Jump to content

Problema k-jetronic


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Se dau urmatoarele

-una bucata mk1 cu motor GTI , injectie K-jetronic

-una bucata posesor "Habarnist" in mecanica . (cu toate ca cunosc cat de cat datele problemei mi-a dat prea mult de cap)

-injectia are pompa de benzina de mk1 (logic)

-pompa e legata direct printr-un buton la curent

-WUR legat si el tot direct

-al 5-lea injector tot pe direct

Simptome:

Masina porneste destul de usor, se tureaza bine daca apesi foarte usor INSA la o acc. brusca se inneaca, la sarcina mare iar da sa se innece, in ture mari de la a doua treapta are momente cand se opreste pe la 4500rot/min.In cazul in care incepe sa se innece si iei piciorul si apoi mai calci o data mai usor trece pragul si se duce mai milt sau da in alt prag de innec.Consumul este mare indiferent daca "scot bujiile rosii sau negre".

Ce am verificat/schimbat pana acum:

-Pompa benzina - inlocuit TOT traseul cu o pompa auxiliara ce se alimenta din bidon si cu turul care intra direct in capul distribuitor benzina

-verificat toate vacumurile-inlocuit supapa unisens pt avans vacumatic, valva auxiliara, verificat toate furtunele atat vizual cat si astupandu-le

-Capul distribuitor benzina-luat si montat un alt cap distribuitor FARA sa mai umblu la MARELE IMBUS DE 3mm

-Schimbat delcou (luat de pe masina in coma de care acum imi e tare dor)

-Verificat fise, bujii

-Verificat distributie - repusa la punct - nu erau probleme

-Verificat injectoare si garnituri-un singur injector a ramas putin cu o pb si anume a ramas acel ghit sau scut termic in chiulasa insa pozitia lui e corecta nu cred sa faca probleme

Singurul lucru care ar mai fi ramas ar fi WUR-ul

Am sa incerc sa pun un filmulet cu problema si sa mai completez ce imi mai aduc aminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reusit sa masori presiunea ? daca da, ce presiune ai in tur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-i drept nu am reusit sa o masor insa am folosit o alta pompa (de fapt tot ansamblul de pe un mk2) . Practic am facut un sistem auxiliar de alimentare anulandu-l pe al meu. Problema persista.

Ce se mai adauga la piesele verificate/ schimbate -bobina de inductie

-"ciocul" acela din delcou

Pot sa spun ca dupa ce am schimbat acel cioc a mers ceva mai bine.

A mai ramas sa schimb fisa centrala ca o cam suspectez pe ea .

WUR-ul masirat avea 22 Ohm deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok deci se pare ca am cam rezolvat problema.

Am dat avansul muuult mai mare...sunt chiar la limita la care benzina de 95 incepe sa faca figuri

Astept inca sa-mi vina fisa centrala si cred ca am sa comand si alte bujii pt ca astea nu prea ma incanta (sunt bosch cu e "elementi")

Totusi am sa incerc sa fac rost de un WUR sa-l schimb si pe ala...

Toate celel bune va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am revenit cu un alt WUR...alta fisa centrala...

Schimbare nu prea este...de fapt nu este deloc....

Masina nu merge rau.....dar nu in mintile ei, si daca se incearca o accelerare brusca de la 2000rot/min merge frumos, rotund pana in 3500...unde se inneaca rau, dar daca se insista se trece acest prag si merge apoi normal pana in 6000

Ca o ultima observatie , turatia motorului dupa accelerare isi revine ceva mai greu...

Consumul este pe undeva pe la 13% mixt ....

Toate cele bune va urez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin la problema ca se pare ca nu i-am dat de cap.

Am mai incercat sa merg fara vacumul de la avans....daca scot furtunasul creste relantiul, teoretic semn ca functioneaza dar in mers este la fel, acelasi prag de ezitare la 3500-4000 de ture, deci nici-o schimbare.

Am inlocuit si modulul de aprindere....no luck...

Mai are cineva alte idei????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al cincilea injector este legat direct la ce?

peste 3500-4000 rpm in sarcina incepe sa dea rateuri? sau doar pierde din putere?

la talpa brusca aplicata la turatia de relanti cum se comporta, tot da sa moara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al 5-lea e legat direct pe un alt buton

- peste 3500-4000 se inneaca rau de tot, da rateuri..ca si cum ar ramane intr-un singur piston

- la talta brusca la relanti e o usoara ezitare apoi pleaca f bine......nu se pune problema pragului cand e pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateurile peste o anumita turatie, in sarcina, inseamna de obicei amestec sarac, iar ezitarea de la talpa brusca la relanti inseamna ori amestec sarac ori avans prea mic.

ai spus mai sus ca avansul este mare, deci ramane amestecul sarac.

incearca sa reglezi totusi avansul la valoarea din fabrica adica 0 grade la relanti parca pentru 1.6 si umbla si la imbus pana nimeresti cat de cat amestecul optim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca amestecul nu e chiar sarac.....adica am scos bujiile negre si tot asa imi face...si albe daca le fat tot la fel face

ca o observatie bujiile cand le scot pe partea filetata sunt umede...parca sa zic ca nu e prea normal..

Multumesc mult de raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incurcata treaba. :))

cand ai pus alta pompa de benzina, ai legato direct la distribuitor, fara filtru? daca ai folosit si filtrul tau atunci ar putea fi infundat si atunci nu ar avea benzina suficienta la turatii mari....

nu pot sa te sfatuiesc decat sa verifici cap coada si cat mai amanuntit toata aprinderea, traseul de aer, sa nu traga aer fals pe undeva si apoi toata injectia, din nou....

si incearca sa iti amintesti ce ai facut inainte sa inceapa sa mearga asa aiurea.

Modificat de masist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca da rateuri sau ceva de genul asta poate fi si de la supape sau alte... chestii mecanice, incearca cu alte bujii am mai patit-o cu destea speciale , ia normale cu un electrod sau 2 nu cu 4 sau alte prostii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La supape m-am gandit si eu, nu pot sa deschid acum motorul sa ma uit in el pt ca nu am timp si nu risc sa raman fara motor acu de intalnire.

Cert e ca am masurat compresia si a iesit suuper pe toti cilindrii...

Cand am legat pompa cealalta am pus-o cu un alt filtru bun si oricum al meu e nou.

Sincer imi aduc aminte ca de cand am luat motorul se cam inneca la ture mari, avea acel prag.

Am incercat ieri sa dau amestecul usor mai bogat, la inceput mie mi s-a parut ca nu mai are pragul acela insa a mers cumnatul meu cu ea si mi-a spus ca inca mai e...

Nu am incercat sa mai merg cu ea...azi incerc, cert e ca bujiile acum sunt cam negre...

Multumesc tuturor, am sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cel mai simplu...vi, o lasi o saptamana si pleci cu ea facuta. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu eugen..iti multumesc din suflet...

Sincer, imi e cam rusine si necaz ca nu am reusit pana acum.

Am vorbit cu Ciprian, s-ar putea sa-ti facem o vizita dar nu promit ca e cam criza de timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin , daca nu o vrei sa o lasi tu la Bucuresti o las eu ... :icon_thumright:

Eu imi pot permite sa o las o saptamana la bucuresti si sa merg sa o iau gata facuta :vaidecapulmeu:

Glumeam :Driver:

Sper ca o vei rezolva repede si bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Revin la problema ca se pare ca nu i-am dat de cap.

Am mai incercat sa merg fara vacumul de la avans....daca scot furtunasul creste relantiul, teoretic semn ca functioneaza dar in mers este la fel, acelasi prag de ezitare la 3500-4000 de ture, deci nici-o schimbare.

Am inlocuit si modulul de aprindere....no luck...

Mai are cineva alte idei????

din cate stiam eu vacuumul de la delco ajuta doar in turatie cand are rolul de a modifica pozitia platoului si implicit avansul.

daca tu spui ca face la fel si cu el scos....si cu el pus, nu prea e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e ...dar..

ca sa continui saga..ca am si uitat sa mai scriu.. am facut urmatoarele....:

Am chimbat chiulasa...am vrut sa fac un experiment cu o chiulasa de 2.0 de audi dar am renuntat din diverse motive , in schimb am pus alta chiulasa , care are supapre le admisie muuult mai mari si axul cu came cu o cursa a supapei mult mai mare (erau de fapt cam 3mm de diferenta intre deschideri . Nu cunosc motorul de pe care provine dar tind sa cred ca e de pe un g60.In fine...

Acum, au disparut ambele probleme , si ceu innecatul la pedala brusca si cel cu intreruperea dupa 3500.

Totul e ok mai putin mintea mea ca inca ma framanta faptul ca nu stiu de la ce a fost...poate intr-o buna zi voi afla.

Cu consumul stau ceva mai bine 12,5% in oras...dar nici in afara nu cred ca e dif mare (la 100km/h am 2800-3000 ture intr-a 5-a)

As vrea sa trec la injectoare de 2.0 k-jet dar nus daca merita asa de mult. Au ceva mai special in ele?

Toate cele bune va doresc..

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au nimic special...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si eu am aceeasi problema ca si tine! oare tre sa schimb si eu chiulasa.. cat te'a dus? :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema ca si tine! oare tre sa schimb si eu chiulasa.. cat te'a dus? :-s

Nu pot sa-ti spun cat m-a dus pt ca nu mai stiu ca am platit diverse, chiulasa am luat-o de la cineva moca, deci un pret nu-ti pot spune.

Ce pot confirma este faptul ca regulatorul de presiune are de a face cu asta.Am mai schimbat unu pe masina si de cand l-am pus pe acela incepuse din nou sa faca deci toata treaba e de acolo.

Incearca sa-l schimbi pe ala si sa umblii la avans aprindere

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!