficele alea sunt masini cu cutii manuale , avem si cu dsg dar graficul si masina este din Singapore de la un Dealer din acest motiv nu mi se pare relevant !

Cu respect,

Ceky

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Baieti va rog inca o data daca postati postati la subiect. Nu era mai frumos decat sa va certati va dadeati cu parerea ce turbo sa fie pus 2.5tdi sau hibridul de la Turbo dynamics sau alta turbina, ce modificari mai trebuie facute etc.

Haideti sa fim constructivi sa nu ne certam ca nu are nici un sens.

Ex. stie cineva cum se poate activa launch control la diesel, am vazut ca HPA motorsport au un soft care activeaza aceasta functie.

Multumesc

P.S nu stiu cine a sters topicul acela cu graficele lui sonyscorpion dar nu este frumos absolut deloc totusi e normal ca toti sa avem dreptul la libera exprimare.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu isi mai da nimeni cu parerea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un administrator sa inchida acest topic.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

In cazul acesta,vei face un jurnal cu modificarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu voi mai face absolut nimic, deoarece am vazut unde se poate ajunge cu comentariile de pe forum si nu imi place. Le multumesc tuturor care mi-au fat sfaturi pertinente.

Deja am ales turbina si tunerul, pot spune doar ca tunerul este Superchips.

Numai bine,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu voi mai face absolut nimic, deoarece am vazut unde se poate ajunge cu comentariile de pe forum si nu imi place. Le multumesc tuturor care mi-au fat sfaturi pertinente.

Deja am ales turbina si tunerul, pot spune doar ca tunerul este Superchips.

Numai bine,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

felicitari de alegere! Asteptam realizarea (un dyno + feedback dupa 50.000km tunat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut aceasta alegere deoarece:

- au o expertiza foarte bogata in domeniul modificaii hartilor motoarelor vag, colaborand cu vw

- au facut multe masini care participa in vw racing

- au acces la date despre motoarele vw la care alti tuneri nu au

- au feedback foarte bun pe siterui din afara cum ar fi audi-sport.net

- dintre toti tunerii cu, care am discutat ei mi s-au parut cei mai prezentandu-mi date concrete, nu ca altii "lasa ca stim noi ce facem tu oricum nu stii".

O sa revin cu stiri ce indata ce demarez acest proiect.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Turbina de 2.5L de pe R5 va fi achizitionata si montata de catre cipos :coffee_lol: de abia atsept din cate am inteles de la cipos aceasta turbina poate scoate 2.1bari fara probleme, valoare care este cu mult peste necesitatile mele, eu avand nevoie de o presiune de max. 17 pentru 210-220 si cam 1.8 pentru 240-250 :offtopic:

Tin sa mentionez ca asta nu e o masina cu, care sa ma dau la curse sau liniute nu obisnuiesc sa fac lucruri din astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Sa ne dai si noua detalii si despre motor si despre cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu DPF-ul ce faci? Nu-l scoti? Ca eu unul cred ca o sa ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!