Jump to content

Ajutor!


UPO
 Share

Postare recomandată

Salutare! am si eu o problema cu motorul (abs). Totul a inceput cand mi s-a impuscat garnitura de chiulasa intre cilindrul 1 si 2. Am schimbat-o dar am observat sa se incinge motorul... ajungea si la 110 grade. Am dat din nou chiulasa jos si am i-am facut planeitatea pt ca scapa compresie in instalatia de racire. Am montat-o din nou cu alta garnitura noua :( si tot se infierbanta. Am schimbat termocupla (cu toate ca cealalta era buna), termostatul si pompa de apa dar tot se duce la 100 grade si cateodata chiar depaseste... Am turnat solutie de curatat radiatorul (instalatia de racire) si tot asa... CE DRACU' SA-I MAI FAC???!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!In afara de indicatia din bord ce alte efecte "colaterale" ai observat?Un motor care se supraincalzeste mai intai "umfla" furtunele cu lichid de racire iar apoi se ajunge la aruncarea apei din vasul de expansiune.Conteaza si conditiile:durata, regim de utiliz...La tine cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar.. observi ca fierbe ceva? poate e doar indicatorul de temperatura busit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica termoculpele, si mai ales electroventilatorul , are 2 viteze , oricum a doua treapta este la 102 grade, prima la 87

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla e noua si sonda de temperatura e noua... nu observ sa fiarba ceva dar mi se intaresc furtunele... indicatorul e bun ca am facut comparatie cu deschiderea electroventilatorului in prima treapta (la a doua nu se deschide)... deci in radiator nu ajunge apa cu gradele care imi arata indicatorul... e vreun circuit inchis (obturat)?

Am mai observat ceva dar numai o data mi s-a intamplat: apa a ajuns la aproape 110 grade si electroventilatorul nu era pornit nici macar in prima treapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VERIFICA TERMOSTATUL, temperatura pe motor e luata de pe chiulasa, termocupla este pe radiator.

Scoate termostatul si fierbel intr/un ibric, vazi daca deschide si la ce temperatura deschide, termostatul din cate stiu este in pompa de apa

termostatul da/l jos ca vara poti merge fara el

Modificat de vios70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai citit mai sus? Termostatul si termocupla sunt noi... si am mers si fara termostat si tot asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Tu nu ai citit mai sus? Termostatul si termocupla sunt noi... si am mers si fara termostat si tot asa face...

<{POST_SNAPBACK}>

;) Cu motorul rece si apa in vasul de expansiune la nivel normal lasa-l sa mearga 3-4 min. si desfaci busonul.Daca se aude o eliberare de presiune(cam ca la o roata la care scoti ventilul) inseamna ca ai o fisura in chiulasa iar compresia se duce in circuitul mic de apa :P Poti sa tii si podul palmei in loc de buson(motorul fiind rece- caldut!!) si dupa 1 min. iei mana si o sa simti daca e cu pierdere de presiune.Si eu am avut aceiasi problema,furtunele deveneau teava de batator de covoare :P si a trebuit sa schimb chiulasa ;) Bafta si sa ne tii la curent. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Cu motorul rece si apa in vasul de expansiune la nivel normal lasa-l sa mearga 3-4 min. si desfaci busonul.Daca se aude o eliberare de presiune(cam ca la o roata la care scoti ventilul) inseamna ca ai o fisura in chiulasa iar compresia se duce in circuitul mic de apa :P Poti sa tii si podul palmei in loc de buson(motorul fiind rece- caldut!!) si dupa 1 min. iei mana si o sa simti daca e cu pierdere de presiune.Si eu am avut aceiasi problema,furtunele deveneau teava de batator de covoare :P  si a trebuit sa schimb chiulasa :P Bafta si sa ne tii la curent. :P

<{POST_SNAPBACK}>

Salut! Am facut asa cum ai spus tu dar nimic... in schimb dupa ce merg mai mult timp cu ea si deschid capacul de la vas bubuie de presiune. Nu cred ca e fisurata chiulasa dar oricum e ultima optiune la care ma gandesc pt ca nu vreau sa o mai scot odata. trebuie sa o verific cu ultrasunete nu? Alte posibilitati? ce ar mai fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Salut! Am facut asa cum ai spus tu dar nimic... in schimb dupa ce merg mai mult timp cu ea si deschid capacul de la vas bubuie de presiune. Nu cred ca e fisurata chiulasa dar oricum e ultima optiune la care ma gandesc pt ca nu vreau sa o mai scot odata. trebuie sa o verific cu ultrasunete nu? Alte posibilitati? ce ar mai fi?

<{POST_SNAPBACK}>

:( Nasol,eu am mai vazut un caz acum vreo 6 ani si era o fisura mica in blocul motor intre camasi si circuitul de apa.sper la tine sa nu fie asa ceva :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Nasol,eu am mai vazut un caz acum vreo 6 ani si era o fisura mica in blocul motor intre camasi si circuitul de apa.sper la tine sa nu fie asa ceva :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

Dar nu ar trebui sa iasa niste bule de aer (mai ales cand accelerezi) in vas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunea cineva pe forum ca ar exista un tester sa vezi concentratia de CO2 or smthg din antigel... si asa iti poti da seama daca intra gaze sau nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura apei ai masurat-o? Incearca cu un ap de masura cu sonda termometrica.

Acum ceva timp (2 luni) unui coleg de-al meu de la serv, la PGT 206, 1.4 nu "i se mai incalzea motorul", adica nu mai urca mai mult de 70, uneori 80 grade. Am verificat termostatul, termocupla, si am masurat apa din vas. Dupa un drum in oras de 30 km, in vas erau 88 grade, iar pe furtune erau cam 92. Si indicatorul se incapatana sa stea la 70 grade. La el este de vina indicatorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveam fisura in una din camasi trebuia sa am ulei in apa si nu am; daca aveam fisura in chiulasa fierbea apa de mi-o dadea afara si nu o da; presiunea in furtune cica e normala... Alta chestie ciudata: Ieri am verificat uleiul si era cu mult sub minim asa ca am mai pus un litru si dupa aia era la nivel normal dar azi am mers cu ea si mi se aprindea in bord uleiul si ma bipuie tot timpul... ca sa nu mai bipuie o scoteam din viteza si o acceleram o data tare... asta ce mai e? nu trebuia sa completez cu ulei?:) presiunea? sau temperatura? uleiul e aral w10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!