Jump to content

MK1 vs. MK2


CryWolf
 Share

Postare recomandată

Imi caut masina de nebunii :D si nu stiu intre ce si ce sa aleg.

Un MK1 preferabil motorizare GTi sau un Mk2 cu 16V.

Mk1 poate avea orice motor, intrebarea fiind ce motor (in limitele bugetului de criza) ar fi mai potrivit .... un GTi de MK1, un KR sau un TD impins la ceva CP si cuplu

MK2 e clar ... KR.

Avantajele MK1 ar fi costul de achizitie si greutatea scazuta, avantajele unui MK2 ar fi stabilitatea crescuta si motorizari ptuernice care vin bolt-on.

Voi ce ziceti?

Nu sariti la cap cu swap-uri gen VR6, sau turbo benzinare, ca nu e bani de ele. Preferabil vreun neam de motor care s-a pus din fabrica pe caroseria respectiva sau se poate adapta cu modificari minime.

Mie imi surade ideea unui MK1 cu KR sau cu un SB(JR) impins ceva ...

Mentionez ca deja am trecut prin cautari de benzinare stong cu tractiune spate si nu numai :( eliminand pe rand ursii, CRXurile, GSiurile dat fiind bugetul limitat si am optat tot pt un VW dat fiind costul scazut de achizitie / preparare.

Astept pareri si sfaturi ..... in afara de cele care se gasesc deja la cei care au transformat masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe golf 1 (adica deja am mers:P ) datorita designului retro.

motorizarile bolt-on de pe mk2 nu ar trebui sa fie cam aceleasi si pe mk1 referire facand suportii motoarelor care seamana?

bineinteles ca un golf 1 oricat ai da pe el tot are bubele lui la tabla indiferent ca e 1000lei sau 1000euro

doar o simpla parere din partea unui amator

Modificat de o_kh3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun ca designul e pe ultimul loc :frigbaitata: va fi masina de nebunii (curse, paote chiar de VTM in viitor) . O masina care sa fuga si sa arate bine (inlcinand balanta spre fuga decat spre look)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu nu ma refeream ca sa o aduci la linie .... ma refeream ca are asa o forma mai aparte fatza de restul masinilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi la golful 1 trebuie sa iei in calcul tabla care e varza de obicei si inghite cam 500eu minim (doar pentru a o reintari unde a fost mancata), apoi motorizarea parerea mea ca ideal ar fi un KR sau un 2 litrii (fie el 16 valve sau nu)

swapul e simplu daca motorizarea este de la 1457 in sus pe benzina, suportii fiind in locatii identice cu 1.8 deci practic e bolt -on ca si la golf 2 (is in situatie deci stiu, am un 1.8.8v cel original de gti 1 si potriveste perfect, nu este diferenta intre blocuri cel de 1457 fiind bloc de 1.6 si ca marime exact cat cel de 1.8)

stabilitatea o face suspensia si dimensiunile rotilor deci iara nu vad mare avantaj la golf 2 fata de 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca de la 1.5 in sus suportii sunt identici cu cei de la KR de exemplu? Swap-ul pare destul de simplu in cazul asta. Tu ar trebui sa stii cel mai bine referitor la tabla, Cypor :banghead: si ai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e identic, Cristi (mk16v) are kr pe a lui si nu a facut absolut nici o modificare in afara de galerii care trebuie facute custom/ebay, sau depinde de motor (scirocco sau golf) unde vine capul injectiei (si implicit admisia) pe stanga sau pe dreapta, loc este suficient in ambele cazuri. Bine, el avuse motor exact cum am eu acuma 1.8 8v de golf 1 si atrecut pe kr, deci logic daca swapul de la 1457 la 1800 merge atunci implicit si Kr-ul intra in discutie, ba chiar si ceva la 2l

LE: sa fiu sincer nici de la 1.1/1.3 nu ar fi mare diferenta la 1.8 ai de mutat doar un suport care nu e mare lucru il iei cu burghie speciale de taiat puncte si il muti cu 10-15 cm mai in spate intrucat doar suportul de pe lonjeronul din dreapta difera.

post-17896-1240404464_thumb.jpg

Locul suportului la 1.1 fatza de 1.8

post-17896-1240404625_thumb.jpg

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si 2.0 merge fara probleme.... mici probleme la abf unde blocul este mai inalt cu cativa mm (14mm daca tin minte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inaltimea blocului nu e problema, decupez capota la urma urmei. Cypor, esti aducator de vesti bune :vaidecapulmeu: lucrurile se simplifica mult in acest caz.

In functie de bugetul pe care il voi avea ..... ma orientez spre ceva.

O varianta TD impins nu e si ea o alegere? E drept ca in acest caz curse gen coasta zboara din discutie, dar pt un drag sau pt fun macar, e o alegere si ea.

2.0 de pe MK3 cam scumputz banuiesc (nu am apucat sa studiez piata), fata de un KR.

Alte optiuni la bani putini? motorizari ma refer ....... din cel de 1.6GTi de mk1 sau chiar 1.8 de 112CP se paote scoate ceva sau nu merita aceasta varianta vs swap KR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

izo are o configuratie interesanta. 2.0 8v cod 2E pe K jetronic cu o axa mai suparata . ar putea si el da mai multe detalii despre configuratia in cauza si cum se comporta,

un motor 2e am vazut ca umbla pe la pretul de 800 lei discutabil....

automat motorul de 1.6 gti e mai tare ca cel de 1.8 112cp ..... motor patratic :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba de 14 mm se obtin din armatura capotei pe care o poti slefui in zona de trecere (dar aici ma depaseste nefiin la curet cu dimensiunile, stiu doar ca cel lung parca se poate pune pe bloc de 1.8 8v ca sa il duci in 2l)

la DIDI nu ma bag ca nu stiu inca mare lucru despre ele

ca si pret cred ca e tot pe acolo daca il iei de dincolo (preturile de la noi nu-s romanesti, fara sa supar pe cineva dar asta e parerea mea)

1.6 vei gasi mai greu gti chiar si cel de 1.8 care is cu serii pt GTI 1, in schimb daca nu te intereseaza seria 1.8 8v vei gasi suficiente de pe golf2

daca vorbim de stok e diferenta intre 8valve si kr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

didi=diesel:))

Si ca sa iti faci o idee am dat peste un text mai coplex in legatura cu swapurile de mk1

CITEZ

"1600 to 1800 'conversion'

The GTI up to 1981 had a 1600cc (EG code) engine, 1982 and onwards used the DX (1800cc) engine. These blocks are very similar (see differences here) and with the age of the original engine, its not uncommon to find a 1981 or earlier car with an 1800 engine. The 'conversion' at a minimum, involves nothing more than swapping the 1600 top radiator hose at the same time as the engine. If you wanted to be authentic, you could also swap the other items, for example, gearbox, metering head, exhaust back box.

2 litre 8V

The obvious benefit here is the extra 200cc or so. There's 2 types of engine to consider, the 'bubble block' and 'tall block'. Typical power output is 120-140bhp, although more is possible with extra modifications such as porting & polishing, change of camshaft, raising rev limit, etc.

1.8 16V

Typically using a KR engine code from a Mk2 Golf GTI 16V, although other cars also carried this engine. This is a popular conversion due to ready availability and cheap Mk2s for breaking. Its more involved than the 2 litre 8V because extra parts must be used, eg conversion exhaust manifold (off the shelf), wiring in the ignition ECU, relocating fuel lines to the other side of the car. But it gives 139bhp stock, and the 16V is responsive to additional tuning to achieve 150-160bhp. Also bear in mind at this stage you should be considering uprated suspension and brakes.

2.0 16V

16V engine conversion

Again, there's 2 main variations based on the donor car: short block and tall block. The short block (which is the same height as the KR above) is popular because everything is block-compatible from the 1800 16V so you can use Mk2 GTI 16V parts to complete the conversion. However, the donor cars will have KE-Jet instead of K-Jet, so you need to mix & match fuel injection components for easy Mk1 application. Also, the 9A was a later design and came with a 'softer' inlet cam (designed to have less overlap, so as not to contaminate a catalyst); so another thing to do is to swap the inlet cam for a hotter one - most people use the KR cam, since this fits and gives approx 150bhp (stock 9A is 136bhp).

The other variation is the 'tall block' ABF engine from the Mk3 Golf (and others), this would have come with electronic fuel injection but K-Jet can be adapted onto it. The Mk3 Golf had a longer rod length (same stroke though), this gives a lower rod ratio which makes the engine smoother. But to accommodate this, the engine was made 16mm taller. This presents problems for fitting the exhaust manifold and the throttle body (which sits on top of the engine) contacting the bonnet. These issues can be overcome though.

G60

Another step up in power, the stock engine is 160bhp, typically from a Corrado (but other cars also used the G60 engine).

20vT, aka 1.8T

20vT engine conversion

Ironically the 20V head is said to flow less well than the 16V, but this engine also has a turbo, which makes it capable of much more power than the earlier listed engines. Also, these are much more modern (Golf Mk4 era) so you are benefitting from an engine with less wear and a lot of life left in it; also its engine management is much more sophisticated (which has its advantages and disadvantages). Everything to do this engine conversion is available bolt-on and off the shelf, although it tends to cost more than other engines. Stock power outputs range from 150bhp-225bhp and this engine can be further tuned (the major increases in bhp achieved by fitting a bigger turbo and optimising the engine management) to 300bhp, more if you are willing to sacrifice reliability. "

END OF THE CITAT

:vaidecapulmeu: Sper sa te ajute sa iti faci o idee!

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva modificari ar fi pt KR, dar nu de speriat. Primul pas ar fi sa ma hotarasc asupra unui motor, modificarile necesare vor fi facute pe parcurs si voi cere info suplimentare la momentul respectiv.

deocamdata sa imi intre bugetul :icon_thumright: si vedem.

Deja m-am pus pe sapat dupa mokaciuni la MK1

Am gasit ca exemplu un DIDI la sub 1000RON (caroseira OK).are idee careva daca suportii de la DIDI pusca la swapul de KR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot suportul de pe partea pasagerului trebuie modificat....

dezavantajele la punerea unui motor pe injectie pe o masina care a avut carb este ca ..... trebuie rezervor de pe masina cu injectie, pompa de benzina. rezulta alte costuri neasteptate :Driver:

Modificat de o_kh3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune kr pe caroseria de diesel fara a modifica suportii motorului(sunt identici).treaba cu pompa din rezervor o rezolvi usor: pui dublucorpuri :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa la gti 1 nu e in rezervor (nu stiu in cazul montarii unui kr daca ramane configuratia asemanatoare cu pompa ajutatoare) e dupa un filtru si un acumulator de combustibil tot ce it trebuie sunt 3 iesiri la rezervor ...tur retur si refularea. Dar oricum rezervorul e cea mai mica problema cand faci o masina nebunii sau ceva asemanator intrucat vine reconfigurata alimentarea si pusa in cutii de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DASHER ma refeream la motorul diesel al mai mic de 1.4 sau de cat o fi el ma rog nu are importanta. legat de alimentarea la la kr scrie in citatul lui cypor

" 1.8 16V

Typically using a KR engine code from a Mk2 Golf GTI 16V, although other cars also carried this engine. This is a popular conversion due to ready availability and cheap Mk2s for breaking. Its more involved than the 2 litre 8V because extra parts must be used, eg conversion exhaust manifold (off the shelf), wiring in the ignition ECU, relocating fuel lines to the other side of the car. But it gives 139bhp stock, and the 16V is responsive to additional tuning to achieve 150-160bhp. Also bear in mind at this stage you should be considering uprated suspension and brakes.

"

@Cypor poti sa pui si tu te rog o poza cu locul unde vine pompa montata pe masina ta ca in curand trebuie si eu sa fac conversia si am numai batai de cap.

Modificat de o_kh3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburi duble, yamiiiiiiiiiiiii ..... chiar ma de astea, 2DellOrto de 40.

relocarea conductelor nu e problema, dar masina nu va fi in prima faza chiar asa de nebuna (rezervor in spuma sau mai stiu eu ce). Va fi oearecum street legall :blink:

numai ca mai ma cam o luna pana cand imi vin bani, asa ca am tot timpul sa caut cadavre pt resurection :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric Golf 1, pentru ca arata mult mai bine si da un aer retro. Succesuri! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mk2 for life...ive owned 4 golf 2's...1 mk1 and a mk3...and theres only one car that still has my heart to this day...the Mk2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

design chapter is not a issue Cherry. The car needs to be a bomb, disregarding the design investment. Will look OK ... more like a sleeper idea ;)

Anyway, it seems that my money are coming in kinda' slow, so there will be important delays regarding this project.

In the end, I have more time to raise info's .... :D but in the end, IT SHALL BE DONE !!!

(better late than never).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2E-ul e long bloc, la fel ca ABF si ABA :), mai exact e echivalentul european a lui ABA, internele la 2E sunt forjate, are si stropitorile de ulei in spatele pistoanelor :).

la mine pot zice ca e strutzo - camila, blocul e 2.0 2E, chiulasa este de 1.8 GX, port and polish (admisie si evac), supape ceva mai mari decat cele stock, si axa G-Grind de pe 1.8 gti (ea fiind cea mai agresiva axa cu came pusa de vw pe motoarele 1.8v exceptand g60-ul), garnitura de chiulasa este de ABF. de asemeni am pastrat CIS-ul dar planuiesc sa trec pe digi. evacuarea este cea de gti 8v 4-2-1 si se unesc undeva sub maneta de la schimbator, fara catalizator, tobele ambele sunt walker tot de gti 8v si ele. volantul este de 1.8 fiind mult mai usor decat mastodontul de la 2.0 :)

dar toate astea pe mk2 :)

desi preferam un mk1 g60 care cred ca e arma suprema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!