Jump to content

Scantei pe esapament la TDI


mihaintz
 Share

Postare recomandată

Salutre tuturor!

Tocmai m-am intors din mini vacanta de 1 Mai din Bulgaria. A fost cu mult peste asteptari si aici ma refer la tot de la cazare pana la starea drumurilor de la ei.

Dar sa revin la intrebarea care ma framanta. Venind spre Romania pe autostrada intre Varna si Shumen cativa prieteni cu care mergeam in coloana s-au gandit sa faca o "aroganta" sis-o calce mai tare. Evident am incercat sa ma tin dupa ei cu batranica mea. Acum pe la vreo 190km/h primesc flashuri de la cei din spate sa opresc.

Am oprit doar ca ei sa-mi spuna ca aruncam scantei pe esapament :D

As vrea sa va intreb daca e ceva grav in asta? Pe bord nu s-a aprins nimic, nici macar nu s-a saltat temperatura la apa, nimic.

Va multumesc pentru intelegere si daca am postat aiurea rog un moderator sa-l mute unde trebuie.

Din cauza legaturii la internet destul de proaste nu am sesizat ca s-a postat de 2 ori asa incat rog moderatorii sa stearga "dublura"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

190 Km/h e cam mult pt un ALH...

Cel mai probabil ar fi sa fie de la combustibil nears care nu a putut fi oxidat nici de catalizator (daca il mai ai). Adica motorul a scos limba de un cot. Mai e posibil ca ceva funingine ce era pe tevi sa fi fost aprinsa de temperatura mare a gazelor de evacuare.

Problema la mersul asa este ca uzura e mult mai mare. E greu de spus acum, dar eu nu as mai face chestia asta, mai ales pe distanta mai lunga. Daca injectoarele au ceva probleme de atomizare, poti topi un piston in sarcina totala si timp mai lung...

Parerea mea;Sa vedem ce zic cei ce trag intr-adevar de motoarele astea. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut pe fostu golf ALH si la un drum prin germania am mers destul de tare (190-200) si o distanta destul de mare ... si masina s-a comportat foarte bine...nu a avut cine sa-mi faca flash-uri dar cred ca nici nu avea de ce...sunt foarte bune motoarele ALH dar si eu zic ca 190 este o viteza mult prea mare pentru el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp nu ai chip, nu atingi 190km/h. Daca vorbim pe ac...190km/h cred ca sunt ~175km/h deci aproape de viteza maxima.

Cate ture aveai la viteza aia?

Eu unul sunt de 2 luni in Germania si aici merg constant la drum lung cu 3750rpm adica ~180 pe ac si nu am avut probleme. Majoritatea masinilor in Germania sunt conduse in acest fel, si nu cred ca daca masina este stoc vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Confirm si eu ce au scris colegii mai sus si la mine pe autostrada vede numai 3500-4000rpm,cu varfuri de 4500rpm(200km/h pe GPS),mentionez ca masina are box(teoretic am undeva la 120cp).Singurul lucru ce fac e sa schimb uleiul mai des,pt ca masina mea vede forje constant.In rest,totul e k.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Viteza e de pe bord, deciin mod sigur real e ceva mai putin. Nu am chip la masina (inca) si nici nu obisnuiesc sa merg mai tare de 160.

La 190, repet pe bord, motorul avea fix 4000 de ture si am mers asa cam 10-15 km in care nu a vrut deloc sa treaca de turatia asta. Cred ca atata poate saracul :) :D

Oricum nu parea sa aibe vreo problema adica sa se aprinda vreun martor sau altceva, mergea normal

@Pisicuta masina e stock cu tot cu catalizator, tobe etc. Injectoarele sunt in parametri (verificat acum o luna)

Acum daca totul va merge cum imi doresc poate cu un chip reusesc sa trec de 4000 in a 5-a :D

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, cred ca am si eu o problema, dupa ce merg pe drumuri mai lungi si la viteza mare. La mine pe AGR eu ating numai 175km/h si catodata cand bate vantul pot atinge cu greu 180km/h. Eu cu viteza asta ma duc zilnic (locuiesc in franta si pornesc la ora 5 dimineata cand aici nui nime pe autoruta).

Cateodata dupa ce ajung acasa si o opresc, o las putin dupa care iara o pornesc sa ma duc sa cumpar paine de exemplu, masina porneste mai greu adica dau de cheie se invarte de 2 ori electromotorul si doar dupa acea porneste motoru si imi scoate un nor de fum. Nu stiu din ce cauza ptr ca se intampla foarte rar si nu stiu daca ii de la motorina sau de la tobe, catalizator?

Merci de informatii

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa citesti topicul ala cu pornirea grea la cald :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur ai avut depuneri de funingine pe esapament,care datorita incingerii esapamentului s-au aprins/desprins/eliminat.

Cu ALH-ul am mers cu 200/h conform bordului,dar 196/h conform GPS-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inclin sa cred ca a fost funingine, mai ales ca merg mult in oras, uneori chiar mai subturat. Am mers si azi cu masina si se comporta absolut normal. Sper sa nu fie probleme; o sa schimb si uleiul preventiv... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit, am facut o scanare azi si nu a aparut nimic iesit din comun. Nu tu erori sau alte probleme, nimic, exact ca inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa nu schimbi uleiul.

Sunt convins ca ai un ulei bun in motor si in cazul asta nu ai niciun motiv sa-l schimbi

daca nu are km pt. schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei are Aral 5W40 cum am pus din totdeauna, dar oricum se cam apropie momentul schimbului (are cam 11000km) asa ca...

Multumesc tuturor pt sfaturi. Sper sa mai fi scapat de funingine cu ocazia asta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Mihaintz, mai tii minte cand te-am intrebat de ce tot torni tot felul de chesii in turbo. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai stiu, si cum ti-am spus si atunci Nu torn"tot felul de kestii" a fost doar o data si kestia a fost WD40. Masina merge impecabil, turbina la fel, nu am erori sau alte probleme, deci nu cred sa fi fost altceva decat depuneri de pe traseul de evacuare.

Iti multumesc pentru grija oricum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca tot discutati aici despre tobe si evacuare la tdi, ca sa nu mai deschid un topic nou, va intreb si eu aici, daca a schimbat cineva astea la masina si eventual daca au vreo influenta pentru bunul mers al motorului. Suspectez ca masina mea are o problema la evacuare, poate o prindere din aia deplasata din cauza drumurilor de la noi, pentru ca se aude un zgomot destul de puternic undeva in partea de spate a masinii, parca pe sub ea, zgomot suparator pentru pasagerii din spate, in special cand turatia ajunge undeva spre 2000.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 e inflamabil...e foarte posibil se se fi aprins la temp ridicata din turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!