Jump to content

Unghi de fuga distrus...


ady.red
 Share

Postare recomandată

suspensia e standard, nu a reglat presiunea si i-am si zis ca parca sunt cam moi

masina merge impecabil, dar am zis sa fac o geometrie asa sa-mi iasa din cap, ca mi-a zis unul la vulcanizare ca cica ar toci aiurea gumele, in rest nu are nici o treaba sa traga sau sa mearga serpuit

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria trebuie masurata cu rezervorul plin ( sau greutati puse pe bancheta spate sa compenseze lipsa de combustibil) + lichid de parbriz + presiune roti corecta daca vrei sa compari corect cu datele oferite de producator. Poate parea ciudat dar la fosta masina am vazut ce diferenta facea partea cu rezervorul.

7 grade 34' + - 30' mi se pare ca sunt specificatiile pentru suspensia 2UA, pentru fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul e jumate, in fine...omul a zis ca nu e reglabil si asta vroiam sa stiu. Dar daca sunt prea mari sau prea mici spune-mi te rog, multumesc mult

m-am uitat acum pe optiuni si intradevar 2UA am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unghiul de fuga intotdeaua e dereglat, de la frane combinate cu gropi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, un adevar care ne doare :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il ai dereglat 48' pe standa si 43' pe dreapta. Mie unul mi se pare mult. Tu stii mai bine cat/daca esti dispus sa cheltui pentru a le face ca in fabrica. Unghiul de fuga te ajuta la revenirea volanului in pozitia de 0 dupa luarea virajului si putin la unghiul de cadere ( la tine e bine cum e ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi ca nu statea volanul drept, era fugit putin spre dreapta si in urma reglajelor a iesit altceva

IMG_20180521_171859239_LL.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi? Ca trebuie sa repozitionezi volanul cu un dinte mai spre stanga, din moment ce valorile au iesit bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, acum volanul e drept, dar nu citi doar ultimul post, citeste de unde am inceput discutia cu baietii priceputi de acolo, vai de mama lor....chiar nu stiu de unde scosesera valorile alea prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand aveam golful 5, am fost in 5 locuri sa fac geometria, iar 3 m-au refuzat ca am pretentii sa-mi faca reglaje pe spate la o masina care nu e 4x4. Ca ei nu se baga, ca bla bla bla.

Cei mai buni de departe au fost astia:

https://www.google.com/maps/place/Autovariant/@44.4670406,26.0629895,3a,75y,90t/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x40b203967f0d692b:0x5a6b46a0765c4690!2zQnVjdXJlyJl0aWkgTm9pLCBCdWN1cmXImXRpLCBSb23Dom5pYQ!3b1!8m2!3d44.4936194!4d26.031081!3m4!1s0x40b20224995e6745:0xb7223cc06d04a1a7!8m2!3d44.4670408!4d26.0629895

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,
Am nevoie de o părere, am un golf 5 iar când merg pe DN la drum lung drept mașina o ia stânga dreapta usor oscilează pe sosea adică ia o ia în dreapta usor fără sa mișc de volan iar dacă o las fără sa mișc de volan ușor ma duce în șanț iar dacă mișc puțin de volan în stânga sa nu o mai ia în dreapta după o ia în stânga și după drebuie sa iau ușor dreapta și tot asa. Am schimbat bascule-le pe fata bucșe pe spate recondiționat caseta geometria cred ca de cel puțin 10 ori am pus-o și pe stand de itp nu are joc nu bate nu știu ce are și nici unde o duc nu știu mașina am cumpărat-o asa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciolanele de pe spate nu au joc?

Geometria ai reglat-o si pe puntea spate ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au joc, 

Am făcut-o și pe spate la autosoft Fundeni 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am mai făcut la cineva geometria și chestia cu oscilarea s-a mai diminuat dar tot persista

Dar mai am o problema de când am schimbat bascule-le volanul se învârte mai greu la geometrie mi-a zis ca am cu un grad parca dereglata căderea pe dreapta și ca nu se poate regla

Am schimbat bascule-le pentru ca bucsa mica de pe dreapta mișca bascula ușor atunci volanul se mișca ușor dar după a început sa se miște greu dar nu mereu cand dau cu spatele se mai înmoaie și când iau câteodată stânga și foarte puțin spre dreapta. După când am făcut ultima oara geometria am pus-o și pe un stand de ITP și ca bucsa de pe dreapta aia mica din nou e obosita adică cea noua. Am observat ca la unele gropi bate și pe fata și pe spate pe dreapta dar nu mereu. La stand de ITP mia zis ca nu are nici un joc. 

Volanul se învârte greu cumva de la amortizor ul drept sau flansa sau sa fie oala deplasata (din câte știu mașina a avut un accident dar nu știu unde și cum tot ce știu e ca geamul fata dreapta e schimbat deci în zona aia)! 

Modificat de gabriel20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, vin si eu o alta problema, legata tot de geometrie si anume, masina trage dreapta dupa ce am facut geometria de mai multe ori, la service-uri diferite. Am anvelope noi, pe sub masina nu s-a schimbat nimic, nu am luat gropi mari incat sa se fi strambat ceva si cu toate astea masina inclina spre dreapta ceea ce este destul de obositor si frustrant la drum lung sa ajustez mereu directia.

- s-au inversat rotile intre ele, s-a facut presiune in anvelope cu manometru etalonat, s-a pus si boloboc pe volan cand s-a facut geometria (geometria s-a facut de fiecare data pe ambele punti).

- explicatiile ca: " trage dreapta de la drum ca asa are inclinatia sa se scurga apa" cade.

-  s-a verificat articulatia masinii (chiar daca nu bate nimic) si nicio bucsa nu necesita schimbata, toate sunt bune, amortizoarele la fel.

S-a mai lovit cineva de problema asta? 

 

Modificat de Fydo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar intreb:de ce cade explicatia cu inclinarea drumului? Pentru ca e oarecum firesc sa vireze catre dreapta cu volanul lasat liber unde drumul e inclinat(nu toate sunt) insa depinde si cat de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, la golf 5, unghiurile se pot regla si la rotile din spate? Intreb pt ca pe spate mi se tocesc ambele anvelope mai tare in interior. Ms.

Modificat de dzsani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutate, am un jetta din 2015 , motor de 2 l, cand am schimbat cauciucurile de iarna am observat ca is uzate pe interior , am fost la un meserias sa im regleze  unghiul de fuga si din prima mi-a zis ca trebuie schimbate flansele si rulmentii de presiune de la amortizoare ca altfel nu poate sa imi faca unghiul de fuga ,oferindu-se sa la schimbe el. Intrebare trebuie neaparat schimbate sau se poate face si asa unghiul de fuga,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are nevoie de bani :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, ddetin si eu un vw jetta 1,9 tdi si am urmatoarea problema: am sesizat de curand ca pe roata stanga fata imi roade cauciucul pe interior,am fost la bracaj in doua locuri iar cei de aici au spus ca nu pot sa faca bracajul pana nu schimb amortizorul ,flansa ,fuzeta , a mai intampinat cineva aceasta problema , ma puteti ajuta cu un sfat ?

Modificat de cip 01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!