Jump to content

507.00 in loc de 505.01?


Stefan_B
 Share

Postare recomandată

Hmm, pt. masina din semnatura, fara specificatie LongLife Service si fara DPF, sa inteleg ca am gresit optand pt. Mobil1 ESP Formula 5w30 norma 507.oo?  :tuktuk:

PS: Schimbul il fac la 10.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut. Se apropie sa fac schimbul de ulei la Touran 1.9 TDI, 105cp, motor BXE si as trece la  Longlife III. Pana acum am folosit Edge, dar vad la specificatii e o diferenta la performante dintre:

 

Ulei motor 5W30 
CASTROL Edge 
Capacitate : 4 Litri
Aprobari: VW 504.00 / 507.00, MB 229.51, BMW LL04 
Performante: ACEA A3/B3/B4
 
Ulei motor 5W30 
CASTROL Edge Professional Longlife III
Capacitate : 4 Litri
Aprobari: Porsche C30 VW 504 00/ 507 00 
Performante: ACEA C3
 
Pot folosi CASTROL Edge Professional Longlife III pentru urmatorul schimb de ulei?
                                                                                                                                            Cu respect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e cam acelasi lucru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incerci si un 5w-40 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva, exact care e diferenta la cele postate la  #53?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3/B3 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline engines and car & light van diesel engines and/or for extended drain intervals where specified by the engine manufacturer, and/or for year-round use of low viscosity oils, and/or for severe operating conditions as defined by the engine manufacturer.

 

A3/B4 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline and direct injection diesel engines, but also suitable for applications described under A3/B3.

C3 Stable, stay-in-grade oil intended for use as catalyst compatible oil in vehicles with DPF and TWC in high performance car and light van diesel and gasoline engines, with a minimum HTHS viscosity of 3.5mPa.s. These oils will increase the DPF and TWC life. Warning: these oils are unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut ,

Pentru Audi B7 , 1.9 BRB , în cartea mașini sunt ambele specificații și 505.01 și 507.00 e adevărat 50700 se recomanda la dpf.

Pe capacul motorului meu am specificația cu IMPORTANT : "long lift oil".Acum în prima faza o sa ascult de produactorul mașini și am luat 5w30 original long life. Cum o sa se comporte o sa revin cu feedback. Nu știu ce s a întâmplat In trecut dar la 4000 km de la schimbul făcut de vechiul proprietar sa aprins martorul cu ulei pe minim (în realitate era sub mediu pe joja )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

În speranța că mai urmărește vreun priceput acest topic, vin și eu cu o nedumerire.

Am achiziționat în august un Golf V 1.9 TDI BXE 105 CP, 186.000 KM. În facturile păstrate de fostul proprietar referitor la schimbul de ulei, am observat că s-a folosit doar 5W40. Lipsește doar factura pentru ultimul schimb, dar am eticheta lipită pe motor conform căreia s-ar fi folosit Castrol 5W30 (ocazie cu care au fost schimbate și filtrele de aer, ulei, combustibil).

În urmă cu câteva zile, când am început să-l folosesc, am văzut pe jojă că trebuie completat (am citit aici și pe alte forumuri sfaturi cum că la motorizarea BXE nivelul trebuie să stea în zona A, la mine era pe la jumătatea zonei B). Am achiziționat 1l de Castrol Edge Titanium FST LL (504 00, 507 00) și am completat cu aproximativ 150 ml... după care am descoperit acest topic și implicit normele. Se pare că pentru motoarele PD (cum am înțeles că ar fi și BXE-ul) se recomandă 505 01, în timp ce 507 00 ar fi indicat doar pentru motorizări dotate cu DPF. Inclusiv în manualul Skoda am găsit că pentru BXE se recomandă doar ulei 505 01... :wacko:

De la cel mai recent schimb s-a circulat 2000 KM, următoarea revizie ar fi la împlinirea anului, adică undeva pe la jumătatea lunii aprilie. E în regulă dacă îl las așa și completez, dacă va fi cazul, cu acest ulei, sau ar trebui să-l înlocuiesc cu un unul care respectă norma 505 01?

Mă stresează tare chestia asta, iar cum tot ce știu despre subiect e ceea ce am aflat în ultimele două săptămâni din forumuri și manuale, părerea cuiva mai bine documentat mi-ar prinde nemaipomenit de bine! Mulțumesc mult!

ulei.jpg

folosit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa il lasi pana la urmatoarea revizie dar pe viitor foloseste 5w-40 505.01 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok stai linistit. 5w30 este un ulei mai subtire fata de 5w40 la cald (insa si la rece, daca ne luam dupa vascozitatile la 40 grade).

 

Pe perioada rece, este ok chiar si 5w30, insa cand o sa vina caldurile cu 30 grade + ar fi indicat sa mergi cu un ulei mai vascos sa asigure o protectie mai buna in zona tachet/ax came. Poti sa schimb uleiul inainte de mega caldurile din iulie, pana atunci mergi lejer cu el.  Drum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi era teamă că nefiind 505 01 motorul ar putea avea de suferit, dar m-ați mai liniștit.

Vă mulțumesc pentru răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi tot pe 5w40 la urmatorul schimb si nu astepta pana la 10-15 mii, schimba-l pe 7 mii ca mersul in oras uzeaza mai mult motorul si uleiul se descompune mai rapid.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!