Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

 

Am fost la service cu Passat B3 1.8 Benzina 20 valve an 1999si se pare ca am probleme cu ECU si trebuie schimbat sau reparat!

Momentam am  8D0 906 018 F si am gasit la desmembrari 8D0 906 018 Q

 

Care e diferenta intr-e cele doua ECU.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri pe o ploaie torentiala am circulat cu passatul cca 45 min,timp in care s-au aburit toate geamurile,am dat pe cald ,rece,mixt,dar fara rezultat..aceasta problema am avut-o si iarna dar parca nu asa tare ...

mentionez nu am ac...in borcan am antigel...ce trebuie sa verific sau ce trebuie sa montez  sa se dezabureasca geamurile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai fltru de polen scoatel sa inlocuiestel, si verifca daca nu ai urme de antigel pe calculatorul de la airbaguri ... il gasesti sub bord pe mijlocul masinii  sub mocheta ... ai acces la el din partea dreapta dupa ce dai la o parte buretel presat de sub bord....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc @ DjMc...dar din pacate nu am nici filtru de polen si nici airbag...ma gandesc sa nu fie o defectiune la aeroterma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva  la cat trebuie sa stea motorul (din semnatura) la relanti?

de curand am schimbat garnitura la chiulasa,dar motorul nu mai sta k inainte...adica la 1000 si sta la 900,mecanicul mi-a spus k  asa este recomandat la motorul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul cu codul ABS dupa 10.93 trebuie sa fie 800+-100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cristi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ioan_cris007

Verifica scurgerile  de sub capota  sub pastilcele  de la stergatoare  si la  filtrul de polen  baga o sarma sau ceva pe acolo  unde duce jos spre roata  la o ploaie mai tare se poate umple si iti intra  pe linga filtrul de polen si se scurge pina la podea spate apa,..e o idee....fa o pe ambele parti desfundarea  scurgerilor...

Modificat de ioan_cris007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut, stie cineva  cum se mai strange frina de mana ,...cred ca de la maneta ,.ca pe sub ea m am uitat nu am cum sa strang cablul,...cum se scoate aparatoarea de la frana de mana, ca sa am acces la maneta poate se strange de acolo , poate e vreun reglaj, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din interiorul masinii se regleaza cablurile de la frana de mana, trebuie sa desfaci toata consola centrala, si dupa aceea ai acces la cabluri. ca sa poti scoate patrea cu spatiu de depozitare de langa frana de mana trebuie sa tragi de pe maneta aceabucata de plastic pe care pui mana cand o tragi.

Ca si scule ai nevoie de 2 chei de 10, o surubelnita lata si chef de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica idee as vrea sa adaug, imi amintesc cand am vrut sa reglez si eu frana de mana si totusi nu prea avea eficienta, am inlocuit apoi sabotii desi nu pareau foarte uzati si totul s'a schimbat radical. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara ! De curand am dat si eu jos fata de la portiera de pe fata stanga ca sa pun geamu' pe macara ca era cazut ( am resuti dar tot imi urca geamul stramb si nu stiu de ce ) in fine , acolo am dat de un cablu care nu stiu de la ce e , m-am uitat prin portiera si nu am vazut unde ar putea sa intre . Am pus si o poza cu el , nu cred ca se vede bine dar e un cablu cu doua fire .. din care un fir e rupt 

 

9RDrfl.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca l-ai gasit in partea dinspe tamburusul de blocare a usilor din interior atunci este pt ledul de stare al alarmei in caz ca ai asa ceva, daca nu ai nu iti fa probleme legat de el pt ca nu are curent pe el deoarece nu are conexiune din stalpul usii mai departe spre partea elecrica a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns . Am alarma , el duce in partea tamburusului de blocare , dar nu am vazut nici un led pentru alarma 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa , nu stiu daca are asa ceva . Eu am o alarma pusa de mine cu inchidere din telecomanda . Daca tot mi-ai raspuns poate imi spui si de unde pot face comanda de maner deschidere/inchidere usa stanga fata ca nu gasesc deloc :D , un brat de stergator pe spate si daca stii sau ai tu poate mai observ si altele si iti voi fi client fidel :P . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am asa ceva si nu stiu cine are de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, sunt posesorul unui passat b4 1.9 TDI ,90 CP , cod motor 1Z si am o problema , mai exact cand incerc sa ii dau blana motorul da in nas . Am verificat debitmetrul de aer care e bun pentru ca din cate am inteles majoritatea problemelor de turatie si respectiv de plafonare sunt din cauza debitmetrului. Masina mea in treapta a 3-a atunci cand o calc si ajunge la o turatie 3000 - 3500 da in nas , in treapta a 4-a abia atinge 3500 si in treapta a 5-a abia atinge 3000 maxim 3100 si atunci in lung si greu . Incerc si sper ca macar o persoana sa se fi mai intalnit cu aceasta problema . Va rog astept sfaturi de la voi . Multumesc , o seara buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut muggz, probabil ca este vorba de vestitul "limp mode", poate daca i'ai face o scanare cu vagcom'ul asa cum trebuie pt limp mode si ai posta fisierul..este undeva pe forum unde se discuta asta si sunt baieti specialisti in interpretarea datelor, probabil ca asa vei primi un raspuns favorabil la problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, manere usi si tot ce va mai trebuie gasiti pe situl www.epiesa.ro... pune ti datele mnasinii si cod motor  si  gasiti aproape orice piesa pe original sau after market.

In leg cu masina mea am o mica problema de vreo saptamana imi curge motorina pe sub pompa de injectie cum  te uiti la ea din fata in partea dr jos sub ea e un senzor  alb cu fir  , daca stiti cumva se schiba acel senzor  sau daca a mai avut cineva problema asta cum s a rezolvat, am atasa t o poza pt a avea ceva idee despre ce vb unde e semnul undeva sub ea in dr vine cu un fir din mufa...nu prea ma pricep la desen dar macar ,...multumesc anticipat.

post-19924-0-02822500-1415908862_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pun o poza edificatoare, poate cineva ma ajuta...cum pot face sa nu mai curga pe acolo, cica s ar schimba nu stiu ce oringuri  acolo...

post-19924-0-14510100-1416079280_thumb.j

post-19924-0-61710400-1416079313_thumb.j

post-19924-0-00486100-1416079377_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel sensor regleaza avansul dinamic, are etansare cu oring...trebuie schimdat acel oring.Eu am incercat sa dau jos acel sensor fara sa demontez pompa dar n-am reusit.Ai doua variante...1. demontezi pompa , senzorul, vezi ce dimensiuni are senzorul si mergi si-l cumperi sau 2 .iei un set de garnituri pt pompa ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   DA , asa e ,ai dreptate, am incercat si eu sa ajung sa desfac acel senzor dar nu am reusit  din cauza pozitiei inghesuite la unul dintre suruburi, pina la urma merg la un pompagiu  , imi da pompa jos, si totodata ii schimba tot setul de garnituri ale pompei , ca sa nu am si alte surprize pe parcurs,  de mers merge  f bine  porneste usor ,consuma cat trebuei ,trage bine  se aude bine, dar  o va pune si pe banc -test  sa vadem cum se prezinta- ii va face si unele reglaje , in caz de nevoie , garantie tot ce trebuie , costul distractiei  400 ron ,e mult putin -asta e...  si 3 ore de munca.

   Servisul se afla in  Bucuresti -zona 1 mai- spre podul constanta-mai exac-in capat   bulevardului  1Mai pe colt   la statia de benzina Agip se face dreapta , pe str.Dornei, in caz ca mai are cineva de nevoie de un pompagiu-  duze- injectoare , face de toate, Nea Vasile nr de tel:0744653726.

  Maine merg cu ea , va voi tine la curent cum merge dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S a rezolvat cu pierderea de motorina , am fost azi la service , dat pompa jos, desfacuta bucatele , s a gasit si un arc rupt in ea, cu toate ca mergea bine, s a inlocuit si acel arc inclusiv toate garniturile si oringurile, masurata- testata presiunea , 4500 bari, e f ok , noua are 5500,  sub 2800 e praf de aruncat , din spusele meseriasului de acolo, montata si pus testerul pe ea, reglata, si e f ok, recomand celor cu probleme,  de orice natura injectie, injectoare, duze, service specializat pe asa ceva , inclusiv reparatii motoare, mekanica  si multe altele.

 Se poate trimite si prin fun curier pompe injectoare   pt a fi reparate si trimise inapoi , au bancuri si oameni specializati pe asa ceva.toate cele bune  !

post-19924-0-49806200-1416488428_thumb.j

post-19924-0-54657000-1416488445_thumb.j

post-19924-0-29207600-1416488456_thumb.j

post-19924-0-99745100-1416488466_thumb.j

post-19924-0-20044000-1416488478_thumb.j

post-19924-0-60413400-1416488499_thumb.j

Modificat de ioan_cris007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!!

Am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva. Sunt posesorul unui Passat din 1995 motor 2.0 benzina, motot ADY. Problema este urmatoarea: cand aprind farurile, imi cade tot ce e electric din bord. Daca umblu la potentiometrul ala de modifica  intensitatea luminilor din bord si il dau la minim, revine curentul in bord dar da informatii eronate la temperatura apei, combustibil.... Uneori se intampla ca efectiv cand pornesc masina, sa nu functioneze nimic in bord si isi revine cand are chef. 

Va rog ajutati-ma daca puteti. 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!