Jump to content

4.2 V8 FSI sau 5.0 V10 TDI? (Touareg 7L)


Baddboy
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor! As dori sa stiu mai multe despre cele doua motorizari avand in vedere ca in toamna imi voi schimba masina pentru ca m-am saturat de sedan. Momentan conduc un Audi A6 4.2 benzina,tiptronic, cam cu toate dotarile pe el. Imi consuma in oras cam 19-20 in trafic bara la bara...dehh..Bucuresti. In afara consuma aproximativ 11 la 140 kmh. Va rog sa imi dati sfaturi strict legate de cele doua motoare mentionate. Eu inclin mai mult pentru V10 TDI, din cate am citit ar avea un consum mai bun decat benzina, iar de cuplu nici nu mai vorbesc. Ce probleme sunt caracteristice acestui motor, ce probleme ar putea aparea. Am citit tot ce este pe forum despre V10, dar as vrea mai multe informatii. Va multumesc si mentionez ca masina va fi achizitionata second-hand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un oras ca Arad, consumul e intre 16-17 si 20, functie de stilul de mers si de trafic, cind mai ies linga oras, deci are parte de drum drept.

afara, mers relativ normal, consum intre 10 si 12.

km aprox 250k km, si cipata din ce am aflat la 400+ CP

LE: datele apartin unui V10tdi.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...daca vii de pe un A6 de 4.2 inseamna ca stii cu ce "se mananca" un astfel de motor. La V8 se mai adauga un "supliment" de consum pentru ca e SUV de 2,4 tone.

Impozitele anuale sunt si ele mari si nu fac diferenta la oricare din ele.

Din ce am vazut pe Touareg Club (worldwide) chiar si pe americani i-a entuziasmat V10-le. Si nu intamplator, cuplul e devastator si raspunsul la pedala e imediat (si USA e o piata insensibila la dieseluri - adica nu atrage pasiuni). Pt V10 e deschis un topic dedicat ( deschis de VVV).

Eu te-as sfatui (intre cele doua) pt V10, odata pt schimbare si apoi pentru un cuplu nemilos care face diferenta si pe drumuri nationale, autostrada dar si in off-road.

Succes la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE aici impozitul la 5000 cmc e spre mia de euro (asta e suma pt PF pt ca mai am pe cineva cu litrajul asta sub o capota de masina sport; la SUV o fi mai mare...)...rca/6 luni vreo 5 mil....casco....nu are

corect, VVV ca posesor poate da mai multe amanunte despre bugetul anual ce trebuie alocat unei asemenea masini, in comparatie cu un utilizator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cine scoate 16-17l cu V10 eu mai jos de 18,5l/100km nu am reusit sa scot nici in ruptul capului si chiar mi-am dat silinta, sa incerc sa ma laud cu un consum redus. Pt oras e indicat o masina cu motor mediu de 2.0tdi , asta e clar.

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am reusit cum am scris mai sus...mers incet, acceleratii mici...doar sa vad unde pot sa il cobor comparativ cu 3L TDI (adica 3 in linie) de pe un polo :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe nu pot sa spun, pentru ca eu am doar 28.000km cu masina, iar problemele care au aparut pina acum zici ca le-ai citit...deci nu pot vorbi de fiabilitate.

Consum mediu oras 22-29, odata am scos un 18 parca chinuit dar traficul era destul de accesibil.

Cuplul, care eu zic ca inclina clar balanta spre V10 este fenomenal, defapt acolo sta si placearea de a conduce masina zi de zi in orice situatie.

Cuplul=momentul motor, depasirile devin o placere iar de f. multe ori o sa iti para rau ca ai ajuns deja acasa si mai vrei sa faci o tura.

Despre buget, taxe si altele chiar nu stiu sa iti spun.

Alte descrieri nu-mi mai vin in minte acum dar intreaba-ma si iti voi raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La SUV centru de greutate este mai sus.O sa constati o diferenta destul de mare fata de A6, privind stabilitatea masinii.

Poate sa te deranjeze sau poate sa nu te intereseze acest aspect.

Multi ramin insa dezamagiti cind trec de pe berlina pe SUV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus, cred ca V10 este ceea ce imi doresc. Consumul nu ma deranjeaza avand in vedere ca merg cu masina de acasa pana la birou(aprox 10 km) si de la birou pana acasa, plus iesirile seara, unde consumul scade considerabil. Motorul 4.2 il cunosc destul de bine, nu am avut probleme deloc pana acum, dar reviziile au fost respectate cu strictete. Am auzit ca pe Touareg v10 au fost probleme cu tiptronicul la masinile fabricate prin 2004, si aspectul acesta m-ar interesa ceva mai mult pt ca problemele la cutia de viteze sunt destul de delicate. Inclusiv cutia de pe A6-le meu a avut probleme, dar s-au rezolvat cu un chit de reparatie. Ma intereseaza problemele mecanice care ar putea aparea.

PS:In weekend am scos consum mediu 9.6 afara pe aprox 700km cu un motor de 4.2 benzina, ceea ce cred ca e destul de bine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni nimic despre problemele care au aparut la v10 in primii ani de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da...ceva probleme cu o serie de cutii Tiptronic care au cedat cuplului f mare a V10-lui...Problema s-a rezolvat ulterior dar nu stiu cand au fost anii problematici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta de il avem noi am aflat ca a fost in service pt cutie, dar cred ca a fost ajutat si de cip

cind ajunge iar la mine o sa ma uit in cartea de service :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trhjutwgdsh

am avut o masina la servici v 10 tdi de 5000 cmc si consuma cat china.daca iti iei o asa masina trebuie sa iti faci contract cu peco ca ai sa treci ff des pe la el.dar na cine poate oase roade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o masina la servici v 10 tdi de 5000 cmc si consuma cat china.daca iti iei o asa masina trebuie sa iti faci contract cu peco ca ai sa treci ff des pe la el.dar na cine poate oase roade

Mda...pesemne un 4.2 V8 consuma cat China plus India.

S-au scris deja cifre de consum deci astfel de comparatii nu-si au rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am resoft la 360cp si 850Nm.

L-am facut pe la 15.000km, acum am 28.000km.

Nu am avut nici o problema cu surplusul de putere dar banuiesc ca e timp si pentru ele...mai ales ca la plecarea de pe loc in forta simti cum s-ar "rupe" bucati din asfalt.

Puncte slabe sa zicem, sint: sistemul de frinare si stabilitatea masinii dar astea in conditii de condus sportiv, pentru pretentiosi...cu timpul te obisnuiesti cu ele.

Pina in toamna mai ai timp sa stringi pareri, dar e bine sa culegi informatii de la mai multi propietari, nu de la doi, trei.

Uite si 2 poze ca sa iti fac "pofta" putin!

post-15613-1243521663_thumb.jpg

post-15613-1243521716_thumb.jpg

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o masina la servici v 10 tdi de 5000 cmc si consuma cat china.daca iti iei o asa masina trebuie sa iti faci contract cu peco ca ai sa treci ff des pe la el.dar na cine poate oase roade

Deja sunt fidelizat cu benzinaria de la care alimentez, dar cum am spus, consumul in oras nu este o problema, pt ca merg pana la birou si inapoi acasa, si odata la cateva zile in supermarket. Eu vreau o masina care sa ma ajute la drum lung pt ca imi place foarte mult sa plec in concedii cu masina(si cand plec fac cate 4000km), iar weekendurile mi le petrec pe la munte sau la mare. Deci merg mai mult in afara.

Eu am resoft la 360cp si 850Nm.

L-am facut pe la 15.000km, acum am 28.000km.

Nu am avut nici o problema cu surplusul de putere dar banuiesc ca e timp si pentru ele...mai ales ca la plecarea de pe loc in forta simti cum s-ar "rupe" bucati din asfalt.

Puncte slabe sa zicem, sint: sistemul de frinare si stabilitatea masinii dar astea in conditii de condus sportiv, pentru pretentiosi...cu timpul te obisnuiesti cu ele.

Pina in toamna mai ai timp sa stringi pareri, dar e bine sa culegi informatii de la mai multi propietari, nu de la doi, trei.

Uite si 2 poze ca sa iti fac "pofta" putin!

In primul rand iti multumesc pt poze, sunt...cum sa zic...tentante, din pacate mai trebuie sa astept pana la toamna, momentan nu sunt bani disponibili pt inca o masina. Referitor la sistemul de franare, am vazut ca sunt chituri Brembo de cumparat, probabil ar imbunatati considerabil franarea. Eu cand cumpar o masina, a doua zi sunt in service la prima ora pt o revizie completa: filtre, uleiuri, antigel, discuri+placute, ca apoi sa fiu sigur ca ma pot bucura pe deplin de masina achizitionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...Brembo e pe camion, cel putin pe asta de e in firma :vaidecapulmeu:

acelasi sistem de frinare e si pe cayenne paregzamplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint si kituri de frina mai performante in comert.

De ex. eu am pus ochii pe cel de la ABT, dar ajunge in jur de 3000-4000euro tot kitul +manopera.

Eu zic ca nu merita, frinele standard sint ok, daca nu sint solicitate foarte des pe mers sportiv.Totusi e o masina de familie.

Dupa ce o sa mergi cu masina, o sa vezi exact de ce ai tu nevoie.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si 2 poze ca sa iti fac "pofta" putin!

Stai linistit..ai reusit! Si nu i-ai facut numai lui pofta... :P :blink: :lol:

Va pun si eu filmuletul meu preferat cu un V10... sper sa fie destul de comvingator :D

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexPredaGTi

In prima faza as merge pe diesel , mai ales ca este un suv mare si greu iar pe teren accidentat am vazut clar diferenta intre benzina si diesel . La capacitatile astea nu cred ca se mai pune problema consumului de combustibil . Nu am mers cu niciuna din motorizari , recunosc dar la final totusi cred ca benzina face legea in cazul asta .

PS vedeti si filmulete cu acceleratia unui Touareg pe benzina sa vedeti diferenta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recunosc dar la final totusi cred ca benzina face legea in cazul asta .

PS vedeti si filmulete cu acceleratia unui Touareg pe benzina sa vedeti diferenta :))

4.2 V8 - - 0-100km/h .....8,10sec

5.0 V10 - 0-100km/h.......7,4sec

In prima faza as merge pe diesel , mai ales ca este un suv mare si greu iar pe teren accidentat am vazut clar diferenta intre benzina si diesel .

Uhm...pe teren accidentat dieselul este in general recomandat avand cuplul mai mare, deci overall dieselul bate benzina oricum ai lua-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus acceleratiile din mers, reprizele sint punctul forte la V10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna ziua sunt nou pe aici...eu am v8 de 4,2 litri si sunt f multumit de el...si.mi place f mult zgomotul produs de motor...dar acum am pb cu cutia...azi e la service pana diseara aflu ce pb are...o zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Guest dinudragoscostin
Salut tuturor! As dori sa stiu mai multe despre cele doua motorizari avand in vedere ca in toamna imi voi schimba masina pentru ca m-am saturat de sedan. Momentan conduc un Audi A6 4.2 benzina,tiptronic, cam cu toate dotarile pe el. Imi consuma in oras cam 19-20 in trafic bara la bara...dehh..Bucuresti. In afara consuma aproximativ 11 la 140 kmh. Va rog sa imi dati sfaturi strict legate de cele doua motoare mentionate. Eu inclin mai mult pentru V10 TDI, din cate am citit ar avea un consum mai bun decat benzina, iar de cuplu nici nu mai vorbesc. Ce probleme sunt caracteristice acestui motor, ce probleme ar putea aparea. Am citit tot ce este pe forum despre V10, dar as vrea mai multe informatii. Va multumesc si mentionez ca masina va fi achizitionata second-hand.

Eu zic sa iti iei v6-DSG-TDI (performante bunitele,consum f bun)

Gandestete,iti trebuie viteza?

Ia-ti un motor mai mic,polueaza mai putin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa iti iei v6-DSG-TDI (performante bunitele,consum f bun)

Gandestete,iti trebuie viteza?

Ia-ti un motor mai mic,polueaza mai putin.....

DSG nu este pe Touareg...doar tiptronic.

Atentie la limba romana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!