Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Problema nu era sa scot suportul din bord, aia am facut deja. La mine nu e nevoie sa tragi butoanele afara. Poti sa scoti doar capacul de plastic din jurul lor, apoi tragi ansamblul becului si iese imediat.

Problema e sa scot becul din ansamblul ala, pana acum nu am reusit.

Am observat ca in spate, intre cele 2 contacte are o gaura micuta. Tu pe acolo ai bagat acul, si ai impins?

post-21219-0-79237700-1301932767_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce reprezinta MFA 2 la computerul de bord? MFA 1 am observat ca se auto-reseteaza dupa o pauza de cateva zeci de minute / ore dupa oprirea motorului, pe cand MFA 2 ramane in memorie pana la comanda Reset.

Poate detalia cineva ?

ALEKS

MFA 2 reprezinta totalul curselor.Cum sa explic ..a mai explicat un coleg pe undeva ,daca nu ma insel cred ca tot pe topicul asta.Adica daca resetezi MFA2 si faci 2 curse in 2 zile...MFA2 o sa-ti arate totalul celor 2 curse ,consum,km etc.Sper ca am explicat cum trebuie :)

0 1 2 0

0 reseteaza MFA 1 (in parte pe fiecare parte a MFA)

1 MFA 1 afiseaza cele facute zilnic (nu stiu cum sa ma exprim altfel)

2 MFA 2 afiseaza datele generale de cand ai resetat MFA ultima data

0 reseteaza MFA 2 (in parte pe fiecare parte a MFA)

Am gasit ..daca ''rasfoiai'' gaseai raspunsul .DjMc ne-a luminat si pe noi ,cel putin pe mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa scot becul ala dupa vro 20 min de "lupta" cu o penseta si niste chestii bagate pe langa bec, deci nu prin spate pe la mufe.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru edificarea cu MFA-ul. Am banuit eu ca MFA 2 este totalizatorul datelor pe perioada nedeterminata de timp (pana la comanda "reset"). Si eu stiam ca a scris cineva doar ca nu stiam exact unde.

Multumesc inca odata, mabial.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare; Cati senzori sunt la frana de mana?

Ieri cand sa plec inspre casa de la job am observat ca, in bord, LED-ul din dreptul semnului (!) nu se mai stinge dupa ce frana de mana e lasata jos.

In drum spre casa, la franari indelungate, LED-ul se stinge dar se reaprinde indata ce iau piciorul de pe pedala.

Cand frana de mana e trasa LED-ul lumineaza mai tare decat atunci cand frana de mana e lasata jos; adica senzorul din consola centrala functioneaza.

Nu stiu ce sa mai fac. Am scos consola centrala afara, am curatat acel senzor... nimic. Am desfacut bordul, am curatat contactele de la IC... nimic.

Mai e vreun senzor pe la tambur pe undeva? Are cineva o schema?

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti ramane aprins ledu de la frana de mana verifica nivelul lichidului de frana, de obicei asta ii urmatoarea cauza pt care se aprinde ledu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul lichidului de frana e un pic peste minim, cam 2 mm. e asa de 2 luni... oare pierd lichid de frana? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil, verifica la roti sau pe sub masina sa vezi daca isi zone umede, si complecteaza lichid pana la maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema si eu....de ceva vreme opresc motorul si cand vreau sa pornesc iar imi ramane becu de la bujii aprins si nu mi se mai stinge.....si pot sa dau la automat cat vreau ca nu porneste......dar sunt momente in care sta aprins vreo 10 secunde si se stinge si atunci pot sa pornesc...ati mai patzit careva?....oare care o fi problema.?...si nu ma refer dimineata cand e rece....cand e cald motoru.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare cu un tester ca ledu de la buji arata si daca ai ceva ceva eroare in sistemul de management al motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ VasiVW

Si tatal meu a patit asa ceva cu un golf mk2. Tipul de la service zicea ca e o problema des intalnita, cel putin la golf si la transtorter.

Ca solutie temporara i-a scos senzorul de pe ceva piesa din plastic care face legatura intre chiulasa si partea de sus a radiatorului, si l-a invelit in banda de izolat ca protectie.

LED-ul de la buji nu se mai stinge dar motorul porneste la cald.

@ DjMc

Am completat cu lichid de frana si totul e perfect acum :Driver: . multam fain :icon_thumright:

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o intrebare va rog: de ce imi afuma bujiile? am passat 1.8 din 89, i-am schimbat garnitura de chiulasa, am rectificat chiulasa, supapele, am schimbat pastilele, dar parca nu mai are putere. dupa cativa km cand se incalzeste, cand accelerez pica in nas. si parca nu mai are puterea din-nainte. oare de la aprindere sa fie problema? m-am bandit la bobina, dar nu se incalzeste si da scanteie bine. modelul asta poate fi pus pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o problema. de fapt mai multe... spuneti-mi va rog cum se regleaza avansul din delcou? se pune volant la semn si se invarte de delco pana da scanteie? (asa fac la dacie). si are mers cam neregulat la relanti. si inca ceva: mecanicul mi-a rupt bulbul acela rosu de la apa. a zis ca nu are nimic. ce rol are bulbul rosu? am turat motorul tare si am auzit rateu. oare ce sa inteleg din asta? multumesc pentru intelegere, dar nu mai stiu ce sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand daca distributia este la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e la punct, altfel nu ar merge motorul. alte idei? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o nedumerire: am schimbat pastilele de la capatul supapelor, mecanicul a spus ca cele vechi au fost blocate, am pus noi (4,5 mil.) si tachetii bat acum mai tare decat cu cele vechi (blocate). vreau sa intreb daca acele pastile autoreglabile au o pozitie anume sau pot fi puse oricum? din cauza asta s-ar putea ca motorul sa mearga neregulat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema....mi-am pierdut cheile de la masina cu tot cu telecomanda, si din pacate aveam doar o singura telecomanda. intrebarea e daca pot sa imi iau alta telecomanda si cum o pot programa? ati mai facut? sau...ar trebui sa imi schimb modulu de inchidere centralizata? tin sa mentionez ca, inchiderea din cate stiu eu e din fabrica...daca conteaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii din fabrica numa de la reprezentanta poti si te cam costa ceva, daca ii modul adaugat ulterior trebuie sa verifici daca stie sa adaugi noi telecomenzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si asta cum pot sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheia o fost cu telecomanda incorporata sau aveai telecomanda separata ???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in spatele tabloului de sigurante dupa modul(trebuie sa fie o cutie neagra cu celputin o mufa ce intra in ea si ar trebui sa mai aiba un buton pt a invata noi telecomenzi, daca nu trebuie sa iti cumperi alt modul si sa il montezi in locu actualului modul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un pitic pe creier...

Al meu Passat e un CL cu cateva optiuni... bla bla... ideea e ca vreau sa pun stergatoare cu interval reglabil.

Intrebarea e: ajunge sa schimb doar releul din panou sau trebuie schimbata si maneta? + ceva cabluri pe deasupra

Exista vreo diferenta vizuala intre maneta simpla si cea cu interval regabil?

EDIT

Si inca una: Cum desfac panoul de comanda a trapei electrice? Trebuie dat jos plafonul cumva?

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu ajunge doar sa schimbi releul de la stergatoare are nr 109 scris pe el, iar sa ai acces la motorul de la trapa trebuie sa scoti plafoniera si ai acees la 2 surubui pe care dupa ce le desfaci iti vine jos capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit nicidecum releu cu numarul 109; poate ai vrut sa scrii 19...

Am gasit in schimb doua diagrame cu panoul releelor si sigurantelor:

fusesdiagram.jpg fusesrelay.jpg

Imi poate spune cineva care are stergatoarele cu intervalul de timp reglabil ce numar are releul din pozitia cu numarul 8?

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!