Jump to content

Scoate fum,mananca ulei si nu trage


vladucu
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

E vb de acest epurator?A fost montat corect?Are un singur sens.Poate e pus invers si face presiune in motor...

jzk85l.jpg

Acum mai ai ulei in filtru de aer?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vladucu

    11

  • catalin_u

    6

  • alin74

    5

  • Inginerul

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

vladucu tata cum ai luat tu masina asta fara sa observi problemele ce le are la motor? Mai ales ca zici ca ai luat-o recent, inseamna ca nu s-a stricat la tine. Ce sofer a putut avea inainte, de a ajuns in halul asta? :rolleyes:

Am acelasi motor ca tine, si chiar azi am implinit 10000 de km cu uleiul pus de mine si n-a luat gram. De o operatie pe cord deschis are nevoie saracu motoras :(

Eu nu reusesc sa ma mai mir, sincer, in ce hal a fost hingherit motoru ala :huh:

nu pare sa fi fost masina unui nebun deoarece este destul de bine intretinuta.totusi se pare ca cel care a avut-o,a sesizat anumite probleme,a dus-o in parc iar acolo turcul a "reparat-o" pentru vanzare.incerc sa o aduc pe drumul cel bun in acest moment dar se pare ca nu gasesc un mecanic priceput care sa ma ajute.ce a tinut de mine le-am cam rezolvat.mai raman semeringurile de supape...asa mi s-a spus :D

nu.nu am acest gen de motor.modelul care il am este AZD iar joja este in partea din fata a motorului.acel furtun care intra in capacul filtrului de aer vine din epuratorul de gaze care este prins cu 3 suruburi pe blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

In princiupiu furtunul ce iese de la epurator intra in cutia filtrului de aer...acum mai ai ulei in filtru de aer?

P.S: o poza cu motorul?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"modelul care il am este AZD iar joja este in partea din fata a motorului" - in niciun caz motorul AZD NU are joja in partea din fata, joja e in spatele capacului care acopera distributia, in lateral, pe partea pasagerului. Pune o poza cu motorul sa ne edificam.

Vezi poza pusa de MasinaPoporului cateva posturi mai sus, acolo este pozitionata joja la motorul cod AZD :(

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze.retinusem gresit.aveti perfecta dreptate.

la mine acest furtun care este lasat liber este cel care vine din epuratorul de gaze.

post-20021-1240736337_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a adjudecat...se vor schimba semeringurile de supape iar chiulasa va fi trimisa unuia care va verifica ghidurile supapelor....in caz ca e nevoie,vor fi schimbati si segmentii....am inteles ca e dificila shimbare camasilor ca blocul so toate cele sunt de aluminiu si e cam riscanta treaba.daca a mai facut cineva asa ceva orice sfat e binevenit.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o data topicul asta, si a doua oara postul care te duce la costuri:

TomaTobosaru nu stiu de unde ai pretul ala de 6000 lei pentru o segmentare. Uite aici un coleg de forum cu un motor asemanator cu al tau a dat 1700 de lei pe schimb simeringuri supape si segmenti.

In postul acesta descrie operatiunile facute iar cu doua posturi mai jos spune si pretul.

numai bine.

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt link-uri.acum,in sfarsit am de unde sa ma documentez.multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotile pe 18"... Poti sa dai cu acceleratia de podea non-stop si cu 175/14" si cu 235/18".

Poti si cu, si fara ele sa exploatezi gresit motorul. Revizii, calitate consumabile, blana la rece. Mai e de vazut si distributia daca e in regula, pt Bogdan-cj.

asta cu rotile cam asa e , daca exploatezi motorul nejustificat poti sa ai si 13'' pe masina ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti...sunt nou pe acest forum si rog sa scuzati eventualele stangacii.

Am o problema sau mai degraba o dilema.Acum 7 luni mi-am cumparat un golf 4 1.6 motor AKL cu 183000 km pe bord.

In 3000 mii de km mi-a consumat 1 litru de ulei.

Intrebare:este normal sa consume atat ulei in doar 3000km?

Va rog sa ma lamuriti si pe mine.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu cred ca este bine ca iti consuma atata . In 10-12 mii tu trebuie sa inlocuiesti tot uleiul. Nu ai scurgeri pe undeva ? Ce fel de ulei folosesti ? De cand am masina am facut 2 schimburi de ulei dar nu a trebuit sa complectez deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti...sunt nou pe acest forum si rog sa scuzati eventualele stangacii.

Am o problema sau mai degraba o dilema.Acum 7 luni mi-am cumparat un golf 4 1.6 motor AKL cu 183000 km pe bord.

In 3000 mii de km mi-a consumat 1 litru de ulei.

Intrebare:este normal sa consume atat ulei in doar 3000km?

Va rog sa ma lamuriti si pe mine.

Multumesc.

alin , iti consuma ulei , in sensul iti scoate fum albastru pe esapament ? sau nu are simptomele astea , si pur si simplu vezi doar nivelul pe joja ? si sa iti mai zic o chestie, daca conduci sportiv , sau te lasi pe ea ... scuza-ma e normal sa consume ulei ... si alta chestie cum te-a intrebat si aurelian08... ce ulei folosesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu, am acelasi motor ca si alin, akl din 99. folosesc castrol magnatec si mananca in draci. aveti idee ce alte uleiuri sunt recomandate pentru tipul asta de motor? thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site la Castrol se recomanda Castrol Edge 5W-30. Si eu folosesc Castrol Magnatec si nu imi consuma ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm: acelasi motor: AZD, acelasi ulei: Castrol Magnatec. Consum ulei: 0.

Cred ca problema e la motor pe undeva..ceva senzori nu functioneaza corect. Ai facut o testare? o stergere de erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm: acelasi motor: AZD, acelasi ulei: Castrol Magnatec. Consum ulei: 0.

Cred ca problema e la motor pe undeva..ceva senzori nu functioneaza corect. Ai facut o testare? o stergere de erori?

eu am facut testare, totul in prametri, o singura eroare pe parte electrica, la servodirectie 16935/P0551/001361 - sper sa nu vorbesc prostii si sa fi notat ceva aiurea

mi-am comandat furtunul dintre filtrul de aer si clapeta, cu tot cu epurator si palnia prin care se toarna uleiul in motor. imi vin in cateva zile si sper sa scap de consumul de ulei... bujii schimbate acum 2 saptamani, una dintre ele mi se inecase in ulei si motorul mergea in 3. de asemenea ceva probleme cu relantiul, oscileaza cateodata f mult si aproape moare motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare, am vazut ca se vorbeste despre o "revenire" la clapeta de acceleratie dupa ce este curatata. unde, cat , cum? merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenire sau readaptare a clapetei ai vazut ? Dupa curatarea clapetei se face readaptarea ei cu vagcom .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu cred ca este bine ca iti consuma atata . In 10-12 mii tu trebuie sa inlocuiesti tot uleiul. Nu ai scurgeri pe undeva ? Ce fel de ulei folosesti ? De cand am masina am facut 2 schimburi de ulei dar nu a trebuit sa complectez deloc.

Am fost la mecanic si s-a uitat la ea dar nu a gasit nimic.Mi-a recomandat pe viitor la primul schimb de ulei sa-i fac un tratament de ulei.In prezent am in ea

Castrol Magnatec 10w40.Sa fie uleiul de vina sau...neadegvat. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a uitat la ea de aproape sau ...cum? Ce e ala tratament de ulei?

NeadeCvat uleiul nu prea...

Daca mecanicul n-a gasit nimic poate ar trebui sa te puna pe ganduri... unde se duce uleiul ala? Verifica mai bine, ca pe undeva dispare, chiar daca ii pui alt tip de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin , iti consuma ulei , in sensul iti scoate fum albastru pe esapament ? sau nu are simptomele astea , si pur si simplu vezi doar nivelul pe joja ? si sa iti mai zic o chestie, daca conduci sportiv , sau te lasi pe ea ... scuza-ma e normal sa consume ulei ... si alta chestie cum te-a intrebat si aurelian08... ce ulei folosesti ?

De scos fum nu am vazut ca scoate ,la ralanti nici vorba pierderi de ulei deloc doar ca scade uleiul.De condus sportiv nu cred vorba o data ce depasesc foarte

rar 3000 de ture.Numai pe autostrada depasesc 4000 de ture dar asta mai rar.Ulei Castrol Magnatec 10w40 recomandat de vanzator de la un magazin de piese

auto de import.

S-a uitat la ea de aproape sau ...cum? Ce e ala tratament de ulei?

NeadeCvat uleiul nu prea...

Daca mecanicul n-a gasit nimic poate ar trebui sa te puna pe ganduri... unde se duce uleiul ala? Verifica mai bine, ca pe undeva dispare, chiar daca ii pui alt tip de ulei.

Scuze pentru greseli.Masina a fost ridicata pe elevator si verificata.M-i s-a recomandat tratament pentru motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te hotarasti sa incepi un tratament de motor, te pot ajuta eu, da-mi un PM si iti dau detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu ma refeream la faptul ca mecanicul nu ti-a gasit nimic, dar tu pierzi ulei (cam mult) si ti-a recomandat "tratament ulei".

Uleiul ala dispare pe undeva; daca nu pe la semeringurile de supape sau pe la segmenti atunci pe unde iese? Cu ce te-ar ajuta tratamentul motorului prin adaugarea de metabond sau ce mai e pe piata ? Prima problema e neetanseitatea circuitului uleiului, tratamentul e alta treaba.

De-aia te intrebam de unde s-a uitat... daca a ridicat capota si n-a vazut pete de ulei pe bloc; sau daca s-a uitat de jos pe baie si n-a vazut ulei, asta nu inseamna ca in motor e totul bine.

De greseli nu mai conteaza, eu nu prea pot sa ma abtin... si oricum lb rom nu mai e ceva de interes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor este totul ok si jos la baia de ulei, Catalin.A dat jos pana si masca motorului.Nici o urma de ulei!Mecanicul mi-a spus ca tratamentul ar fi singura solutie de reducere a consumului de ulei ,

nu de eliminare a consumului de ulei.Sa fie oare de vine faptul ca merg uneori cu motorul turat la peste 4000ture?Dar asta se intampla mai rar,doar

pe autostrada. :(

Daca te hotarasti sa incepi un tratament de motor, te pot ajuta eu, da-mi un PM si iti dau detalii.

Ok.Multumesc! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ramane sa desenez. N-ai inteles. Tocmai, daca nu ai scurgeri, in motor uleiul o poate lua pe cai nebanuite (in fine, sunt doar doua) si in final sa ajunga sa fie ars. Ai un motor cu 10 ani in carca. Te-ai gandit ca are uzuri interne?

Sa stii ca nu-ti trebuia un mecanic sa-ti confirme ca nu ai scurgeri de ulei, iti trebuie un mecanic sa-ti descopere IN motor daca e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!