Jump to content

Alarma Viper 5901


the_punkreas2003
 Share

Postare recomandată

Sunt interesat sa pun Viper 5901 sau 5704 dar am urmatoarele nelamuriri:

- Se solicita montarea unei chei a masinii impreuna cu alarma in interiorul masinii.

Nu se poate face montarea si fara acea cheie (cip) folosind can-ul masini (ca in situatia japonezelor)?? Raman doar cu o singura cheie a masinii ce se poate deteriora/strica sau chiar pierde iar inlocuirea/cumparerea alteia de la distribuitor este aprox. 250euro plus durata mare de primire (peste 7 zile). Mai este si problema asigurari Casco.

- Daca masina este uitata in viteza mai porneste din telecomanda alarmei??

- Ce trebuie sa contine un pachet (kit) complet ??

- Imi puteti recomanda ceva preturi pt. alarma, si preturi pt. montaj.

Va multumesc.

Modificat de krimss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • the_punkreas2003

    23

  • tutuciprian

    7

  • Valentin

    4

  • krimss

    4

the_punkreas2003

Stiu ca exista un modul programabil astfel incat sa nu mai lasi cipul in masina. La casco nu sunt probleme. Kitul contine doar alarma si sirena. Iti mai trebuie modul can, modul cutie manuala si orice alt accesoriu vrei. Pentru a porni masina din telecomanda este OBLIGATORIU sa faci o procedura INAINTE de a opri masina. Respectiv cu masina scoasa din viteza apesi frana de picior, tragi frana de mana, ridici piciorul de pe frana dupa care apesi butonul de pornire de pe telecomanda. Dupa care scoti cheia din contact (motorul va ramane PORNIT) iar cand armezi alarma motorul se va opri automat. In cazul in care alarma porneste peste noapte NU vei mai putea porni din telecomanda. La fel se va intampla si daca uiti ceva in masina si dezarmezi si deschizi o usa. Eu in cazul asta imi deschid doar geamurile din telecomanda, iau ce am de luat si le inchid la loc.

In cazul in care opresti la un magazin de exemplu si vrei ca masina sa ramana PORNITA in timpul cat esti plecat, faci procedura de cutie manuala DUPA CE DESCHIZI USA SOFERULUI. Timpul cat sta pornita masina poate fi setat intre 12 si 20 de minute, cu posibilitatea de a prelungi timpul cu ajutorul telecomenzii. Functia asta e foarte utila vara cand sunt 35 de grade si daca opresti motorul se face sauna in masina sau in cazul in care ai opriri scurte de facut si nu vrei sa opresti/pornesti masina non-stop.

Legat de preturi nu mai sunt la curent dar gasesti pe net sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsul atat de rapid. Poti sa imi zici mai multe de acest modul programabil?? De unde il pot lua?? Cum se numeste?? sau cine il poate monta pe masina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Pai cel mai indicat e sa vorbesti cu cei de la directed, de la falcon etc etc. Iar ca preturi verifica pe net, interfata can e mai ieftina la car-audio.ro decat la falcon cu vreo 55 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi pot da seama daca pot folosi un asemenea modul fara a utiliza cipul masini pana nu sun la profesionisti.

Nu imi vine sa cred ca nu exista BYPASS pt Audi, VW, Mercedes etc.... care sa nu necesite cipul masinii. Mai cautam. Stiu in schimb ca exista pt majoritatea marcilor japoneze si americane (ford, gm, chevy, etc...). Merci pt raspunsuri "the_punkreas2003".

Tu esti multumit de a ta alarma Viper 5901 ?? Tu ai evitat includerea cipului ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Super multumit. Cred ca montarea de Viper 5901/5704 va fi una din conditiile obligatorii pt urmatoarea masina, nu merge montata alarma - nu cumpar masina :D

Nu am evitat includerea cip-ului. Am comandat o cheie noua la PBV (care m-a costat sub 5 milioane parca, trebuie sa caut factura. In orice caz NU 250 Euro asa cum am auzit la 2-3 persoane) si o tin ca si cheie de rezerva, una din cheile originale am dezmembrat-o iar cealalta cheie originala o folosesc. Deci am 2 chei functionale plus una cu cip-ul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri. O sa tin la curent pe toata lumea cum, ce fel voi gasi sau face cu aceste alarme. Imi doresc foarte mult pornirea masini de la distanta chiar daca masinile sunt disel-uri si zice lumea ca nu se incalzesc iarna. Inca o data, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Se incalzesc dar trebuie sa stai alea 20 minute macar. Daca vrei sa faca sauna in 5 minute - nu se va intampla. Anyway, cand vad cum se dezgheata masina singura - priceless! Pentru restul exista mastercard :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Im sfarsit am primit alarma(viper 5901) si modulul DBALL(programat cu firmware-ul necesar).

Si acum am ceva intrebari...

1. Modulul DBALL, cu cei trei conectori parca e mai simplu... dar nu am nici o indicatie ce si cum fac cu cel mai mic(4 pini - D2D) cu cine sau cu ce ar trebui conectat?

2. Are cineva o schema mai simpla pentru conectarea alarmei? PDF-ul gasit e prea stufor... prea multe informatii si nici o schema...

In cazul in care e cineva disponibil sa dea o mana de ajutor... berea e din partea casei :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update... am reusit sa montez alarma(Viper 5901) + DBALL, unitial DBALL-ul a fost programat, cu cheia, asa cum e indicat si in manual.

Alarma e conectata prin D2D la DBALL. La fisa CAN am adaugat un pin pentru firul de accesorii.

Rezultatul:

Alarma functioneaza, senzorul de soc se declanseaza cand e cazul, dar dupa armare imi zice TRUNK OPEN. Ma poate ajuta cineva in rezolvarea problemei?

Remote start nu vrea... zice 7 flash-uri si in telecomanda, Remote Start Error.

Am conectat firul de la DBALL(Yellow/Black) la firul de la frana de mana, rezultat - marturul de la frana de mana ramane aprins chiar si dupa dezactivare. :sly:

si acum intrebarea clasica :icon_cheesygrin: stie cineva ce si cum ar trebui sa fie?

Modificat de nicushorm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Care mai este feedback-ul celor care au o astfel de alarma dupa inca un an? Merita banii in plus?

 

Nu imi pot da seama daca pot folosi un asemenea modul fara a utiliza cipul masini pana nu sun la profesionisti.
Nu imi vine sa cred ca nu exista BYPASS pt Audi, VW, Mercedes etc.... care sa nu necesite cipul masinii. Mai cautam. Stiu in schimb ca exista pt majoritatea marcilor japoneze si americane (ford, gm, chevy, etc...).

Pe mine ma bucura acest lucru. Asta dovedeste ca nu au reusit sa sparga sistemul de criptare a masinilor nemtesti. Daca ei puteau si altii ar fi putut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

A mea functioneaza perfect. Sunt atat de atasat de ea incat inainte de a cumpara alta masina o sa ma interesez daca pot monta pe ea Viper cu pornire motor. Nu e rau nici webasto-ul de pe Opelul Astra J al sotiei dar daca as avea de ales voi merge fara doar si poate pe Viper!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu-mi prea inspira incredere lasarea cipului in masina, dar alarma in sine mi se pare cea mai buna de pe piata. Acumulatorul telecomanezii  cam cat tine pana esti nevoit sa-l reincarci?

 

Multumesc pentru feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Daca nu vii cu un al doilea cip masina oricum nu porneste. Cine vrea sa ti-o fure cred ca ar avea ceva de muncit ca sa plece totusi cu ea.

Telecomanda o incarc ... la 3 saptamani? Poate 2. Nici nu stiu. Rar oricum. E miniUSB, cred ca merge incarcata si de la bricheta cu un incarcator de telefon. Insa nu am fost curios sa aprofundez subiectul. Cand incepe sa tipe ca nu mai are baterie ma mai tine 2-3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A incercat pana acum cineva sa seteze diesel delay start la alta valoare decat cea default, adica imediat dupa activarea functiei din telecomanda respective la 12 sec? am un viper 5902v - dball si de când cu frigul e cam nasol....nu au timp bujiile sa se incalzeasca. in manualul de instalare are o procedura....tii apasat butonul de control etc etc...dar alarma nu retine setarea de 12sec delay . Va intreb daca ati setat ceva prin butonul de control. Altfel ma cert cu nenea prietenu' de pe campia libertatii ( discutii despre xkloader sau bitwriter.,.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Uite o sa ma uit la cate secunde porneste a mea. Stiu ca am fost o data atent daca se sting becurile din bord inainte de a porni si functiona corect insa nu tin minte daca era vara sau iarna. Daca Darius nu stie atunci du-te la Viper pe Ramnicu Valcea, inainte de benzinaria Mol, unde e si spalatoria auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat pana acum cineva sa seteze diesel delay start la alta valoare decat cea default, adica imediat dupa activarea functiei din telecomanda respective la 12 sec? am un viper 5902v - dball si de când cu frigul e cam nasol....nu au timp bujiile sa se incalzeasca. in manualul de instalare are o procedura....tii apasat butonul de control etc etc...dar alarma nu retine setarea de 12sec delay . Va intreb daca ati setat ceva prin butonul de control. Altfel ma cert cu nenea prietenu' de pe campia libertatii ( discutii despre xkloader sau bitwriter.,.)

Setarea default nu este la 12s, ci este dependenta de punerea la masa a firului H2/7.

Diesel delay start se poate seta la:

 

opt 1 - default WTS - wait to start - asteapta pana se pune la masa firul H2/7

opt 2 - 15"

opt 3 - 30"

opt 4 - 45"

 

La schimbarea optiunilor, ai schimbat din butoanele telecomenzii optiunea aleasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat cu un firmware upgrade de Toyota pe dball. Se pare ca pe touareg si Q7 dball nu stie momentan wts sau valori de 15sec.or more. De apreciat eforturile lui Darius si ale celor de la falcon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, bine ca ai rezolvat.

Dar nu prea inteleg ce vrei sa spui. Daca problema a fost la DBALL inseamna ca el este capabil sa citeasca pe can timpul necesar bujiilor pentru a pregati camera de ardere pentru pornire. Mai departe el trimite informatia catre alarma prin d2d sau firul H2/7.

Insa nu inteleg de ce nu puteai tu selecta din meniul alarmei optiunile 2-4, adica intarzierle de la 15" la 45" si ce legatura au astea cu DBALL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul versiunilor de firmware pentru touareg sau q7 nu exista suport 100% pt. disel delay start. cu alte cuvinte degeaba imi zicea bitwriter-ul ca am 15 sec delay in alarma pentru ca dball interpreta eronat, rezultatul fiind start-up imediat indiferent de optiunea 1-4 din viper. 

Ultimul firmware available din 09.2013 dar pt. toyota (99% identic in optiuni cu vw tg,) merge de minune.

ps: "touareg respectiv q7 folosesc module de control pe magistrala can mai ciudate" am incheiat citatul unui nene avizat (cred, sper).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!
sper sa nu ma injurati, am tot citit pe forum, insa ori sunt posturi prea vechi, ori nu am dedus eu

 

ma intereseaza un sistem de alarma compatibil cu Passat B6 HL cu urmatoarele caracteristici:

   

senzor de soc dublu / senzor de geam spart

senzor de perimetru zona dubla  / senzor volumetric

senzor antitractare / senzor balans / senzor ridicare

pager + telecomanda CEL PUTIN 600M

sirena autoalimentata

indicator luminiscent

inchidere geamuri la armare si avarii la mers inapoi fara sunet

NU MA INTERESEAZA PORNIRE MOTOR SAU APRINDERE FARURI

 

Doresc Pret (manopera + sistem), disponibilitate instalare, factura si garantie!

 

Multumesc

 

cu stima,

 

Rotaru Valentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Si nu e mai simpu sa suni la Viper sau la Darius sau oriunde in alta parte? Aici se discuta despre Viper 5901.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salu baieti.

 

Pe masina din semnatura am Viper responder sst hd si am dat prin functiile pager-ului de functiile advanced start unde se fac 2 subcategorii : Timer mode si Smart start.

 

Nu le-am folosit niciodata , dar sunt curios ce rol au , m-a facu urios un coleg mai sus care scria despre ele.Acelsi coleg spunea si ca poate lasa moorul pornit si sa plece armand-o cu moorul pornit.Lasa cheia in conact si ia pager-ul cu el sau cum se procedeaza.De multe ori ma dau jos 2 minute din masina si e inutila oprire/pornirea aceseia.

 

Spunea cineva mai sus ca pt masinile dotate cu cutie manuala nu se poate porni din pager  fara nitializarea MTF sau cum se numeste, Eu folosesc viper cu pornire de motor din 2002 si am un baiat care a lucrat la ei si mi-a anulat respectiva iniializare.Era chiar enervanta, insa m-a sfatuit sa am mare grija sa o las pe liber si sa nu intrainez masina cu pager-u alarmei sa nu se intample vreo "boacana":

 

 

Despre Viper , poate la noi au un pret cam mare , dar ca raport calitae pret , nota 10.

 

Apreciez orice raspuns.

 

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Ca sa lasi masina pornita trebuie sa deschizi usa soferului inainte sa apesi butonul de pe pager. Dupa ce faci toate astea (deschizi usa, apesi butonul de pornire de pe telecomanda) si alarma a confirmat starea de "pornire din telecomanda" (beepurile alea in crescendo) poti scoate cheia si cand armezi motorul va ramane pornit. Deci usa soferului influenteaza oprirea/mentinerea in functiune a motorului.

 

Cat despre Smart Start - e un modul suplimentar care costa vreo 1700 RON plus un abonament anual si iti permite sa controlezi alarma direct din telefon, oriunde te-ai afla in lume. Utilitatea o vad doar in cazul in care telecomanda nu reuseste sa bata pana la masina in anumite conditii (parcare subterana, casa/loc de munca prea departat de locul de parcare etc) sau daca pleci mult din tara si vrei sa pornesti masina din cand in cand pe timpul iernii ca sa se incarce bateria. Desi treaba cu pornirea pe timp de iarna o poti seta si din telecomanda asta, poate porni de 5 ori parca in functie de ce parametri alegi (temperatura -X grade, curentul din baterie sub o anumita limita etc). Doar ca dupa ce epuizeaza numarul de porniri trebuie sa o setezi iar, nu stie sa plece la nesfarsit sau o anumita perioada de timp.

Modificat de the_punkreas2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles cum zici.Eu pornesc masina apasand pe aux de 2 ori.Deci pornesc masina merg cu ea , ajung la peco sa iau tigari si nu vreau sa opresc masina,Zi-mi babeste.

 

Pai eu am smart start ca optiune in pager. Stiu de interfata aia , am vrut sa o iau dar nu i-am vazut rostul ca nu e chiar asa mare pager-ul pe care-l am acum si are semnal pese o unde o parchez.Nu ma deranjeaza.

 

Ms pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!