Jump to content

Jante noi si calibrare vitezometru


ryso
 Share

Postare recomandată

Vreau sa imi schimb jantele standard (16") cu unele de 18 sau 19. Se poate modfifica cumva vitezometrul(cred ca este electronic) astfel incat diferenta de diametru sa nu produca o eroare in masurarea vitezei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei pune niste cauciucuri+jante care respecta diametrul actual nu va fii nevoie de recalibrare.

Poti folosi calculatorul de AICI pentru a gasi dimensiunea de care ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine aici .

Un 17 merge cu alegerea corecta a dimensiunii...

225/45/17 au acelasi diametru ca si 195/65/15 si 205/55/16.

19 este deja exagerat la un motor modest... nici nu ma pot gandi cum ar arata ceva de genul 215/35/19...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

19 este deja exagerat la un motor modest... nici nu ma pot gandi cum ar arata ceva de genul 215/35/19...

<{POST_SNAPBACK}>

modest ... omu are 1.8T = 150cp, depinde dvdv privesti lucrurile. daca-i mai face si un flash se duce la 180-185 ... dar totusi pentru roti de 19" e prea putin ... n-am vazut masini cu roti de 19" fara 250cp sub capota, minim.

oricum @ryso, nu uita de celelalte dezavantaje, inclusiv costurile enorme la categoria 19" (mii de euro).

da o raita prin Tuning>Jante si anvelope si vezi ce probleme au cei cu jante mai mari de 17", inclusiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 am vazut ca are pentru jantele de 17" stock 235/45R17 (nu 225/45 cum aveau pana acum)

PS: pe B7, 1.8T are 163cp :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 este deja exagerat la un motor modest... nici nu ma pot gandi cum ar arata ceva de genul 215/35/19...

<{POST_SNAPBACK}>

Despre care motor modest e vorba? Masina are 163 CP(si cu OMV Super100 inca cativa :blink: ) si in curand va avea 200-210 (Chip tuning). Asta la 1.8 capacitate cilindrica si o masa nu foarte mare.. Acum poti sa te gandesti cum fuge???

Pana la urma am eliminat varianta 19" - cam mari pentru A4 , poate cu alte modificari merg insa standard A4 arata foarte bine cu 18". Se pare ca 225/40R18 merg cu o eroare de 0.8% - cam maricica dar e cea mai buna pe care pot sa o scot cu 18". Ar mai fi si 245/35R18 cu 0.5 eroare dar sunt cam prea late..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei pune niste cauciucuri+jante care respecta diametrul actual nu va fii nevoie de recalibrare.

<{POST_SNAPBACK}>

Sa inteleg ca se poate face aceasta recalibrare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre care motor modest e vorba? Masina are 163 CP(si cu OMV Super100 inca cativa :blink: ) si in curand va avea 200-210 (Chip tuning). Asta la 1.8 capacitate cilindrica si o masa nu foarte mare.. Acum poti sa te gandesti cum fuge???

<{POST_SNAPBACK}>

Tot nu inteleg de ce nu te opresti la 17... ai putea sa scoti o eroare apropiata de 0 cu 225/45/17. Si sunt suficiente pentru un motor de 160cp. Benzina aia nu-ti da nici un cp in plus :lol:... chip-ul da... dar nu suficient sa nu ajunga jante de 17...

Am sub geam un fier de 200cp stock din 2.0, si e drept ca in a doua rupe aderenta cu 205/50/16 la WOT. Un 225 ar fi binevenit, dar suficient 225/40/17. De ce?

Un talon mai jos este OK pentru expozitie... si doar pentru asta. Nu vreau sa ma gandesc la sinele de tramvai si gropile de pe drumuri. Pretul anvelopelor este mult mai mare la 18... si greu de gasit fara comanda...

Latimea anvelopelor ramane aceiasi (225) si nu castigi nimic la aderenta. Stabilitatea creste teoretic... ramane de vazut daca este si sesizabil...

Si 200cp pe puntea fata nu sunt o herghelie atat de mare incat sa necesite un 18 inch si sa transformi o maisna utilizabila all-around intr-una de expozitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryso: teoretic se poate face recalibrare, dar nu stiu unde la noi. Repet: nu ai nevoie de recalibrare!!!

Acum ce dimensiune au caucicurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu inteleg de ce nu te opresti la 17...

Din cauza aspectului.

Benzina aia nu-ti da nici un cp in plus 

Inseamna ca Super98 imi da cai in minus.;)

Am sub geam un fier de 200cp stock din 2.0

Ce fier e ala?

Stabilitatea creste teoretic... ramane de vazut daca este si sesizabil...

Masina e foarte stabila si cu 16" nu asta caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am vazut masini cu roti de 19" fara 250cp sub capota, minim.

Vezi acum ;)

P.S. : a mea e aceeasi culoare ;)

Modificat de ryso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fier e ala?

Masina e foarte stabila si cu 16" nu asta caut.

<{POST_SNAPBACK}>

OT: Volvo S40 T4 (mi-a placut exprimarea cu "fier" ;) )

Deci pana la urma care e problema?

Cumpara jantele, caucicurile si baga poze sa vedem si noi ;)

Singurul lucru la care trebuie sa te gandesti e cu cata grija vei conduce masina prin gropile mioritice. Eu zic maxim 18"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supensie sport ai? daca nu, jante mari, talon mic si suspensie stock va arata fix ca o carutza, exact cam ca in linkul de mai sus. La jante mari e musai suspensie sport deci alta distractie. E mai intzelept sa pui 17" si sa lasi masina pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supensie sport ai? daca nu, jante mari, talon mic si suspensie stock va arata fix ca o carutza, exact cam ca in linkul de mai sus.

Daca masina aia arata ca o carutza ori ai probleme cu ochii ori conduci vreun Ferrari. Tot ce are nevoie masina respectiva este micsorarea gardei cu cativa centimetri (extrem de complicat nu?)

Carutza :

dsc01362.jpg

Si oricum Akebono esti pe langa discutie :unsure: pentru ca eu incerc sa pastrez diametrul actual al rotii si deci si garda la sol....

Modificat de ryso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garda la sol nu are legatura cu diametrul rotii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryso: Akebono incerca sa-ti dea un sfat, daca tu vei pune jante pe 19" cu suspensia stock iti garantez ca va arata ... hai sa nu zic ca o caruta dar ca un off-roader veritabil. Chiar daca pastrezi diametrul rotii optic distanta dintre roata si janta va parea mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryso: Akebono incerca sa-ti dea un sfat, daca tu vei pune jante pe 19" cu suspensia stock iti garantez ca va arata ...

Am inteles ideea si am zis mai devreme ca am abandonat varianta 19"...

Modificat de ryso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ryso, ai intzeles gresit mesajul meu, toni a facut bine precizarea si ii multumesc, era un sfat nu o ofensa. la suspensie stock cu cat vei avea janta mai mare si talon mai mic va arata mai rau pentru ca imediat privirea va merge spre spatziul mare dintre arcuirea aripii si marginea exterioara a rotii, de aceea este necesara o supensie sport, a se citi: garda la sol scazuta. Incearca si vei ajunge singur la concluzia asta daca linkul postat de tine nu a fost edificator. Cauta in topicul de tuning subiectele legate de suspensie sport si vei vedea cat de mult se imbunatateste aspectul in cazuri similare cu ce vrei sa faci tu si in final, deci, cat este de necesara.

Garda la sol are treaba doar cu arcul si nu cu diametrul rotzii pe care cum bine ai zis. Insa doar sa schimbi arcuri fara amortizor nu este o solutie prea buna.

legat de offtopic, cred ca nu se putea sa fiu mai ONtopic :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa doar sa schimbi arcuri fara amortizor nu este o solutie prea buna.

Din ce motive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi arcurile (pentru a lasa garda), arcurile noi vor fi mai scurte iar amortizoarele vechi vor fi suprasolicitate si uzura va creste mult mai pronuntat

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!