Jump to content

Problema intensitate faruri si lumini bord la variatia de turatie


Sandu V.
 Share

Postare recomandată

Salut! am si eu aceasi problema mentionata in acest topic,oscilatii la relanti si variatia luminilor. Mentionez ca nu ma pricep neam` la masini,dar am observat ca borna din stanga,cum te uiti la baterie,ii lipseste piulita,dar borna sta fixa acolo. Sa fie oare aceasta problema? sa incerc sa ii pun piulita si sa le strang mai bine? astept un sfat,ca nu vreau sa fac ceva de capul meu.

 

p.s. asta-iarna,cand era foarte frig afara...mi-a dat odara in bord "alternator workshop",mentionez ca de atunci nu mi s-a mai intamplat niciodata problema asta. Masina porneste la "sfert" in fiecare dimineata. Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu mica problema pe care am observato in seara asta farurile imi palpaie putin si se aude un mic zgomot facut de alternator dac opresc luminile nu mai face daca o turez peste 2000 putin vro 10 secunde nu mai face si pe urama iar incepe am masurat si am 14.4 si oscileaza pana la 14.6.datimi si mie un sfat cam ce ar trebui sa varific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria este buna la aparatul de masura ?

 

vezi cand iti scad din intensitate farurile ce incarcare ai, vezi cu toti consumatorii cat ai. E posibil sa necesite inlocuirea modulului de incarcare de pe alternator - dar intai sa vedem valorile

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,am si eu o problema cu scăderea intensitatii farurilor si a plafonierei,dar doar atunci când cuplez viteza 1sa plec de pe loc,si fără sa o accelerz prea tare...de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cum sta cu incarcarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Vin si eu cu o intrebare, noaptea cand merg cu masina cu faza scurta aprinsa(indiferent de turatie motor) cand dau de butoanele de la geamuri sa le inchid ele fiind maxim sus(voiam sa le verific daca sunt inchise bine) se vede la faruri o scadere a intensitatii luminii. Este normal? Incarcarea este ok, a fost verificata in urma cu 3 luni,iar problema era si inainte si dupa verificare. Intreb daca este normal pentru ca am cumparat o alarma AM care are ca functie la inchidere si ridicarea geamurilor.Si ma gandeam ca la fiecare inchidere daca incearca sa ridice geamurile sa.mi descarce si bateria, ce ziceti sa conectez acel fir sau nu? Comportamentul luminilor prezentat mai sus este normal sau am vreo problema? Multumesc anticipat.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa conectez acel fir sau nu? O sa afecteze bateria incercarea de a ridica geamurile la fiecare inchuiere a masinii? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok deci o sa.l conectez, pe alarma scrie ca da impuls timp de 30 secunde. Multumesc. Florine esti omniprezent si atotstiutor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa conectezi firul de ridicare geamuri, sa nu conectezi firul de incuiat, cel de ridicare il legi in locul celui de incuiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multal AL , o sa le duc pe amandoua in portiera si leg cum ai zis, daca sunt probleme si papa bateria il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am observat o chestie dubioasa legata de intensitatea luminii din bord in zona kilometrajului, astazi a fost soare puternic si imi batea in bord, in timp ce mergeam, am vazut ca lumina din ce in ce mai fad..cand am oprit sa parchez aproape ca nu se mai vedea deloc spre margini doar spre centru, in rest abia mai intelegeam ce scrie, era difuz scrisul/lumina. Este normal asa ceva ? dupa ce m-am intors la masina si-a revenit dar de asemeni nu mai era soare se intunecase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari de ceva timp am si eu  aceasta problema ,      luminile de culoare albastra di  bord  ,  nu mai sant la intensitatea   normala ,  nu mai lumineaza asa cum luminau , se pare ca s-a intamplat ceva  , oare ce sa fie ?   are cineva idee? multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare .  Fiind nou pe acest forum nu stiu unde sa postez si cui sa-i cer ajutorul. Ideea e ca ma confrunt cu niste probleme si nu reuseste nimeni sa le dea de capat.

1. Acum ceva timp am ramas fara baterie , am inlocuit-o cu o varta, totul bine si frumos pana intr-o zi in care am ramas fara curent in ea. I-au multimetrul , masor, sub 11 v. I-am dat curent, a pornit, incarca sub 13 . Am mers la baietii de la care am luat bateria ca sa masoare pentru garantie si mi-au spus ca trebuie sa imi schimb alternatorul sau sa-l repar. L-am dus la reparat, tipul care l-a reparat mi-a spus ca a inlocuit releul, puntea de diode si rulmentii.
L-am pus , aceleasi simptome doar ca au aparut si altele cum ar fi, scaderea intensitatii luminilor la plecare de pe loc si cresterea turatiei ventilatorului la accelerare. A mers asa o perioada pana cand am plecat din localitate si la vreo 20 de minute de condus s-au blocat toate acele din bord si motorul a inceput sa scada in turatie si sa se innece.
Am oprit motorul si cand sa dau la automat se auzeau doar releele si atat. Scot aparatul de masura pun pe borne, 11.67v . Astept vreo jumatate de ora ii dau iarasi si o ia, pun aparatul de masura si alternatorul nu incarca absolut deloc.
L-am sunat pe tipul care l-a reparat a venit, l-am dat jos mi-a zis ca e rotorul dus, l-a schimbat  si l-am montat din nou pe masina. Totul bine si frumos incarca doar ca aceleasi probleme cu intensitatea farurilor si a turatiei ventilatorului. Fixez testerele pe bornele bateriei, pun aparatul spre mine sa vad ce se intampla cand sunt fluctuatiile respective.
Rezultatul o sa-l atasesz aici (video1 ) cand acceleram scadea tensiunea pe bornele bateriei. Ok. Il sun pe nenea cu alternatorul, vine  si imi spune ca problema mea e de la bord si ca e bordul si din cauza asta nu-mi incarca.  Taie nenea firul din mufa care vine in alternator, insereaza un bec de 12 v si il leaga la un plus de dupa contact si surpriza, incarca foarte bine . 

2.  Dupa toate chestiile de mai sus, problema intensitatii persista dar a mai aparut una.  Cand accelerez imi cade bordul si imi palpaie toate luminile din bord. Ca si cum nu ar fi undeva un contact perfect . Faza e ca dupa vreo 20 de min de functionare a motorului, nu mai pica bordul si nici nu mai palpaie dar celelalte probleme persista. 

Stau si ma gandesc si caut si caut si nu mi dau seama ce poate sa fie. Daca aveti idei sau v-ati mai intalnit cu probleme astea v-as ramane indatorat . Va multumesc.

p.s  e un golf 4 1.4 16v din 99 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablurile de la masa. Ai niste cabluri care nu fac bine contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat ,am curatat, la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul negru si siguranta aferenta din cutia cu sigurante de pe baterie cum se prezinta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceasta problema de 1 saptamana,in mare parte am rezolvat prin schimbarea bornei minus cu totul de pe alta masina in schimb o mica fluctuatie am la iluminarea din bord dar mult mai mica decat era inainte sa schimb borna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit postarile am decis ieri dimineata sa ies sa verific cablul negru, sigurantele ,tot. Am iesit am dat bateria jos am curatat cu smirghel masa plus sigurantele din cutia neagra si am pus totul inapoi. Dau cheie, aceeasi chestie. Pun multimetrul si surpriza, 18 v . Il sun pe nenea care mi-a reparat alternatorul de n ori si imi zice ca nu are cum . M-am enervat si am mers la dezmembrari sa iau altul. Am luat unul de golf 4 doar ca spre surprinderea mea are o mufa cu doua fire nu cu un fir cum aveam eu. Il montez pe masina leg unul dintre acele fire, martorul se aprinde si se stinge dupa ce dau cheie pun multimetrul si surpriza, incarca super. Fara fluctuatii la ventilator, bordul ok, nu mai palpaiau luminile, doar ca se cam incalzeste alternatorul si nu stiu cat de normal  e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce alternator ai luat? aceeasi capacitate cum ai avut sau mai mica? Daca e mai mica nu te mira ca se incalzeste. Cumpara unul de capacitatea aluia de nu mai merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala era de 70 dar e de golf 3, asta e de 90 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si update .

 Am rezolvat toate problemele despre care am mentionat prin schimbarea alternatorului iar dupa am mai patit ceva. 

Nenea asta electricianul cand mi-a dat jos cureaua de pe rola a bagat o cheie sub rola de la alternator si a tras de ea , ca si urmare mi-a ciupit putin cureaua si cand veneam acasa ( norocul meu e ca eram undeva la 5 minute departare) a pocnit cureaua , s-a prins de furtunul de la pompa de servo care vine din vasul de ulei de servi si l-a tras intre role si l-a taiat . Rezultat 150 de lei curea + rola( ca facea zgomote), 30 de lei 1 l de Atf si 50 furtunul. 

Deci pe viitor voi avea grija unde apelez. 

Va multumesc din suflet ca ati incercat sa ma ajutati . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Eu la Bora am facut upgrade la cabluri ( am pus mai groase ) si la fel face la actionarea geamurilor, scade intensitatea in faruri si lumini interior. Tin sa cred ca trebuie dus la verificat alternatorul ? 

Am mai citit pe diverse forumuri ca ar fi normal aceasta chesite, motorasul ce actioneaza geamurile este un consumator maricel ... 

Atasez cateva poze facute. Curatat inainte de montaj cu peria de sarma :D 

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (4).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (5).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (6).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (7).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41 (8).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.41.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.45.50.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.46.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-17 at 19.46.07.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Nenciu Victor said:

Tin sa cred ca trebuie dus la verificat alternatorul ?

da. intai verifica voltajul, la iesirea din alternator... cu si fara consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!