Jump to content

Demontare contact pornire


Remus G
 Share

Postare recomandată

Scuze de threadul nou deschis dar chiar nu l-am vazut.

 

@GABIVVX cu sa o pornesc cu o surubelnita?

 

Contactul a ramas blocat pe "contact". Cheia aluneca usor fara a mai avea acele trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    11

  • lupul_alfa

    8

  • cosminbrejea

    7

  • Tagdrian

    6

Salut,și eu am pățit ruperea limbi din partea mecanica, acele 2 șuruburi gen nituite le-am făcut șanț cu acea scula ca o șurubelniță cu acumulator care are panza mică gen de flex /diverse accesorii(cât o moneda de 50 bani),acum caut partea mecanica,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat ,am cumpărat 80 lei a costat tot contactul + un mâner ușă.... înlocuit cu butucul  meu....și gata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Am o problema cu contactul, se duce cheia pana in capat (fara sa mai tina contra) si se opreste acolo, nu mai face conntact sa mai porneasca motorul. As vrea sa stiu pentru inceput ce s-a stricat/rupt la el si ce trebuie inlocuit exact.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa și vezi dacă partea mecanica s-a stricat. Partea electrica o poți scoate de pe cea mecanica și acționa cu șurubelnița, pt a o verifica, dacă lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 02.12.2014 at 13:23, sandor gherghely a scris:

salut prieteni; am un golf4 fab 2001 diesel alh de putin timp si va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi tehnice;am o singura cheie de contact simpla asa am cumparat masina daca cumpar un alt contact cu 3 chei o sa mearga fara probleme de pornire ,inchidere centralizata ?

Ai găsit răspunsul că și eu am aceiași problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna ziua..sper ca postez bine..am si eu o dilema!poate cineva sa imi explice exact firele de la contact?cam in mare stiu dar cel subtire gri nu.daca poate cineva sa dea o explicatie pt fiecare fir as aprecia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 07.09.2024 at 16:39, Cosmaionut a scris:

Buna ziua..sper ca postez bine..am si eu o dilema!poate cineva sa imi explice exact firele de la contact?cam in mare stiu dar cel subtire gri nu.daca poate cineva sa dea o explicatie pt fiecare fir as aprecia...

poate te ajuta pt gri

20241010_162612.jpg

20241010_162631.jpg

20241010_162951.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Publicat (modificat)

Am avut si eu probleme cu contactul de pornire la Golf 4 , in cazul meu era defecta partea cu butucul unde bagi cheia , prima data se invartea cheia in gol , dupa care si-a revenit si 1 an nu a mai facut probleme decat sporadic ,in ultimul timp trebuia sa ridic in sus de plasticul cheii sa pot pot porni ,altfel nu se invartea ,dar i-am dat masina cuiva si a fortat mult butucul cu cheia usii (este diferita ca am schimbat butucul) si a dat peste cap de multe ori butucul si asa nu mai prindea deloc sa deblochez volanul .

 

 Teoretic cand nu se poate misca volanul deloc, nu este alta varainta decat sa se forteze masca de plastic de sub volan, pana se rup cele doua prinderi din spatele volanului ,partea de sus se scoate usor doar cu surubelnita ,eu ca sa scot contactul cu tot cu blacatorul voanului nu a trebuit sa scot prea multe , am scos doar un suport de plastic care venea peste colana de directie si are doua prinderi de plastic pe interior ,pe care le-am apropiat cu o tubulara mica ,gen 5 sau 6 , dupa ce se scoate plasticul este acces lejer la suruburile cu cap rotund ale contactului ,de aici cu dalta si ciocanul se rezolva cu scoaterea suruburilor .

 

Daca se misca volanul ,tot nu trebuia scos ,pentru ca aveam acces la suruburile carcasei din spatele volanului ,in mementul in care roteam maxim stanga sau dreapta .

Momentan nu am luat butuc nou ,pentru ca toata treaba cu pornitul o face partea cu blocatorul de volan ,butucul in care intra cheia doar invarte , l-am pus loc tot pe cel vechi ca nu aveam acces altfel la locasul din blocator care se invarte ,chiar daca se misca butucul si poate iesi din locas im fac treaba cu masina .

Poate la unele modele trebuie scos voanul neaparat , dar la un Golf 4 din 2001 nu era necesar.

 

 Acum un butuc de pornire aftermarket costa in jur de 150 lei cu 2 chei ,mai sunt alternative pe Aliexpress cu aproxiamtiv 80-90 lei cu tot cu transport ,probabil astea aftermarket de la noi, tot din China sunt aduse si vandute sub diferite nume de ambaltori.

 

 Mai era varainta sa apelez la meseriasi ,dar nu merita in cazul meu ,cu bani care ii dadeam lor, cumparam cel putin 3 butucuri noi .

 

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!