Jump to content

motor supra turat la 120Km


zeuss
 Share

Postare recomandată

valentino_srk

passat 1.6 102 cai cod alz.a5 la 3000 am 100km/h.la 4000 am aprox 130km/h.ma refer la ce arata bordu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_WPF

    11

  • xxnelu

    6

  • xxscorp

    5

  • Aerofan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca foarte mult conteaza etajarea cutiei,intrucat eu la masina mea,golf 6,motor de 1.4 80 cp la 120/h am ~3000 rpm,iar la160/h am ~4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk

perfect adevarat.dar mi se parea mult mai lejer pentru motor turatiile pe care le ai tu la ce viteze ai spus.poate ca asha trebuie si nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca foarte mult conteaza etajarea cutiei,intrucat eu la masina mea,golf 6,motor de 1.4 80 cp la 120/h am ~3000 rpm,iar la160/h am ~4000 rpm

ciudat :sick:

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am un bus t4 ce are codul cutiei CCY si incaltata cu 205/65/15 am 80km la 2600 turatii. E normal la un motor diesel cu 5 pistoane din 91 si 2,4D? cum si unde pot afla daca cutia pe care o am e de tractiune sau fuga?Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, intreband in aria TDI; aici se discuta despre benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,pina acum schimbam vitezele la 2700 turatii si am vazut ca luind picioru de pe ambreiaj smuncea un pic,e adevarat ca poate il ridicam mai repede decit din treapta 1 spre 2...dar cind am inceput sa schimb la peste 3000 nu mai are acea smuncitura,si se comporta normal....intrebarea mea este;este normal sa se schimbe treptele de viteza la peste 3000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor.....am urmarit cu interes discutia voastra.......pt ca si eu am un polo 6n2 cu motor de 1.4 16v cod aua si in treapta a 5 a la 3000rpm am doar 90kmph si mie mi se pare ca e turat putin dar dupa cum am vazut in discutia voastra ca la 1.6 in treapta a5a la 3000rpm aveti doar 100km dac nu ma insel....eu ce sa va spun cand comperati motoarele si turatiile comparati si codul cutiei ...pt ca toate motoarele au cel putin 2 tipuri de cutie ...una cu rapoarte lungi ...adica va atinge o viteza mai mare dar intro distanta mai mare ...sa zic asa .....iar cealalta cu rapoarte scurte ....de obicei folosite la vtm care au demaraj mai bun......sta destul de turata ........sper ca am fost destul de explicit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit undeva ca pe G4 1.4 si 1.6 s-au pus aceleasi cv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca unt aceleasi cutii de viteza ce va pot spune e ca sigur sunt 2 feluti de cutii de viteza una care se tureaza mai mult si alta care se tureaza mai putin...am mai spus asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor.....am urmarit cu interes discutia voastra.......pt ca si eu am un polo 6n2 cu motor de 1.4 16v cod aua si in treapta a 5 a la 3000rpm am doar 90kmph si mie mi se pare ca e turat putin dar dupa cum am vazut in discutia voastra ca la 1.6 in treapta a5a la 3000rpm aveti doar 100km dac nu ma insel....eu ce sa va spun cand comperati motoarele si turatiile comparati si codul cutiei ...pt ca toate motoarele au cel putin 2 tipuri de cutie ...una cu rapoarte lungi ...adica va atinge o viteza mai mare dar intro distanta mai mare ...sa zic asa .....iar cealalta cu rapoarte scurte ....de obicei folosite la vtm care au demaraj mai bun......sta destul de turata ........sper ca am fost destul de explicit

Si eu am AUA pe Fabia. La 3000 ture in viteza 5 indicatorul arata 110. Conform celor spuse aici pe forum la mine la 3000 ture de fapt viteza reala este de 100 km/h probat cu GPS-ul.

La Output Test in Vag-COM, turometrul trebuie sa fie la 3000 si vitezometrul la 100 km/h. Acolo la fel am 3000 ture fix, si aproape 110 km/h. Deci la mine este un pic supra-calibrat vitezometrul, ca de obicei la fiecare.

Trebuie vazut acel test, si apoi sa vedeti unde se opresc acele. Eu inca nu m-am decis sa desfac panelul de instrumente si sa reglez indicatorul de viteza.

Trebuie observat cu grija aceste turatii in mers, ca nu cumva sa fie semn de alunecare ambreiaj ce necesita interventie.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e ....dumneavoastra comparati doar motorul dar codul cutie nu lati comparat.....trebuie tinut cont si de codul cutiei de viteza cum am mai spus pentru acest motor ...(ca si pentru multe altele) sunt cel putin 2 feluti de cutii de viteza .....eu inca nu am reusit sa vad codul cutiei de viteza ...cat despre ambreiaj.... :D ).....nu este problema cu ambreajul...cel putin nu are sintome de patinare....daca il fortez nu miroase a incins...(nu de mult am fost pe Muntele Pietrosu si am urcat cu masina pana la schit fiind cu 5 persoane in ea.....asta pentru cei care cunosc traseul)....de prins imi prinde promt si pe la mijlocul pedalei...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!