Jump to content

Frana - probleme


Alecu'
 Share

Postare recomandată

Salut! Cu aproximativ o luna in urma, am ramas cu rotile blocate pe str. Docentilor din Capitala in urma unei franari mai hotarate, cu aceasta ocazie frigiderul de acasa umplandu-se cu carne ( de, se strangulase strada!!)...Pedala de frana era blocata si ea, fara a mai putea fi miscata intr-un sens sau altul, iar stopurile de frana au ramas aprinse. Am reusit sa plec de pe loc dupa ce un prieten mi-a adus o cheie fixa de 13 cu care am desfacut conductele de frana de pe pompa ; toata tarasenia a durat cam 40 de minute, nu aveam la mine nici o scula deoarece tocmai duceam "cazanul" la vopsit!!

Reintors acasa, am aerisit franele si ambreiajul, iar la testarea cu Vag-com 805 nu am gasit nici un cod de eroare pe Abs/Esp. Acum masina franeaza normal, dar defectul poate reapare oricand...Care sa fie cauza? Nu s-a mai reintors in rezervor lichidul de frana si va trebui sa schimb pompa de frana sau este un alt defect, specific Audi ?? Am intrebat si pe forumul ClubAudi, dar nimeni nu a gasit de cuviinta sa-mi raspunda...

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Just Me

    6

  • Marian

    4

  • Raptorul

    4

  • Swat Cat

    3

  • Administrator

Ai doua variante de defect (in ordinea dificultatii si a costurilor):

- pompa de frana;

- pompa ABS.

Poti schimba pompa de frana si apoi vezi daca intervine vreo schimbare.

Daca si dupa schimbarea pompei de frana patesti acelasi lucru (blocarea rotilor) trebuie sa vezi care este problema cu pompa ABS.

Inclin sa cred ca de vina a fost pompa de frana.

Probabil ca la franarea brusca vreuna din garnituri a fost mai uzata, s-a blocat si n-a mai dat voie pistonului din pompa sa revina pentru a debloca rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsul rapid, vad ca mai exista bunavointa...Caut sa vad daca vine set de reparatie pt. pompa de frana ( setul de garnituri ), daca nu, am sa comand pompa.

O bila alba pentru WwForum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, incearca si pe la chestia aia cu vacuumul.

E posibil sa ai ceva neetanseitati.Am patit la fel si de acolo a fost

Cristi, Craiova

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit la un prieten de la intalnire ca si de la pompa tandem poate sa fie deoarece ea creaza vacum pentru servo frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fritz, crissutton

Ce legatura are pompa de vacuum/lipsa vacuumului cu ceea ce a patit omul? :icon_thumright:

Lui i-au ramas rotile blocate:

Cu aproximativ o luna in urma, am ramas cu rotile blocate pe str. Docentilor din Capitala in urma unei franari mai hotarate

si asta nu se intampla datorita lipsei de vacuum.

Daca nu ai vacuum in tulumba de la servo, pedala devine mai tare si necesita o forta de apasare mai mare pentru a frana (asa cum era pe vremuri la vechile Dacia fabricate pana prin... '85-'86 parca), dar asta nu blocheaza rotile ci din contra: tu fiind invatat sa apesi usor pentru a frana, vei avea senzatia ca ai ramas fara frane, daca nu apesi cu destula putere pedala. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va multumesc pentru raspunsuri...mai nou ca sa franez trebuie sa apas sanatos iar pedala scartaie ingrozitor!

Scartaie in continuu,iei piciorul...apesi si tot asa....pana la urma se intareste,daca ridici si apesi este un sunet care te deranjeaza care se aude inauntru masinii...ca si cum ceva ar freca,iar daca tii pedala apasata se aude de parca te`ai juca cu paiul in suc...cand sufli:)

In curand tre sa schimb distributia,nu se schimba si pompa de frana odata cu distributia?:rolleyes:

Cat o sa ma ajunga distributia plus ulei si consumabile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La distributie se schimba role, curele (toate), intinzatoare, pompa de apa, antigel.

Toata distractia, distributie + accesorii + ulei motor + 4 filtre (combustibil, polen, aer, ulei), costa cam 1500 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Nu mai pot sa plec cu masina,pornesc masina si am stopul de frana si becurile pe spate aprinse de parca ar fi frana apasata!!!!!

Nu pot pleca cu masina,parca sunt rotile blocate....accelerez si cum iau piciorul de pe acceleratie se opreste!

Ce are????

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie cablu la frana de mana blocat...incearca sa te bagi sub masina si sa misti de cablurile alea poate se deblocheaza...

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala de frana blocata sau chiar tulumba de servo stricata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa`mi spuna cineva preturi aproximative la cele 2 variante?

Mi s`a intamplat si in mers deci tind sa cred ca,cablul de la frana de mana se exclude!

Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la preturile.. trebuie desfacuta fata de bord sa vezi pedala daca nu e blocata in ceva......

si daca totul e ok... la motor ai furtunu care iese din pompa de vacum... scoate-l si vezi daca se elibereaja masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate rotile sunt infranate ?

frana de mana e exclusa pentru ca atunci cand e trasa nu se aprind stopurile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba despre celebra hiba VAG..intra apa in ciuperca servo si iarna ingheata..salut membrana servo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto,toate rotile sunt infranate pt ca mi s`a intamplat si in mers si cand am pus mana pe fiecare janta,ardeau!

l.u.v - membrana servo e costisitoare?Cred ca ai dreptate,iarna trecuta la apasarea franei se auzea de parca am fi spart gheata!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu cred ca se gaseste nicaieri doar membrana de la servo si chiar de s-ar gasi eu personal NU SFATUIESC pe nimeni sa decapseze tulumba de la servo si sa schimbe membrana.

Daca membrana e problema, atunci o tulumba de servo noua este singura optiune sigura si valabila.

Cu sistemul de directie si cel de franare NU e bine sa te joci... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema la masina unui prieten!In mers,se franeaza singura masina pe la 3000rpm.Ce este ciudat,este faptul ca se franeaza numai fata si nici nu-mi da erori pe vag-com.Tin sa mentionez ca se franeaza fara sa se apese pedala de frana!Eu unul am ajuns la concluzia ca este stricat blocul de ABS.Imi mai puteti da vreo sugestie?Senzorii de ABS indica vitezele pe roti,deci cade si treaba asta.Are vreo treaba cu senzorul de la tamponul motor?Masina este un Audi A4,berlina,1,9TDI din 2002.Va multumesc!

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum iti dai seama ca se infraneaza singura... poate motoru nu vrea sa mai traga dupa 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Banuiesc ca este servofrana. Sa aiba apa se mai poate, dar sa fie inghetata acum nu prea vad cum.

Cand am schimbat uleiul, mecanicul a desfundat un orificiu caroseriei dinspre bord si a curs cca. 1l apa. Spunea ca daca este infundat acel orificiu se acumuleaza apa si intra in servofrana.

ti-a mai facut problema asta??? care a fost rezolvarea? am si eu aceeasi problema si nu-i dau de capat.

Salut! Cu aproximativ o luna in urma, am ramas cu rotile blocate pe str. Docentilor din Capitala in urma unei franari mai hotarate, cu aceasta ocazie frigiderul de acasa umplandu-se cu carne ( de, se strangulase strada!!)...Pedala de frana era blocata si ea, fara a mai putea fi miscata intr-un sens sau altul, iar stopurile de frana au ramas aprinse. Am reusit sa plec de pe loc dupa ce un prieten mi-a adus o cheie fixa de 13 cu care am desfacut conductele de frana de pe pompa ; toata tarasenia a durat cam 40 de minute, nu aveam la mine nici o scula deoarece tocmai duceam "cazanul" la vopsit!!

Reintors acasa, am aerisit franele si ambreiajul, iar la testarea cu Vag-com 805 nu am gasit nici un cod de eroare pe Abs/Esp. Acum masina franeaza normal, dar defectul poate reapare oricand...Care sa fie cauza? Nu s-a mai reintors in rezervor lichidul de frana si va trebui sa schimb pompa de frana sau este un alt defect, specific Audi ?? Am intrebat si pe forumul ClubAudi, dar nimeni nu a gasit de cuviinta sa-mi raspunda...

O zi buna!

care a fost rezolvarea la problema asta?exact acelasi lucru am patit si eu si de atunci mi se infraneaza uneori rotile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servofrana a fost, am schimbat-o cu una achizitionata de la Volksparts ( multumesc inca o data d-lui Alex Pauna!!) si totul e O.K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servofrana a fost, am schimbat-o cu una achizitionata de la Volksparts ( multumesc inca o data d-lui Alex Pauna!!) si totul e O.K.

aceeasi problema o am si eu!!am dat-o jos si am gasit apa in ea. Si o siguranta crapata. Naspa lucru ca am apucat sa cumpar alta pompa de lichid. Ai putea sa-mi spui de unde ai cumparat pompa de servofrana? cat a costat? un contact ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volksparts-tel.0214348515, str. Dezrobirii nr.43-bl.P 19-parter,spatiul 2. A costat cam 1000 ron cu transport cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o problema cu frina daca ma poate ajuta cineva simptomele sunt cam asa..am schimbat pompa abs pentru ca cea veche nu mai functiona apoi am schimbat lichidul si am aerisit instalatia si cu modul clasic pedala si de asemenea cu metoda din VCDS dar problema e ca daca apas usor pedala de frana sa ma opresc usor si apoi din ceva motive trebuie sa apas mai brusc nu mai am frina decat foarte putin si pedala e tare de tot nu se intimpla intotdeauna numai citeodatasau citeodata cind apas frina foarte brusc nu am frina numai foarte putin si asta numai daca apas foarte foartedaca am motorul oprit pedala este tare si daca masina a stat peste noapte cind pornesc motorul pedala se face putin mai moale dar nu foarte moale . daca este cineva in masura sa imi dea un sfat as fi recunoscator ca am fost la mai multi mecanici si unu mi-a zis ca e tulumba iar altu ca e pompa centrala de frana si altu mia zis ca e pompa de vacum ,acum eu nu mai stiu ce dracu sa cumpar si sa schimb care dintre ele ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut baieti, de ceva timp tot imi apare eroare "Bremse"(frana) si ma avertizeaza masina. Faza e ca apare ba cand pornesc masina, ba in mers in trafic. Franele merg, nu am avut probleme. Acum cateva luni am schimbat furtunasele flexibile de la franele de pe fata + lichidul de frana cu ATE Dot 4.

Azi cand eram in trafic si imi aparu eroare iarasi apasai pe "Check" si imi aparu eroarea asta "fahrzeug sofort anhalten und bremsflüssigkeit und hydrauliköl prüfen" - "opriți imediat autovehiculul și verificați lichidul de frână și ulei hidraulic".

Meniul il am in germana, dar nu ii dai de cap de la ce ar putea fi. Cand zice de ulei hidraulic se refera la lichidul de frana sau la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!