Jump to content

Renuntare la pachet drum greu pentru suspensie sport


Gabriel2006
 Share

Postare recomandată

Gabriel2006

Va salut,

In momentul de fata detin masina din semnatura, care am cumparat'o cu pachet drumuri grele (am citit si alte posturi legate de acest pachet, dar nu s-a punctat ceea ce ma intereseaza pe mine). Trecand peste toate cele detaliate repetat, ba ca are alte amortizoare, ba ca are inaltatoare, ba ca etc, cert este ca vreau sa scap de el si sa elimin asa zisul efect de barcuta. Dar totodata vreau sa pastrez doar scutul din otel. Intrebarea mea este destul de simpla, pot monta arcuri sport care sa imi coboare garda si sa imi ofere o mai buna stabilitate peste amortizoarele stock si sa pastrez scutul? Sau este necesara si schimbarea telescoapelor? Pareri si recomandari in special de la cei care au suspensie sport montata deja pe octavia Tour, nu pe O2 acolo e alta mancare de peste cu suspensie independenta ... etc. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum trebuie schimbate si telescoapele pt. ca ele sunt calculate sa lucreze in functie de marimea arcurilor(vei atinge in aripi cand vei rula incarcat sau la trambuline)

problema mi se pare alta, cat de jos va fi scutul de otel la tine cu suspensie sport avand in vedere ca scutul e mai greu si coboara cu 15mm mai mult fata de cel de plastic

uite aici citeste http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52809

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

Am gasit ceva de la V-MAX reglabile, la un pret destul de ok, aceasta ar fi cam ultima varianta la care as apela. Dar prioritar ma gandeam sa incerc doar arcuri sport, sa pastrez telescoapele si ...daca ar fi sa existe inaltatoare sa le scot, daca nu, e clar ca trebuie sa merg pe suspensie completa. Ideea e ca am intrebat foarte multi mecanici, inclusiv cei de la Avia Pantelimon si mi-au spus ca exista inaltatoare si ca scutul de otel nu ar fi cu nici 1 mm mai lasat decat cel de plastic, dar e absurd ce spun ei, si iti dau perfecta dreptate tie, pt ca oricum atarna mai greu cu vreo 7-8 kg, deci automat chiar daca fizic nu este mai jos, burta masinii se va lasa mai jos de la greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

am citit in mare, sunt multe discutii pe tema asta, dar nu gasesc raspuns la fix ceea ce ma intereseaza. Si ce mi se pare ciudat ca nu am gasit deocamdata pe nimeni care sa fi avut pachet drum greu si sa il modifice cu suspensie sport... :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam greu se strica, a mele telescoape abia acum au cedat, si asta pe tester ca din masina nu-mi dau seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

Oarecum sa zicem ca eu sunt protejat de stricatul amortizoarelor prematur pentru ca sunt destul de noi zic eu, din 2007 si abea 32.000km. Din experienta avuta cu alte masini pe care le-am condus de proba ( Ex. Seat Leon sau Golf V) la care s-au montat doar arcuri peste telescoapele stock, am fost foooooarte multumit de rezultat. Dar totusi si aici este discutabil pentru ca intervine acea suspensie independenta pe spate, iar pentru tour asta este un mare minus pentru ca nu are asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite un topic care cred ca te poate ajuta : LINK

Eu am vazut o O1 cu scutul de fier + suspensii sport (acum nu stiu sincer cati cm mai jos decat stoc) si mi s-a parut ca e ok. Adica intra pachetul de tigari culcat pe sub ea. Tine minte ca suspensia sport -2 de fapt coboara cu -4 la noi cei cu pachetul de drumuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge fara probleme si cu pachetul ala suspensia sport(arcuri doar), cineva mai sus zicea ca le-a vazut pe tester ca sunt duse(telescoapele).... vreau si eu testerul ala sau cum a facut unde e ?

Sper ca nu e vb de standul itp...:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da. de el e vorba, si masina a intrat pe al 6 lea an si-i dau dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

M-am decis deocamdata sa incerc doar arcurile sport peste telescoapele stock, si sa pastrez scutul din otel. In cele din urma am inteles ca masina are niste bucse din metal intre flansa si amortizor, iar datorita acestei piese masina se inalta cu +2cm. Asa ca voi pune doar arcurile si pastrez acele inaltatoare pentru siguranta scutului, si voi vedea cum se aseaza masina. Ulterior voi incerca sa scot si acele inaltatoare, dar in mod garantat o sa ating cu scutul de n* ori pe zi presupun ... Asta e ... incercam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca eu sunt cel mai in masura sa-ti raspund :icon_thumright: Am scutul metalic parte componenta a pachetului de drumuri grele dar suspensie sport. Fara scut masina mea ar fi fost distrusa pe dedesubt. Eu am pus weitec si mi-a scazut garda fata de stock cu 3.5 cm. Banuiesc ca fata de PDG scade cu 6-7 cm.

Am incercat apoi sa montez arcuri sport pe amortizoare stock si mi-au zis mecanicii ca daca o sa vreau sa ridic masina pe cric o sa-mi cada arcul pt ca este prea scurt comparativ cu telescopul. O suspensie completa este 380 EUR. Eu zic ca daca tot te apuci de schimbat schimb-o cu totu', si pastreaza scutul, eu asa am facut si nu am avut probleme.

PS Cand ai suspensie sport si te pui langa o skoda cu PDG te uiti la ea ca la un SUV :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

"PS Cand ai suspensie sport si te pui langa o skoda cu PDG te uiti la ea ca la un SUV " ... :coolpics:)

Din ce am inteles de la tine tu nu ai avut PDG inainte, ai avut supensia de Tour normala, si ti-ai montat doar scutul din otel si o suspensie sport completa (arc si telescop). Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

Problema mea este ca eu am alte amortizoare si acele inaltatoare care fata de ce aveai tu stock este mai inalta cu 2 cm. Daca scot acele inaltatoare nu am gasit sa imi spuna nimeni cum se comporta masina cu alte arcuri pe amortizoarele stock ale masinii care sunt diferite fata de ale tale (in sensul ca sunt mai groase si au o cursa mai lunga), drept urmare exista riscul ca arcul, cel putin pe fata, sa nu fie fix si la gropi sau denivelari sa troncane in toate directiile ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai gasit pe nimeni sa-ti raspunda pt ca nu cred ca a montat cineva ce zici tu. Intreaba un mecanic care a mai schimbat, arata-i amortizorul, arcul stock si arcul pe care vrei sa-l montezi. Vezi ce zice el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

zilele astea o sa imi vina arcurile si ma intl cu un mecanic sa se puna pe treaba, sa inteleg ca o sa fie premiera la suspensie sport peste PDG? :biggrin:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_:...fa te rog niste poze de genul "before and after". :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg cu am mai spus stai linistit , ai de facut unghiul dupa ce le schimbi, daca zici ca ai niste distantiere acolo , da-le jos de acuma ca sa nu faci treaba de 2 ori , incearca pe una din roti la inceput sa vezi cum e , eu nu cred ca e asa de grav , merg pe suspensie sport de mai mult timp si nu cred ca e asa grav daca ai grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel2006

cat de curand revin cu poze "before and after", sa vad cat de repede imi ajung arcurile din afara ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, chiar in seara asta vorbeam cu Borisake, stie el pe cineva care iti poate intari amortizoarele la un pret mai mult decat decent. Vorbeste cu el pt mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi, detin o Skoda Octavia 1 am 168 km si nu am schimbat niciodata armortizoarele.Se comporta foarte urat (efect barca)avand in vedere ca am si pachetul de drumuri grele din fabrica (arcuri mai mari, amortizoare +distantiere fata) .Pachetul de drumuri grele vine cu armortizoare pe ulei fata si pe gaz spate .

As vrea sa achizitionez 4 amortizoare pe gaz si vreau sa pastrez si pachetul de drumuri grele ,tot odata vreau sa aud parerile voastre .Masina o sa comporte mai bine pe curbe ?dispare efectul de ''barca''? se imbunatateste tinuta de drum? Nu vreau sa ajung la performantele unei masini cu suspensie sport... macar o tinuta de drum decenta!

multumesc anticipat!

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pastrat partial pachetul drumul grele de fabrica. Ce am facut: am schimbat amortizoarele originale Monroe, cu Sachs Advantage, pe gaz. Rezultatul este cel asteptat, balansul a disparut partial, botul masini nu se mai lasa asa tare la trecerea prin gropi, stii tu despre ce vb, se aseaza f bine la viteza mare si in curba. E o ideea mai dura la trecerea peste gropi, trtebuiesc luate cu viteza mai mica, :) dar asa protejezi si restul trenului de rulare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promtitudine ! Sa inteleg ca au fost schimbate toate 4 amortizoarele si masina ta a venit din fabrica cu pachetul de drumuri grele, in speta cel cu arcurile mai lungi nu standard si inaltatoare doar pe fata ! Pe mine singurul lucru care ma nemultumeste este tinuta de drum inadecvata ! Am facut un test intr-un sens giratoriu am mers cu aproximativ 55-60 km/h si vreau sa zic ca roata stanga fata practic era in ''aer'' dupa spusele unui prieten care era in spatele meu .Numai zic de o depasire facuta in scurt,sau plecare mai puternica de pe loc ... totul era de genul''

i belive i can fly'' Oricum multumesc mult sper sa fac alegerea ce mai buna cu amortizoarele pe gaz si am si ales MONROE REFLEX , 3 ani garantie fara limita de km

)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina este cu PDG din fabrica. Daca ti-ai ales amortizoarele dupa codul masinii, ar putea fi amortizoarele ele "originale''.

La un anume magazin mi-au cerut talonu sa vada VIN-ul si au gasit in programul lor de pese, amortizoare Monroe, acestea zice vanzatorul sunt cele potrivite pt masina ta. dupa VIN. Nu aveam motive sa la schimb pt uzura, doar vroiam ceva mai ferm, si cautam neaparat Sachs Advantage for my car.

M-am dus la alt magazin si am luat Sachs Advantage pe gaz, doar dupa specificatia Octavia 1 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!