Jump to content

Golf 6 - Iluminare ceasuri bord


manatee
 Share

Postare recomandată

posibil sa am si eu o problema cu luminile din bord

cand comutatorul de lumini e pe 0 si motorul pornit se aprind luminile de zi permanente iar in bord numai acele de la turometru si vitezometru si benzina adica cele rosii

din cate stiu eu, trebuia si gradatia turometrului si vitezometrului sa fie aprinsa, chiar daca nu sunt aprinse pozitiile sau faza mica

IMG_0515.jpg

aici e stinsa gradatia turometrului

IMG_0511.jpg

iar aici gradatia e aprinsa dar numai cand trec pe pozitii sau faza scurta

IMG_0514.jpg

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    23

  • F l o r i n

    13

  • HNS

    11

  • tudorvw

    8

Ok, pozele sunt edificatoare. La tine nu se poate altfel. :P Oricum, daca vrei sa fii legal, nu ar trebui sa lasi comutatorul pe 0. Sau vrei sa faci economie? La ce manute iti trebuie ca sa schimbi un beculet, te inteleg. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ceasurile au un senzor de lumina special pentru cand tii comutatorul pe 0. In momentul in care este intuneric afara ele se vor intuneca, vei mai vedea decat acele rosii. Asta este semnul ca trebuie sa aprinzi farurile. Daca nu ai lumini de zi permanente, alex76 are dreptate, ar trebui sa nu tii comutatorul pe 0.

In alta ordine de idei, am fost sambata la service. Am reprodus problema baiatului de acolo si am pus VAS-ul la masina. A aparut o eroare la RLS (Rain/Light Sensor), "sporadic error" :rolleyes:, care a fost detectata prima oara in vinerea in care am sesizat si eu problema . Dupa ce diagnoza a luat sfarsit mi s-a spus ca VW stie de problema dar nu are inca rezolvare, e un "caz deschis". Eroarea a fost stearsa, mi-a fost facuta si o recodare a RLS. Sambata seara a functionat fara probleme. Din nefericire, am reperat din nou problema zilele acestea. Voi face din nou un drum la service, de data aceasta la PBN, unde am de cules o stampila pe cartea de service (aparent au uitat sa o puna in decembrie cand am facut revizia) pentru a mi se putea inchide dosarul cu senzorul de lumina pe garantie. Am sa intreb acolo si daca nici ei nu vin cu vreo idee am sa solicit schimbarea intregului ansamblu RLS.

Inca o data pasii:

1. Pornit masina cu senzorul pe AUTO (EDIT: noaptea)

2. Mers putin (oricat, mi s-a intamplat si la drumuri scurte, si dupa drumuri de 100 km)

3. Oprit motorul (luminile in bord raman aprinse, la fel si DRL)

4. Deschis usa

(5. Dupa caz, asteptat 10-15 secunde).

Modificat de HNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HNS multumesc mult de info !

masina are lumini de zi permanente.

Modificat de Cristi E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, toate au lumini de zi permanente. Nu am vrut sa fiu ironic, dar un search sau manualul de bord te pot ajuta mult sa gasesti raspunsuri la astfel de intrebari. Toate cele bune. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi parerea mea este ca ceva nu functioneaza ok si cred ca senzorul de luminizitatea pentru instrumentele de bord.Observ ca afara (in pozele tale) este destul lumina si marcatiile de turatie/viteza trebuiau sa fie aprinse clar.Iti mai recomand un test.Seara aprinde plafoniera cu comutatorul pe 0 vezi daca se aprind atunci.

Toate VAG-urile de generatie noua au DRL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut

am si eu un golf6 cu vreo 5 mii la bord 1.2tsi 105cp si aseara luminile de la portiera s-au stins vreo 2 min si apoi au revenit la normal.specific ca in bord nu a aparut nici o eroare.stie cineva de la ce se intampla asa ceva?a mai avut cineva o astfel de problema?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@HNS, sa ne spui si noua daca s-a rezolvat problema, cum si la ce pret. Multumim.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost de doua ori la service cu problema asta. Cu ambele ocazii eroarea aparuta a fost de la RLS (Rain/Light Sensor). Prima oara s-a sters si recodat acesta, dar problema a reaparut. La ultima vizita s-a facut acelasi lucru dar am decis totusi sa fie schimbat senzorul cu totul. Masina e in garantie asa ca lucrarea nu costa nimic.

Partea funny e ca de cand s-a recodat a doua oara n-a mai facut nimic. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema si as vrea sa stiu daca o mai are si altcineva.cateodata la plecarea de pe loc mi se stinge lumina de la bord si se intrerupe clima.am fost in service si nu au gasit nimic.testul a fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am intampinat problema de 2 ori.

Prima data s-a oprit clima cateva secunde si a repornit singura + s-au stins luminitele de la butoanele de geamuri, dar si-a revenit in cateva secunde.

A doua oara, s-au stins complet luminile din bord (aveam faza scurta aprinsa, sunt tare curios daca aceste lucru a afectat si farurile), si-a revenit repede, apoi din nou aceeasi fza. Si asta in decurs de maxim 30 de minute. Mentionez ca am aproape 5k de km, iar pana acum nu am intampinat aceste probleme. Foarte ciudat, daca continua sigur necesita o vizita la service. Bafta, Lotta

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am avut si eu acesta problema legata de ceasuri care se sitngeau si se reaprindeau imendiat impreuna cu butoanele din partea stanga de la geamuri. Totul decurgea cu inchiderea climatronic si repornirea lui singura revenind la setarile la care a fost facut. Problema s-a rezolvat dupa un soft update. Ideea e ca mai aveam o belea imi trepida motorul la pornirile la rece (1.2 Tsi 105 cai) .Dupa soft update toate s-au rezolvat ca prin minune deci banuiesc ca nemtii au gasit soluita ! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am trezit ieri seara ca incercam sa parchez masina , imi tot clipea ESP-ul in bord pentru ca patina si la un moment dat a inceput sa beepaie ceva destul de tare (nu acel bing de centura ci mai degraba unul foarte "electronic" , asemanator cu atunci cand pornesti un calculator ) s-au stins luminile comenzilor de geamuri pentru 2-3 sec .Initial am crezut ca suna telefonul unui amic care era pe locul din dreapta si are un ringtone ciudat dar pana la urma mi-a spus ca nu este de la el si mi-a confirmat ca este de la masina.Nu am avut nici o eroare in bord , nimic....

Acum fluctuatie , fluctuatie dar a mai auzit cineva acest beep X 3 la masina ?

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un beep mai ciudat am auzit cand am pus masina pe dyno, avand frana de mana trasa si rotile in miscare, dar aveam si un "pom de craciun" pe bord cu martori de esp, frana de mana si spirala de bujie incandescenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri am fost la service in legatura cu trepidatiile si fluctuatiile luminilor. Problema s-a rezolvat printr-un update de soft. Multumiri celor de la Serpico din Craiova care au fost de nota 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Si eu intampin aceiasi "palpaire a luminilor din bord" - numai ca la mine se manifesta in feluul urmator: Dimieneata in momentul in care porneam climatizarea, dupa aprox 3 min se stingea efectiv toata electronica din BORD inclusiv AC-ul pentru max 5 sec, singurul care functiona era Mp3-ul. Am fost in service pe garantie si mi-au facut update la soft-ul calculatorului de comfort si tot nu mi-au rezolvat problema. Mai nou ,mi se sting si reaprind luminile din panoul de control al usii st fata si imi pacane un releu in bord dela respectivul UPdate.

Am decis sa merg din nou in servic in monetul in care fac revizia de 15000 km insa, voi merge la TES in Bv. Nu vreau sa mai aud de Cardinal motors PLoiesti unde am avut parte numai de oameni incompetenti.

Mare ATENTIE!!!! daca mergeti cu masina in service la Cardinal deoarece riscati sa aveti neplaceri ulterioare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am apucat sa merg la reprezentanta pentru update si problema se manifesta foarte des la pornirea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Azi am zis ca fac infarct cand am vazut cum imi facea lumina de bord.Pe ritm de muzica erau fluctuatiile de lumina in toata masina si "super" RCD -ul meu 210 era dat pe minim.La mine vad ca face mult mai rau cand stau la semafor decat cand sunt in mers.Am dat toata lumina pe minim si parca am mai diminuat efectul dar oricum el tot exista,azi a facut asa de tare incat am crezut ca o sa raman fara curent in toata masina.Maine ma duc la service sa vad daca aflu ceva concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia m-am intors de la service,am vb cu inginerul de acolo si mi-a zis k nu am dc sa ma ingrijorez pt k probabil un pin nu face contact prea bine.El mi-a recomandat sa rezolv problema doar daca aceste fluctuatii devin mai dese.Mi-a spus ca trebuie dat destule de multe plastice jos iar la remontare nu o sa mai fie ca atunci cand a iesit din fabrica asa ca deocamdata stau cuminte...vedem cum se comporta pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Alexandru Armencea

Eu am aceesi problema de 1 an de zile, cand e rece motorul imi fluctueaza toate becurile din interior si farurile, iar mai nou un releu de sub volan se aude cum se deschide si inchide daca accelerez, trebuie sa astept sa se incalzeasca si releul se opreste, dar restul becurilor din interior si a farurilor fac la fel, nici nu pot pleca noaptea la drum pt ca se vede de parca as face flashuri inconitnuu.

Sper ca cineva a rezolvat problema in vreun fel si sa ne spuna si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Alexandru Armencea

problema din alternator, voltajul trece de 14,3v, iar calculatorul taie curentul.....asta am gasit la mine....se duce in 16v si motorul trepideaza odata cu fluctuatia de tensiune...mi s-a recomandat ori alternator nou ori reconditionat, rebobinat etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai un pic, alternatorul nu da tensiune de capul lui, banuiesc ca si in ziua de azi exista acea excitatie (controlata electronic), doar ca nu stiu daca e in alternator sau parte a ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Alexandru Armencea

Am uitat sa postez rezolvarea problemei....

Am schimbat alternatorul cu unul sh...bosch 250 ron si s-a rezolvat

Din nou simptomele erau urmatoarele:

Fluctuatii ale tuturor becurilor...interior exterior...accentuate cand era mai frig afara...insotite de vibratii puternice ale motorului

Pe vag imi arata in momentele fluctuatiilor un curent de 16v pe care calculatorul incerca sa-l taie nu stiu cum sau alte explicatii si imi scadea ..si era un loop din asta continuu

Modificat de Alexandru Armencea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!