Jump to content

Golf 6 - Probleme ambreiaj


mAku5000
 Share

Postare recomandată

S-ar putea sa ai probleme cu rulmentul de presiune de la ambreiaj. Incearca sa apesi ambreiajul si cand ai motorul rece si sa vezi daca se aude si atunci. Mie cu motorul rece nu mi se auzea nimic, dupa ce se incalzea scartaia. Intr-un final am descoperit ca problema era rulmentul si am schimbat tot ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a scartait. am fost la service, au desfacut ceva pe acolo si au uns,iar dupa vreo 5-6000 km a inceput din nou sa faca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am apasat pedala cu mana si se simte o mica vibratie odata cu acest scartait. nu cred ca s-ar transmite aceasta vibratie de la cutie la pedala.cred ca este de la o pompa ceva. la apasare se vede cum se umfla furtunul.rulment si placa la 22.000?facuti mai mult extraurban?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia o simti cu motorul pornit sau oprit ? Daca este motorul oprit atunci poti scoate din ecuatie cutia de viteze.

Iti povestesc patania mea .

Cu motorul rece, nu aveam nici un fel de problema cu ambreiajul , dupa ce se incalzea ( mers ~ 10km cu semafoare si toate cele ) la apasarea pedalei auzeam un scartait ca atunci cand apesi un arc. Scartaitul se auzea doar in exterior ( daca aveam geamurile inchise nu auzeam nimic in interior). La apasarea pedalei simteam un fel de vibratie, un fel de blocare a ei... nu stiu cum sa explic .... ceva ca atunci cand apesi pe butonul unui pix . Am schimbat kit-ul de ambreiaj si nu mai am parte de acest zgomot.

Rulmentul de presiune era aproape "mort" , bilele zbarnaiau cand il invarteam si daca il zgaltaiam se auzea cum jucau in el.

Problemele tale sunt fie de la kit-ul de ambreiaj (rulment presiune, placa presiune-nu cred , disc ambreiaj-nu cred) fie de la un cilindru receptor ambreiaj - nu cred. Asta daca am scos in calcule cutia de viteze

Circuitul la ambreiaj este ceva in genul : pedala->cilindru receptor ambreiaj->rulment presiune->placa presiune->disc ambreiaj->volant.

Intre pedala si cilindru receptor ambreiaj ar mai intra lichidul de frana prin care creezi presiunea . El se schimba la 2 ani.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul oprit.la pornire dispar si vibratia si scartaitul.este o frecare care apare in prima parte la apasare sau ultima parte la debraiere.cam vreo 3-4 cm de cursa.am sa incerc sa-l postez.faza cu lichidul nu mi-a fost adusa la cunostinta la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai spus pana acum tind sa cred ca ai probleme cu rulmentul de presiune de la ambreiaj sau cu placa de presiune(mai mult rulmentul cred).Ca sa vezi care este defect ar trebui sa dai cutia de viteze jos si este destul de costisitor. Daca nu te deranjeaza zgomotul poti sa mai mergi cu el. Eu am mers cu al meu vreo 15000 km pana sa-l schimb.

Tu cand apesi pe pedala rulmentul apasa pe placa de presiune si cand iei piciorul nu mai apasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai esti in garantie, du-te la service, spune-le problema si o sa iti unga ei pe acolo tija.Mie asta mi-au facut cand imi scartia ambreiajul exact ca in situatia descrisa de tine.

Este deranjant sa se auda scartaitul ala. La renault-ul tatalui meu, care are 12 ani, nu scartie ambreiajul, nu a fost schimbat ambreiajul, iar la a mea dupa un an de zile incepuse sa scartaie...

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut 2 ani garantie. acum scap tarziu de la treaba si nu am timp de ea. oricum ajung cu ea in service. daca merg mai mult in weekend cu ea ma gandeam sa nu am vreo surpriza. tija aceea este accesibila? merge sa-i dau cu wd 40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Nu stiu ce sa mai cred !

Am dus masina in service de trei ori la intervale de cateva luni (PBN+PBA) si printre altele am semnalat si acest scartait la apasarea pedalei de ambreiaj.

Scartaitul se aude in exterior si e destul de puternic atat la apasare cat si la eliberarea pedalei, atat cu motorul oprit cat si cu el pornit.

Raspunsul din partea meseriasilor a fost unul evaziv, adica "daca vreti, va desfacem cutia dar daca nu gasim niciun defect de fabricatie va trebui sa platiti operatiunea" (masina este in garantie).

Deci, din punctul lor de vedere NU reprezinta un motiv de ingrijorare acest scartait !

Din cate am mai citit si prin alte postari acest scartait a dus intr-un final la schimbarea kit-ului sau macar a rulmentului (+placa).

Credeti ca daca circul cu ea asa ar putea sa aiba altceva de suferit (exceptand rabdarea mea) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Ma poate ajuta cineva si pe mine intr-o problema? Am un Golf VI 2009 1.4 80 cp si de ceva vreme am o problema cu un zgomot ca un motoras care porneste atunci cand las ambreiaju liber! masina are 58 de mii de km precizez ca doar ce am schimbat kitu de ambreiaj crezand ca zgomotul e din cauza rulmentului de presiune dar nu e de la rulment si nu pot sa-mi dau seama ce poate sa fie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

super tare. am fost la service astazi iar tehnicienii care erau de serviciu au spus sa revin luni ptr ca este o problema delicata si mai nevoie de alte pareri. in principiu trebuie demontata cutia ptr un studiu amanuntit. la 24.000!!!! un domn care lucreaza la o reprezentanta ford a spus sec... rulment...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul de presiune este tipic VW, mai ales Golf 5/6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca o sa iti spuna ca o demonteaza pe barba ta si ca scartaitul nu afecteaza buna functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ar fi tipic romanesc... Mai mult ca sigur e rulmentul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu prea merge postat aici, dar e tot ceva legat de ambreiaj sau cutia de viteze.

Ocazional mai am probleme cu marsarierul. La modul tin apasat la maxim pedala si nu vrea sa intre decat jumate in marsarier (nu face toata cursa), trebuie sa repet operatiunea de 2-3ori ca sa intre cum trebuie. Se intampla de asemenea cand intra sa scoata acel sunet de parca nu ar fi calcat cum trebuie ambreiajul, cum se aude la unele dacii. De mentionat ca mereu tin pedala de ambreiaj la podea cand bag in marsarier.

In treptele de mers inainte nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se intampla asa ceva incearca sa ridici piciorul de pe ambreiaj si sa il mai apesi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut asa si apoi intra. Ma enerveaza totusi lucrul asta, mai ales ca face la cald.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa e, “aşa face toate”. Mi se întâmplă şi mie uneori.

Acelaşi lucru îl păţesc mai des în treapta 1.

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu uneori un zgomot la plecari de pe loc, se aude ca si cu ar patina ambreiajul. Am si clasica 'bataie' de volant care in informatiile VW apare ca zgomot normal.

 

Mentionez ca atunci cand stau la semafor incerc sa fac bataia sa dispara prin apasari scurte ale ambreiajului - uneori functioneaza, iar zgomotul dispare.

 

Tind sa cred ca e rulentul de presiune. volant stiu ca e single mass si cam iese din discutie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi bataie o am si eu si la fel dispare cand apas ambreiajul(de cele mai multe ori) , atat kit-ul de ambreiaj cat si volantul sunt noi(pana in 10k km) Am fost la garantie cu masina si mi-au spus ca e normal....Tind sa cred ca rulmentii astia de presiune si pacatosi rau , in special pe aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa schimb rulmentul cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce il schimbi? Nu de alta dar va reaparea zgomotul destul de repede si nu merita.

E de rulment dat, insa mai mult costa sa demontezi pe acolo, iar noul rulment nu cred sa tina prea mult.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi face upgrade la ambreiaj si e pacat sa nu il schimb.

Plus ca ma deranjeaza rau zgomotul.

 

L.E. zgomotul a aparut dupa 59k km, eu zic ca merita pt inca doi ani de liniste sa investesc :))

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca mai tine 2 ani?al meu a tinut 100 k pana sa inceapa sa faca galagie , acum nici cateva luni nu a tinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!