Jump to content

Golf VI 2.0 TDI


lenco

Postare recomandată

Multumesc baieti!

Si eu sper sa fie un drum fara incidente, ca de frumos stiu sigur ca o sa fie ... :))

See ya!

Link către comentariu
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lenco

    27

  • nistor@QMT

    3

  • mandelu

    3

  • robi_zet

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai incercat sa schimbi si becurile de la luminile de zi?

Drum bun si sa ne povestesti cum s-a comportat masina!

Link către comentariu

Nu am incercat pentru ca nu am vrut sa le schim si pe alea... Dar pot sa-ti spun ca as fi un pic reticent sa schimb si becurile de faza lunga, din cauza spatiului de acces foarte mic. Eu unul nu-mi pot baga mainile pe acolo, abia am ajuns sa le schimb pe celelalte dupa multe scrajnete de dinti si injuraturi. Cred ca numai un copil sau o femeie (teoretic) poate scoate acele becuri fara sa demontezi farul cu totul...

De indata ce ma intorc o sa postez aici impresiile mele legate de aceasta calatorie! AMR 2 zile... :)

See ya soon!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare!

Am revenit de cateva zile in tara dar nu am avut timp pana acum sa-mi impartasesc impresiile dupa frumoasa calatorie... Asadar sa incep cu inceputul: am plecat la drum joia trecuta pe la ora 6 am, 2 persoane plus cateva bagaje, plinul facut, vreme buna. Am mers pe ruta clasica spre Nadlac (Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Deva-Arad) ajungand la granita in 8 ore fara sa o alerg. Am prins un trafic destul de lejer chiar si pe Valea Oltului iar masina a mers impecabil. Apoi am luat-o spre Szeget ca sa intru pe autostrada M5 spre Budapesta si n-am uitat sa iau vineta pentru Ungaria (8eur - 4zile), chiar dupa prima benzinarie era un echipaj de politie care le verifica. In alte 4 ore am traversat Ungaria schimband autostrada M5 cu M1 spre Gyor si ne-am oprit chiar la granita cu Austria in Hegyeshalom la un complex foarte frecventat de romani chiar langa autostrada numit Paprika. Recomand locul de popas cu mana pe suflet pentru conditiile de cazare si mancarea excelenta (30eur/noapte cu mic dejun inclus). Dar sa revin la masina... Pe autostrada e in elementul ei! Jos palaria in fara cuplului format de motorul 2.0TDI si cutia manuala cu 6 rapoarte! Am mers mult in treapta a sasea cu viteze intre 130km/h si 160km/h iar turometrul s-a pastrat aproximativ intre 1800rpm si 2300rpm. Astfel am obtinut un consum mediu pe cei ~1000km de numai 5.3l/100, echivalent cu al meganeului cu care de asemenea am mai facut acest drum. M-am culcat incantat de experienta avuta si m-am trezit a doua zi tot cu zambetul pe buze. Am uitat sa mentionez ca scaunele sunt foarte confortabile, nu m-au durut oasele deloc dupa 12ore de condus. de asemenea pe autostrada masina se lipeste de asfalt si chiar la viteze mari nu da nici o clipa sentimentul de nesiguranta, asa ca a trebuit sa stau cu ochii pe chilometraj nu de putine ori trezindu-ma la 180km/h fara sa-mi dau seama. Zgomotele din exterior sunt foarte bine filtrate, motorul abia daca se aude la viteze de croaziera. Apropo de croaziera, tempomatul isi face treaba cu brio folosintul in mare parte din autostrazi. Autostrazile din Austria sunt ceva mai proaste decat cele unguresti care sunt mai noi, dar fara sa puna probleme (vineta este 7eur pentru 10zile). Am mers pe A4 pana la Viena si dupa numeroase bretele si centura capitalei (care poate fi usor confundata cu o autostrada daca nu observi limita de viteza) am intrat pe A2 care coboara in sud spre Graz si se termina pe la Villach in muntii Alpi. Pe A2 i-am dat cat a dus ea (230km/h pe ceas) pentru putin timp ca sa nu am probleme cu politia austriaca care este foarte prezenta pe autostrazi (am observat un echipaj chiar intr-un BMW seria 5 nemarcat). Nu am cuvinte sa va ilustrez pofta cu care masina asta "haleste" autostrada... In 3 ore intram in Italia mergand pe A23 prin Udine pana in apropiere de Venetia unde dai peste prima statie de taxare (telepass), apoi am mers pe A4 pana la Milano (Padova, Verona, Brescia, Milano). In Italia nu se plateste vineta dar te jupoaie macaronarii cu "telepasurile" astea! Eu am platit aproape 30eur de la Tarvizio pana la Varese in nord de Milano pentru 400 de kilometrii de autostrada. Foarte mult in comparatie cu celelalte 2 tari chiar daca au cel mai bun asfalt cu putinta dar si cei mai bezmetici soferi de pe lume cu care era insa obisnuit din experientele anterioare. In alte cinci ore de mers prin Italia am ajuns la destinatie fara probleme si total multumit de cum s-a comportat golful meu! :icon_thumright:

Daca nu v-am plictisit cu vorba lunga va urma si poveste drumului de intoarcere acasa care a fost un pic mai diferit...

Drive safe!

Modificat de lenco
Link către comentariu

da, imi place si mie!

Numai drumuri bune , fara evenimente neplacute!

Link către comentariu

Va multumesc inca odata pentru urari!

Am revenit cu descrierea drumului de intoarcere din Italia... Am plecat din Varese pe la ora 9 dimineata cu 3 persoane la bord si masina incarcata la maxim (cel putin ca volum). Diferenta de grautate se simte putin mai ales pe drumurile virajate si destul de abrupte din localitate. Nu mi-a placut demultiplicarea treptei a doua cu care plecam subturat in rampa chiar daca schimbam din prima treapra peste 3000rpm. Foarte scurta prima treapta dar asta nu m-a deranjat foarte mult pentru ca am ajuns instant pe autostrada. Masina a mers frumos, cum ii place ei pe autostrada (trecand prin nenumaratele telepasuri la care am cotizat din nou) cand deodata s-a facut noapte afara desi nu trecusera decat 2 ore de cand plecasem si ma apropiam de Venetia. A urmat o rupere de nori cum rar am mai vazut, timp de 5 ore am mers pe o ploaie torentiala care nu se mai oprea (din cauza norilor grosi si josi gps-ul o luase pe ulei si ma arata prin camp). In aceste momente m-am lovit de mica mea problema cu stergatorul de pe partea mea care acum devenea foarte suparatoare. Chiar si pe treapta a doua de viteza stergatorul meu lasa o dara ca de ulei, lata de 10cm fix in dreptul ochilor mei (o bila neagra pt stergatoare!). A trebuit sa-mi reglez scaunul pe inaltime pentru a vedea ceva pe drum scranjind din dinti si pomenind de bine pe mama lui Golf. Abia dupa 9 ore de mers am ajuns la granita cu Ungaria si am innoptat din nou la Paprika. Dupa acest drum lung pe ploaie am inteles cata tehnologie inglobeaza preurile moderne high performance si de ce au un pret mare de vanzare. In nici un moment masina nu a iesit catusi de putin de pe traiectorie (ESP nu a intervenit deloc) desi am mers cu viteze de peste 130kmh cu foarte multa apa pe drum (o bila alba pentru gumele Potenza). A doua bucata a drumului am facut-o pe o vreme ceva mai buna, ce m-a lasat sa ma mai bucur de ultimii kilometrii de autostrada din Ungaria. Nu dupa mult timp am ajuns la Szeget si am dat piept cu drumurile mai putin bune de prin localitatile maghiare care m-au pregatit pentru drumurile noastre. Ajunsi la Nadlac dupa aproximativ 3 ore, am realimentat si am pornit spre Arad unde traficul se aglomerase deja prevestins parca ce urma sa vina. Si anume un mare blocaj la intrarea in Deva unde niste oameni "geniali" au pus un mare semn de cedeaza tercerea fix pe DN7 (principalul drum spre Europa) la intersectia cu drumul spre Alba Iulia. Soc si groaza, coada de 5-6km, stationare si mersul piticului timp de aproape 2 ore! Cado' urma Valea Oltului plina de tiruri si mizeriile de poduri facute praf pe care mai mult m-am tarat, mergand cu grija sa nu avariez vre-un cauciu sau janta. M-a surprins inca o data robustetea trenului de rulare si desi masina era foarte grea nu am atins numic pe dedesupt. Pe bucatile mai bune de drum si unde spatiul mi-a permis, am facut cateva depasiri mai in forta (2-3 tiruri "legate") iar masina nu m-a lasat la greu. Treptele 3, 4 si 5 sunt fulminante (a sasea trage bine dar e facuta pentru croaziera) si m-au ajutat sa intru in depasiri fara teama. Trebuie sa apreciez din nou acest motor common rail de 2 litrii care trage atat de frumos pana la 4500rpm! Am ajuns la Pitesti dupa 12 ore de mers in tara, am intrat pe minunata autostrada (cel putin asa mi se parea dupa atatea ore la volan) care era acum aproape pustie si n-am lasat-o mai jos de 160kmh pana la intrarea in Bucuresti! Consumul mediu la intoarcere a fost de 5.8 litrii cu putin mai mare decat la dus, dar absolut normal avand in vedere kilogramele in plus. Am verificat de curiozitate nivelul uleiului la cateva zile dupa si nu am remarcat nici o scadere, asa la ochi...

In concluzie masina asta m-a convins ca nu am dat degeaba atatia bani pe ea si a trecut cu brio acest prim test la drum lung. A parcurs mai bine de 4000km in decurs de cateva zile purtandu-ma in siguranta si confort de la punctul A la punctul B.

I love my Golf! I love my QuickSilver!!! :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Va multumesc pentru primire si urari!!

Am gasit cateva poze si cu interiorul dar facute noaptea. O sa urc si unele facute pe lumina cu tot interiorul masinii zilele astea.

Masina costa 24000eur pret de lista iar dupa negocieri cu agenta de vanzari am ajuns in final la 21000eur. O reducere bunicica avand in vedere periodata prin care trecem desi se putea si mai bine. Initial nu vroiam sa trec de 20000eur dar dupa ce-am vazut-o am stiut ca trebuie sa fie a mea... :blah:

PS: daca tot mai era loc am pus si 2 poze cu jantele (imi plac mult!)

Enjoy!

Intersant ca a facut si pentru golf varianta 240 :( (Felicitari pentru masina.....frumoasa foc:X )

Link către comentariu

Frumos drumul pe care l-ai facut,ma bucur cand vad oameni indragostiti de masinile lor care le conduc cu placere fara sa le exploateze gresit.Drumuri bune in continuare si sa ai grija de ea!

Link către comentariu

Cele mai frumoase povesti despre Golf VI aici le-am citit. Foarte frumoase jantele, culoarea, masina si micile istorioare!

Drum bun!

Link către comentariu

Salut baieti,

Ma bucur ca v-au placut micile mele povestiri, pe care intentionez sa le continui cu fiecare drum mai important. de asemenea ma bucur ca mai sunt oameni pe aici pasionati de masini care-mi inteleg si impartasesc pasiunea.

But_Fns ai pus puntul pe i cu raspunsul tau! Da! Sunt indragostit de masina asta, dar nu pentru ca e VW, ca e nemteasca, ca e TDI ... ci pentru ca ma completeaza si ma bucura de fiecare data cand ma urc la volan si plec la drum! E manusa care imi vine perfect...

I'm lovin' it! :)

Am gasit cateva poze din acea excursie si m-am gandit sa le pun aici (sunt din parcarea hotelului din Ungaria). Vor urma in curand si alte poze, dupa ce le descarc din aparat...

post-45968-1245757280_thumb.jpg

post-45968-1245757287_thumb.jpg

post-45968-1245757296_thumb.jpg

post-45968-1245757303_thumb.jpg

post-45968-1245757312_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare!

Revin cu impresii si poze. In mare impresiile nu s-au schimbat pentru ca masina asta ma incanta de fiecare data cand o conduc ca si pana acum. Am ajuns sa ma uit la ceas ca sa vad cand termin programul la munca pentru a pleca spre casa cu ea. N-am mai facut nici un drum mai important in ultima perioada (astept concediul cu nerabdare!) daor cateva plimbari de 90 - 100 km in afara capitalei in wekenduri. Masina se comporta foarte bine pe drumurile nationale mai ales pe bucatile asfaltate de curand (Dascalu - Moara Vlasiei - Balotesti - Fierbinti) ruta mai putin circulata decat E85 spre bunicii mei. Abordarea numeroaselor viraje de pe aceasta ruta este un deliciu cu suspensia sport si pneurile de vara super aderente. Motorul s-a mai lasat un pic si urca voios spre 4500rpm cu un marait discret care ma unge pe suflet. Opresc si muzica numai sa aud mai bine sunetul evacuarii care putea fi un pic mai pronuntat ca nu ma suparam, dar acest bonus a fost pasat catre GTI si GTD. Trege demential in treptele 3 si 4, a cincea nu prea am unde sa-i dau ca imediat ajuns in alta localitate...

Apropo de muzica am observat o anomalie sau bug al sistemului audio RCD510 si anume volumul mai scazut pe posturile de radio memorate. Adica atunci cand caut in banda fm un post de radio si-l gaseste are un volum normal sa zic iar dupa ce-l memorez, schimb postul si revin pe el are un volum sesizabil mai mic. Nu cu mult dar eu il simt. Nu este de la volumul de pornire sau setarile gala pentru ca le-am anulat si tot asa face. Nu e vreo mare problema dar ma intrebam daca mai e cineva care sa fi observat acest comportament la sistemele lor...

Ma apropii de 7000km iar consumul mediu e pe la 6.5l la suta in conditiile in ca merg mai mult in Bucuresti 20 - 30 km zilnic.

Drive safe! :icon_thumright:

post-45968-1247042791_thumb.jpg

post-45968-1247042798_thumb.jpg

post-45968-1247042804_thumb.jpg

post-45968-1247042814_thumb.jpg

Link către comentariu

In intervalul orar 11PM - 06AM, traficul nu se pune :))

De 3 ani merg zilnic fix 20km prin centru in intervalul 7.30-18.00 si nu vad 6% decat duminica noaptea. In rest 8-10%

Link către comentariu

@Fiorossu: consumul dat de mine este consumul mediu general (2) calculat pe mai bine de 2000 de km ce sunt facuti bineinteles si in afara localitatii. Consumul mediu partial (1) la un drum zilnic de 20km in Bucuresti este exact cat zici tu intre 8 si 10% in functie de trafic si de temperatura de afara. Nu am vrut sa induc in eroare asa ca m-am corectat.

Toate bune!

Link către comentariu

Salut,

Am revenit cu cateva poze...

Enjoy!

post-45968-1247655544_thumb.jpg

post-45968-1247655553_thumb.jpg

post-45968-1247655567_thumb.jpg

post-45968-1247655582_thumb.jpg

post-45968-1247655589_thumb.jpg

post-45968-1247655597_thumb.jpg

post-45968-1247655749_thumb.jpg

post-45968-1247655839_thumb.jpg

Modificat de lenco
Link către comentariu

Ori esti pasionat de fotografie, ori iubesti masina asta foarte mult... ori ambele :D :) . Frumoase jante, frumoasa masina, frumos motor ;). Sa te bucuri sanatos in continuare de ea!!!

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si fara incidente!

Notele mele:

Alegerea : 8 (pentru diesel :))

Masina: 8,50!

Echipare : 10!

Culoarea: 10! Superba, i se potriveste PERFECT!

Jantele: 10++++ !!!!!!!! Schimba masina din toate punctele de vedere!

Povestile: 10!

Foto: 10 +++!

Link către comentariu
(...)

Alegerea : 8 (pentru diesel :o)

(...)

Merita un 9 pt ca totusi, diesel-ul CR nu mai e tot una cu diesel-ul PD ^_^

Link către comentariu

Multumesc de asemenea de urari!

@acidutzu: cred ca se vede de la o posta ca iubesc masina asta si fotografia de asemenea; din pacate nu am atat de mult timp pentru aceste pasiuni pe cat as vrea...

@pca: inedita ideea ta cu notele! ma simt onorat de notele primite. merci!

@riddler: si eu zic ca merita 9 motorul macar pentru liniaritate in livrarea puterii si inbunatatirile la capitolul zgomot - vibratii fata de PD. Ar fi de 10 daca ar scoate 200cp si 400nm, ceea ce nu cred ca e imposibil cu cateva modificari! Dream on... :icon_thumright:

Modificat de lenco
Link către comentariu
Ar fi de 10 daca ar scoate 200cp si 400nm

Afirmative, domnule! Sustin foarte tare ideea! :Driver:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut!

Revin cu o intamplare neplacuta in care am fost implicat saptamana trecuta... Intr-o zi avem de facut un drum pana la iesirea din Bucuresti spre Giurgiu. Am plecat cu golful de la birou in pauza, fara nici un fel de graba si am ajuns pe Soseaua Giurgiului. Avem ceva de rezolvat la o firma care e cam la 1km dupa trecerea de cale ferata. Trecere care este praf si pulbere fina de mult timp, asa ca pe acolo se merge cu viteza minima cu care te poti deplasa. Tarandu-ma cu viteza melcului peste sine am observat imediat marea de pietris lasata de firma de asfaltari ce se intindea in fata mea. Atunci mi-am zis ca ar fi mai bine sa merg pe prima banda ca sa nu-mi arunce vre-un "destept" criblura in parbriz. Ironia sortii m-a surprins in momentul in care mergeam cu 20-30 km/h pe prima banda iar din sens invers a aparut el, "desteptul", un cocalar cu un opel calibra rosu inotand prin marea de criblura cu mare viteza desi la 50m se oprea la calea ferata. Sceleratu' mi-a aruncat o mare piatra in mijlocul parbrizului unde s-a format o crapatura mica (1cm) dar adanca pana la faimosul gel dintre straturi. Am turbat instant timp de cateva minute in care i-am urat numai de bine atat lui cat si autoritatilor din aceasta tara de vis urat care permit firmelor sa lase tone de criblura pe carosabil cu scuza imbecila ca toarna ei asfalt in cateva zile sau saptamani. Dupa ce m-am mai calmat, mi-am pus problema cum s-o rezolv fara sa se intinda crapatura si sa fiu nevoit s-a schimb parbrizul pe casco. La intoarcere mi-am amintit de un service specializat in geamuri si parbrize auto pe Calea Serban Voda, pe colt spre Cutitul de Argint. Am intrat in incinta, am vorbit cu un baiat de acolo care mi-a zis ca se poate repara prin "sudura". A bagat un fel de rasina transparenta sub presiune in ciupitura timp de 15-20 min dupa care a pus o lampa cu ultraviolete ca sa usuce si sa intareasca bine acea rasina. In final a iesit ok dar tot se observa locul impactului. Tipu mi-a zis ca de circa 2 saptamani tot vin la ei masini cu parbrizele ciobite fix in aceeasi zona (Sos. Giurgiului) si culmea dupa mine a intrat un domn mai in varsta cu un clio avand aceeasi problema capatata in acelasi loc. Acelsi tip m-a sfatuit ca in astfel de situatii e indicat sa astupi ciupitura cu scoci cat mai repede si sa eviti udarea parbrizului ca sa eviti intrarea mizeriei in crapatura si oxidarea acelui gel in contactul cu aerul. Reparatia m-a costat 50ron si sper sa nu crape la iarna cand va fi ger, in caz contrar va trebuii sa apelez la casco...

Evitati iesirea spre Giurgiu pana se termina asfaltarea, ca sa nu aveti parte de o surpriza ca si mine!

M-am consolat cu realitatea dura ca oricat as incerca sa-i evit pe "grozavii" din trafic nu pot sa-i evit pe toti...

Noi sa fim sanatosi!

PS: sa-mi fie iertate epitetele dar ma doare burta de masina asta ...

Drive safe!!

Link către comentariu

Nasol moment, insa asta e treaba cu drumurile noastre.

Dupa ce am cumparat masina din Bucuresti, in drumul spre casa a sarit o pietricica in parbriz si a facut o crapatura care, din fericire si astazi arata la fel. La vreo 3 luni dupa, iarasi a sarit o piatra si mi-a dat la o parte vopseaua de pe portiera (cam cat o moneda de 10 bani).

Am vazut cum pe E85 a iesit un camion de pe camp si a umplut drumul cu bolovani si pamant si clar ca nu i-a pasat.

Revenind la masina ta, sa o conduci in continuare cu placere!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

E o super masina mie imi place foarte mult golfu 6 la forma din lateral e asemanator tare cu golful 3 (e un vis al meu din copilarie) are aceiasi linie care pleaca din fata pana in spate. In curand o sa achizitionez si eu un golf 6 insa nu sunt decis gti sau gtd. Pana acum am condus numai benzinare si imi cam vine greu sa trec la gtd dar am zis ca un test drive intre cele 2 ma va convinge in alegere. Culoarea e super (si eu o sa optez pt aceiasi culoare ca e gti sau gtd). Drum cat mai lung cu ea si fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare,

Va multumesc inca odata pentru cuvintele frumoase baieti!

A cam trecut ceva vreme de cand nu am mai postat asa ca trec repede la cele mai recente impresii si intamplari. Golful merge foarte bine si ma incanta in continuare din toate punctele de vedere. Problema pe care o am eu este cu aceasta minunata tara in care traim si anume: regret ca e populata cu atatia oameni apropiati genetic si mental de primate (fucking apes! :coffee_lol: ). Nu cred ca gresesc cand gandesc asa in momentul in care imi gasesc masina intr-o dimineata cu un mare spray pe plafon! Un maimut' nu a putut sa-l arunce la gunoi ca un om normal la cap si s-a gandit ca mai bine-l arunca pe geamul de la baie! :lol: Asa ca acum m-am facut si cu un plafon infundat cam 2cm care-mi sare in ochi de cate ori ma uit la masina. Bine ca n-a sarit vopseaua totusi...

Pe langa patania asta am mai rezolvat un "greieras"...

Drive safe! Si feriti-va de primate daca puteti!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!