Jump to content

Probleme schimbare ulei cutie viteze


santu
 Share

Postare recomandată

Cu motorul oprit(rece) intra ok,

am observat ieri seara la 10 grade C, nu mai agata la a2a(chiar si la un schimb mai rapid),  puteam sa ii dau din a3a mai turata in a2a si nu agata, iar pe caldura imi agata..

Deci imi face figuri cand : Bag in a2a rapid si cand cobor din a3a(cand e mai turata) in a2a, in rest merge f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să fie de la sincron cum ţi-a zis şi colegul pe celălalt topic. De la timonerie nu prea cred că ar fi intrat greu şi cu motorul oprit. Încearcă să nu te mai grăbeşti când îi dai a 2-a şi din a 3-a în a 2-a dă-i cu dublu ambreiaj dacă este timp. Poţi încerca şi un schimb de ulei, dar dacă este să fie sincronul nu rezolvi mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: la liniute nu merge cu dublu ambreiaj, e o chestie de principiu  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles colegu, multumesc pentru detalii/sfat. :001:


nu sunt fan inrait al liniutzelor, am facut si eu 2 3 atat, sunt destul de grijuliu cu masinica :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa ca şi conduită generală pentru protecţia cutiei: lasă schimbătorul să zăbovească puţin la punctul mort şi după aia treci în treapta următoare. Pe mine aşa m-a învăţat instructorul la şcoala de şoferi şi nu cred că a greşit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era invatat cu cu dacie cu sincroane proaste?

la o cutie buna merge si intr-o fractiune de sec. Am zis cutie buna, si la nevoie, nu ca ar fi recomandat sa faci asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul acela este, maine ii dau o reglare, sa vedem ce rezolv..

Modificat de MIKE ROSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la cutie, intra greu in treptele 1,2 si 5.  Ca simtom se simte ca agata ceva si la a2a parca intra din 2 trepte si trag un pic de ea. Problema este demult. Sa fie uleiul? Pe care nu l-am schimbat de vreo 100 000km.. Multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu rezolvi mare lucru cu schimbatul uleiului.Se poate simti o mica inbunatatire dar nu ceva spectaculos.

In primul rand verifica ambreiajul,fa-i o aerisire,verifica timoneria sa nu ai jocuri,si suporti de la motor.

Dar de regula agata a2a datorita timoneriei si sincer dar este sa o schimbi pe toata costa ceva banuti si va trebui sa schimbi si suportii de la cutie ca daca sunt uzati toate vibratile motorului le va absorbi timoneria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare. Ca sa verific nivelul uleiului in cutia de viteze trebuie sa dau jos scutul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La cutia cod ERT nu exista busonul de nivel. M-am uitat destul atent. Deci cum ar trebui sa procedez cand fac schimbul de ulei, cum stiu cat ulei sa pun? Am citit pe un site la americani ca unele cutii de la vw pana in anul 2001 nu au busoane de nivel si scria ca trebuie introdus ulei pe la sonda marsarier exact cantitatea care s-a scos. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca are si de umplere si de golire.da roata de pe partea soferului si semiaripa si o sa-l vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am luat 1litru de ulei și când l- am băgat sa observ pe urma ca îmi curgea tot jos..

Care ar fi problema de îmi curge ulei din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat macar sa vezi pe unde e ud? Ca numai ghicim si incepem de la cutie sparta si ajungem la simeringuri si busoane. Inainte vezi pe unde curge si apoi indica-ne zona si asa putem sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.zilele astea am sa o ridic și ma uit pe unde curge.iti spun ca am băgat litrul de ulei și curgea jos tot asa cum îl băgăm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e clar ca dadea pe langa pe la busonul de umplere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.01.2018 at 17:56, Aerofan a scris:

Te-ai uitat macar sa vezi pe unde e ud? Ca numai ghicim si incepem de la cutie sparta si ajungem la simeringuri si busoane. Inainte vezi pe unde curge si apoi indica-ne zona si asa putem sa te ajutam.

Salut.am ridicat azi mașina sa vad prb.am desfăcut bușonul de golire și surpriza,dacă au mai fost 50 ml de ulei,dar chestia e ca odată cu bușonul dat jos a mai căzut din cutie o bucățică de fier de mărimea unei monede de 1ban și putina pălitură.am pus ulei i-am făcut proba și nu a mai sărit din treaba a5-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua ne poate spune cineva un ulei bun eventual marca ,cod pentru cutia de golf4 1,9 tdi ALH 2003 care sa nu fie probleme. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
On 9/19/2013 at 11:20 PM, MIKE ROSS said:

http://www.youtube.com/watch?v=sheTKD03hmo  ce parere aveti de acest reglaj??

Am incercat si eu reglajul de două ori si tot nu vrea sa intre in 1, 3, 5.

Am schimbat ambreiaj complet la un AXR și nu vrea sa mai ia treptele alea, deloc... a mai pățit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!