Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

al meu ii cu timp reglabil la temporizare. are nr 99

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la cimitir si am luat releul 99 de pe un Golf 3. L-am pus la mine in locul releului 19 si... voila... easy peasy :lol:

Intro alta ordine de idei... releul pentru ventilatorul radiatorului si rezistentele sunt situate aici [dscf0009tw.jpg

Ce ma framanta pe mine e ca de cand am masina nu am auzit ventilatorul sa se invarta.

Sub capacul de plastic transparent am doua slot-uri pentru rezistente. Doar in unul din ele am una de 30A.

Intrebare pentru baietii cu TD/Tdi, la voi cum se prezinta situatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se scoate tapiteria de pe spatarul scaunului de la sofer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Trebuie sa demontezi sezutul de spatar.

2. In dedesuptul spatarului (locul in care spatarul atinge sezutul) trebuie sa fie o cusatura. Tai ata, jos textila :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca tapiteria mea este din piele. Se procedeaza la fel?

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, fuzetele si discurile fata de pe passat b3 se potrivesc la b4? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numa sa ai grija ca pt b4 sunt 2 tipuri de discuri de frana (pline si ventilate) si sa ai grija de senzori de ABS (cica nu se poate scoate afara asa am auzit)

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

La tapiteria din piele nu stiu cum este, dar cel putin la aia textila e foarte simplu de demontat, dupa cum a spus Konfabulator

La mine vezi ca tapiteria textila era prinsa in ochiurile din lateral unde vine prins spataru de sezut, deci tre sa demontezi spatarul cu tot daca nu vrei sa rupi nimic... daca nu.. cutter :D

In alta ordine de idei: Am si eu o problema la motor.... mai exact: Senzor / Transductor HALL

Am intrebat la volksparts, si baietii de acolo mi-au gasit o chestie numita HALL, da' nu sunt siguri ca e ce vreau eu. Pt cineva care are programu ETKA, poate sa-mi caute si mie codul: 037 906 433A, va rog? (asta mi l-a gasit la volksparts)

Atasati-mi si mie pe forum orice poza gasiti in programu ala sau orice stiti despre acest senzor.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asta este in etka

post-9816-0-10646200-1304355264_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

Aham. Deci practic aia de la volksparts mi-au dat codul corect, acu am citit intr-o carte, ca denumirea completa pe romana a acestui senzor mai poate fi si "Transmitator de impulsuri cu efect Hall"

Singura chestie e ca vad ca ei mi-au dat un cod pt motoare ADY, AEP, ABF si AGG, iar eu am AEK, care are codul 021 907 319 B

Ai cumva cum sa afli pe unde vine situat HALL asta? sau asta nu apare in ETKA?

Ma gandesc sa incerc sa il caut in motor, sa vad ce cod are asta care il am acum montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate te ajuta asta? doar ca este pentru motor de 1.8 link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

Pai eu oricum tre sa schimb pompa de apa saptamana asta. O sa ma uit pe acolo sa vad daca e ceva cam cum e in poza aia de pe ETKA.

Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P o p i c a

Deci, in weekend am pus sus rotile de vara, pentru prima data de cand am cumparat masina.

Problema e ca la 50km/h si dupa 75km/h volanul vibreaza foarte urat si cam pe la 80km/h se aude un huruit din spate.

Am fost sa imi echilibreze rotile, crezand ca aia v-a rezolva problema, dar nimic, tot asa e.

Am miscat de roti stanga-drapta sa vad daca au joc, si surpriza, roata stanga-spate se misca 1-2cm. Am strans-o la loc (a mers o spira si jumate) dar degeaba, tot huruie si vibreaza.

Reflectand la problema, mi-am amintit ca acum 7000km (cam 2 luni) am fost la un service sa imi schimbe cilindrul de frana din stanga-spate (lichidul de frana mi l-au lasat pe minim).

Boul #%&?@! care a facut lucrarea nu a strans piulita ce tine rulmentul la locul lui si prezoanele le-a strans cu mana.

Ma gandesc sa schimb rulmentii de pe spate, roata din dreapta spate avand si ea un joc minuscul.

Intrebarea mea e: Ce se mai poate fi stricat din cauza boului? La ce sa ma astept?

P.S. Cate rezistente si ce valori au la releul ventilatorului de la radiator? (#527)

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog cei care au mai patit ca si mine sa lase aici reply.....deci.....am fost la tester si mi-a zis ca nu am presiune in turbo si senzorul de la turatie de pe vilbrochen......(mentionez ca am momente in care ma zmaceste de mai mult ori iar daca o turez mai tare pana pe la 4000 o vreme nu mai face)daca s-a mai intalnit cineva cu aceste probleme rog sa scrie aici...ms

Modificat de VasiVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

Da-ne detalii te rog... exact ce si cum si cand face, ce motor ai, etc?

Senzorul tau de turatie se numeste in engleza Transductor Hall (vorbeam eu despre el cu cateva posturi mai sus)... acum eu in romana am gasit enşpe mii de definiţii pt el... transductor hall, generator de impulsuri cu efect hall, senzor punct mort, senzor aprindere, senzor de turatie

Ce face el: e un senzor magnetic care vine in capul vibrochenului (la motorul meu a trebuit sa dau jos electromotorul si un suport tampon de la motor ca sa ajung la el).... si care practic regleaza explozia bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VasiVw ai putea gasi mai multe raspunsuri in aria TDI .Presiunea multa din turbo e si echivalentul ''pusului in bot'' cum se spune,adica de la o anumita turatie masina nu mai trage.Am avut aceiasi problema .Am dat turbo jos si l-am curatat avand tija blocata,al meu turbo era cu geometrie fixa fiind 1Z motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat tot...problema cu zmaceala am rezolvato schimband injectorul cu senzori (de care tot mi-a zis un prieten dar numa nu puteam crede ca din cauza aia ma zmaceste.....si presiunea am rezolvato schimband un manson de cauciuc la imbinarea ce intra in admisie de la intercooler care era crapat....si furtunele ce intra in electrovalva aia de la vacum care erau inversate)....ms mult oricum pt sfaturi....si cred ca pusu in bot e de la la valva aia de la vacum....acuma urmeaza sa o incerc si aia si o sa revin (mi-a spuso tot prietenu cu injectoru'

@mabial....apropo...daca scot furtunu ala de la vacum de pe turbo si suflu cu o pompa se aude clapeta cand se misca (cu motoru oprit ma refer)...iar cand pornesc motoru si o turez nu se mai misca clapeta...oare de ce ?

Modificat de VasiVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti raspund ,imi pare rau,vezi cauta in TDI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

boala curata acel injector cu senzori... multumesc pe toate caile colegului ATEXI ca el este TATICU rezolvarii problemei cu zmunciturile...nici un meserias nu a dat verdictul in afara de el...este intradevar super-meserias....datorita lui am rezolvat problema dupa 2 ani de inlocuit piese la motor...tot de pe forum stie si prietenul lui VASIvW (banuiesc-fara suparare)...ma repet este singurul ptr. care am tot respectul ca stie si este sigur pe diagnosticul unei probleme legate de injectie..

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa ma ajute si pe mine cu un pn pentru sonda maro pozitia 3 din poza post-9816-0-92622200-1305555207_thumb.jp

cam asta ar fi denumirea de la stanga la dreapta

1. After-run coolant fan control thermal switch (F87) and ECT sensor (G2).

2. Engine Cooland Temperature (ECT) sensor (G62).

3. A/C Cutout thermal switch (F163) and third speed coolant fan control thermal switch (F165)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme si iar probleme.....de ceva vreme mi se tot aprindea martorul bujie si daca dadeam la automat invartea dar nu pornea in nici un fel....stateam vreo 2 min si cand puneam iar contactu se stingea.....ieri aceasi faza dar nu s-a mai stins......am inlocuit releul 109 si tot asa .....stie cineva unde e buba?...a mai patzit cineva asa cva?.....ajutor pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bobina de sub capota, cablurile ce merg la bobina si de la bobina, bujiile sau puntea dintre bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma framanta pe mine e ca de cand am masina nu am auzit ventilatorul sa se invarta.

Sub capacul de plastic transparent am doua slot-uri pentru rezistente. Doar in unul din ele am una de 30A.

Intrebare pentru baietii cu TD/Tdi, la voi cum se prezinta situatia?

Sub capacul transparent sunt 2 sigurante. Cea dinspre bord e de 30A si cealalta e de 7,5A. Si de auzit ventilatorul de la radiator, se invarte. Chiar si dupa ce opresc si inchid masina, ventilatorul mai merge cateva minute.

Apropos...

mi-ai raspuns la topicul @turometru@ unde am spus ca nu imi merge turometrul si mi-ai raspuns sa schimb IC-ul. Scuze... da ce e ala?

Alta problema. De cate ori ploua imi intra apa la stopul spate unde e amplasata incuietoarea pentru portbagaj si se acumuleaza acolo. Cand deschid portbagajul, apa se scurge in portbagaj.

A mai patit cineva?

respect

Modificat de pompi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot deschide sau inchide masina din telecomanda. Are inchidere centralizata si alarma dar alarma nu mai functioneaza. Daca apas butonul de deschidere/inchidere, se aude pompa de vacuum dar nu actioneaza inchiderea. Daca apas de mai multe ori pana la urma suna alarma dar masina tot nu se deschide. Din cheie merge perfect. Ce o avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulul de alarma are ceva... due la un electrician sa vada daca poate face ceva cu ea, daca nu schimba modului de alarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!