Jump to content

Tuning Audi A3 2.0 Tdi DSG


ANdi B.
 Share

  

57 voturi

  1. 1. Ce tuner sa aleg pentru soft custom:

    • Superchips
      21
    • Revotechnik
      8
    • TCM Turbo
      27
    • Dimsport
      6


Postare recomandată

Salut,

Deschid acest topic in speranta de a obtine sfaturi cat mai avizate cu privire la un viitor tuning pe masina din semnatura. Mai precis ce doresc sa ii fac:

- schimbat turbina stock cu una Hibrida de la firma Turbo Dynamics UK

- soft adecvat pentru noua turbina

- resoftare cutie dsg

Doresc sa schimb turbina pentru a avea o presiune mare 2.0bar si la 5000rpm, a.i. cuplu maxim sa nu depaseasca 400NM DAr acesta sa fie prezent pe o plaja cat mai mare de turatie. Doresc acest lucru pentru a proteja in principal cutia dsg.

Softul nou al cutiei ma intereseaza deoarece doresc sa am doua lucruri:

- launch control

- sa fie scoasa limitarea din cutie de 350NM

- sa fie optimizat softul a.i sa suporte cuplul de epste 400NM

Din cate am studia piata pentru optimizarea ecu dupa upgradeul hardware am 3 posibilitati: Superchips, Revo, TCM Turbo, Dimsport. Pentru optimizarea softului cutiei din cate situ eu pot apela doar la HPA motorsport din Canada.

Va rog frumos sa ma sfatuiti ce tuner sa aleg si de ce nu ce turbina pot alege una hibrida produsa in UK vs una mai mare. De asemenea va rog ca orice raspuns pe care il dati sa fie bine argumentat.

Am pus la dispozitie si un Poll.

Cu deosebit respect,

Andi Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ANdi B.

    30

  • Johnny Bravo

    7

  • Bluey

    6

  • c6t9

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu DSG-ul nu rezista fizic la peste 350Nm, nu e vorba de soft. Dar la fel de bine, poate ma insel. Avand in vedere cat costa cutiile astea de viteze nu as risca peste 350Nm ... :) :Driver:

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai PD cu piezo sau CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Este vorba de motorul PD si injectoare piezzo.

bamse: sunt foarte multe GTi-uri facute de superchips care au mult peste 400NM si au dsg si rezista foarte bine.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1) daca alegi turbo din UK sa nu uiti sa le precizezi de doua ori ca masina ta este LHD (left-hand drive) ca te trezesti ca nu se pupa cu masina

2) http://www.allardturbosport.co.uk/ sunt ok la turbine hibrid din UK (daca tot zici ca o iei de acolo)

3) voi cauta pe desktop acasa niste dyno cu 2.0TDI DSG facute cu turbo marit soft TCM Turbo . O sa vezi cum e cuplul foarte liniar de la o turatie pana spre capat (limiat desigur datorita cutiei)

4) nu doar HPA pot modifica softul de cutie ci si firme din Europa. Prin modificare soft se ridica rpmul din cutie unde schimba, se imbunatateste timpul de schimbare trepte si cam atat vizibil. Nu vei avea limita de cuplu la care crapa cutia mai sus.

Cutia paote fi citita si la TCM Turbo la unele modele direct OBD, la altele pe mufa mecatronicului -> post-1-1242994448_thumb.jpg

5) bafta cu proiectul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Multume pentru raspunsul foarte bine structurat si desigur foarte avizat: din nefericire allard au dat faliment :) Am vb cu ei si nu mai furnizeaza nici piese si nici mentenanta toata acestea au fost transferate catre turbo dynamics. Daca ai alta parere despre turbo care ar trebuie sa o folosesc te rog frumos sa imi zici.

Dragos daca te ajuta cu ceva cutia este HLE parca.

Multumesc

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2bar @ 5000rpm? what a joke :) turbina poti sa-ti procuri si de pe aici pe zona ca sa zic asa...mai bine te-ai orienta in primul rand sa scapi de DPF, in cazul in care ai :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

zGb te rog detaliaaza de ce este What a Joke. Stiu ca esti foarte priceput in domeniul iar parerile tale sunt foarte apreciate de comunitate.

Multumesc

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat REVO, dar din gresala... am vrut sa votez Superchips :huh:. Sa nu intelegi ca nu sunt multumit de REVO (sunt chiar foarte incantat), dar Superchips are soft si pentru dsg.

Cred ca am vazut un A3 2.0 TDI tunat de Superchips la peste 300cp (de fapt chiar mai bine pt ca avea inclusiv NOS) dar nu mai tin minte unde am vazut articolul.

Bafta la modificari!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand motorul tau si in general un diesel nu poate sa tureze 5000rpm...ma rog, daca chiar vrei, poti sa-l faci sa tureze 5000rpm dar il turezi degeaba eu la fostul golf puteam sa turez 5000 dar schimbam la maxim 4600...si sa faci de la 2500 la 5000 2bar constant + overboostul aferent (un 2.2-2.3 daca e controlat de un boost controller) probabil ca in 2000km ai motorul facut pachete...motorul care l-am avut eu era foarte rezistent, asta de 170cp nu stiu daca poate la fel de mult...un 1.6-1.8bar maxim ti-ar fi de ajuns...masina mea a scos 210cp / 480nm @ 1.6bar cu overboost maxim 1.8 @ mastertuner

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REX in Anglia ai vazut acel A3 quattro 2.0TDI cu 330cp.

NOS+Propan+h2o&meth.Pe diesel scotea 240cp.

Doar ca ala era un 2.0 tdi de 140cp.

La modelele cu injectie piezo si ecu Siemens se pare ca sunt niste mici probleme.

Si nu avea nici o legatura cu Superchips.

Modificat de Bluey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex: nu situ unde ai auzit ca superchips are soft eptnr udsg deoarece pe situl lor nu apare ABSOLUT nimic.

zGb: am zis cifra de 2.0 strict orientativa eu doresc daca se poate sa am 400NM maxim si 210-220cp, dar cupul de 400 sa fie raspandit pe o plaja mult mai mare de turatie ca astfel sa se obtina cp doriti si ma gandesc ca se poate face asta la un rpm mai mare avand boost mai mult.

Daca gresesc va rog sa ma corectati.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

@ANdi B: Motorul tau este cel cu 170 CP stock? Aveam impresia ca e remapat.

Ar fi interesant sa fie cat mai detaliata discutia, eventual chiar pana la nivel de cod de motor si de cutie pentru ca, de exemplu, ma intereseaza si pe mine si ar fi aiurea sa mai deschidem un topic pentru alt motor, alta cutie.

Eu de exemplu am motorul BKD si cutia HQL. Inteleg ca sunt posibilitati diferite de la un motor la altul, la fel si in cazul cutiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo: cod motor: BMN, cod cutie HLE (parca). te rog daca doresti doar resoftare te rog deschide alt topic deoarece chiar nu vreau sa amestecam treburile

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As ruga un moderator daca se poate sa faca acest topic sticky deoarece poate fi util si pentru viitorii membri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo
te rog daca doresti doar resoftare te rog deschide alt topic deoarece chiar nu vreau sa amestecam treburile

Nu ma intereseaza numai resoftarea. Daca era doar atat, ma duceam direct la topicul lui Voine. Ma intereseaza si modificarile fizice, mai ales la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect then :huh:. Din cate stiu la cutia dsg pentru TDi nu prea ai ce modificari fizice sa ii faci doar resoftware in rest nu exista clutch packs. Iar resoftarea impune din cate stiu si cresterea presiunii generata de pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex: nu situ unde ai auzit ca superchips are soft eptnr udsg deoarece pe situl lor nu apare ABSOLUT nimic.

Eu stiam ca acum o luna era pe cale sa fie lansat. Deci, am presupus ca s-a lansat (sorry de dezinformare). Incearca sa vorbesti cu Nadir@superchips pentru a vedea daca s-a lansat sau nu.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Din nefericire nu am vazut nimic inca pe situl superchips.com :icon_rambo: Acum astept sa posteze dragos voinea cu rezultatele tuningului unui 2.0tdi cu big turbo dus la 220cp

Cautind azi pe internet am gasit urmatorul articol: Seat Alteae 2.0tdi 140cp stg 3 big turbo. Arata f. bine rezulttatele conform dynoului cuplul este bine tinut in frau si s-a folosit un turbo de 2.5 tdi 180cp, totusi eu doresc ceva mai rafinat si mai bine lucrat din punct de vedere software - daca se poate asa ceva. Sunt sigur ca lucrul asta se poate obtine folosind un turbo mai adecvat si un soft mai muncit adica cu mai multe loguri si teste.

Multumesc

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea putin important ce scrie pe site, fac si softuri custom ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Va rog frumos daca votati, explicati si alegerea facuta.

Am primit de la turbo dynamics o oferta de un turbo care se poate face bolt on si pe modelul meu de masina, ea in prezent este pentru motorul de 140cp.

Am atasat documentul mai jos.

Multumesc

VAG_2.0_16v_724930_0002_4_138_BHP_TDI.pdf

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

fara nos fara propan Doar un soft bine gandit si motorina de la orice pompa

si are acelasi motor ca al tau 140 cai stock

l.e. si culmea era sa uit nu iti trebuie turbine hybrid de nus cati bani :D) iti este de ajuns sa ai injectorele si turbina de la fratele mai mare cel de 170 cai iar daca ii pui si un intercooler putin mai mare te-ai scos :)

maximum SAFE ce se poate scoate din turbina si injectoarele de la modelul de 170 cai sunt 256

si da am votat superchips ca au experienta la asa ceva :cool: fiabilitatea intr-un concurs care tine 24 ore de forja continua isi spune cuvantul

VWRacingCaddy.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos daca votati, explicati si alegerea facuta.

Multumesc

vad ca nadir a enumerat deja tot ce ai nevoie, desi nu am inteles exact daca ai stock 170 de cai sau nu, mai ramane intercoolerul :D

votat superchips pt ca am lucrat cu ei, pe softuri custom (fiecare motor e altfel, unele permit mai mult, altele mai putin). atentie, nu scrie pe site tot ce sunt capabili sa faca, asa ca trebuie sa iei legatura cu oamenii.

nu am mai apucat sa dezvolt golful (peste cei 183 de cai, motor 2.0TDI de 140), pt ca am decis sa-l vand si sa trec la alt cazan diesel.

ce-ti doresti tu cu 2bar boost@5000rpm si cuplu liniar la TDI, nu stiu de unde ai auzit de asta.

la mine la golf, intre 2500 si 4500 cu softul superchips nu aveam o cadere semnificativa de cuplu, iar baietii stiu cum mergea masina, fara fum, fara lag sau alte probleme.

bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nadir@superchips> vezi ca nu ai citit ce a scris omul. Nu are cum sa ia turbina si injectoarele de la fratele mai mare de 170CP pentru ca masina lui este 2.0TDI 170CP stock. NU 140 cum ai raspuns tu. Legat de treaba cu turbina de la 2.0 170CP pe motorul de 140CP e ok dar vezi ca injectoarele piezo de la motorul de 170CP nu merg prea usor la PDul de 140CP

2bar pe ceas este enorm de mult chiar si pentru un TDI 2.0. Un 1.6 - 1.8 maxim este ok pentru puteri pana in 250CP (mai ales ca vorbim de un DSG aici). Nu uitati ca nu masina cu cea mai mare presiune in turbo este masina care fuge cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!