Jump to content

Infiltratii apa (Touareg 7L)


Marian w- audi
 Share

Postare recomandată

Marian w- audi

am demontat pragul , am ridicat mocheta si am pus furtunul cu apa pe la stergatoare dupa care am vazut un fir" de apa ce venea de sus de undeva . Am demontat plasticul de la stergatoare in speranta ca voi gasi vreo scurgere infundata cu frunze dar nu am gasit deocamdata nimic de genul asta ; maine demontez in continuare , ma streseaza rau chestia asta e tare deranjanta , s a imbibat tot buretele gros de 5 cm , e groaznic :(

a mai patit cineva acest lucru ? STITI PE UNDE ANUME AR PUTEA SA INTRE ? ? ? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La Passat mi s-a intamplat asa acum cativa ani...

Eram terminat ca nu reuseam sa identific problema si evident niciun "meserias" de reprezentanta nu era in stare de mai mult decat un ridicat din umeri.

Am demontat atunci tot ce era intre motor si scaunele din fata... Intr-un final am descoperit ca firul ala de apa de care aminteai mai sus venea pe cablul de acceleratie; chiar daca acesta era protejat la intrarea in motor de o garnitura in stare foarte buna.

Procesul se declansa numai dupa ploi torentiale. Mai tarziu am aflat de ce...

Povestea este ca la Passat sub plasticul ala de sub stergatoare era o cutie de tabla cu un capac; in cutie stateau bateria, motoarele de stergatoare si multe alte cabluri si conducte - in cazul meu toate pluteau in apa ca in acvariu, pentru ca cele 2 scurgeri din fundul cutiei (aveau un plastic gen palnie care directiona apa sub masina) erau blocate de frunze si un namol scarbos.

Cand ploua tare nivelul apei crestea si din cauza presiunii garnitura de pe cablu de acceleratie ceda exact cat sa dea un jet fin...

Prima data am curatat cu grija, am montat totul la loc dupa ce am spalat mochete, etc.

In masina mirosea a mort, iar pielea facea floricele de mucegai in weekend.

Totul a durat... fix pana la urmatoarea ploaie mai serioasa.

Dupa asta, am aruncat palniile pline cu mizerie, am creat niste crestaturi din scurgeri si am indoit putin tabla in jos.

+ curatatul total interior.

Si atat.

La Touareg nu mi s-a intamplat (inca!) desi intr-o zi l-am invatat sa inoate... Am spalat si motorul...

Daca as avea o astfel de problema, as incerca mai intai sa capitonez zona de sub bord cu ceva servetele ca sa stiu de unde curge apa.

Pe urma, in speranta ca e o zona accesibila pe partea cealalta, as inventa o solutie ad-hoc.

Daca ai inca garantie, cere o "consultatie" la service. Sau mai bine zis LA UN SERVICE ADEVARAT, INTR-UN LOC CIVILIZAT, UNDE LUCREAZA MECANICI SI NU PLAPUMARI!!!

:biggrin:

revin, cand ma calmez - ca acum as scrie numai @#$%^&|*I&^%, cu niste comedii de groaza din service-uri autohtone - la capitolul revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w- audi
Salut!

La Passat mi s-a intamplat asa acum cativa ani...

Eram terminat ca nu reuseam sa identific problema si evident niciun "meserias" de reprezentanta nu era in stare de mai mult decat un ridicat din umeri.

Am demontat atunci tot ce era intre motor si scaunele din fata... Intr-un final am descoperit ca firul ala de apa de care aminteai mai sus venea pe cablul de acceleratie; chiar daca acesta era protejat la intrarea in motor de o garnitura in stare foarte buna.

Procesul se declansa numai dupa ploi torentiale. Mai tarziu am aflat de ce...

Povestea este ca la Passat sub plasticul ala de sub stergatoare era o cutie de tabla cu un capac; in cutie stateau bateria, motoarele de stergatoare si multe alte cabluri si conducte - in cazul meu toate pluteau in apa ca in acvariu, pentru ca cele 2 scurgeri din fundul cutiei (aveau un plastic gen palnie care directiona apa sub masina) erau blocate de frunze si un namol scarbos.

Cand ploua tare nivelul apei crestea si din cauza presiunii garnitura de pe cablu de acceleratie ceda exact cat sa dea un jet fin...

Prima data am curatat cu grija, am montat totul la loc dupa ce am spalat mochete, etc.

In masina mirosea a mort, iar pielea facea floricele de mucegai in weekend.

Totul a durat... fix pana la urmatoarea ploaie mai serioasa.

Dupa asta, am aruncat palniile pline cu mizerie, am creat niste crestaturi din scurgeri si am indoit putin tabla in jos.

+ curatatul total interior.

Si atat.

La Touareg nu mi s-a intamplat (inca!) desi intr-o zi l-am invatat sa inoate... Am spalat si motorul...

Daca as avea o astfel de problema, as incerca mai intai sa capitonez zona de sub bord cu ceva servetele ca sa stiu de unde curge apa.

Pe urma, in speranta ca e o zona accesibila pe partea cealalta, as inventa o solutie ad-hoc.

Daca ai inca garantie, cere o "consultatie" la service. Sau mai bine zis LA UN SERVICE ADEVARAT, INTR-UN LOC CIVILIZAT, UNDE LUCREAZA MECANICI SI NU PLAPUMARI!!!

:D

revin, cand ma calmez - ca acum as scrie numai @#$%^&|*I&^%, cu niste comedii de groaza din service-uri autohtone - la capitolul revizie.

Multumesc frumos de sfat , sunt la demontat acum si credema nu sunt putine , am facut si fotografii poate intra in GARANTIE DE FABRICA ca masina nu mai este in garantie dar pana atunci treb sa rezolv cumva . REVIN CU POZE SI AMANUNTE ! merg sa demontez in continuare .........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w- audi
Multumesc frumos de sfat , sunt la demontat acum si credema nu sunt putine , am facut si fotografii poate intra in GARANTIE DE FABRICA ca masina nu mai este in garantie dar pana atunci treb sa rezolv cumva . REVIN CU POZE SI AMANUNTE ! merg sa demontez in continuare .........

post-4360-1241197767_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adriandobrin25

arata urat rau...ce i-ai mai facut pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Marian w- audi
arata urat rau...ce i-ai mai facut pana la urma?

am dat cu adezivul lor de fabrica si gata , pana la urma toate masinile sunt la fel de bune si la fel de prost facute ! ...daca si in astea intra apa atunci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
giculastaricu

Salut,

Si eu am aceeasi problema la T-reg V6.

Am gasit mocheta uda desi nu a plouat, nu am spalat masina.

Nu ma pricep sa desfac praguri, etc dar ma ingrijoreaza fenomenu'. N-am nici cea mai mica idee de unde ar putea sa fie apa aia.

Nu vad decat doua explicatii: 1. instalatia de ac (desi cred ca sunt slabe sanse) si 2. lichidul de parbriz

Stie cineva ceva despre chestia asta? I s-a mai intamplat cuiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mocheta uda in dreapta fata este de la AC, daca este in alta parte trebuie verificat. Am avut o problema similara s-a rezolvat la service cu aprox. 2200 lei. Baietii de la service au zis ca se intampla destul de des, deci nu ar strica o verificare a instalatiei AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Problema este de mai bine de 1 luna, dupa ceva ploi cu vant puternic: dupa acele ploi, in mers, la demaraje si franare, tot auzeam ceva clipocit ba in fata ba in spate pe la capul meu (in prima faza am crezut ca imi umbla mie prin cap ceva) insa dupa ceva vreme am intrebat si sotia si copilul si auzeau si ei apa sussurand si clipocind la frane sau demaraje bruste. Conchid ca este apa intrata intre plafon si capitonajul de plastic interior. Cine stie daca si cum se poate evacua apa aia fara a demonta plafonul (cateva incercari am facut si eu: urcat cu fara pe rampe cu unghi mare insa nimic sa iasa de acolo pe la scurgerile de la haion).

Multumesc de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la tuareg dar stiu ca exista 4 scurgeri in colturile trapei, si au iesiri undeva la balamalele usilor din fata respectic undeva in spate parca la pasajul rotilor. Verifica sa nu fie infundate scurgerile. Se prezinta ca un furtun strivit in 4 daca ma pot exprima asa. Cauta si in alte arii gen Golf 4, 3 de aceasta problema. Ce ma mire este faptul ca nu ti-a udat inca tapiteria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici un tutorial despre problema: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2993188-Water-in-Front-Footwell-(Cleaning-Air-Intake-Plenum-and-Sunroof-Drains), am avut si eu aceeasi chestie la Phaeton, erau infundate scurgerile din fata, aceleasi ca si la Touareg, fiind la fel pozitionate. Incepi cu curatarea celor din fata, de obicei acelea se infunda, cum am crapat putin furtunele a si inceput sa curga apa prin ele, la mine se lipisera aripioarele intre ele, el fiind crestat in 4, arata ca 4 petale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu nu am trapa iar ce spun astia la Phaeton e cumca altceva. La mine se plimba apa din fata in spate fara sa mai iasa, nu este cumva jos in stalpi. Caut sa vad scurgerile astea maine, va tin la curent.

Modificat de vtoderoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

link-ul mai sus postat de mine este pentru Touareg, nu pentru Phaeton, citeste si vei vedea. Daca nu ai trapa nu prea inteleg cum ar putea sa ajunga apa in plafon, nici nu are avea unde sa "balteasca", ti-ar picura inauntru. Poate mai degraba apa e in praguri sau in usi, in plafon daca nu ai trapa nu are cum sa se adune din experienta mea, poate ma insel eu...Capitonajul ala vine direct pe plafonul de tabla, nu este nimic intre ele, daca ai avea apa acolo ti s-ar imbiba cartonul care tine materialul textil si implicit ar curge in masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carmina: inteleg ca dezbat problema celor cu prob.la trapa-eu NU am trapa;

@mik15: asta ma mira si pe mine, apa sigur e sus, la nivelul capului, a intrat cumva prin spate pe la haion, sunt niste fante care permit infiltrarea in plafon; nici o urma pe cartonul interior al plafonului.

Modificat de vtoderoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La balmalele hayonului sub capitonaj exista stanga-dreapta doua capace de plastic (deci intre capitonaj si tabla plafon ) cu bumbi cu cap T parca 7-8 la nr pe acolo apar probleme de infiltrare si apa ajunge peste tot pana la parbriz (franari -decelerari etc) ele au fost gandite sa le demontezi ptr a inlocuii amortizoare ce tin hayonul sau prb care apar la firele ce duc in hayon si se intrerup datorita deschideri deschideri hayonului ,seremediaza prin a se desface si pune din nou o pelicula de silicon pe margine si se monteza la loc.


Daca nu o rezolvi da mi un tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi cand ai timp sa vin sa-mi arati care sunt sa le sigilez si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 11/24/2013 at 8:03 PM, vtoderoiu said:

Dar eu nu am trapa iar ce spun astia la Phaeton e cumca altceva. La mine se plimba apa din fata in spate fara sa mai iasa, nu este cumva jos in stalpi. Caut sa vad scurgerile astea maine, va tin la curent.

In praguri te-ai uitat ? Adica sa scoti dopurile din praguri ? Aceeasi senzatie de apa care se plimba (baldabac) aveam si eu si problema era apa din praguri. Nici eu nu am trapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am avut o problemă asemănătoare la un Touareg R5 din 2004. Când o spălam sau ploua, dacă dădeam drumul la ventilator, îmi curgea apă mai mult în partea dreaptă la pasager, dar și la șofer. După lungi căutări am descoperit că mașina, sub protecțiile (aripile sau cum se numesc) de deasupra roților din față, are câte o scurgere (dați acea protecție la o parte, și găsiți un tub mic de cauciuc care poate fi scos cu ușurință) care în timp se înfundă cu mizerie, frunze și nu mai permite scurgerea apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Pentru colegii care au probleme cu infiltratiile>

Am trapa, am scurgerile curate pe fata, am curatat de frunze si sub cutia de sigurante de sub pompa de frana si cu toate astea tot am infiltratii, zona parasolar, intre plafon si geam sofer -pana la consola de comenzi pentru trapa si iluminat, unde picura apa. Se manifesta mai ales in mers, pe loc nu am observat niciodata. Sa verific plasticele de la inchiderea haionului? Sa intre pe acolo, sa se adune si apoi la franare sa vina toata apa in fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

REZOLVARE

Later edit> exista probleme cu etanseitatea ansamblului trapei cu plafonul..pus silicon, totul uscat.

La podul pedalier pe langa scurgerea trapei, stanga, la sofer mai curgea din colectorul de apa. Pus silicon si acum totul uscat si la picioarele soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siliconul trebuie sa fie pe baza de bitum ca sa tina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!