Jump to content

problema aer conditionat


panteramov
 Share

Postare recomandată

Intrebare intrebatoare. In ce conditii pleaca ventilatorul? Eu am un singur ventilator, si am vazut la un prieten cu un mertan la fel cu un singur ventilator cand cupleaza acul pleaca si ventilatorul. La mine cupleaza compresorul dar nu pleaca ventilatorul. Ce senzori exista pe instalatie si care sunt legati de ventilator si care de compresor. Precizez ventilatorul merge si cupleaza la temperaturile care trebuie. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cicorico

    14

  • paul_ral

    10

  • ass1

    7

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Daca tot se opreste si porneste atunci pot fi urmatoarele cazuri

1. scaderea presiunii in instalatia de freon

2. defect senzorul de temperatura a aerului

3. defect presostatul

4. defectiune a releului AC

5 posibil si defectiune a FCM-modulul de comanda a ventilatorului-situat sub vasul de expansiune

ai idei cam cat costa?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu doua problemute cu AC-ul. Poate stie cineva ce ar trebui sa-i fac...

1. Mentionez ca desi nu am schimbat freonul (nu stiu cand s-a facut ultimul schimb), masina baga frig de imi cad dintii. Nu e asta problema. In interior, indiferent de treapta, functioneaza ireprosabil. Insa se aude din exterior cum porneste/se opreste in mod aleatoriu "ceva". E compresorul? Asa trebuie? Sa functioneze intermitent? La alte masini pe care le-am avut/condus nu am sesizat problema asta.

2. Dupa ce opresc aerul conditionat, instantaneu se abureste parbrizul si intra in masina un miros greu, de mucegai. Filtrul de polen e nou. L-am schimbat inainte de iarna si dupa iarna l-am curatat. Mai am ceva de curatat? Unde sa ma uit?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, compresorul functioneaza intermitent, functie de presiunea din instalatie si temperatura apei. Mirosul provine de la microorganismele din radiatorul interior al instalatiei de climatizare. Sunt solutii (spray) care se pulverizeaza in canalele de ventilatie si au rol de a le curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci. 'Dea D-zeu sanatate! Macar m-am linistit. Ma si vedeam cautandu-ma de alt compresor. Asa mai bine ma caut doar de un spray :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o mai citisem. Am zis sa si intreb, poate stie sa imi raspunda cineva avizat. Si spre norocul meu, asa a fost. Mi-era mai frica de probema cu compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la instalatia de AC. dupa cateva minute de la pornirea AC intra ventilatorul de la radiator in treapta a 2-a de turatie (temp exterioara peste 30 grade). problema e ca nu sta acolo ci variaza foarte mult. merge cateva secunde in treapta 2 si apoi scade la 1. uneori variaza la fiecare secunda. am observat ca daca e motorul turat urca la 2 si sta acolo pana iau piciorul de pe acceleratie. mentionez ca compresorul AC e pe duca, mai functioneaza cam la 30-40% din capacitate. baga rece dar destul de slab fata de inainte. freonul din instalatie are cam 2 luni la fel si senzorul de presiune.

si inca o chestie ciudata. cu AC pornit daca dau de buton de la rece la cald AC nu se mai opreste. baga caldura dar AC merge. imi amintesc inainte daca miscam putin butonul de la rece spre cald AC se oprea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu aerul conditionat pe un golf 3 TDI. Am avut pe ea inainte clima manuala si acum i-am pus digitala dar nu merge aerul. Problema cred ca este faptul ca in loc sa-mi apara temperatura de afara pe clima...apare in bord ca inainte cand aveam manuala, iar pe clima in locul unde trebuia sa arata gradele de afara apare "HE". Ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare....am si eu o mare problema, nu merge aerul ;) ...pur si simplu ma inebuneste.De cateva zile ma chinui sa-i dau de cap si nu reusesc.Am schimbat conductele care erau ciupite si pierdeau aer, ia-m luat presostat nou ca nu mai pornea compresorul si totul sa rezolvat pana aici.Aerul circula prin instalatie nu mai pierde pe nicaieri dar in masina nu vrea deloc sa intre :biggrin: .Ce trebuie sa mai caut sau unde ar putea fi problema ca nu stiu ce sa-i mai fac?Se poate sa fie infundata valva de presiune sau cum se numeste(piesa din poza 2 postata de paul_ral)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

eu am avut un mic incident cu masina miam reparato am schimbat filtrul uscator senzorul de presiune de pe el si radiatorul miam incarcat instalatia la colt de strada cum sar zice si cand apas on pe buton si dau drumul la treapta 1.2.3.4 imi pornesc ventilatoarele si mise schimba tur la motor dar numi cupleaza compresorul curent imi vine pe mufa ce o fi mentionez ca pana sa-mi schimb semzorul de pe fil uscator daca nu scoteam mufa compres mergea chiar daca nu aveam freon pe inst ce sa aibe va rog mult ajutor eu maine ma duc sa vad ce are dar poate ati patit ca mine sa numai dau alti 150ron

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul nu are cum sa mearga daca nu ai freon.

Mai pune si cate un punct, virgula, scrie cuvintele intregi ......

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k scuze am vrut sa fiu cat mai scurt si concret deci daca nu am freon nu merge inseamna ca ala nu mia bagat freon si doar mila scos ce am mai avut 200 gr si ma pus la misto sal pornesc ??

rectific curent imi vine pe mufa

dar mie imi mergea si fara freon ca imi ramasese blocat presostatul de la accident

In concluzie acum numi pornneste compresorul chiar daca am curent pe mufa sin cauza ca nu am si freon ??gresesc ??

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Însemnă că bobina compresorului este întreruptă. Verifică continuitatea bobinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus aparat de masura pe mufa aceea de pe compresor care duce cele 2 fire la bobina pe aparat imi arata ca am masa adica merge curent pe fire ce sa fie ??

iar daca pornesc motor si ac imi vine curent la el verificat tot cu aparat dar nu cupleaza sa-mi fi bagat pres prea mare in instalatie sau poate nu mia bagat deloc ?? dar 150 ron mia luat. plus ca nu la interesat de ce nu merge nici nu prea stia.asa se intampla cand bagi de unde nu trebuie

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut revin cu alta intrebare am incercat sa pun pe direct de la baterie si tot nu cupleaza sa sie intrerupt firul sau sa dus bobina ?? :tuktuk: putin ajutor va rog

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spunemi cum te rog ca am aparat de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui aparatul pe ohmi si masori continuitatea bobinei la mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.001 sau 0.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bobina electromagnetica se afla cumva vreo siguranta ceva sau nu are ca am mai citit pe forumul de la opel si cica ar avea nustiu ce siguranta in bobine sa stiu daca are sa ma duc la un electronist sa mio schimbe rog ajutor

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o siguranta termica dar nu stiu daca se poate schimba separat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit pe alte forumuri si cica merge sa schimbi siguranta dar este putin de munca dar nustiu de unde sa o cumpar sau macar o poza sa-mi fac idee cum arata:D oricum va multumesc frumos ca ma ajutati dar la astea sunt nul la mecanica schimbat altceva stiu dar la ac inca nu am inceput sa umblu

cum arata siguranta termica{poza}

de cat sa fie presupun 12v nu ??

unde gasesc sa cumpar??

de cati amperi sa fie si ce temp sa reziste

daca ma poate ajuta cineva cu ceva raman dator cu o bere :D

ajutatima ca ma disperat cati bani am bagat in ac radiator,rec compresor acum 2 ani inafara de bobina,filtru uscator,plus incarcat

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni sa ma ajute cu siguranta termica :tuktuk: :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa existe vreo siguranta acolo, Stiu ca este o bobina, practic un electromagnet, care atunci cand este alimentat cupleaza si atunci compresorul lucreaza in sarcina. Momentan nu am laptopul meu sa-ti trimit niste materiale legate de compresor, dar o voi face in cel mai scurt timp. Din cate spui ai continuitate pe bobina, ciudat ca nu cupleaza, poate ca se inchide circuitul prin alta parte. Cel mai bine cauti un compresor SH pentru o proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!